Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste
Viser resultater 136 til 150 af 156

Emner: Skal du til Prag?

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Nu er det vel ligegyldigt om de HSV fans. Men ja. Kan da godt fortælle vi havde to fans med, en fra Wales og Belgien. De havde ikke nok point, det havde andre i vores gruppe. Så ved du det.
    Men de synger højere end alle andre og har derfor førsteret til vores billetter!
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Nu er det vel ligegyldigt om de HSV fans. Men ja. Kan da godt fortælle vi havde to fans med, en fra Wales og Belgien. De havde ikke nok point, det havde andre i vores gruppe. Så ved du det.
    Så bliver dine argumenter omkring loyaitetspoint godt nok udstillet. Nu handler det ikke om de mest aktive fans kommer med, men om at de mest aktive fans bestemmer, hvem der kommer med.

    Kan fckfc egentlig leve med det?

    Bubbi - læs eventuelt hele tråden først, så finder du svar på dit spørgsmål.

  4. #138
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så bliver dine argumenter omkring loyaitetspoint godt nok udstillet. Nu handler det ikke om de mest aktive fans kommer med, men om at de mest aktive fans bestemmer, hvem der kommer med.

    Kan fckfc egentlig leve med det?

    Bubbi - læs eventuelt hele tråden først, så finder du svar på dit spørgsmål.
    Uden at skulle tale for Mgt, så har han flere gange talt for at billetter man køber via loyalitetsprogrammet kun bør kunne bruges af køberen selv. Det har du jo også selv bemærket. Er helt enig.

    Jeg er dog ret sikker på, at inden det bliver indført er der ikke mange der er principfaste nok til at nægte, hvis ens venner kommer og spørger om man ikke lige kan lægge et lod ind for en billet. Der er jo forskel på at mene at regler skal ændres, og så at efterleve de regler man gerne vil se indført.


  5. #139
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så bliver dine argumenter omkring loyaitetspoint godt nok udstillet. Nu handler det ikke om de mest aktive fans kommer med, men om at de mest aktive fans bestemmer, hvem der kommer med.

    Kan fckfc egentlig leve med det?

    Bubbi - læs eventuelt hele tråden først, så finder du svar på dit spørgsmål.
    Jeg går ikke ud fra at vi skal en ekstra tur rundt i manegen ift at billetterne ikke er personlige, hvilket de fleste i debatten jo mener er det mest optimale. Derfor er det vel fair at spørge om det ikke er ligegyldigt om det er tyskere eller danskere der holder med København?

    Hvad er det iøvrigt fanklubben ikke bør kunne leve med?

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Så bliver dine argumenter omkring loyaitetspoint godt nok udstillet. Nu handler det ikke om de mest aktive fans kommer med, men om at de mest aktive fans bestemmer, hvem der kommer med.
    1) Hvorledes gør de det? Jeg er fortaler for billetter gøres personlige. Men nu de ikke er, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle 'nægte' mine gode udenlandske venner (som for øvrigt har været her i flere omgange (og også på aways)) billet til fordel for en som jeg ikke kender. De bidrager til min tur, det gør fru Hansen ikke.

    2) Det smølle skriver.


    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Kan fckfc egentlig leve med det?
    Det håber jeg da.

  8. De følgende 8 brugere er enige:

  9. #141
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    1) Hvorledes gør de det? Jeg er fortaler for billetter gøres personlige. Men nu de ikke er, kan jeg ikke se hvorfor jeg skulle 'nægte' mine gode udenlandske venner (som for øvrigt har været her i flere omgange (og også på aways)) billet til fordel for en som jeg ikke kender. De bidrager til min tur, det gør fru Hansen ikke.

    2) Det smølle skriver.



    Det håber jeg da.
    For lige at forsøge at svare alle. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor folk er fra. Hvis I kan finde en New Zelander der flyver til dk for at se samtlige kampe, så skal han/hun først i rækken i følge loyalitetsprogrammet.

    Jeg kan konstatere at temmelig aktive fans ikke havde nok point og vi snakker altså ikke Fru Jensen (eller mig). Der er da ingen rimelighed i at de ikke skal med fordi du (eller andre) skal have en ven med, når systemet nu engang er som det er. Hvis man mener at fordelsprogrammet er vejen frem og samtidig ikke har pli nok til at lade en billet lægge - så er man i bedste tilfælde dobbeltmoralsk.

    Uden en eneste form for beskyldning - hvis det skulle vise sig, at gæsterne samtidig bidrager til pyro, vold eller andet. Er det ekstra skidt (alene et hooligan bander er ret uheldigt). Uafhængigt om det skulle være tilfældet, så bør en fanforening ikke acceptere at udefrastående får adgang til en udsolgt kamp i forhold til egne fans.

    Jeg undskylder lige til MgT09 - havde simpelthen misset/glemt din “personlige point”, hvor vi nu engang er enige.

  10. #142
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    411

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    For lige at forsøge at svare alle. Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor folk er fra. Hvis I kan finde en New Zelander der flyver til dk for at se samtlige kampe, så skal han/hun først i rækken i følge loyalitetsprogrammet.

    Jeg kan konstatere at temmelig aktive fans ikke havde nok point og vi snakker altså ikke Fru Jensen (eller mig). Der er da ingen rimelighed i at de ikke skal med fordi du (eller andre) skal have en ven med, når systemet nu engang er som det er. Hvis man mener at fordelsprogrammet er vejen frem og samtidig ikke har pli nok til at lade en billet lægge - så er man i bedste tilfælde dobbeltmoralsk.

    Uden en eneste form for beskyldning - hvis det skulle vise sig, at gæsterne samtidig bidrager til pyro, vold eller andet. Er det ekstra skidt (alene et hooligan bander er ret uheldigt). Uafhængigt om det skulle være tilfældet, så bør en fanforening ikke acceptere at udefrastående får adgang til en udsolgt kamp i forhold til egne fans.

    Jeg undskylder lige til MgT09 - havde simpelthen misset/glemt din “personlige point”, hvor vi nu engang er enige.

    Altså det der er en omgang vrøvl, læs nu lige hvad -smølle skriver!

    Og det der med at "alle fremmede" på tribunen er holigans eller har kontroversielle bannere med er jo ikke rigtigt

    rsj

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #143
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    532

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Lige et hypotetisk spørgsmål: Hvad ville der ske, hvis jeg dukkede op med et St. Pauli-banner til en FCK-kamp?
    Der ville ikke ske noget som helst.

  13. #144
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af rsj Se meddelelser
    Altså det der er en omgang vrøvl, læs nu lige hvad -smølle skriver!

    Og det der med at "alle fremmede" på tribunen er holigans eller har kontroversielle bannere med er jo ikke rigtigt

    rsj
    Skriver jeg hellere ikke. Det er dog sjovt at loyalitetsprogrammet er vejen frem ifølge flertallet, men det er naturligvis ok at have gæster med uden point nok - det hænger altså ikke sammen.

  14. #145
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Skal du til Prag?

    I bund grund ligeglad med, hvem der støtter holdet til hvilke kampe - bare de gør det! Dog skal bannere med hooligan, streger over politimænd mm. fjernes omgående til alle kampe! Det hører ingen steder hjemme :-) Fedt med korte statements/tekster, hvis de overholder de gængse regler, men det andet selvpromoverende pjat, det burde klubben/fanklubben/div. fraktioner tage afstand fra - og slå hårdt ned på. Men der skal åbenbart pleases nogle tosser!

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #146
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Skal du til Prag?

    Hej superestrella, er du imod forurening?

  17. #147
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvis I kan finde en New Zealænder der flyver til dk for at se (...) kampe (...)
    Hold my drink...
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #148
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Skriver jeg hellere ikke. Det er dog sjovt at loyalitetsprogrammet er vejen frem ifølge flertallet, men det er naturligvis ok at have gæster med uden point nok - det hænger altså ikke sammen.
    Så man må ikke være fortaler for én slags “regler”, imens man benytter sig af de gældende?

    Der må godt nok være mange ting i din Verden der ikke hænger sammen i så fald.

  20. De følgende 5 brugere er enige:

  21. #149
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Skal du til Prag?

    Jeg var i Prag og mødte en masse glade fans i alle aldre/køn. Fed stemning på stadion på trods af kampen. Var personlig lige ved at blive aktiveret af den gamle Bif-fan med halstørklædet, men det ordnede Slavia-vagterne godt. Eneste minus var politiet, som var mange og virkede fuldstændig overgearet.

  22. De følgende 9 brugere er enige:

  23. #150
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Skal du til Prag?

    Hvis bare fodboldfans havde samme respekt for politiet i DK som dernede..

    Politiet gjorde intet udover det de skulle. de var ekstremt disciplinerede og satte sig i respekt med det samme. De gik i aktion på torvet, da to røgbomber blev smidt og det accepterer de ikke - muligt det så voldsomt ud, men ingen smed efterfølgende med pyroteknik. Der var på hele marchen ingen problemer overhovedet.
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott

Side 10 af 11 FørsteFørste ... 7891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Prag Away!
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 22.08.11, 12:18
  2. Tager du til Prag?
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 19.08.11, 12:12
  3. Mødested i Prag
    By Hjaltes kone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 18:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •