Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 156

Emner: Skal du til Prag?

  1. #31
    Kaeks er offline 1.Member of Vavros Venner
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    26

    Re: Skal du til Prag?

    Vi er to mand høj, der desværre ikke kom på den rigtige side af muren. Der er booket hvad der skal bookes, og vi står som så mange andre, i en decideret lorte situation!
    Såfremt, hvis og alt det der gas så vil vi være lykkelige og ikke mindst jeble hele vejen til Prag hvis vi har to billetter til kampen. Der vil naturligvis stå både Menu 1 og flæskesteg med hele balladen til dig med billetter i overskud!

    Tak på forhånd // Keaks
    Sidst redigeret af Kaeks : 08.10.18 kl. 18:35
    Birger - for pokker hvor er det flot det dér!!
    Kaeks's Avatar

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af StiveRasmusFalk Se meddelelser
    En god ven vandt ikke i billetlotteriet til Prag ude. Så hvis nogen alligevel ikke skal bruge sin billet, bliver den taget imod med kyshånd og en menu 1 i parken!
    Det var ikke et lotteri.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar


  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    22

    Re: Skal du til Prag?

    Jeg overvejer at købe billetter til 122 hvis ikke der kommer flere billetter til salg til fck afsnittet.

    https://www.slavia.cz/foto/foto-clan...019_vstupy.jpg

  4. #34
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Skal du til Prag?

    Nu er der jo (indtil videre) desværre en masse som ikke har fået billet. Deriblandt mig. Jeg havde egentlig forventet at der ville være nogle andre der brokkede sig over systemet, hvor vi gamle trofaste (men mere perifære fans som altså ikke har tid/mulighed for at troppe op hver gang på ude- og hjemmebane), bliver forfordelt ifht. unge stemningskejsere, som kan/gider bruge søndag efter søndag på at stå og fryse på et eller andet lortestadion.
    Uforståeligt nok er der ikke en eneste i tråden, der har diskuteret eller kommenteret dén fordelingsmekanisme, så lad mig give mit besyv:

    Jeg synes det er PISSE fucking fedt! Selvom jeg måske ender med at måtte se kampen på et tjekkisk værtshus, glæder det mig at de folk der rent faktisk kommer på stadion er de samme som uge efter uge støtter holdet, fremfor hvem der har den største pengepung, lige har lodtrækningsheldet eller har mulighed for at stå i kø den halve nat. Godt arbejde FCK!

    Mvh. Dingo (som dog alligevel håber at der også kommer en masse ekstra billetter i løssalg :-)
    Sidst redigeret af Dingo : 09.10.18 kl. 11:37
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  5. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser

    Jeg synes det er PISSE fucking fedt! Selvom jeg måske ender med at se kampen på et tjekkisk værtshus, glæder det mig at de folk der rent faktisk kommer på stadion er de samme som uge efter uge støtter holdet, fremfor hvem der har mulighed og held til at sikre sig billet ved eks. at stå i kø den halve nat eller ved lodtrækning. Godt arbejde FCK!

    Mvh. Dingo (som alligevel også håber at der kommer en masse ekstra billetter i løssalg :-)
    Delvist enig.

    Man kan have en diskussion om det skal være lifetime. Skal en knægt på 18, som har været med til alt i 3 år være bag en i køen, som ikke har set en kamp i 3 år, fordi han har haft sæsonkort i mange år og opnået en masse lifepoint den vej. Jeg synes det ikke.

    Men alt i alt skide fedt.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Delvist enig.

    Man kan have en diskussion om det skal være lifetime.
    Det ville være oplagt at lave en form for vægtning så kampe i denne sæson tæller mere end kampe for fx 5 sæsoner siden.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Nu er der jo (indtil videre) desværre en masse som ikke har fået billet. Deriblandt mig. Jeg havde egentlig forventet at der ville være nogle andre der brokkede sig over systemet, hvor vi gamle trofaste (men mere perifære fans) som ikke har tid og mulighed for at troppe op på ude- og hjemmebane, bliver forfordelt ifht. unge stemningskejsere, som kan/gider bruge søndag efter søndag på at stå og fryse på et eller andet lortestadion.
    Uforståeligt nok er der ikke en eneste i tråden, der har diskuteret eller kommenteret dén fordelingsmekanisme, så lad mig give mit besyv:

    Jeg synes det er PISSE fucking fedt! Selvom jeg måske ender med at se kampen på et tjekkisk værtshus, glæder det mig at de folk der rent faktisk kommer på stadion er de samme som uge efter uge støtter holdet, fremfor hvem der har den største pengepung, lige har lodtrækningsheldet eller mulighed for at stå i kø den halve nat. Godt arbejde FCK!

    Mvh. Dingo (som dog alligevel håber at der også kommer en masse ekstra billetter i løssalg :-)
    Hvor er det rart at høre der findes folk med denne holdning herinde. :-)

    Jeg håber bestemt ikke der er nogen FCK fans, der ser kampen på en bar i Prag, grundet manglende mulighed for at få billet til udebaneafsnittet. Jeg havde ingen problemer med at købe billetter til en Slavia Prag kamp over nettet da vi spillede mod FC Zlin sidste år, så lad os håbe, at alle der ikke har fået billet til udebaneafsnittet, kan købe en billet til et afsnit ved siden af.

    Slavia Prag har endnu ikke startet deres billetsalg til kampen endnu...

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Nu er der jo (indtil videre) desværre en masse som ikke har fået billet. Deriblandt mig. Jeg havde egentlig forventet at der ville være nogle andre der brokkede sig over systemet, hvor vi gamle trofaste (men mere perifære fans) som ikke har tid og mulighed for at troppe op på ude- og hjemmebane, bliver forfordelt ifht. unge stemningskejsere, som kan/gider bruge søndag efter søndag på at stå og fryse på et eller andet lortestadion.
    Uforståeligt nok er der ikke en eneste i tråden, der har diskuteret eller kommenteret dén fordelingsmekanisme, så lad mig give mit besyv:

    Jeg synes det er PISSE fucking fedt! Selvom jeg måske ender med at se kampen på et tjekkisk værtshus, glæder det mig at de folk der rent faktisk kommer på stadion er de samme som uge efter uge støtter holdet, fremfor hvem der har den største pengepung, lige har lodtrækningsheldet eller mulighed for at stå i kø den halve nat. Godt arbejde FCK!

    Mvh. Dingo (som dog alligevel håber at der også kommer en masse ekstra billetter i løssalg :-)
    Jeg forstår godt at man vil forfordele trofaste kunder, men jeg er ikke helt vild med ideen om at jeg kan glemme alt om en attraktiv away som Prag. Jeg kan ikke komme i Parken hver gang og jeg kan ikke komme med på away ture. Vi er en flok gutter, der rejser en gang om året og en fodboldtur ville være oplagt. Man kan godt nok også være trofast fan uden at tage på tur hver weekend, jeg vil næsten påstå at sønnen aldrig bliver fodboldfan, hvis fodbold er lig med far er væk hele tiden.

    Det ville være mere passende at lave en kombination. X billetter til trofast fans og x billetter til lodtrækning. Lad os sige at “trofast” fans får et par dage til at købe de første 5-700 billetter og bagefter kan alle (incl de trofaste) melde sig til lodtrækningen om resten. Jeg synes oprigtigt det er synd for de fans, de har købt en tur til Prag uden reelt at have en chance for at få billet.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    J
    Det ville være mere passende at lave en kombination. X billetter til trofast fans og x billetter til lodtrækning. Lad os sige at “trofast” fans får et par dage til at købe de første 5-700 billetter og bagefter kan alle (incl de trofaste) melde sig til lodtrækningen om resten. Jeg synes oprigtigt det er synd for de fans, de har købt en tur til Prag uden reelt at have en chance for at få billet.
    Lodtrækning er jo idiotisk. Hvad så hvis kun halvdelen af ens crew får billet på den måde. Og hvorfor skal det være op til held at få billet? Næ du, så hellere kø. Jeg er faktisk fortaler for denne måde. 80 % (?) til loyale fans og så resten til dem som vil det nok ved at stå i kø længe nok. Det er mest fair.
    Sidst redigeret af Mgt09 : 09.10.18 kl. 10:10

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    32

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg forstår godt at man vil forfordele trofaste kunder, men jeg er ikke helt vild med ideen om at jeg kan glemme alt om en attraktiv away som Prag. Jeg kan ikke komme i Parken hver gang og jeg kan ikke komme med på away ture. Vi er en flok gutter, der rejser en gang om året og en fodboldtur ville være oplagt. Man kan godt nok også være trofast fan uden at tage på tur hver weekend, jeg vil næsten påstå at sønnen aldrig bliver fodboldfan, hvis fodbold er lig med far er væk hele tiden.
    Eller også kan det måske anspore folk til at tage på nogle af de (på papiret) mindre attraktive kampe, hvor der ikke bliver rift om samtlige billetter. Så vi ikke som vanligt stiller alle mand til sæsonens Barcelona, og så sender et skeleton crew af Tordenskjolds soldater til de øvrige udenlandske away-kampe. Og hvem ved? Måske ender dét med at give os sofafans noget fornyet FCK-sult? Nogle af mine bedste oplevelser med FCK har i hvert fald været mod de lidt mere skæve og spøjse modstandere
    Sidst redigeret af Dingo : 10.10.18 kl. 12:50
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar


  17. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Lodtrækning er jo idiotisk. Hvad så hvis kun halvdelen af ens crew får billet på den måde. Og hvorfor skal det være op til held at få billet? Næ du, så hellere kø. Jeg er faktisk fortaler for denne måde. 80 % (?) til loyale fans og så resten til dem som vil det nok ved at stå i kø længe nok. Det er mest fair.
    Men skal det så for alvor være fair, kan man sagtens tale for at navnet på billetkøberen skal matche navnet på awaykortet.

  18. De følgende 8 brugere er enige:

  19. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Lodtrækning er jo idiotisk. Hvad så hvis kun halvdelen af ens crew får billet på den måde. Og hvorfor skal det være op til held at få billet? Næ du, så hellere kø. Jeg er faktisk fortaler for denne måde. 80 % (?) til loyale fans og så resten til dem som vil det nok ved at stå i kø længe nok. Det er mest fair.
    Ved EM 2004 var jeg afsted og her “bød” man på kampe og antal billetter og så var det alt eller intet. Samme kan gælde her, jeg vil have 4 billetter eller intet.

    Jeg er helt med på at vi er uenige og fred være med det. Jeg ser ikke den ene holdning være forkert, det handler vel bare om hvad man synes er mest korrekt. Når det kommer til kulturelle billetter og sportsbegivenheder, så holder jeg ad lodtrækning. Det gælder koncerter, landskampe etc og jeg ville også foretrække at en større del af vores Europa kampe blev uddelt på sådan en måde. Helt fair dem der ser det anerledes og jeg synes også jeres argumenter er valide, det ændre bare ikke min holdning.

  20. #44
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af sMixers Se meddelelser
    Jeg overvejer at købe billetter til 122 hvis ikke der kommer flere billetter til salg til fck afsnittet.

    https://www.slavia.cz/foto/foto-clan...019_vstupy.jpg
    Uden at der skal gå invasion i den, så var deres kamp mod Bordeaux kun overværet af 16000. Se også her hvor få der er i nærheden af udeholdets fans - så denne løsning kunne nok overvejes.

    Yderligere er FCK nok heller ikke en tilskuermagnet for tjekkerne.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    681

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser

    Jeg er helt med på at vi er uenige og fred være med det. Jeg ser ikke den ene holdning være forkert, det handler vel bare om hvad man synes er mest korrekt. Når det kommer til kulturelle billetter og sportsbegivenheder, så holder jeg ad lodtrækning. Det gælder koncerter, landskampe etc og jeg ville også foretrække at en større del af vores Europa kampe blev uddelt på sådan en måde. Helt fair dem der ser det anerledes og jeg synes også jeres argumenter er valide, det ændre bare ikke min holdning.
    Mener du alvorligt folk som er der hver gang, ikke fremover kan være det. For man kan jo ikke vinde i lodtrækning hver gang. Det lyder som et godt tiltag for stemning med videre. Ser især frem til capo og tromme ikke har lodtrækningsheld. . . .

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Side 3 af 11 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Prag Away!
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 22.08.11, 12:18
  2. Tager du til Prag?
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 19.08.11, 12:12
  3. Mødested i Prag
    By Hjaltes kone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 18:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •