Se afstemningsresultater: Hvad bliver kampens udfald

Stemmeafgivere
52. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder

    10 19.23%
  • Uafgjort

    10 19.23%
  • NAJS FC vinder

    21 40.38%
  • Det er trænerens skyld!!1!

    11 21.15%
Side 1 af 4 1234 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 56

Emner: Midtjylland-København 16/9 2018 kl. 18.00 - Optakts- og kamptråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Midtjylland-København 16/9 2018 kl. 18.00 - Optakts- og kamptråd

    Dagens kamp mod FCM spilles i Herning og er alle tiders mulighed for at lægge yderligere fra ifht. vores nærmeste modstandere i en såkaldt 6-pointskamp.

    Mon ikke drengene er topmotiverede for at vise hvor skabet skal stå!

    Vores trup er som følger:

    1 Stephan Andersen
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannapoulous
    5 Andreas Bjelland
    6 William Kvist
    7 Viktor Fischer
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    11 Kenan Kodro
    14 Dame N'Doye
    16 Ján Greguš
    19 Denis Vavro
    20 Nicolai Boilesen
    21 Jesse Joronen
    22 Peter Ankersen
    28 Pieros Sotiriou
    29 Robert Skov
    33 Rasmus Falk

    På skadelisten er Michael Lüftner (langtids) og Jonas Wind.

    Kampen kan følges på TV3+ eller Viaplay.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Mon ikke drengene er topmotiverede for at vise hvor skabet skal stå!
    Det bliver spændende at se. Vi har selvfølgelig en alvorlig revanche til gode i superligaen både mht det samlede resultat sidste sæson, men så sandelig også mht de indbyrdes kampe mod FCM. På den anden side, så har vi en kæmpe kamp torsdag, hvorimod FCM kun har ligaen tilbage og i den grad skal revanchere sig fra en fiasko i Europa. Jeg er i hvert fald spændt på, hvem der kommer med den bedst tænding.

    Og så vil jeg nok egentlig gerne sælge den for et enkelt point her før kampen.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det bliver spændende at se. Vi har selvfølgelig en alvorlig revanche til gode i superligaen både mht det samlede resultat sidste sæson, men så sandelig også mht de indbyrdes kampe mod FCM. På den anden side, så har vi en kæmpe kamp torsdag, hvorimod FCM kun har ligaen tilbage og i den grad skal revanchere sig fra en fiasko i Europa. Jeg er i hvert fald spændt på, hvem der kommer med den bedst tænding.

    Og så vil jeg nok egentlig gerne sælge den for et enkelt point her før kampen.
    Nej, kom nu ind i kampen. Vi skal sku ikke sælge noget for et point. Vi skal kunne klare, at spille flere kampe på en uge, uden at gå på kompromis med resultaterne. Vi skal have den sejr idag, og vise at vi mener det seriøst i denne sæson. Så kan vi altid sætte os og evaluere efter kampen, om resultatet var tilfredsstillende eller ej.


  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Nej, kom nu ind i kampen. Vi skal sku ikke sælge noget for et point. Vi skal kunne klare, at spille flere kampe på en uge, uden at gå på kompromis med resultaterne. Vi skal have den sejr idag, og vise at vi mener det seriøst i denne sæson. Så kan vi altid sætte os og evaluere efter kampen, om resultatet var tilfredsstillende eller ej.
    Nu er der jo ingen der siger, at vi skal lægge os ned fra start af og spille på uafgjort. Men når man møder de forsvarende mestre og nuværende nærmeste konkurrent på udebane, så vil en uafgjort og dermed bibeholdelse af status quo i toppen næppe være et utilfredstillende resultat nøgternt anskuet før kampen. Og jo selvfølgelig er vi klogere efter kampen - men det er ikke "efter kampen" nu.

    Så undskyld hvis jeg ikke "er inde i kampen", men jeg kan i skrivende stund godt leve med en uafgjort.

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Nej, kom nu ind i kampen. Vi skal sku ikke sælge noget for et point. Vi skal kunne klare, at spille flere kampe på en uge, uden at gå på kompromis med resultaterne. Vi skal have den sejr idag, og vise at vi mener det seriøst i denne sæson. Så kan vi altid sætte os og evaluere efter kampen, om resultatet var tilfredsstillende eller ej.
    Hehe, den er sikker hver gang:
    “Vi skal da ikke have et point, vi skal da have en sejr!!” (Efterfulgt at mængder af likes).

    Jeg er ret overbevist om at K@sper ville vælge en sejr. Tror også virkelig at han håber på en sejr.
    Når man skriver “at man vil sælge kampen for 1 point”, betyder det at man udfra et ræsonnement, vurderer at 1 point vil være yderst tilfredsstillende.
    Dette konkrete ræsonnement; ude imod mestrene (med 26 point afstand), en konkurrent til mesterskabet, 4 dage før en europæisk kamp - jamen så er vi nogle, der giver thumbs up for en uafgjort.

    Dette betyder ikke at vi ikke ville være ualmindeligt glade for en sejr.

    Så skulle den være på plads;-)

    Zan


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    1,039

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Dette konkrete ræsonnement; ude imod mestrene (med 26 point afstand), en konkurrent til mesterskabet, 4 dage før en europæisk kamp - jamen så er vi nogle, der giver thumbs up for en uafgjort.
    Sidste sæsons point tæller ligeså lidt for FCM som vores gjorde året før og vi kan ikke ende i +2x15min tillægstid, så hvad er pointen i at henvise til en Europakamp som kommer god tid bagefter? Skulle vi så spare kræfter eller hvordan? Undgå gule kort?

    Selvfølgelig er uafgjort ikke en katastrofe. Jeg mener i al fald at det er mere i det nuværende holds ånd at se på hvad der skal give sejren frem for at gå og fedtspille med at uafgjort nok kan byttes til noget Torsdag. Uafgjort er noget man søger fra en svag position. Vi er i topform og har alle forudsætninger for at slå FCM. Vi kan snakke om uafgjort hvis vi er nede med 2-1 efter 88 minutter.
    Mvh. Morten
    GatoConBotas's Avatar

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af GatoConBotas Se meddelelser
    Sidste sæsons point tæller ligeså lidt for FCM som vores gjorde året før og vi kan ikke ende i +2x15min tillægstid, så hvad er pointen i at henvise til en Europakamp som kommer god tid bagefter? Skulle vi så spare kræfter eller hvordan? Undgå gule kort?

    Selvfølgelig er uafgjort ikke en katastrofe. Jeg mener i al fald at det er mere i det nuværende holds ånd at se på hvad der skal give sejren frem for at gå og fedtspille med at uafgjort nok kan byttes til noget Torsdag. Uafgjort er noget man søger fra en svag position. Vi er i topform og har alle forudsætninger for at slå FCM. Vi kan snakke om uafgjort hvis vi er nede med 2-1 efter 88 minutter.
    Køber din pointe mht EL-kampen.

    Og ja, vi er da i en fin forfatning, hvor vi godt kan tage sejren.

    Jeg sælger den nu alligevel gerne for en uafgjort.... ;-D

    Zan

    PS. Man bliver så glad ved tingenes tilstand i Brøndby

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Skræmmende styrkeforskel indtil videre.

    Virkelig trist at se på.

    Sgu ærgeligt vi ikke kommer med mere til så vigtig en kamp.

    Sløjt over hele linjen. Øv!!

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Nøj vi ser skidt ud i dag... FCM også gået i 5-4-1 kontramode - fuldt forståeligt...

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Vi har alletiders chance for at skabe et solidt hul til vores konkurrenter, og så leveres der sådan en indsats. Der er jo ingen momenter i spillet der er godt, så jeg synes Ståle skal prøve med at smide Fischer helt frem ved siden af Dame. Pieros fungerer overhovedet ikke.
    Ståle må tale med store bogstaver i pausen.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Dårligste FCK halveg i denne sæson? Ingenting fungerer, vi er overmatchet fysisk, og vi er fuldt fortjent bagud 1-0. Alle er elendige, men særligt Pieros er decideret pinlig. Skov har også været helt elendig, men forsøger dog. FCM har stiller alle mand bag bolden og spiller kontrafodbold, som man jo ynder at gøre det på de kanter. Men alligevel virker de til at have overskud, fysik og skarphed i deres aktioner. Og fuck en halveg af Onuacho! Vi må desværre sige, at Ndoye ikke er banens bedste targetman lige i dag. De kan jo slet ikke komme ind på ham, og han får den altid lagt videre.

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Vi har alletiders chance for at skabe et solidt hul til vores konkurrenter, og så leveres der sådan en indsats. Der er jo ingen momenter i spillet der er godt, så jeg synes Ståle skal prøve med at smide Fischer helt frem ved siden af Dame. Pieros fungerer overhovedet ikke.
    Ståle må tale med store bogstaver i pausen.
    Havde det ikke været for en godkendt sidste sæson, havde jeg pt klart foretrukket Kodro for Pieros.

    Han virker totalt overmatchet fysisk, og når der endelig kommer et blændende indlæg, flår han deres forsvarer omkuld, og laver klart frispark. Det er jo decideret dumt! Ligesom Joronens klodsede straffe.

    Pfffff!

    Zan

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Jammerlig indsats. Ingen vilje og ingen koncentration. Det kan godt være, at kampen torsdag ikke kan bruges som undskyldning (jeg er sådan set enig), men det ligner 11 spillere som allerede går rundt med kampen i hovedet.
    Eller måske er vi bare blevet talt så meget op på det sidste (og FCM ned), at spillerne tror at sejren kommer af sig selv. Men wake up and smell the roses. Kom så i gang!
    Sidst redigeret af k@sper : 16.09.18 kl. 18:03

  23. De følgende 4 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    ... det er selvfølgelig også nemt at sige det her på bagkant, men jeg begriber heller ikke, hvorfor Pieros starter inde på bekostning af Thomsen. Vi har ENDELIG - efter en hel lortesæson og opstart - fundet en konstellation, der kan noget. Fischer og Ndoye's samarbejde er rigtig rigtig godt. Pieroes og Ndoyes samarbejde eksisterer slet ikke.

  25. De følgende 12 brugere er enige:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: FCK-FCM 16.9.2018 KL. 18.00 Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    ... det er selvfølgelig også nemt at sige det her på bagkant, men jeg begriber heller ikke, hvorfor Pieros starter inde på bekostning af Thomsen. Vi har ENDELIG - efter en hel lortesæson og opstart - fundet en konstellation, der kan noget. Fischer og Ndoye's samarbejde er rigtig rigtig godt. Pieroes og Ndoyes samarbejde eksisterer slet ikke.
    Det er helt oplagt hvorfor, og Ståle nævnte det endda også selv, nemlig at Pieros blandt andet var med pga dødboldene.
    Man kan så undre sig over, at man ikke laver udskiftningen, når Okosun udgår, og Fischer slet ikke er med i kampen.

Side 1 af 4 1234 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 03.08.18, 14:51
  3. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  4. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •