Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 156

Emner: Skal du til Prag?

  1. #16
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Det står ret klart i betingelserne derinde at fornyelse af sæsonkort giver 100 points og så sparer man 20 points op for hver hjemme- og udekamp. Hvor langt det går tilbage og om points kan løbe ud efter en årrække ved jeg så ikke.

    /J!
    Så du kalder et sæsonkort (og det at komme til kampe) for merchandise? :O

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #17
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    Så du kalder et sæsonkort (og det at komme til kampe) for merchandise? :O
    Nej, jeg giver dig ret i at det er nonsens at konspirere i at der bliver delt points ud for andet end det jeg nævner. Hvis det gav loyalitetspoints at drikke øl i Parken ville jeg ikke være nervøs overhovedet ift. at have points nok til en billet til Prag Away. :-)

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.


  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    22

    Re: Skal du til Prag?

    Hvis nogen skulle have et sæsonkort og ikke skal til Prag, og skulle have lyst til at hjælpe med at skrive sig op til en billet, må de meget gerne skrive en PM. Jeg kvitterer med en øl i parken en dag! ;)

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Det står ret klart i betingelserne derinde at fornyelse af sæsonkort giver 100 points og så sparer man 20 points op for hver hjemme- og udekamp. Hvor langt det går tilbage og om points kan løbe ud efter en årrække ved jeg så ikke.

    /J!
    De går efter “all time”-point, hvilket betyder siden systemets opstart. De løber (indtil videre) ikke ud som tiden går.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Skal du til Prag?

    Tror de der point bliver ved med at stå der år efter år: Første gang jeg loggede ind havde jeg vist ca. 1400 point fordi jeg havde haft sæsonkort i mange år uden at vide noget om de der point..

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Feb 2002
    Indlæg
    838

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Det er nu ret almindelig praksis, særligt fordi prisen stiger hvis man venter. Når det så er sagt har det yderst sjælden været et problem tidligere. Umiddelbart kan jeg kun huske at Barcelona, Manchester og Chelsea away blev udsolgt. Vi får se med Prag.

    Mvh Dingo, som har både fly, hotel og forsvindende få loyalitetspoint :-)
    Pffft! Den topper jeg lige ved at have købt transport, der bringer mig forbi kampene Slavia Prag-FCK, Mechelen-St. Gilloise og Dortmund-Bayern uden at have billet til nogen af kampene forlods.
    Hotel i Prag er dog sikret efterfølgende, og jeg har vist nok en gratis overnatning der står og venter i Mechelen ... :o)
    Puma 19:29
    -smølle> Jeg føler det er væmmeligt når Awesome flere gange i en diskussion bruger hårde facts for at skyde mine argumenter ned.

    DiabloDiego#15 14:55
    Har man først mødt Awesome, vil et møde med en 6-benet dromedar med blinkende øjne og tørretumblere istedet for ører samt indbygget baldakin og brødrister i puklen, kun udløse et ligegyldigt skuldertræk.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2018
    Indlæg
    3

    Re: Skal du til Prag?

    Fly og central lejlighed torsdag - søndag for 1600 pr. næb her, så det er rimeligt :-) Skal kø systemet til billetter forstås sådan, at dem med flest point får tildelt først eller er det bare en stor lodtrækningshat? Hvis først nævnte, er der så nogen med en bare nogenlunde kvalificeret gæt på hvor mange der kræves????


    Vi har booket airport transfer på rideways.com, så bliver vi ikke taget i røven af gade taxierne, som er plattenslagere på vestegns niveau…….

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    22

    Re: Skal du til Prag?

    Jeg snakkede med kundeservice, og de siger at det er dem med flest point all-time, så dvs alle de år du har sparet op. de kan dog hverken sige om det er 500 point, eller 5000 point.

  12. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    117

    Re: Skal du til Prag?

    Bør man være nervøs? I Bordeaux var der ca 450 away fans. Jeg har sjældnere oplevet at vi har været over 500-600 i Europa League bortset fra de helt store kampe som sidste år mod Madrid.
    Nogen med lidt større viden om antal fans vi plejer at have med i Europa leauge, der kan berolige mig en smule?

  13. #25
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af morten4300 Se meddelelser
    Bør man være nervøs? I Bordeaux var der ca 450 away fans. Jeg har sjældnere oplevet at vi har været over 500-600 i Europa League bortset fra de helt store kampe som sidste år mod Madrid.
    Nogen med lidt større viden om antal fans vi plejer at have med i Europa leauge, der kan berolige mig en smule?
    Berolige dig i forhold til hvad? Er der overhovedet noget at være urolig over.

  14. #26
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    22

    Re: Skal du til Prag?

    Hvis nogen skulle mangle billet til kampen så læs gerne dette:

    Jeg har kontaktet fck kundeservice vedr. mangel på billetter til alle os som har bestilt rejsen og ikke fået en billet.
    Han fortæller at de har spurgt om flere billetter, men grundet reglen om udebanebilletter i europa er der kun de 1035 som allerede er givet væk via VoresKBH.
    Han opfordre alle til at skrive til Prag på mail: [email protected] og fortælle at du/i ikke har fået billeter, og om de har et neutralt afsnit man kan købe billetter til, i håb om at de enten åbner et større FCK afsnit, eller har et neutralt afsnit.
    Jo flere der skriver, jo større er chancen.

  15. #27
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    1

    Re: Skal du til Prag?

    En god ven vandt ikke i billetlotteriet til Prag ude. Så hvis nogen alligevel ikke skal bruge sin billet, bliver den taget imod med kyshånd og en menu 1 i parken!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    Bud

  17. #28
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    23

    Re: Skal du til Prag?

    Hej,

    Vi er tre venner der har booket turen til Prag, men kun to der har fået billet. Skulle der være en venlig sjæl, der fortryder sin tildeling, kvitteres der med fadøl, popcorn (og evt. krammere, hvis man er interesseret ;-)) til næste hjemmebanekamp.

    Send gerne en PM.
    FCKD & SR #75!

  18. #29
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Skal du til Prag?

    Jeg mangler også en enkelt billet, så hvis der er nogle der ... osv osv osv. Jeg giver gerne en øl, men ingen krammere!
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    89

    Re: Skal du til Prag?

    Vi er to der har fly+hotel i Prag, men fik ikke billetter, så hvis der er nogen der har et par billetter i overskud, modtages de med kyshånd!

Side 2 af 11 FørsteFørste 12345 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Prag Away!
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 22.08.11, 12:18
  2. Tager du til Prag?
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 19.08.11, 12:12
  3. Mødested i Prag
    By Hjaltes kone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 18:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •