Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
Jeg er far, jeg arbejder på døgninstitution, jeg når som regel min årsnorm midt i Maj. Min mulighed for at få billet i Prag, kom gennem min prioritering af min egen fritid gennem de sidste 3 år.

Jeg syntes det er fremragende at det samme gælder for de øvrige billetter, for det kan lade sig gøre for alle, så det er kun fair at billetterne går til dem som valgte det til igennem de år.
Nu ved jeg ikke, hvor gamle dine børn er eller om de er med til fodbold. Men gætter på, at dit barn ikke har denne mulighed for at få billet, da han/hun ikke er til nok udekampe? Det er da ikke særligt fedt. Sådan ville det i hvert fald være med mine unger.

Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
Ang. at sidde på andre tribuner på udebane, så ønsker klubben jo generelt ikke at i sidder der, da de vil have at alle FCK fans har awaykort og indfinder sig på det afsnit FCK har fået tildelt. Så ligesom med tid, økonomi og løssalgsbilletter kontra sæsonkort, så er det egen prioritering at man vælger at følge FCK på dén måde og derned ikke kan optjene point på det. Således må i undvære den ene ud af 50+ kampe hvor der ikke er billetter nok. Det er surt og ærgerligt for alle, men det er resultatet af egne prioriteringer og dermed helt fair.
Og så må jeg igen oplyse, at der altså findes fans som ikke kan (eller vil) gå til fodbold som det sker på away-afsnit. Det kunne være ældre, børn og folk der generelt bare gerne vil se kampen i stedet for at danse rundt i en tåge af romerlys. Vi findes og er lige så meget fans som andre. Jeg er ret sikker på, at FCK godt kan leve med at jeg med min gamle far på snart 70 sidder på neutral tribune. Han har godt nok være medlem af B1903 i 60 år og set alle FCK kampe i Parken og på Sjælland siden 92, men han er åbenbart ikke loyal nok til at kunne se en kamp i Prag, fordi han ikke står det rigtige sted eller er i Aalborg en søndag kl 20....