Viser resultater 1 til 2 af 2

Emner: Skal du til Hjørring?

  1. #1
    Deichmaniac er offline Venstre forben på Baglæns
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    166

    Skal du til Hjørring?

    For os der tager til Hjørring

    Tid og sted: Søndag den 30. september klokken 12.00

    Transport:
    - FCKFC arranger ikke tur til Hjørring.
    - Man kan tage nattoget 02.43 fra KBH, ankomst 9.53 på Hjørring Station
    - Alternativt kan man tage en flyver om lørdagen til Aalborg. Søndag morgen bliver lidt stramt med ankomst i Aalborg 9.50, men også en mulighed.

    Ting at tage sig til i Hjørring?
    - Steder som Restaurant Postgården og Bjesken er lokal kolorit på tilværelsen. Åbent fra 09 og 10 på en søndag, gør det muligt at besøge begge steder inden stadionet kalder, og eventuelt også på vejen hjem (1 sted hver vej?). Begge er de beliggende 500-600 meter fra togstationen.

    Spisesteder!
    - Bryghuset Vendia burde være omsværmet af den københavnske fodboldhær. Michelin-bemærket gourmet mad tilsat hjemmebrygget øl med eksotisk økokorn. Et oplagt spisested at fejre sejren på om søndagen, eller nyde under opvarmningen lørdag aften for de rejsende svende med forlænget gangpas fra husholdersken.
    - Købmand Riis Gård tilbyder også lokale råvarer til priser som nærmer sig en tur i Tivoli. Endvidere byder stedet på den berømte Grønlandske Kaffe (9 cl. Blandet sprut i kaffekoppen) som en muligt tilbehør til isdesserten.

    Er man i Hjørring allerede lørdag aften, og har man kridtet danseskoene byder "Old Irish Pub" og "Zwei Grosse Bier Bar" på koncepter man kender som turist i København. Her er afterski-stemning, for høj musik ad libitum og en strandet englænder med en guitar i hjørnet. Begge steder har åbent til 05 lørdag aften med halv pris indtil Askepot forsvinder fra festen ved midnat.
    Desuden afslører google yderlige et par potentielle vandhuller, så man kommer ikke til at gå tørstig i seng lørdag aften, hvis man vover springet uden om Aalborgs Gade.

    Kender du/I derude til overset diamanter jeg bør besøge på mine 17 timer i Hjørring, så byd ind og vær med til at sikre at årets længste away i Danmark bliver ekstra langt ude.


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Skal du til Hjørring?

    Sektion 12 har også bustur til kampen.

    https://www.facebook.com/events/245167879531280/?ti=ia
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Torcida København skal til Silkeborg. Skal du med?
    By Torcida København in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 10.10.10, 01:13
  2. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 03.11.05, 23:09
  3. Hvem skal skal Don Ø ringe til?
    By stuebirk in forum Diverse
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 20.09.04, 14:23
  4. Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 03.12.03, 16:04

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •