Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
50. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København

    12 24.00%
  • Uafgjort

    26 52.00%
  • Zenit

    12 24.00%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 43

Emner: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    0-1 ved halvleg er sgu ganske acceptabelt med tanke på at vi stiller op i en 4-4-1 mod et hold der vælger at starte med alle 11 fra start.. Falk ind for Pieros i pausen, så vinder vi 2-1..

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd



    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    bør Kodro få chancen igen.
    Han bliver vel lejet ud til januar og aldrig set i København igen. Det vil være at foretrække.

    Sotte/PapaG kan fint ryge samme vej.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #19
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Hvor er det egentligt vildt, at man kan side og være småskuffet efter "kun" eet point mod den største og bedste klub i den cirka sjette bedste liga i Europa. Det er altså hverken Astana, Genk eller Malmø vi snakker om. Det er Zenit. Og alligevel følte man, at det snildt kunne have blevet til tre fortjente point.

    Efter FCM-blamagen er det her virkelig opmuntrende! Nu skal vi stikke kniven helt ind i Bordeaux om to uger, som forhåbentligvis er dybere nede i deres krise og kaos, end de allerede er nu.


  6. #20
    Raz er offline Copenhagen know-it-all
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    158

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Og vildt at spillerne bliver bedømt så hårdt i fx BT, som vurderer at ca. halvdelen af holdet spillede under middel (karakter 5). https://www.bt.dk/fodbold/karakterer...d-kropskontrol.

    Kun én spiller hæver sig i øvrigt i deres øjne over "godkendt kamp", og det er naturligvis Viktor Fischer.

    Vi er kommet langt, når man bedømmer indsatsen mod et europæisk tophold på den måde efter en lige kamp og et uafgjort resultat.
    The best defense against logic is stupidity


  7. #21
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Boilesens raid minder lidt om hans første tid i Ajax. Er næsten mere imponeret over Boiles tur end jeg er af Fischers lækre vending.

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #22
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Boilesens raid minder lidt om hans første tid i Ajax. Er næsten mere imponeret over Boiles tur end jeg er af Fischers lækre vending.
    Sad og tænkte præcis det samme. Boilesen har fået masser af fortjent kritik for sine dårlige præstationer på det seneste, men situationer som den her viser, at hans topniveau er meget højere end Bengtssons - og at det vil være tosset at kassere ham. Det handler om at finde ud af, hvorfor han har underpræsteret sådan, for det er ikke kvalitet, der mangler.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Det er sjovt hvor forskelligt man kan se en fodboldkamp og jeg er langt hen af vejen enig i BT's bedømmelse af kampen. Jeg synes virkelig ikke vi var prangende, men Zenit var endnu mindre prangende. Jeg synes vi virker utrolig låste og faktisk uden mod, det er som om at man spiller med håndbremsen trukket, det er i hvert fald min mening. Derudover synes jeg det virker som om at der er sket et eller andet med holdet efter Atalanta kampen. Jeg synes ikke jeg kan se den samme form for flair eller energiudladning som man så i starten af sæson. Derudover var Vavro super god indtil da, nu synes jeg faktisk at han minder om den gamle Vavro fra sidste sæson. Jeg synes heller ikke at det har gjort holdet godt at Pieros spiller, det er utrolig statisk vores spil med ham på banen. Og så synes jeg heller ikke at Thomsen har niveauet til at spille på den centrale midtbane i FCK. Jeg kan godt lide ham og jeg under ham det bedste, men han virker utrolig langsom i tanke og handling og faktisk også, sjovt nok, overblik i visse situationer. Jeg så flere gange situationer hvor han med en pasning kunne splitte Zenits organisation ad eller skabe en åbning til backs eller lignende hvor han så efter min mening tager den forkerte beslutning og gør det modsatte.


    Dette er min mening om kampen. Jeg respektere Zenit, de er et godt hold og objektivt set må det altid være flot at få uafgjort mod sådan et hold. jeg synes bare der var mere i den kamp hvis vi havde været mere modige.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Kort spørgsmål:

    Den dér forfærdelige - men dog helt ufatteligt effektive - håndbold-techno-sang de spillede i pausen imod Atalanta - hvor hele stadion stod og hoppede og sang.

    Hvor blev den af? Selvom den på en måde er hæslig, ville det være en fed tradition.

    Zan

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #25
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Kort spørgsmål:

    Den dér forfærdelige - men dog helt ufatteligt effektive - håndbold-techno-sang de spillede i pausen imod Atalanta - hvor hele stadion stod og hoppede og sang.

    Hvor blev den af? Selvom den på en måde er hæslig, ville det være en fed tradition.

    Zan
    Tsunami?

    Den spiller man som regel inden kampstart. Det har man i hvert fald tit gjort, men jeg kom lidt sent på stadion i går. Det mod Atalanta var vist lidt ekstraordinært

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  17. #26
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    Det er sgu ærgerligt, vi har sådan en ordinær venstreback, hva :/ (ironi kan være anvendt ;D )

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det er sgu ærgerligt, vi har sådan en ordinær venstreback, hva :/ (ironi kan være anvendt ;D )
    Jeg er kæmpe Boile-fan, men den slags raids/detaljer ser vi altså for lidt af. Deraf kritikken, tænker jeg.

    Og det jeg har fedet i din kommentar, bliver jeg småaggressiv af.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #28
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg er kæmpe Boile-fan, men den slags raids/detaljer ser vi altså for lidt af. Deraf kritikken, tænker jeg.

    Og det jeg har fedet i din kommentar, bliver jeg småaggressiv af.
    Boile laver ikke raids. Boile er teknisk dygtig med et godt overblik. Som han viser her. Kritikken af Boile er for ensidig, typisk baseret på, at nogle mener, at vi stadig spiller bold, som vi gjorde i 15-17. Vi er et langt mere teknisk/småspil anlagt hold nu.

    Håber du får en god weekend, selvom du er blevet småaggressiv af en forumkommentar :)

  22. #29
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Tsunami?

    Den spiller man som regel inden kampstart. Det har man i hvert fald tit gjort, men jeg kom lidt sent på stadion i går. Det mod Atalanta var vist lidt ekstraordinært
    Ja, det er den.

    Men hvorfor ikke gøre det til en tradition, når nu det fungerede så godt.
    Om ikke andet, i de store kampe (Europa og den klub dér hvor alt bare er kolossalt!!!!), så den ikke udvandes.

    Hermed en opfordring til SLO..?

    Zan

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #30
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: FC København - Zenit 20/9 2018 kl. 21.00 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, det er den.

    Men hvorfor ikke gøre det til en tradition, når nu det fungerede så godt.
    Om ikke andet, i de store kampe (Europa og den klub dér hvor alt er kolossalt!!), så den ikke udvandes.

    Hermed en opfordring til SLO..?

    Zan
    Som sagt tror jeg, at den spilles hver gang inden kampen starter. Der fungerer det også okay.
    Efter store resultater fungerer den viiiildt godt

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 19.09.18, 20:14
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 03.08.18, 14:51
  3. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  4. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •