Side 11 af 11 FørsteFørste ... 891011
Viser resultater 151 til 156 af 156

Emner: Skal du til Prag?

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Krigermusen Se meddelelser
    Hvis bare fodboldfans havde samme respekt for politiet i DK som dernede..

    Politiet gjorde intet udover det de skulle. de var ekstremt disciplinerede og satte sig i respekt med det samme. De gik i aktion på torvet, da to røgbomber blev smidt og det accepterer de ikke - muligt det så voldsomt ud, men ingen smed efterfølgende med pyroteknik. Der var på hele marchen ingen problemer overhovedet.
    Ja politiet der banker fodboldfans på plads er jo en sikker vinder. Se bare hvordan ultras og hooligans opfører sig som fromme lam i Frankrig, Italien, Grækenland, Rusland, Tjekkiet, Polen osv.
    Nultolorence var også så stor succes herhjemme, at politiet simpelthen bare måtte tage dialog i brug.
    Sidst redigeret af fck_hundested : 11.11.18 kl. 19:07
    hvad?

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #152
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Skal du til Prag?

    I forhold til politiet, så var de klædt til kamp, og overreagerede fuldstændigt, da der blev tændt røg. Underligt nok havde de ikke nogle problemer med den åbenlyse narkohandel, som foregik samme sted.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #153
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    493

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    I forhold til politiet, så var de klædt til kamp, og overreagerede fuldstændigt, da der blev tændt røg. Underligt nok havde de ikke nogle problemer med den åbenlyse narkohandel, som foregik samme sted.

    Da jeg var i Prag på firmatur dette forår, så spurgte jeg vores guide, om Tjekkiets forhold til Cannabis (der er mange butikker, der reklamerer med cannabisprodukter). Alt under 3 gram hash bliver ikke noteret og/eller hjemmedyrkning af pot (så vidt jeg husker :) )

    Mvh Bjørn A

  6. #154
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Skal du til Prag?

    Man kan jo så følge politiets anvisninger som en højtalervogn sørgede for - pyroteknik og maskering blev ikke accepteret.

    Det overrasker dog ikke at flere mener at politiet overreagerede og var for aggressive - det slipper man nemlig afsted med i DK. Der var 0 ballade på resten af marchen og det var nok det, der var målet.
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #155
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Krigermusen Se meddelelser
    Man kan jo så følge politiets anvisninger som en højtalervogn sørgede for - pyroteknik og maskering blev ikke accepteret.

    Det overrasker dog ikke at flere mener at politiet overreagerede og var for aggressive - det slipper man nemlig afsted med i DK. Der var 0 ballade på resten af marchen og det var nok det, der var målet.
    Det er alligevel imponerende, at du har set, hvordan hele marchen er forløbet.
    hvad?

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #156
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Skal du til Prag?

    Hvis målet er at jeg får det som jeg ønsker det og midlet kun går udover andre, så er helligheden intakt.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  11. De følgende 2 brugere er enige:

Side 11 af 11 FørsteFørste ... 891011

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Prag Away!
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 22.08.11, 12:18
  2. Tager du til Prag?
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 19.08.11, 12:12
  3. Mødested i Prag
    By Hjaltes kone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 18:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •