Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste
Viser resultater 106 til 120 af 156

Emner: Skal du til Prag?

  1. #106
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke du bliver klogere en dag....

    Lad mig forøvrigt foreslå en endnu nemmere løsning. Alle er vel enige om, at det ultimative tegn på loyalitet er at holde med en klub i tykt og tyndt gennem alle år. I så fald så finder man selvfølgelig de mest loyale fans ved at se på medlemsnummer i fanklubben. De første ca 1000 interesserede medlemmer med laveste nummer får en billet. Er det ikke ca. lige så fair som den anden løsning? Altså man kunne jo have prioriteret at blive medlem tidligere og var man ikke født tidligt nok, ja så er det jo bare ærgerligt ligesom hvis du ikke har tid, penge, mulighed, helbred til gang på gang at stå på et awayafsnit i dag. Vi kan selvfølgelig give højst 10% billetter til folk under 25 som ikke var født i 1992 og så er vi også gavmilde.....
    Hvis jeg skulle blive endnu klogere, ville jeg jo bare blive yderligere bekræftet i at svaret på det omtalte spørgsmål var og fortsat er, jo.

    Det er irrelevant for F. C. København om folk er medlem af en fanklub eller lignende. Det er relevant for F. C. København om deres fans møder op på stadion hvor de spiller.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #107
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Hvis jeg skulle blive endnu klogere, ville jeg jo bare blive yderligere bekræftet i at svaret på det omtalte spørgsmål var og fortsat er, jo.
    Det er sgu alligevel lidt sjovt, for jeg dristede mig i foråret til at insinuere, at det var lidt en prioriteringssag om man kunne se visse kampe i slutspillet i Københavns området sidste år (da datoerne var til at gætte), da nogle jamrede over, at de havde lagt andre planer grundet den sene offentliggørelse af kampprogrammet. Der blev jeg da godt nok sat eftertrykkeligt på plads og fik påskrevet, at sådan fungerer verden ikke. Men det gør den så åbenbart alligevel når det kommer til udekampe generelt. Dem kan man altid komme til uanset hvad, bare man vil det nok. Fedt at vide.

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det er irrelevant for F. C. København om folk er medlem af en fanklub eller lignende. Det er relevant for F. C. København om deres fans møder op på stadion hvor de spiller.
    Hvis medlemmerne køber billetten til Prag, så kommer de sgu nok også til kampen. Så mit forslag fungerer sikkert ganske udmærket. Sæderne kommer ikke til at stå tomme.

    Nu var det dog selvfølgelig kun en joke for at illustrere, hvor dum tanken er om 100% billetter til en udvalgt del af fanmiljøet. Men hvad der nødvendigvis må være relevant for FCK (når nu du selv bringer det op) er at please andre end den samme gruppe fans og få en bred varieret fanbase også til udekampe.
    Sidst redigeret af k@sper : 13.10.18 kl. 17:18

  4. #108
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Skal du til Prag?

    Ses i Prag!
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #109
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    13

    Re: Skal du til Prag?

    Hvis man slår op i en ordbog under BITTER, er jeg 100% sikker på man finder dit navn Kasper.....

  7. #110
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Højgaard Se meddelelser
    Hvis man slår op i en ordbog under BITTER, er jeg 100% sikker på man finder dit navn Kasper.....
    Tænker snarere jeg finder : Gammel Dansk, Arnbitter, Fernet Branca etc Hehe

    Mvh Bjørn Agger

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #111
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Skal du til Prag?

    Denne diskussion minder lidt om dengang da det nuværende B tribune segment var fortaler for, at alle os "gamle" skulle flytte os fra Nedre C, og lade de unge komme til.

    Det gjorde vi så ikke, altså flyttede os, og det har sidenhen vist sig at være gavnligt for begge miljøer.

    Der kan danses igennem på B tribunen, og klappes høfligt på Nedre C :)

    Nå men et gennemgående argument var, at nu havde vi haft de bedste pladser i lang tid, nå ja og så noget med stemning, - så det var på tide at bytte.


    Jeg har en million milliard Life time loyalitetspoints, og jeg ville med lethed have kunne få en billet til Prag Away, hvis jeg havde haft tid til at tage afsted.

    Loyalitetssystemet er på alle måder en fair fordeling, dem der kommer ofte til kampene, skal selvfølgelig belønnes.

    Personligt har jeg set næsten samtlige kampe i parken siden 1994, hvilket efterhånden er en del. Jeg har været til en pæn del aways, men det er blevet færre efter jeg fik børn, og så har jeg har troligt fornyet mit sæsonkort hvert år siden det blev indført.

    Hvis jeg på et eller andet tidspunkt skulle have lyst til at tage på en eftertragtet away(læs: begrænset antal billetter), så ville jeg godt nok blive skuffet, hvis der ikke var en form for loyalitet(forkøbsret) overfor "kunder" der enten har "støttet" klubben igennem lang tid, eller er en ihærdig fan, som tager mange hjemme og udekampe i løbet af flere sæsoner. Det er altså ikke svært at komme ind i det gode (loyalitets)selskab, hvis man napper 20-25 kampe pr år.

    Derfor er Life time points i mine øjne den mest retfærdige måde at fordele billetterne.

    Pay your dues og bliv belønnet.


    God kamp til alle der tager til Prag.
    Sidst redigeret af jak : 14.10.18 kl. 14:48
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  10. #112
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Højgaard Se meddelelser
    Hvis man slår op i en ordbog under BITTER, er jeg 100% sikker på man finder dit navn Kasper.....
    Kan jeg ikke bruge nogle sidelinien loyalitets point på at undgå SSO niveau fra folk der aldrig bidrager og slet ikke til den gode stemning ;).

    JAK. Spot on og det er jo også derfor diskussionen er her. FCK gør en masse for stamkunderne og dette tiltag er endnu et, som umiddelbart godt kunne revurderes. Der er forslag om at gøre pointene personlige, en form for fordelingsnøgle til attraktive billetter osv. Det er vel bare en sund diskussion, hvor vi sjovt nok ikke altid er enige - og hvad så. Vi forstår hinandens pointer og argumenter og har besluttet os for ikke at rykke os haha. Fino

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #113
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    74

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af MikeVick Se meddelelser
    Jeg ved at det her er lidt af et langskud....

    Jeg har arrangeret en tur for min lillebror og jeg til Prag, vi plejer at være afsted på en europa away per sæson og billetter har aldrig været et problem. Som sæsonkortholder igennem mange år har jeg ikke haft problemer med at skaffe billet, men min lillebror har desværre ikke fået, da han ikke har mulighed for at møde op i Parken så ofte som jeg.

    Hvis der skulle være nogen der har billet i overskud, sender vi naturligvis en menu 1 og en donation til tifokassen den anden vej.
    Prøver lige igen, hvis der skulle være nogen der ikke får afhentet inden deadlinen udløber i eftermiddag :)

  13. #114
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Skal du til Prag?

    Når nu diskussionen om Loyalitet er flyttet over i en anden tråd, kan man bruge denne tråd til gode forslag om hvad man kan lave i Prag, altså udover at se fodbold.

    Ham Janek her, har lavet en hel serie om havd man skal se og lave i Prag og en hel serie om hvordan man ikke bliver snydt i Prag.

    Klart seværdigt:


    https://www.youtube.com/channel/UCt7...VQi7vRbc1bNjJA
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #115
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    89

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af suede Se meddelelser
    Vi er to der har fly+hotel i Prag, men fik ikke billetter, så hvis der er nogen der har et par billetter i overskud, modtages de med kyshånd!
    Mangler også stadig en billet til kampen, så hvis der er nogen der ikke kan/vil bruge sin, så overtager jeg meget gerne, så jeg ikke skal sidde og spise dumplings og drikke pivo på en bar under kampen.

    Bliver belønnet med stor taknemlighed, samt bajere og absinth ved først givende lejlighed.

  16. #116
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er sgu alligevel lidt sjovt, for jeg dristede mig i foråret til at insinuere, at det var lidt en prioriteringssag om man kunne se visse kampe i slutspillet i Københavns området sidste år (da datoerne var til at gætte), da nogle jamrede over, at de havde lagt andre planer grundet den sene offentliggørelse af kampprogrammet. Der blev jeg da godt nok sat eftertrykkeligt på plads og fik påskrevet, at sådan fungerer verden ikke. Men det gør den så åbenbart alligevel når det kommer til udekampe generelt. Dem kan man altid komme til uanset hvad, bare man vil det nok. Fedt at vide.
    Gider du lige lade være med at bruge de helt rimelige protester over den elendige planlægning rundt om slutspillet her? Jeg har da aldrig set så mange stråmænd på så lidt plads.

    Men ganske imponerende, at du selv var i stand til at gætte hvornår København spillede hjemme eller ude i slutspillet. Vi andre vil gerne vide det allerede nu, i så fald.

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #117
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    22

    Re: Skal du til Prag?

    Blot til info har jeg lige købt 2 billetter til sektor 122(se billede) https://www.slavia.cz/foto/foto-clan...list_18_19.jpg

    Du skal bare have en tjekkisk IP adresse, og wupti så kan du købe billetter lige ved siden af FCK's afsnit som er sektor 120.

    Link til billetterne: https://www.ticketportal.cz/Event/SK...Praha_FC_Kodan


  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #118
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Skal du til Prag?

    Dette er en påstand! Ret mig gerne hvis jeg tager fejl!
    Men jeg lagde mærke til et Hamburg banner i går på stadion. Så kan vi lige tale om det faktum, at de tyske venner fra Hamburg tilsyneladende havde fået billet til kampen i går, på bekostning af danske FCK fans? Er der andre end mig der bliver en anelse pikeret, når nu så mange danske fans manglede billet til kampen og var i klemme med hoteller og flybilletter!

    Jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på om de har købt billetter for egne loyalitetspoint, men jeg tvivler. Jeg syntes bare det er et problem hvis de mest loyale køber billetter og sender dem videre til Hamburg fans, de bør i min optik tilfalde FCK fans og ikke fans af en klub fra 2. bundesliga i Tyskland!

    Sorry for det morgensure opstød!
    Sidst redigeret af Poppelvig : 09.11.18 kl. 07:49

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #119
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Skal du til Prag?

    Endda ikke bare et Hamburg-banner, men et "Hamburg Hooligans" banner. Det undrede jeg mig også over.
    Tilskuer

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #120
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Skal du til Prag?

    Ud over at jeg slet ikke gider banner blande mig i banner sagen, da det slet ikke er mit bord, og jeg var desuden slet ikke i Prag, så vil jeg æde min hat på, at der minimum er 20-30 HSV fans med i top 500 på loyalitetsprogrammet..
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 8 af 11 FørsteFørste ... 567891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Prag Away!
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 22.08.11, 12:18
  2. Tager du til Prag?
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 19.08.11, 12:12
  3. Mødested i Prag
    By Hjaltes kone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 18:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •