Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 156

Emner: Skal du til Prag?

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Ud over at jeg slet ikke gider banner blande mig i banner sagen, da det slet ikke er mit bord, og jeg var desuden slet ikke i Prag, så vil jeg æde min hat på, at der minimum er 20-30 HSV fans med i top 500 på loyalitetsprogrammet..
    Det er der hellere ikke noget galt med. Det er kun fint man holder med flere hold, det er naturligvis lidt underligt at “flage” med det til en FCK kamp.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #122
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er der hellere ikke noget galt med. Det er kun fint man holder med flere hold, det er naturligvis lidt underligt at “flage” med det til en FCK kamp.
    Det var heller ikke det jeg svarede på. Der blev slået tvivl om, at der kunne være HSV så højt oppe i loyalitetsprogrammet, og der skriver jeg så, at det kan man være helt sikker på at der er.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #123
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Det var heller ikke det jeg svarede på. Der blev slået tvivl om, at der kunne være HSV så højt oppe i loyalitetsprogrammet, og der skriver jeg så, at det kan man være helt sikker på at der er.
    Yes sir. Det var også ment som en uddybelse og ikke imod dig (sådan kan det rimelig nemt læses dog).

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #124
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Dette er en påstand! Ret mig gerne hvis jeg tager fejl!
    Men jeg lagde mærke til et Hamburg banner i går på stadion. Så kan vi lige tale om det faktum, at de tyske venner fra Hamburg tilsyneladende havde fået billet til kampen i går, på bekostning af danske FCK fans? Er der andre end mig der bliver en anelse pikeret, når nu så mange danske fans manglede billet til kampen og var i klemme med hoteller og flybilletter!

    Jeg skal selvfølgelig ikke gøre mig klog på om de har købt billetter for egne loyalitetspoint, men jeg tvivler. Jeg syntes bare det er et problem hvis de mest loyale køber billetter og sender dem videre til Hamburg fans, de bør i min optik tilfalde FCK fans og ikke fans af en klub fra 2. bundesliga i Tyskland!

    Sorry for det morgensure opstød!
    Jeg er helt enig - og det var endda et "Hansestadt - Hamburg - Hooligans"- banner...

    - hvad skal deciderede tyske Hooligans på et FCK udebane-afsnit i Europa?

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #125
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    13

    Re: Skal du til Prag?

    Du undrede dig ikke over det skotske flag på tribunen igår?
    Eller er det kun fordi det er Hamburg at det rammer dig?

  10. #126
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    303

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Højgaard Se meddelelser
    Du undrede dig ikke over det skotske flag på tribunen igår?
    Eller er det kun fordi det er Hamburg at det rammer dig?
    Ved ikke om det er mig, du spørger - men det har at gøre med,

    at der stod Hooligans på selve banneret - dét synes jeg er problemet

    - uanset, hvilket land eller klub - det burde ikke være på et FCK udebane-afsnit...

  11. De følgende 8 brugere er enige:

  12. #127
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    427

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Højgaard Se meddelelser
    Du undrede dig ikke over det skotske flag på tribunen igår?
    Eller er det kun fordi det er Hamburg at det rammer dig?
    Det har bare ikke noget at gøre til en FCK kamp og da slet ikke når det promoverer Hooliganisme! Jeg syntes ærlig talt at de tyske fans der medbringer og hænger et banner op der direkte skilter med hooliganisme, burde formenes adgang til stadion for fremtiden!
    Og så kunne det være fedt hvis UC påtalte det, så de lader det lort blive hjemme til en anden gang. Ace det er vel stadig UC der har forbindelsen til Hamburg ik?

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #128
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Poppelvig Se meddelelser
    Det har bare ikke noget at gøre til en FCK kamp og da slet ikke når det promoverer Hooliganisme! Jeg syntes ærlig talt at de tyske fans der medbringer og hænger et banner op der direkte skilter med hooliganisme, burde formenes adgang til stadion for fremtiden!
    Og så kunne det være fedt hvis UC påtalte det, så de lader det lort blive hjemme til en anden gang. Ace det er vel stadig UC der har forbindelsen til Hamburg ik?
    Der er masser af grupper i FCK og HSV der er venner med hinanden, så hvem der har inviteret dem må jeg skuffe dig med. UC startede med at have en venskab med Chosen Few fra HSV, og det er stadig dem vores venskab tager udgangspunkt i.
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  15. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace20 Se meddelelser
    Der er masser af grupper i FCK og HSV der er venner med hinanden, så hvem der har inviteret dem må jeg skuffe dig med. UC startede med at have en venskab med Chosen Few fra HSV, og det er stadig dem vores venskab tager udgangspunkt i.
    Ved du om det var vores fans med banner eller HSV fans. Hvis det er sidstnævnte, så kan loyitetsdiskutionen (med rette) bluse op igen

  16. #130
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ved du om det var vores fans med banner eller HSV fans. Hvis det er sidstnævnte, så kan loyitetsdiskutionen (med rette) bluse op igen
    Hvorfor kan den det? Som det vist også er nævnt i tråden, så har mange af dem rigeligt med point selv.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  18. #131
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Skal du til Prag?

    Lige et hypotetisk spørgsmål: Hvad ville der ske, hvis jeg dukkede op med et St. Pauli-banner til en FCK-kamp?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #132
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Hvorfor kan den det? Som det vist også er nævnt i tråden, så har mange af dem rigeligt med point selv.
    Måske skulle jeg præcisere :). Om det er fans der er med pga egne point eller fx tyske HSV fans, som får en billet via point fra en FCK fan.

  21. #133
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Måske skulle jeg præcisere :). Om det er fans der er med pga egne point eller fx tyske HSV fans, som får en billet via point fra en FCK fan.
    Det er HSV fans med egne point, som det er skrevet andetsteds.

  22. #134
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Måske skulle jeg præcisere :). Om det er fans der er med pga egne point eller fx tyske HSV fans, som får en billet via point fra en FCK fan.
    Det er da ret normalt at fodboldfans holder med mere end et enkelt hold? :)

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #135
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Skal du til Prag?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Måske skulle jeg præcisere :). Om det er fans der er med pga egne point eller fx tyske HSV fans, som får en billet via point fra en FCK fan.
    Nu er det vel ligegyldigt om de HSV fans. Men ja. Kan da godt fortælle vi havde to fans med, en fra Wales og Belgien. De havde ikke nok point, det havde andre i vores gruppe. Så ved du det.

  25. De følgende 2 brugere er enige:

Side 9 af 11 FørsteFørste ... 67891011 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Prag Away!
    By FCKFC - Kontor in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 22.08.11, 12:18
  2. Tager du til Prag?
    By Ace20 in forum De korte linier
    Svar: 53
    Sidste Meddelelse: 19.08.11, 12:12
  3. Mødested i Prag
    By Hjaltes kone in forum De korte linier
    Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 14.12.09, 18:28

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •