Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
58. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Bordeaux vinder

    23 39.66%
  • Uafgjort

    19 32.76%
  • FCK vinder

    16 27.59%
Viser resultater 1 til 15 af 77

Emner: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

  1. #57
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Jeg vil nu mene, at Bordeauxspilleren bliver skubbet omkuld i feltet og derfor er der straffespark, selvom Papagiannopoulos måske allerede har kontakt med ham udenfor feltet. Selve skubbet bliver trods alt først sat ind i feltet.
    Hvis dommeren mente der var tale om en oplagt scoringsmulighed ville Papagiannopoulos også have modtaget en udvisning, da han ikke forsøger at spille bolden. Alt i alt var det en uhyre dårlig aktion af Papagiannopoulos og VAR havde næppe ændret på kendelsen.
    Det er i mine øjne en 50/50. Det kan sagtens forsvare at dømme straffesparket, en lidt for hård skuldertakling i ryggen, men man kan også argumentere for at han udemærket var klar over, at han ikke kunne nå bolden og lod sig falde let ved kropskontakt. Var den ikke blevet dømt - så havde jeg kaldt det heldigt. Dog er der ingen tvivl om at jeg ikke er imponeret af dommeren og det røde kort er igen en 50/50 der går os imod. Jeg er helt på højde med at Zeca jubler lidt for vildt, men en dommer med situationsfornemnelse havde aldrig givet det. I øvrigt bliver vi indirekte straffet af er “lukket” stadion, der spærre tilskuere bag et hegn. Havde vi spillet i England, så havde spillerne omfanget sine fans og luntet tilbage uden at risikere et gult.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.08.16, 13:59
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 15.08.16, 10:58
  3. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19
  4. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.04.14, 14:49
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •