Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
50. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København

    12 24.00%
  • Uafgjort

    26 52.00%
  • Zenit

    12 24.00%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 43 af 43

Emner: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Boile laver ikke raids. Boile er teknisk dygtig med et godt overblik. Som han viser her. Kritikken af Boile er for ensidig, typisk baseret på, at nogle mener, at vi stadig spiller bold, som vi gjorde i 15-17. Vi er et langt mere teknisk/småspil anlagt hold nu.

    Håber du får en god weekend, selvom du er blevet småaggressiv af en forumkommentar :)
    Jeg opfattede din (ironiske!) kommentar til Boilesen som en kommentar til den gif, Clean har uploaded. På klippet laver Boile et ryk, vi normalt ikke ser ham lave, da han er en langt mere teknisk spiller (som du også er enig i, og som jeg særligt godt kan lide ham for). Kritikken af ham herinde er netop gået på, at han er for lidt fysisk. Sådan har jeg i hvert fald forstået den.

    Jeg bliver småaggressiv og småsur af udtryk som "Smuksak", "Smukkesen", "Godt brølt", "Så fin" og "Ironi kan forekomme" på de sociale medier. Så moden er jeg. God weekend til dig også.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg opfattede din (ironiske!) kommentar til Boilesen som en kommentar til den gif, Clean har uploaded. På klippet laver Boile et ryk, vi normalt ikke ser ham lave, da han er en langt mere teknisk spiller (som du også er enig i, og som jeg særligt godt kan lide ham for). Kritikken af ham herinde er netop gået på, at han er for lidt fysisk. Sådan har jeg i hvert fald forstået den.
    Jeg synes nu, at Boiles ryk primært er en god teknisk detalje og ikke bare et klassisk Ludwig-raid. Det var min pointe.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Som sagt tror jeg, at den spilles hver gang inden kampen starter. Der fungerer det også okay.
    Efter store resultater fungerer den viiiildt godt
    Jeg var der igår kl 20. Der blev den ikke spillet. Så der fungerede den ikke så godt;-)

    Og hvis den spilles FØR kampen, men fungerer viiiildt godt EFTER store resultater - det giver vel ikke rigtigt mening? :-D

    Det er overhovedet ikke for at være irriterende - det er blot et lille ønske herfra. At man gør brug af de stemningsmekanismer der rent faktisk fungerer...

    Så igen, et lille prik til SLO?

    (Og så skal jeg nok lade være med at koge mere suppe på den).

    Zan

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Bo Henriksen Se meddelelser
    Det er sjovt hvor forskelligt man kan se en fodboldkamp og jeg er langt hen af vejen enig i BT's bedømmelse af kampen. Jeg synes virkelig ikke vi var prangende, men Zenit var endnu mindre prangende. Jeg synes vi virker utrolig låste og faktisk uden mod, det er som om at man spiller med håndbremsen trukket, det er i hvert fald min mening. Derudover synes jeg det virker som om at der er sket et eller andet med holdet efter Atalanta kampen. Jeg synes ikke jeg kan se den samme form for flair eller energiudladning som man så i starten af sæson. Derudover var Vavro super god indtil da, nu synes jeg faktisk at han minder om den gamle Vavro fra sidste sæson. Jeg synes heller ikke at det har gjort holdet godt at Pieros spiller, det er utrolig statisk vores spil med ham på banen. Og så synes jeg heller ikke at Thomsen har niveauet til at spille på den centrale midtbane i FCK. Jeg kan godt lide ham og jeg under ham det bedste, men han virker utrolig langsom i tanke og handling og faktisk også, sjovt nok, overblik i visse situationer. Jeg så flere gange situationer hvor han med en pasning kunne splitte Zenits organisation ad eller skabe en åbning til backs eller lignende hvor han så efter min mening tager den forkerte beslutning og gør det modsatte.


    Dette er min mening om kampen. Jeg respektere Zenit, de er et godt hold og objektivt set må det altid være flot at få uafgjort mod sådan et hold. jeg synes bare der var mere i den kamp hvis vi havde været mere modige.
    Bare du ikke ser kampen ligesom Neto, der mener vi kun havde én enkelt chance, som vi scorede på.

    Men det er selvfølgelig op til fortolkning om hvorvidt et hug på indersiden af stolpen er en chance.
    En friløber til Pyros, som målmanden klarer...?
    Et indlæg der sniger sig forbi deres stolpe i første..?
    Plus diverse...

    Skide godt, Neto. Du lyder som en klog dreng. Fjols.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kun-en-chance/

    Zan

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Bare du ikke ser kampen ligesom Neto, der mener vi kun havde én enkelt chance, som vi scorede på.

    Men det er selvfølgelig op til fortolkning om hvorvidt et hug på indersiden af stolpen er en chance.
    En friløber til Pyros, som målmanden klarer...?
    Et indlæg der sniger sig forbi deres stolpe i første..?
    Plus diverse...

    Skide godt, Neto. Du lyder som en klog dreng. Fjols.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...kun-en-chance/

    Zan
    Ja den/de kommentarer var alligevel ekstremt! Det må man sige :)

  9. #36
    Deichmaniac er offline Venstre forben på Baglæns
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    166

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Tsunamien fungerer ved ekstraordinære kampe, hvor selv gamle stoddere som undertegnet kan ses lufte techno-vingen.
    Et par gange om året til derbys, og et par gange om året til et par europæiske kampe.

    Den ville falde mere til jorden end sten fra Rundetårn en torsdag aften kl 21 mod Zenit (efter min mening).
    På S12 kan det meste lade sig gøre, og som en del af den lave entrebillet lover man jo at følge flertallet, men et nedre C ses sjældent gå Tsunami-amok en torsdag aften efter 8 timer på jobbet, hurtig aftensmad og et lille skænderi med konen om hvis tur det var til at putte Bjørn på 5, og så afsted til PArken og gå amok til en kamp mod Zenit for det diktere musikken.

    Jeg var btw også et gammelt sur æg da S12 startede op, og fandt ej heller glæde ved "Warza Warza!! FC ER DE BEDSTE" råbet fra ham med krøller på midten af Nedre C i det 72. minut i midten af 00erne.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Deichmaniac Se meddelelser
    Tsunamien fungerer ved ekstraordinære kampe, hvor selv gamle stoddere som undertegnet kan ses lufte techno-vingen.
    Et par gange om året til derbys, og et par gange om året til et par europæiske kampe.

    Den ville falde mere til jorden end sten fra Rundetårn en torsdag aften kl 21 mod Zenit (efter min mening).
    På S12 kan det meste lade sig gøre, og som en del af den lave entrebillet lover man jo at følge flertallet, men et nedre C ses sjældent gå Tsunami-amok en torsdag aften efter 8 timer på jobbet, hurtig aftensmad og et lille skænderi med konen om hvis tur det var til at putte Bjørn på 5, og så afsted til PArken og gå amok til en kamp mod Zenit for det diktere musikken.

    Jeg var btw også et gammelt sur æg da S12 startede op, og fandt ej heller glæde ved "Warza Warza!! FC ER DE BEDSTE" råbet fra ham med krøller på midten af Nedre C i det 72. minut i midten af 00erne.
    Nu var det jo netop fordi jeg ville kalde kampen imod Zenit relativt ekstraordinær.

    Er selv Nedre C-mand to-the-bone, men ikke helt så surt et æg som du;-)

    Jeg synes sgu “wasser wasser” var ganske underholdende, og sætter stor pris på hvad S12 gør for oplevelsen.

    Jeg er dog klar over at nogle fra NC, lægger meget stolthed i at være “de gamle konservative fra NC”.
    Har dog aldrig helt fattet pointen i det.

    Men én ting kan garantere! Min enighed i at ingen skal bestemme hvornår jeg synger, hopper eller danser. Men det synes jeg nu heller ikke at hverken folk eller musik dikterer... Man springer vel blot af og på som man vil.

    Nå, kom hvis lidt væk fra kamptråden.

    Zan

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    72

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Savner “Wasser wasser” sangen. Jeg synes det var en fin tradition
    Sidst redigeret af funken : 21.09.18 kl. 19:27

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Har desværre ikke tid til en særlig grundig gennemgang. Det jeg primært hæftede mig ved var, at Zenit virkelig ikke virkede særlig imponerende. Det er naturligvis et ganske solidt hold, men som sådan markerede de ret passivt, deres pres var relativt ineffektivt og de satsede ikke alverden. Der hvor de imponerede mig mest var at de var gode til at lukke ned for omstillinger.

    Derudover synes jeg, at Skov imponerede mest, selvom han i anden halvleg ikke havde det største aftryk. Hans samarbejde med Ankersen haltede dog noget. Fischer var derudover en stor drivkraft i offensiven, ligesom Zenit havde meget svært ved at håndtere N’Doye.

    Selvom Boilesen havde enkelte gode offensive aktioner, så skuffede han mig og fortsatte i virkeligheden sin ret dårlige stime. Især i defensiven så han usikker ud (han var dog ikke den eneste usikre spiller i defensiven).
    Midtbanen var også ret middelmådig og jeg havde forventet langt mere offensivt fra Thomsen. Det blev mere dynamisk da Falk kom ind, men han blev senere flyttet ud på kanten.

    Så det var et flot resultat mod en stærk modstander, der dog på dagen ikke var skræmmende.

    I øvrigt var dommeren ret dårligt. Dømte i øst og vest, hvor selv den mindste kontakt kunne udløse et frispark. Derudover skulle Marchisio (mener jeg) have modtaget to advarsler i kampens overtid, da han laver to grove frispark i træk, mens dommeren vurderede en fordel efter det første.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    432

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Er det bare mig eller er der længere mellem snapsene fra Zeca ??
    Siger ikke han spiller dårligt lige pt. men synes bare man er vant til mere fra ham, end man har set de sidste 2-3 kampe

  18. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Jeg var i særklasse negativ over stort set alle den senere målscorers aktioner, og Boilesen sejlede rundt i store dele af kampen. Hans gode ryk kom efter endnu en mistet bold, som blev opsnappet igen. Fedt med de kvalitetsspillere, som Zenit kom med og som vi reelt spillede nogenlunde lige op med, ret mange vi ville savle over, hvis de bare blev rygtet til vores klub.

    Og så er det dejligt at se Ankersens (gen)opblomstring, ham under jeg virkelig at være kommet tilbage på sporet.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Smackdaddy Se meddelelser
    Er det bare mig eller er der længere mellem snapsene fra Zeca ??
    Siger ikke han spiller dårligt lige pt. men synes bare man er vant til mere fra ham, end man har set de sidste 2-3 kampe
    Det er i hvert fald ikke mig. Jeg synes bortset fra FCM-kampen Zeca udfylder sin rolle som indpisker, bolderobre og bindeled mellem forsvar og angreb rigtig godt.


  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    836

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Zeca var for vild igår, han er nærmest alt hvad vi savnede længe på midtbanen, endda krydret med lidt flere detaljer end vi er vant til. Risikovilligheden skal jeg så dog personligt lige lære at kapere, men så længe det ikke går galt er det for fedt.

  23. De følgende 14 brugere er enige:

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 19.09.18, 20:14
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 03.08.18, 14:51
  3. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  4. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •