Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 72

Emner: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er virkelig nervøs for vores angreb - det må være første prio til vinter
    En ny venstre kant og ny venstre back bør have højere prioritet. Det er selvfølgelig en stor beslutning at bænke en spiller, der kandiderer til det danske landshold, men Boilesen er bare ikke god nok til FCK.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg var selv fortaler for at hente Bjelland og mener også, at han har været en klar forstærkning. Men det er også set i forhold til det katastrofalt ringe forsvar, vi kunne stille med sidste sæson. Jeg har indtrykket af, at Bjelland har sprængt lønskalaen i FCK, og det har præstationerne bestemt ikke været til.
    Bjelland er glimrende når vi har bolden, eller når vi står dybt som mod Atalanta. Når vi dag og som mod FCM står højt med forsvaret og igen og igen fanges i omstillinger pga fejl af medspillerne, ja så er en Bjelland med tempo som en gammel Ole T. ganske ordinær. Det kan ikke rigtig overraske nogen. Det er ikke Bjelland som skaber problemerne i dag. Det der skuffer mig lidt mht Bjelland er hans manglende lederegenskaber. Vi mangler i den grad en Linderoth, Delaney, Gravgaard eller Kvist anno 2010 der kan hive fast i medspillerne. Der er jo ingen som viser nosser og hiver holdet op, når Vendsyssel scorer.

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    En ny venstre kant og ny venstre back bør have højere prioritet. Det er selvfølgelig en stor beslutning at bænke en spiller, der kandiderer til det danske landshold, men Boilesen er bare ikke god nok til FCK.
    Jeg tror mere, at det er mentalt problem. Boilesen trænger til at komme videre i karrieren rent mentalt. Niveauet er der.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du kan kalde det, hvad du vil. Men at Peiros hives frem efter den kamp, hvor så mange andre er så meget dårligere, er imo helt skævt. Nu mangler vi bare at svine Pierre og Kvist og kræve Ståle fyret, så er pladen fuld.
    Men han bliver skiftet ind efter pausen, og skal ind og bevise at det er ham der skal være med fra start, og sætter ikke en fod rigtigt, ikke én. Og så er det her bare summen af mange elendige indsatser fra hans side. Heldigvis er Wind snart klar.
    Det sidste du skriver, er bare håbløst debatniveau.

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Bjelland er glimrende når vi har bolden, eller når vi står dybt som mod Atalanta. Når vi dag og som mod FCM står højt med forsvaret og igen og igen fanges i omstillinger pga fejl af medspillerne, ja så er en Bjelland med tempo som en gammel Ole T. ganske ordinær. Det kan ikke rigtig overraske nogen. Det er ikke Bjelland som skaber problemerne i dag. Det der skuffer mig lidt mht Bjelland er hans manglende lederegenskaber. Vi mangler i den grad en Linderoth, Delaney, Gravgaard eller Kvist anno 2010 der kan hive fast i medspillerne. Der er jo ingen som viser nosser og hiver holdet op, når Vendsyssel scorer.
    Her er jeg fuldstændig enig. Jeg erindrer også at Vavro redder ham i løbet af kampen. I forhold til lederegenskabernr, er det bekymrende at hverken N’Doye, Zeca eller Bjelland hanker op i holdkammeraterne.

  8. #36
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Men han bliver skiftet ind efter pausen, og skal ind og bevise at det er ham der skal være med fra start, og sætter ikke en fod rigtigt, ikke én. Og så er det her bare summen af mange elendige indsatser fra hans side. Heldigvis er Wind snart klar.
    Det sidste du skriver, er bare håbløst debatniveau.
    Og alligevel er han meget mere synlig og farlig end feks ham som spiller 90 min.....
    Jeg synes det er unfair, at hive netop Pieros frem efter denne kamp. Også selvom du har ret i, at han har underpræsteret efter skaden og også var skidt i dag. Og jeg synes, at det er en tendens herinde, at vi udvælger månedens syndebuk, og så sviner vi ham hver gang ligegyldigt om andre var væsentlig værre.
    Sidst redigeret af k@sper : 30.09.18 kl. 14:09

  9. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror mere, at det er mentalt problem. Boilesen trænger til at komme videre i karrieren rent mentalt. Niveauet er der.
    Han har på intet tidspunkt i sin FCK-karriere vist et konsistent højt niveau. Tværtimod har dumme koncentrationsfejl som den i dag præget hans tid i klubben. Jeg tvivler på, at Boilesen har væsentlig mere at byde på. Måske er det skaderne, der har ødelagt det for ham; måske var potentialet bare ikke så stort, som folk troede. Uanset hvad, præsterer han ikke på et højt nok niveau til FCK.

  10. De følgende 12 brugere er enige:

  11. #38
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Det her citat fra Robert Skov siger det meget godt:

    "Jeg kan ikke lige forklare de her udsving, som vi har haft i de seneste to udekampe. Vi spiller alt for dårligt, alt for langsomt, og vi mangler vilje og energi i duellerne. Og de er gode til at straffe nogle af de fejl, vi laver, så det var bare slet ikke i orden, det vi præsterede i dag."

    Jeg begriber fandme ikke, hvordan man bare uden videre kan møde op og mangle energi og vilje. Hold kæft, hvor er jeg skuffet, og hvor er det unfair over for de fans, der har taget hele turen til Hjørring. FCK burde dække alle omkostninger for de medrejsende.

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Bjelland leverer godt nok en pinlig og anonym indsats. Godt han har gjort Vavro bedre/roligere, men Nøj han spiller alibi! Det samme kan man sige om N’Doye i dag. Tror Ståle skal til at ryste posen!
    Øh, hvem er det lige, som skal ind og ændre udfaldet af sådan en kamp? Problemet er, at vi i dag spiller med denne sæsons klare A-kæde, og også næsten gjorde det mod FCM. A-kædens høje topniveau var, hvad vi indtil for et par uger siden havde at bygge vores optimisme på. Men den er begyndt at svinge i niveau nu.

    Men som vi også ser i dag, er det bare ingen løsning at skifte spillere som Pieros, Bengtsson, Gregus, Kvist og Holse ind. De kan godt hjælpe med at forsvare et resultat hjem, men det er det samme som at give op, når de spillere kommer på banen for at jagte et resultat. Ikke for at starte en diskussion om manglende transfers, mere for at sige at flere spillere, som er købt ind til at være inde omkring start-11’eren, knap nok er gode nok til bænken pt, og det er lidt et problem, når der tydeligvis er brug for alternativer til startopstillingen lige nu.

  14. #40
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Hvordan kan vi tabe til en flok bonderøve fra freaking Hjørring!!!
    Ffs.. Latterligt ringe .. Og hvor pisser det mig af, at spillerne ikke kommer ud og siger tak for støtten! Vi var i Hjørring (HJØRRING) søndag kl 12 for at støtte drengene og for at få 3 point med hjem... Så bliver vi spist af med sådan en omgang pis fodbold efter pausen .. Efter pausen taber vi samtlige dueller, spiller langsomt, uinspireret og ideforladt!

    Og så står Jesse med Karius agtigt udtryk 25-30 meter fra os og undskylder ... Hold kæft mand!! Det er til at brække sig over ..

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #41
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Det blev til et uventet, men ikke uforståeligt nederlag med det resultat, at Midtjylland nu har indhentet os i tabellen.
    Kampen startede ellers som forventet. Vi dominerede og fik så småt spillet os til chancer, indtil Skov scorede et fint mål, som der aldrig nogensinde kan dømmes offside på. Anden halvleg startede egentlig også ganske fint, selvom offensiven aldrig fandt fodfæste efter Fischer måtte skiftes ud.
    Vendsyssel havde kampen igennem haft et par gode muligheder, men det lykkedes dem aldrig at kapitalisere på dem. Derfor tog Joronen og Boilesen sagen i egen hånd og hjalp Vendsyssel godt på vej.

    Kampen illustrerede også, at vi ikke har noget at skyde med fra bænken og uanset hvor dårligt de enkelte spillere i startopstillingen præsterer, vil en udskiftning ikke hæve niveauet. I min optik bør vi i højere grad sætte nogle af de yngre spillere ind – det kan måske bringe lidt mere motivation og vilje ind i spillet, for man skal godt nok lede længe efter en flok mere ugidelige spillere.

    De tre dårligste i dag, der virkelig også var elendige, var Thomsen, der på intet tidspunkt bød ind med noget, N’Doye der lignede en der ikke gad spilde kræfter på Vendsyssel og ofte end ikke gad tage duellerne og Boilesen der er i gang med at fuldende sin deroute.

    Hvis Fischers skade er langvarig, tror jeg godt vi kan vinke farvel til mesterskabet i år og så bliver det en ”spændende” sommer vi går i møde.

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #42
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Fuldstændig enig Kenney, bortset fra at jeg mener at Carlo Holse kom ind med noget værdigt.
    Mens Pieros var decideret dårlig og Gregus blot holdte resten af holdets niveau.

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Det blev til et uventet, men ikke uforståeligt nederlag med det resultat, at Midtjylland nu har indhentet os i tabellen.
    Kampen startede ellers som forventet. Vi dominerede og fik så småt spillet os til chancer, indtil Skov scorede et fint mål, som der aldrig nogensinde kan dømmes offside på. Anden halvleg startede egentlig også ganske fint, selvom offensiven aldrig fandt fodfæste efter Fischer måtte skiftes ud.
    Vendsyssel havde kampen igennem haft et par gode muligheder, men det lykkedes dem aldrig at kapitalisere på dem. Derfor tog Joronen og Boilesen sagen i egen hånd og hjalp Vendsyssel godt på vej.

    Kampen illustrerede også, at vi ikke har noget at skyde med fra bænken og uanset hvor dårligt de enkelte spillere i startopstillingen præsterer, vil en udskiftning ikke hæve niveauet. I min optik bør vi i højere grad sætte nogle af de yngre spillere ind – det kan måske bringe lidt mere motivation og vilje ind i spillet, for man skal godt nok lede længe efter en flok mere ugidelige spillere.

    De tre dårligste i dag, der virkelig også var elendige, var Thomsen, der på intet tidspunkt bød ind med noget, N’Doye der lignede en der ikke gad spilde kræfter på Vendsyssel og ofte end ikke gad tage duellerne og Boilesen der er i gang med at fuldende sin deroute.

    Hvis Fischers skade er langvarig, tror jeg godt vi kan vinke farvel til mesterskabet i år og så bliver det en ”spændende” sommer vi går i møde.
    Det bliver ihvertfald spændende at følge hvad Ståle han gør nu, for efter kampen i Herning, hvor indsatsen også var mildest talt elendig, lovede han bål og brand over spillere der ikke skulle finde på at slå op i banen igen på noget tidspunkt, for ellers kom de ikke til at spille under ham igen. Jeg kan nu konstatere at det er sket igen, vel og mærke med de samme spillere. Så hammeren må vel falde.
    Det her er bare så fesen en indgang til en europæisk uge.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det bliver ihvertfald spændende at følge hvad Ståle han gør nu, for efter kampen i Herning, hvor indsatsen også var mildest talt elendig, lovede han bål og brand over spillere der ikke skulle finde på at slå op i banen igen på noget tidspunkt, for ellers kom de ikke til at spille under ham igen. Jeg kan nu konstatere at det er sket igen, vel og mærke med de samme spillere. Så hammeren må vel falde.
    Det her er bare så fesen en indgang til en europæisk uge.
    Jeg tror desværre ikke, at der er nogen konsekvens, da man næppe ønsker at gamble noget i en svær udekamp i Europa. Men jeg skal da ærligt indrømme, at jeg gerne så både Pierre og måske endda Stephan var start for at sende en besked om, at det her ikke går. Det ville samtidig passe mig fint, da kampen torsdag betyder meget mindre for mig end succes i superligaen. Så kan vi passende have nogle friske spillere i næste kamp der.

    Forøvrigt må man jo også se sig selv i spejlet på trænerbænken og se, om man håndterede pausen ordentligt. For det lignede i den grad en kamp, hvor spillerne tog sig sammen i starten, kom foran og derefter troede at den var hjemme. Og går man først ned i tempo, ja så er det altså svært at komme i gang igen. Og havde man en lignende attitude fra trænernes side i pausen (om at den nu bare skulle køres hjem), ja så der er måske ikke nogen overraskelse i, at spillerne kommer ud så lade efter pausen. Vi savner vindere på holdet - Fischer er vel den med største vindergen, men han var desværre ude.

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    For Pierre er jo ren klasse når han spiller .....

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.04.17, 22:34
  2. Optakts- og kamptråd: EfB v. FCK kl. 19, 4. august 2012
    By Fagerlund in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 06.08.12, 13:15
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 15:27
  4. Den 4.august!
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 10:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •