Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
58. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Bordeaux vinder

    23 39.66%
  • Uafgjort

    19 32.76%
  • FCK vinder

    16 27.59%
Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456
Viser resultater 76 til 77 af 77

Emner: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

  1. #76
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    2,326

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Dommeren kan principielt godt vælge ikke at straffe det. Der er ikke rigtigt nogen der kan stoppe ham. Han kan også undlade at give advarsel når en spiller tager trøjen af. Han kan også udvise alle spillerne. Men hvis man gerne fortsat vil dømme fodboldkampe, så er det nok bedst at holde sig til fodboldloven.
    Hold nu op. Det er sandt at det står tydeligt i både den danske og engelsk regelbog (jeg aner ikke, om man bruger nogen af dem i Europa League, men det er nok ikke nogle helt anderledes regler), at Zeca skulle straffes, men som nævnt står der også mange andre regler, som ikke bliver overholdt, og måske vigtigst af alt står der, at dommeren skal håndhæve reglerne ud fra vurderinger i overensstemmelse med spillets ånd. Ja, det skal nok passe at det kunne koste dommeren den næste kamp, hvis han ikke gav Zeca en advarsel, men uden at vide det gætter jeg på, at der også er forskel på dommerbedømmere og hvad de kigger efter, og dermed også om hvilke regelbrud, der kan blive afgørende i sådan en bedømmelse, uagtet hvad der eventuelt er gjort eller ikke gjort på baggrund af spillets ånd. Det var egentlig min eneste anke. Jeg har engang hørt en dommer sige, at han er på banen for at lede kampen og ikke for at dømme den, og jeg vil mene, at det er en helt naturlig reaktion og i spillets ånd at være glad for en scoring, der giver en sejr, i sidste sekund, men det er igen kun en vurdering.

    Vi kommer næppe videre, så jeg forlader diskussionen her. :)
    Jeg har været anfører som 2. års gennem alle ungdomsrækker og mener også, at jeg er berettiget til at blive det på førsteholdet en dag, når jeg har fået erfaringen - Thomas Delaney, 2010.
    Gandhi's Avatar

  2. #77
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,303

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Som en lille opfølgning på diskussionen omkring Zecas anden advarsel, har jeg opdaget, at Jan Carlsen også har skrevet om emnet. Så er der en smule læsning efter en god derbysejr.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

Side 6 af 6 FørsteFørste ... 3456

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.08.16, 13:59
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 15.08.16, 10:58
  3. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19
  4. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.04.14, 14:49
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •