Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345
Viser resultater 61 til 72 af 72

Emner: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Det der er allermest skuffende er at vi ikke har nogle rigtig leder typer med nosser. En der hiver fat i de andre, det er ok at have en off dag men fight og vilje må vi sgu kunne forvente!!!Linderoth havde hevet fat i folk og forlangt fight
    Troede egentlig at det var den rolle man havde tiltænkt Bjelland.. Det ser man så bare intet af.

  2. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,304

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Ikke enig i det første. Pieros var banens suverænt dårligste. Det var primært byttet fra Fischer til Pieros, der tippede kampen. Håber Wind snart er klar, for hverken Pieros eller Kodro synes at have potentiale til at være makker til Dame. Vil også hellere se mere Daramy end d'herrer Pieros og Kodro.

    Men vi er helt enige om, at det ser tyndt ud på bænken, og en lang skade til Fischer vil være katastrofal.
    Pieros leverede en svag præstation og afbrænderen i overtiden gør selvfølgelig at hans svage præstation er mere fremtrædende. Du kunne nok have byttet Fischer ud med hvilken som helst af vores andre spillere med samme resultat i dag. At Fischer er god og desværre bliver skadet kan vel ikke være Pieros' skyld.
    Jeg synes dog klart at Thomsen var dårligere, da han absolut intet leverede - hverken på kanten eller midtbanen. At Pieros er Pieros i 45 minutter kan jeg bedre leve med, end at Thomsen skraber bunden i 72 minutter. Han fik selvfølgelig ikke meget hjælp fra Boilesen, der virkelig var dårlig og direkte impliceret i deres anden scoring.
    N'Doyes præstation, eller mangel på samme, taler for sig selv. Han lallede rundt i 80 minutter indtil vi kom bagud. Han afholdte sig fra mange dueller og vandt uhyre få, samt at han vist har nul afslutninger. Det mener jeg klart er værre end Pieros.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    888

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Jeg synes at alle underpræsterede. Eneste undtagelse var Ankersersen og Skov og det endda kun i 1. halvleg
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Det er lidt paradoksalt at skrive efter en pointmæssigt godkendt sæsonstart - og en overraskende og flot Europa-kampagne, so far...

    Men jeg synes stadig man aner en form for skrøbelighed. Sidste sæson gav os et Tyson-hug af dimensioner, og er vi helt og aldeles videre...?

    Udover 3 x sløje nederlag, må vi jo erkende at udekampene i Odense og Århus, også bar præg af vanskeligheder. Dem slap vi dog levende igennem.

    Det er selvfølgelig utopi at forvente, vi bare hamrer igennem alle kampe - ude som hjemme - men jeg er stadig lidt skræmt over sporrene fra sidste sæson. At der ikke er langt til en spil- og resultatmæssig nedtur.

    Vi er i hvert fald pisket til at vinde imod Randers. Vi skal edderdyleme op på hesten igen - meget hurtigt!

    God mandag fra en bekymret Zan - der lige overlevede søndagen grundet endnu et smukt resultat på den kolossalt stolte vstgn.


  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det er lidt paradoksalt at skrive efter en pointmæssigt godkendt sæsonstart - og en overraskende og flot Europa-kampagne, so far...

    Men jeg synes stadig man aner en form for skrøbelighed. Sidste sæson gav os et Tyson-hug af dimensioner, og er vi helt og aldeles videre...?

    Udover 3 x sløje nederlag, må vi jo erkende at udekampene i Odense og Århus, også bar præg af vanskeligheder. Dem slap vi dog levende igennem.

    Det er selvfølgelig utopi at forvente, vi bare hamrer igennem alle kampe - ude som hjemme - men jeg er stadig lidt skræmt over sporrene fra sidste sæson. At der ikke er langt til en spil- og resultatmæssig nedtur.

    Vi er i hvert fald pisket til at vinde imod Randers. Vi skal edderdyleme op på hesten igen - meget hurtigt!

    God mandag fra en bekymret Zan - der lige overlevede søndagen grundet endnu et smukt resultat på den kolossalt stolte vstgn.
    Selvom vi vinder hjemme mod Randers, vil man nok sidde med en fornemmelse af at det kan gå galt i den næste udekamp igen.. Hvis vi sådan for alvor skal op og sidde komfortabelt i sadlen, så skal der en mindre stime af sejre til, hvoraf et par stykker af dem gerne skal være på udebane.. Jeg føler i hvert fald at vi kan sætte point til på udebanebane mod samtlige hold i ligaen og den følelse frygter jeg lidt at spillerne også snart vil rende rundt med, hvis ikke vi snart får hevet nogle udesejre hjem igen.. Det skulle nødigt gå hen og udvikle sig til et udebanekompleks...

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Pieros leverede en svag præstation og afbrænderen i overtiden gør selvfølgelig at hans svage præstation er mere fremtrædende. Du kunne nok have byttet Fischer ud med hvilken som helst af vores andre spillere med samme resultat i dag. At Fischer er god og desværre bliver skadet kan vel ikke være Pieros' skyld.
    Jeg synes dog klart at Thomsen var dårligere, da han absolut intet leverede - hverken på kanten eller midtbanen. At Pieros er Pieros i 45 minutter kan jeg bedre leve med, end at Thomsen skraber bunden i 72 minutter. Han fik selvfølgelig ikke meget hjælp fra Boilesen, der virkelig var dårlig og direkte impliceret i deres anden scoring.
    N'Doyes præstation, eller mangel på samme, taler for sig selv. Han lallede rundt i 80 minutter indtil vi kom bagud. Han afholdte sig fra mange dueller og vandt uhyre få, samt at han vist har nul afslutninger. Det mener jeg klart er værre end Pieros.
    Jeg synes Joronens aktion(er) omkring 1-1 var en sand katastrofe og reelt koster han os kampen, så hvis vi skal snakke syndebukke, står han forrest i køen hos mig.. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi havde hevet mindst ét point og formentlig tre med Stephan på mål i går.. 1-1 scoringen som lukker Hjørring tilbage i kampen er simpelthen så håbløst målmandsspil på alle mulige måder.. En ting er det helt unødvendige frispark han forærer på kanten af feltet, noget andet er den hjerneblødning han får ved at træde ind bag muren i sparkeøjeblikket.. Så tæt på mål har man som målmand ét job, og det er at dække sin egen side, hvilket selv målmænd på lilleputniveua kan finde ud af.. Jeg håber at Ståle og Kim får en snak med Joronen omkring hvordan man gør fremadrettet, så det aldrig sker igen. Hvis Thorsteinsson krøller den over muren og op i målhjørnet fra den afstand, så "so be it", men man skal dæleme da ikke gøre det nemt for ham!

  10. De følgende 7 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg synes Joronens aktion(er) omkring 1-1 var en sand katastrofe og reelt koster han os kampen, så hvis vi skal snakke syndebukke, står han forrest i køen hos mig.. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at vi havde hevet mindst ét point og formentlig tre med Stephan på mål i går.. 1-1 scoringen som lukker Hjørring tilbage i kampen er simpelthen så håbløst målmandsspil på alle mulige måder.. En ting er det helt unødvendige frispark han forærer på kanten af feltet, noget andet er den hjerneblødning han får ved at træde ind bag muren i sparkeøjeblikket.. Så tæt på mål har man som målmand ét job, og det er at dække sin egen side, hvilket selv målmænd på lilleputniveua kan finde ud af.. Jeg håber at Ståle og Kim får en snak med Joronen omkring hvordan man gør fremadrettet, så det aldrig sker igen. Hvis Thorsteinsson krøller den over muren og op i målhjørnet fra den afstand, så "so be it", men man skal dæleme da ikke gøre det nemt for ham!
    Ja Joronen laver en (to) kæmpefejl i går ved målet til 1-1. Det samme gjorde han i Herning til 1-0, hvilket totalt ændrede (og kostede) den kamp (den fejl kostede imo mere end i går). Jeg synes dog kampbilledet i går i 2. halvleg var så katastrofalt, at jeg tror scoringen var faldet alligevel på et tidspunkt. Gang på gang havde de kontraløb ned mod vores tunge forsvarere, fordi vores midtbane og angreb ikke kunne holde fast i bolden og tabte den igen og igen. Det var så pivringe, at man nærmest ikke kan finde ord på til det. Når man tænker på, at Vendsyssel næsten ikke fik lov til at komme over midten indtil vi scorer, så er det ubegribeligt, at vi kan miste styringen med kampen i den grad.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Pieros leverede en svag præstation og afbrænderen i overtiden gør selvfølgelig at hans svage præstation er mere fremtrædende. Du kunne nok have byttet Fischer ud med hvilken som helst af vores andre spillere med samme resultat i dag. At Fischer er god og desværre bliver skadet kan vel ikke være Pieros' skyld.
    Jeg synes dog klart at Thomsen var dårligere, da han absolut intet leverede - hverken på kanten eller midtbanen. At Pieros er Pieros i 45 minutter kan jeg bedre leve med, end at Thomsen skraber bunden i 72 minutter. Han fik selvfølgelig ikke meget hjælp fra Boilesen, der virkelig var dårlig og direkte impliceret i deres anden scoring.
    N'Doyes præstation, eller mangel på samme, taler for sig selv. Han lallede rundt i 80 minutter indtil vi kom bagud. Han afholdte sig fra mange dueller og vandt uhyre få, samt at han vist har nul afslutninger. Det mener jeg klart er værre end Pieros.
    Man kan selvfølgelig vurdere det ud fra mange forskellige kriterier. Enig i, at de tre nævne på ingen måde virkede til at være oppe i gear. Jeg synes dog, at alle tre havde flere vellykkede aktioner i kampen, hvor man kunne se, at de trods alt er gode spillere, hvis de fokuserer og tager sig sammen (hvilket de ikke gjorde). Pieros vil så gerne, men jeg kan ikke erindre een eneste vellykket aktion fra ham, udover muligvis en headed bold tilbage til en midtbanespiller. Derudover demonstrerede han bare stor teknisk afmagt, hver eneste gang, han var i nærheden af bolden. Når andelen af vellykkede aktioner på bolden er så tæt på de 0 procent, kan han i min bog ikke være bedre end spillere, der trods alt viser noget - trods fejl og mangler.

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,516

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Selvom vi vinder hjemme mod Randers, vil man nok sidde med en fornemmelse af at det kan gå galt i den næste udekamp igen.. Hvis vi sådan for alvor skal op og sidde komfortabelt i sadlen, så skal der en mindre stime af sejre til, hvoraf et par stykker af dem gerne skal være på udebane.. Jeg føler i hvert fald at vi kan sætte point til på udebanebane mod samtlige hold i ligaen og den følelse frygter jeg lidt at spillerne også snart vil rende rundt med, hvis ikke vi snart får hevet nogle udesejre hjem igen.. Det skulle nødigt gå hen og udvikle sig til et udebanekompleks...
    Jeg sidder lidt med samme følelse.

    November måned bliver slem og det bliver spændende og se om vi stadig kan holde trit med FCM eller om vi skal til at kalde det "sorte" november :)

    BIF - ude
    Slavia Prag - ude
    Aab - ude
    FCM - hjemme
    FC Zénit - ude

  15. #70
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    537

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser

    BIF - ude
    Slavia Prag - ude
    Aab - ude
    FCM - hjemme
    FC Zénit - ude
    Men hvis vi omvendt kan vinde alle kampene og undgå at tabe i Rusland, så kan det igen se rigtig fornuftigt ud.

  16. #71
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af Nikolaj Se meddelelser
    Men hvis vi omvendt kan vinde alle kampene og undgå at tabe i Rusland, så kan det igen se rigtig fornuftigt ud.
    Og det er jo sådan set rigtigt��

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Så kom dommen på Fischer: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...aekken/7333563
    https://www.fck.dk/nyhed/fischer-ude-med-mindre-skade

    Ude mod Bordeaux og Randers, men ellers sluppet billigt. Det bliver selvfølgelig kritisk i begge de kampe, men der var tydeligvis frygt for noget værre. Vi slipper dermed et lettelsens suk og satser stærkt på, at han på ingen måder skal tage med landsholdet efter Randers, så han kan være klar til den meget svære periode vi går ind i herefter.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

Side 5 af 5 FørsteFørste ... 2345

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.04.17, 22:34
  2. Optakts- og kamptråd: EfB v. FCK kl. 19, 4. august 2012
    By Fagerlund in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 06.08.12, 13:15
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 15:27
  4. Den 4.august!
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 10:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •