Se afstemningsresultater: Hvordan klarer vi os mod Viby?

Stemmeafgivere
89. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vi ryger ud

    11 12.36%
  • Smal sejr, evt. efter forlænget og/eller straffe

    7 7.87%
  • Sikker sejr på to-tre mål

    58 65.17%
  • Storsejr på fire eller mere

    13 14.61%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 24

Emner: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Der skal sættes god tid af til at diskutere det vigtige pokalopgør, så hermed en kamptråd.
    Modstanderen fra Viby ligger i Danmarksseriens pulje 4 og har lagt ud med 3-3-2 i kampe i denne sæson. På vejen hertil har de besejret Nørresundby (DS) 3-1 og Skive (2DV) 2-1.

    Vi har som bekendt en lidt tynd trup i dette efterår, og hvis der skal skiftes ud på alle pladser i forhold til seneste ligakamp, kræver det i hvert fald, at vi får nogle U19-spillere at se fra start.

    Opstillingen kunne se sådan ud:

    Andersen
    Roerslev - Papagiannopoulos - Vesterlund - Bengtsson
    Holse - Gregus - Kvist - Daramy
    Kodro - Pieros

    Vesterlund er dog ikke med U19-truppen i Berlin i dag, men om det skyldes en skade, ved jeg ikke. Det kan også være, Thomsen bare spiller venstrekant for at få lidt flere minutter i benene.
    HIC SUNT LEONES


  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Vesterlund er dog ikke med U19-truppen i Berlin i dag, men om det skyldes en skade, ved jeg ikke. Det kan også være, Thomsen bare spiller venstrekant for at få lidt flere minutter i benene.
    Det kunne vel være et tegn på, at Vesterlund skal spille 90 minutter på torsdag og derfor spares i dag? Daramy tror jeg til gengæld ikke, vi ser fra start. Måske et indhop, dog.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Det kunne vel være et tegn på, at Vesterlund skal spille 90 minutter på torsdag og derfor spares i dag? Daramy tror jeg til gengæld ikke, vi ser fra start. Måske et indhop, dog.
    Som opfølgning spillede Daramy kun en halvleg for u-19 i dag. Derfor kan vi antage, at han kommer ind mod Viby. Det bliver spændende.
    Sidst redigeret af okoronkwo : 25.09.18 kl. 19:20

  4. De følgende 9 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,427

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-viby-if-0

    Så er truppen klar med 5 mulige debutanter. Som forventet bliver en del profiler sparet.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.fck.dk/nyhed/truppen-mod-viby-if-0

    Så er truppen klar med 5 mulige debutanter. Som forventet bliver en del profiler sparet.
    Det er en dejlig trup. Især manglende på Bjelland og Vavro. Det må simpelthen betyde en U19 spiller starter med Sotte. Fandme ærgerligt det ikke er Viby Sjælland, så man kunne nå forbi efter arbejde.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det må simpelthen betyde en U19 spiller starter med Sotte.
    Jeg tror nu ikke, at man er så modig. Jeg vil tro, at Boilesen spiller den plads.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror nu ikke, at man er så modig. Jeg vil tro, at Boilesen spiller den plads.
    Det er muligt, du får ret, men det vil godt nok være skuffende kujonagtigt. Vi snakker om et hold fra den fjerdebedste række. Hvis ikke Vesterlund, som vel må være klubbens 5./6.-bedste midterforsvarer, er i stand til at klare den opgave i samarbejde med en rutineret midterforsvarer, er den da helt gal.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det er muligt, du får ret, men det vil godt nok være skuffende kujonagtigt. Vi snakker om et hold fra den fjerdebedste række. Hvis ikke Vesterlund, som vel må være klubbens 5./6.-bedste midterforsvarer, er i stand til at klare den opgave i samarbejde med en rutineret midterforsvarer, er den da helt gal.
    Helt enig. Med tanke på dels det program vi står over for og dels truppens skrøbelighed i forhold til skader (læs åbenlyse mangel på bredde), vil det alt andet end lige ikke giver mening at bringe nogle fra den normale start 11'er i dagens kamp (måske lige bortset fra Thomsen og Pieros). Jeg håber og tror på følgende opstilling:

    Stephan - Roerslev, Sotte, Vesterlund, Pierre - Holse, Kvist, Gregus, Thomsen (tør man håbe på Daramy) - Pieros, Kodro

    Ovenstående burde være mere end stærkt nok til at slå et hold fra Danmarksserien ud...

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Helt enig. Med tanke på dels det program vi står over for og dels truppens skrøbelighed i forhold til skader (læs åbenlyse mangel på bredde), vil det alt andet end lige ikke giver mening at bringe nogle fra den normale start 11'er i dagens kamp (måske lige bortset fra Thomsen og Pieros). Jeg håber og tror på følgende opstilling:

    Stephan - Roerslev, Sotte, Vesterlund, Pierre - Holse, Kvist, Gregus, Thomsen (tør man håbe på Daramy) - Pieros, Kodro

    Ovenstående burde være mere end stærkt nok til at slå et hold fra Danmarksserien ud...
    Præcis den opstilling jeg håber på, med samme tvivl om venstre kanten. Jeg synes de klip jeg har set af Daramy på venstrekanten ser spændende ud - og det er vigtigere at spare Thomsen end Pieros. Men jeg tror han starter ude og kommer ind for Thomsen.

    Edit. Og hvor er det nederen vores yngste debutant er Kenneth Zohore. Ellers kunne Jacob Haahr passende have taget æret i dag med 16 år og 201 dage.
    Sidst redigeret af Something : 27.09.18 kl. 12:16

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    11 Kenan Kodro, 8 Pieros Sotiriou
    33 Rasmus Falk, 16 Jan Gregus, 6 William Kvist, 26 Carlo Holse
    3 Pierre Bengtsson, 42 Niklas Vesterlund, 4 Sotirios Papagiannopoulos, 18 Mads Roerslev
    1 Stephan Andersen


    Rigtig fin start 11 og så får Falk forhåbentlig bare 45 min på kanten

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,453

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    viby-fc270918.jpg

    Nu med grafik. Det bør være nok til en sikker sejr, selvom vi næppe går målamok. Kunne dog være godt for Kodro at få lavet et par mål, hvis han skal lidt tættere på holdet, end han lader til at være pt.

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,365

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Med 3-0-sejren gik det, som 65% af os havde forventet - en sikker sejr, uden at Viby for alvor blev kørt ud på røv og albuer.
    Det kan vi dog især takke Kodro og Holse for. Tak skal du have, hvor var de uskarpe.
    Ellers god kamp af Falk og S. Andersen og drømmedebut til Daramy. Ham håber jeg, vi får set mere til i efteråret.
    HIC SUNT LEONES

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Kunne være meget ok at Daramy lige forlængede kontrakten med 3 år ������

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Kunne være meget ok at Daramy lige forlængede kontrakten med 3 år ������
    Det kunne ihvertfald være interessant at se ham i seniortruppen til kampe, i stedet for Kodro, der på ingen måde imponerer. Derudover må det snart være krystalklart for Ståle, at der skal hentes en backup/aftager for Boilesen. Pierre har ganske enkelt ikke niveauet. Han er jo ikke i nærheden af at være tæt på at presse Boilesen, om pladsen på backen.

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Viby IF - FC København 27/9 2018 kl. 16.45 - Optakts- og kamptråd

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det kunne ihvertfald være interessant at se ham i seniortruppen til kampe, i stedet for Kodro, der på ingen måde imponerer. Derudover må det snart være krystalklart for Ståle, at der skal hentes en backup/aftager for Boilesen. Pierre har ganske enkelt ikke niveauet. Han er jo ikke i nærheden af at være tæt på at presse Boilesen, om pladsen på backen.
    Alle talenterne så interessante ud. Det var virkelig en lortebane og ganske fint at FCK bare spillede bolden rundt i 90 min. Generelt ervi alt for hurtige på aftrækkeren med vores nye spillere, men jeg vill helt seriøst hellere have Pavlovic i truppen i forhold til Kodro... jeg savner ham nærmest. Han virkede som en rigtig fin fyr med et godt venstreben. Kodro det kommer ikke til at ske - det ligner en elendig scouting. Tilbage til banen, den var langhåret, knoldet og tør - slv Bengtsson vil jeg ikke brokke mig over. Det er bare perfekt at næsten alle fik en pause, talenter og reserver fik spilletids og ved 1-0 var jeg egentlig hellere ikke nervøs.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 21.09.18, 20:23
  2. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 19.09.18, 20:14
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 03.08.18, 14:51
  4. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •