Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
50. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København

    12 24.00%
  • Uafgjort

    26 52.00%
  • Zenit

    12 24.00%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 43

Emner: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    På trods af blamagen mod Midtjylland har bookmakerne os som svag favorit til aftenens kamp. Det overrasker mig lidt.
    Jeg går da ud fra, at vi får det rigtig svært mod et stærkt hold - men måske vil begge parter stille sig tilfreds med et uafgjort resultat?

    Mon ikke det bliver Fischer og N'Doye i angrebet og en midtbane med Thomsen - Zeca - Falk - Skov? Som sædvanlig vil der ikke være meget at skyde med fra bænken, men sådan vil det jo nok være resten af efteråret.
    Sidst redigeret af Ace : 20.09.18 kl. 10:25
    HIC SUNT LEONES

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    459

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Rosenborg klarede 1-1 på hjemmebane sidste år. Satser på at få point i aften.

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Mon ikke de kommer med samme gameplan som alle de andre russiske hold vi har mødt i Parken. De er sikkert tilfredse med det ene point, så jeg gætter på en 0-0 kamp i aften.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Ak ja. Så skal vi atter i gang med dette ulidelige europæiske gruppespil...
    Hvor har de det dog meget lettere ude på Vestegnen, f.eks. vores glade ven som for nogle uger siden skrev dette på sso:


    "Jeg ville så hellere se BIF - Genk 10 gange end at se 10 minutter af "det flotte defensive" FCK, faktisk ville jeg hellere se test-tv eller TV shoppen!"


    Mens vi andre prøver at holde os vågne til seks europæiske kampe, kan masserne vestpå se frem til et festfyrværkeri af en pokalkamp mod Hillerød. Plus en omgang te(k)st-tv.


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af JakobP Se meddelelser
    De er sikkert tilfredse med det ene point...
    Det er de sikkert. Spørgsmålet er nok nærmere hvorvidt N’Doye er det. Jeg tvivler, og gætter på han gør det han er bedst til; En kasse og honnør til Sektionen.

    Ellers forventer jeg også en taktisk stram kamp, med relativt få chancer. Så en super start på gruppespillet med en 1-0’er, er budet herfra.

    Og netop fordi jeg forventer en taktisk og defensivt disciplineret affære, kunne det være fristende at gætte på, at Thomsen tager højrkanten fra start. Og så Fischer på venstre. Men! Jeg tror faktisk at Ståle har så meget tillid konceptet (og måske ikke knapt så meget til Kodro/Pieros), at han stiller med Skov og Thomsen på fløjene. Det giver en startfomation, der ser ca sådan her ud;

    Jesse
    Anker-Vavro-Bjelland-Boilesen
    Skov-Falk-Zeca-Thomsen
    N’Doye - Fischer

    Så bliver det vel heller ikke meget stærkere, som truppen ser ud p.t.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Det er de sikkert. Spørgsmålet er nok nærmere hvorvidt N’Doye er det. Jeg tvivler, og gætter på han gør det han er bedst til; En kasse og honnør til Sektionen.

    Ellers forventer jeg også en taktisk stram kamp, med relativt få chancer. Så en super start på gruppespillet med en 1-0’er, er budet herfra.

    Og netop fordi jeg forventer en taktisk og defensivt disciplineret affære, kunne det være fristende at gætte på, at Thomsen tager højrkanten fra start. Og så Fischer på venstre. Men! Jeg tror faktisk at Ståle har så meget tillid konceptet (og måske ikke knapt så meget til Kodro/Pieros), at han stiller med Skov og Thomsen på fløjene. Det giver en startfomation, der ser ca sådan her ud;

    Jesse
    Anker-Vavro-Bjelland-Boilesen
    Skov-Falk-Zeca-Thomsen
    N’Doye - Fischer

    Så bliver det vel heller ikke meget stærkere, som truppen ser ud p.t.
    Det ville være en katastrofe hvis Ståle vælger Pieros fra start i aften.. Jeg mindes ikke en kamp siden han kom tilbage fra skade, hvor holdet sådan for alvor har fungeret med ham på holdkortet? Ét er at han sejler rundt individuelt, men det går tilsyneladende ud over hele den offensive sammenhængskraft i holdet, når han er med.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Zenits seneste udebaneresultater i Europa:

    Tabt 2-1 til Molde
    Tabt 4-0 til Dinamo Minsk
    Tabt 2-1 til RB Leipzig
    Tabt 1-0 til Celtic
    Uafgjort 1-1 mod Rosenborg
    Vundet 5-0 over Vardar
    Vundet 3-1 over Sociedad
    Tabt 1-0 til Utrecht
    Vundet 2-0 over Bnei Yehuda
    Tabt 2-0 til Anderlecht
    Vundet 2-1 over Dundalk
    Vundet 4-3 over Maccabi Tel Aviv
    Tabt 2-3 til AZ Alkmaar

    Det er et glimrende fodboldhold, men deres udebanestatistik sammenholdt med vores hjemmebanestatistik giver grund til optimisme!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Onkel Sjus Se meddelelser
    Ak ja. Så skal vi atter i gang med dette ulidelige europæiske gruppespil...
    Hvor har de det dog meget lettere ude på Vestegnen, f.eks. vores glade ven som for nogle uger siden skrev dette på sso:


    "Jeg ville så hellere se BIF - Genk 10 gange end at se 10 minutter af "det flotte defensive" FCK, faktisk ville jeg hellere se test-tv eller TV shoppen!"


    Mens vi andre prøver at holde os vågne til seks europæiske kampe, kan masserne vestpå se frem til et festfyrværkeri af en pokalkamp mod Hillerød. Plus en omgang te(k)st-tv.
    Han har da lidt af en pointe (lige bortset fra den med tv-shop, der mister jeg tråden lidt)... Det er og bliver en fornøjelse hver gang BIF får klø, om det så er Genk eller Sønderjydske, så genser jeg da gerne de flotte (og mange) scoringer 10 gange i træk....

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Jeg er altid skeptisk inden vores kampe imod disse store hold. Men jeg tror på en 1-0 sejr i aften. Og så er jeg egentlig ligeglad med om det er sprudlende spil eller ej.

    Rigtig god kamp til alle - og husk at nyde det ����

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Jeg tror det bliver Fischer på toppen med N'doye og så Gregus på venstre og Skov på højre. Resten er givet på forhånd.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg tror det bliver Fischer på toppen med N'doye og så Gregus på venstre og Skov på højre. Resten er givet på forhånd.
    Hmm... Er der en bestemt grund til, at du tror på Gregus på ventrekant? Har han overhovedet spillet den position i FCK?

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Hmm... Er der en bestemt grund til, at du tror på Gregus på ventrekant? Har han overhovedet spillet den position i FCK?
    Jeg tror at Ståle vægter en stærkere defensiv, som han tidligere har gjort med Kvist og Delaney på kanten i de europæiske kæmpe.

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    363

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg tror det bliver Fischer på toppen med N'doye og så Gregus på venstre og Skov på højre. Resten er givet på forhånd.
    Håber ikke du får ret. Hvis du gør, så kommer jeg nok til at ærgre over ikke at ha' spillet på rødt kort til nice FC.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg tror at Ståle vægter en stærkere defensiv, som han tidligere har gjort med Kvist og Delaney på kanten i de europæiske kæmpe.
    Hvorfor gjorde han så ikke sådan mod Atalanta? jeg tror den optilling du efterlyser ville være, at skyde sig selv i foden. Der er dog 2 overraskelser i startopstillingen. Thomsen ryger ind centralt, og Pieros starter i front.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Hvorfor gjorde han så ikke sådan mod Atalanta? jeg tror den optilling du efterlyser ville være, at skyde sig selv i foden. Der er dog 2 overraskelser i startopstillingen. Thomsen ryger ind centralt, og Pieros starter i front.
    Hvis ikke Fischer starter på toppen, bør Kodro få chancen igen. Ikke fordi jeg savner ham, men fordi Sotiriou har spillet så ringe, at Kodro må blive helt desillusioneret af at sidde på bænken og se ham blive ved at få chancen. De har vel ret beset spillet nogenlunde lige sløjt i løbet af sæsonstarten. Man kunne også lave den frække og give Holse chancen. Han er typemæssigt den mest oplagte Fischer-afløser som N'Doyes makker på toppen.

    EDIT: Ja, okay, startopstillingen var så for længst offentliggjort, da jeg skrev det, hehe. Flot...
    Sidst redigeret af Garneren : 20.09.18 kl. 19:29
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 19.09.18, 20:14
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 03.08.18, 14:51
  3. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  4. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •