Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 72

Emner: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Vi er slet ikke på et niveau, hvor det kører på skinner som i Delaney/Corner/NJ/Ludwig/younameit dage. Der er langt endnu. Vi er blevet forblændet af en lille serie af gode kampe. Det her ender sikkert bedre end sidste sæson, men måske ikke med guld.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    For Pierre er jo ren klasse når han spiller .....
    Well, han havde næppe lavet en fejl som Boilesen i dag. Og hvis det er med til at Boilesen indser, at det kræver 100 % fokus hele tiden for at holde sin plads, så kan jeg sgu nok godt leve med en Pierre på torsdag. Mange nævner problemet med bredden, og en af de problemer der opstår ved at mangle indskiftningsmuligheder er vel netop, at starterne ikke bliver presset. Så lad os da presse Boilesen lidt i en kamp, hvor det gør ondt ikke at spille.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Nå - sejr torsdag og nederlag til BIF igen, så går det nok :-)

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Vi er slet ikke på et niveau, hvor det kører på skinner som i Delaney/Corner/NJ/Ludwig/younameit dage. Der er langt endnu. Vi er blevet forblændet af en lille serie af gode kampe. Det her ender sikkert bedre end sidste sæson, men måske ikke med guld.
    Nej det er åbenlyst. Men heldigvis bevæger vi os trods dagens kamp stadig i rigtig retning. Der er dog stadig flere svage led i truppen sammenlignet med f.eks. sidste CL-hold. Og nej, guld ender det måske ikke med - når FCM er så stærke som de ser ud, så havde kun ganske få FCKhold igennem tiderne været sikre på guld i år.

    Som det ser ud nu, så bliver det (især november) ren overlevelse i forhold til FCM (og evt. andre tophold). Kan vi komme nogenlunde status quo til vinterpausen, så skal vi nok være ret tilfredse.

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej det er åbenlyst. Men heldigvis bevæger vi os trods dagens kamp stadig i rigtig retning. Der er dog stadig flere svage led i truppen sammenlignet med f.eks. sidste CL-hold. Og nej, guld ender det måske ikke med - når FCM er så stærke som de ser ud, så havde kun ganske få FCKhold igennem tiderne været sikre på guld i år.

    Som det ser ud nu, så bliver det (især november) ren overlevelse i forhold til FCM (og evt. andre tophold). Kan vi komme nogenlunde status quo til vinterpausen, så skal vi nok være ret tilfredse.
    Selvfølgelig går det bedre i fht sidste sæson. Men normalt plejer vi godt at kunne "tåle" at tabe de her kampe i Europa-sæsoner, fordi vi sparer spillere. SÅ kan man hente dem senere, når Europa-kampagnen er forbi. I dag spiller vi i stærkeste mod en oprykker og får vores stjerne skadet. Det er av med av på. Vi skal dog nok nå i medaljer.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    For Pierre er jo ren klasse når han spiller .....
    På ingen måde. Men nogle gange er man også nødt til at trække en streg i sandet. Det der skete i dag er uacceptabelt, og skal have konsekvenser, specielt da det ikke er første gang at det sker. Ingen er over holdet, ligemeget hvad de hedder. Den der positive arrogance kan spillerne godt pakke væk, og så påmontere arbejdshandskerne.

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Selvfølgelig går det bedre i fht sidste sæson. Men normalt plejer vi godt at kunne "tåle" at tabe de her kampe i Europa-sæsoner, fordi vi sparer spillere. SÅ kan man hente dem senere, når Europa-kampagnen er forbi. I dag spiller vi i stærkeste mod en oprykker og får vores stjerne skadet. Det er av med av på. Vi skal dog nok nå i medaljer.
    Andet end guld er ikke acceptabelt. Længere er den ikke. Jeg tænker heller ikke at aktionærerne poster penge i foretagendet, for at spille om sølv og bronze.


  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Fuldstændig enig Kenney, bortset fra at jeg mener at Carlo Holse kom ind med noget værdigt.
    Mens Pieros var decideret dårlig og Gregus blot holdte resten af holdets niveau.
    Holse er netop en af de unge, der kan komme ind med noget mere motivation og vilje når nu størstedelen af holdet snorksover. I dag kom han dog først ind efter 84 minutter. Min pointe med at vi ikke har noget at skyde med er også mere, at ingen af spillerne på bænken reelt er tæt på startopstillingen, så hvis en spiller i startopstillingen underpræsterer, får man ikke et decideret kvalitetsløft af at udskifte vedkommende.

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Som det ser ud nu, så bliver det (især november) ren overlevelse i forhold til FCM (og evt. andre tophold). Kan vi komme nogenlunde status quo til vinterpausen, så skal vi nok være ret tilfredse.
    Det er fandme en tabermentalitet og ikke FCK værdigt at være tilfreds med “nogenlunde” status quo til vinter. Jeg er såmænd fuldstændig enig med dig k@sper, men det gør sgu ondt at indrømme det, hvilket betyder at nogen har fejlet stort i FCK mht. trupsammensætning.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det er fandme en tabermentalitet og ikke FCK værdigt at være tilfreds med “nogenlunde” status quo til vinter. Jeg er såmænd fuldstændig enig med dig k@sper, men det gør sgu ondt at indrømme det, hvilket betyder at nogen har fejlet stort i FCK mht. trupsammensætning.
    Det er for mit vedkommende udelukkende en erkendelse af, at FCM ser gode ud, og at vi har et hamrende hårdt kampprogram især i november. Det med trupsammensætningen orker jeg egentlig ikke diskutere, og det hører næppe til i denne tråd. Men jeg er ikke vildt enig.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er for mit vedkommende udelukkende en erkendelse af, at FCM ser gode ud, og at vi har et hamrende hårdt kampprogram især i november. Det med trupsammensætningen orker jeg egentlig ikke diskuterer, og det hører næppe til i denne tråd. Men jeg er ikke vildt enig.
    Ja November ser slem ud. Vi vidste jo på forhånd at FCM ville få en fordel inden vinterpausen da de jo ikke magtede at kvalificere sig til Europa kontra FCK. Det er jo det vi spiller for hvert år at kunne deltage i både Europa og Suppen samtidig. Så hvis klubben ikke magter det endnu engang i år, så falder det sgu tilbage på Ståle og den måde truppen er skruet sammen på. TIDEN har Ståle haft, der er INGEN undskyldninger i år.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #57
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Andet end guld er ikke acceptabelt. Længere er den ikke. Jeg tænker heller ikke at aktionærerne poster penge i foretagendet, for at spille om sølv og bronze.
    Jeg er da enig som fan. Men bare en stor sandsynlighed for, det ikke sker, når vi ikke er mere stabile, end vi er.

    Det sidste forstår jeg ikke så meget af. Vores forretning er jo gearet til EL gruppespil og ikke CL. Så tror ikke det ændrer så meget på det sportslige. Tværtimod køber ejerne jo op i aktier pt...

  21. #58
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Ja November ser slem ud. Vi vidste jo på forhånd at FCM ville få en fordel inden vinterpausen da de jo ikke magtede at kvalificere sig til Europa kontra FCK. Det er jo det vi spiller for hvert år at kunne deltage i både Europa og Suppen samtidig. Så hvis klubben ikke magter det endnu engang i år, så falder det sgu tilbage på Ståle og den måde truppen er skruet sammen på. TIDEN har Ståle haft, der er INGEN undskyldninger i år.
    Man må da i hvert fald håbe at trænerteamet og spillerne nu har fået nok advarsler på at det kræver at man er der 100 procent i ALLE Superliga kampe. Er vi det, så er er selvsagt også det bedste hold i Danmark. Nu handler det om at få 9 point på kontoen i de næste 3 SL kampe mod Randers, Vejle og AGF inden vi har to svære udekampe i Aalborg og Brøndby, så må vi tage den derfra. Forhåbentlig er vi stadig a point med FCM derefter eller evt. Kun er enkelt eller to bagefter således at vi rykker forbi dem med en sejr lige efter. Husk på at FCM trods alt skal til FCN og også har Brøndby i de næste 5. Lad os se.

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser

    De tre dårligste i dag, der virkelig også var elendige, var Thomsen, der på intet tidspunkt bød ind med noget, N’Doye der lignede en der ikke gad spilde kræfter på Vendsyssel og ofte end ikke gad tage duellerne og Boilesen der er i gang med at fuldende sin deroute.

    Hvis Fischers skade er langvarig, tror jeg godt vi kan vinke farvel til mesterskabet i år og så bliver det en ”spændende” sommer vi går i møde.
    Ikke enig i det første. Pieros var banens suverænt dårligste. Det var primært byttet fra Fischer til Pieros, der tippede kampen. Håber Wind snart er klar, for hverken Pieros eller Kodro synes at have potentiale til at være makker til Dame. Vil også hellere se mere Daramy end d'herrer Pieros og Kodro.

    Men vi er helt enige om, at det ser tyndt ud på bænken, og en lang skade til Fischer vil være katastrofal.
    Sidst redigeret af Claudemir Fanatic : 30.09.18 kl. 20:09

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Kamptråd, Vendsyssel-FCK, 30. august kl. 12.00(!)

    Det der er allermest skuffende er at vi ikke har nogle rigtig leder typer med nosser. En der hiver fat i de andre, det er ok at have en off dag men fight og vilje må vi sgu kunne forvente!!!Linderoth havde hevet fat i folk og forlangt fight

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 15
    Sidste Meddelelse: 27.04.17, 22:34
  2. Optakts- og kamptråd: EfB v. FCK kl. 19, 4. august 2012
    By Fagerlund in forum De korte linier
    Svar: 27
    Sidste Meddelelse: 06.08.12, 13:15
  3. Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 15:27
  4. Den 4.august!
    By Karsten CF1 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 31.05.05, 10:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •