Se afstemningsresultater: Kampens resultat

Stemmeafgivere
58. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Bordeaux vinder

    23 39.66%
  • Uafgjort

    19 32.76%
  • FCK vinder

    16 27.59%
Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 77

Emner: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Optaktstråd for 2. EL-gruppekamp, denne gang på udebane i det sydfranske.

    Truppen udtages i morgen, hvor holdet også flyver til vinregionen.

    Fischer og Lüftner er meldt skadet.

    FCKs seneste 5 kampe: TUVVT
    Bordeaux's seneste 5 kampe: UTVVU
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Optaktstråd for 2. EL-gruppekamp, denne gang på udebane i det sydfranske.

    Truppen udtages i morgen, hvor holdet også flyver til vinregionen.

    Fischer og Lüftner er meldt skadet.

    FCKs seneste 5 kampe: TUVVT
    Bordeaux's seneste 5 kampe: UTVVU
    Jeg håber rigtig meget på denne opstilling, men tror på ingen måde vi får den at se:

    Joronen - Ankersen, Vavro, Bjelland, Boilesen - Skov, Kvist, Zeca, Thomsen - Falk - N’doye

    En opstilling hvor vi stiller lidt mere kompakt op end normalt med en ekstra mand på midten.. Jeg tror vi med denne opstilling kan true langt mere på omstillinger end hvis vi stiller op med Pieros, og vi vil også have nemmere ved at skabe perioder, hvor vi holder fast i bolden og kan trække lidt luft.. Kvist har jeg valgt foran Gregus, fordi jeg ganske enkelt synes han er bedre, og med Falk på midten også har vi en spiller som skal så for det fremadrettede..

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Jeg vil gerne slå et slag for at Fischer tager med til Bordeaux, også selv om han ikke spiller. Tror på at hans tilstedeværelse kan betyde rigtig meget for holdet, selv om han ikke kommer på banen. Jeg er ikke så nervøs for selve den defensive organisation til kampen, for den bør være der, uanset om Fischer spiller eller ej. Hvad jeg mere er bekymret for, er om nogen for alvor træder op og lydmæssigt udfylder den rolle, som Fischer har. Vi så i 2. halvleg søndags, hvordan vi som hold kan gå ned i tempo, når vores normale indpisker (Fischer) ikke er til stede.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Gregus på kanten??? Jeg troede Ståle var færdig med det pjat. Falk og Skov på bænken, og dermed ingen fart i angrebet til omstillingerne. Tja... Jeg håber da det er en taktisk genistreg af Ståle, men...

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    Gregus på kanten??? Jeg troede Ståle var færdig med det pjat. Falk og Skov på bænken, og dermed ingen fart i angrebet til omstillingerne. Tja... Jeg håber da det er en taktisk genistreg af Ståle, men...
    Det ligner en 3-5-2 med en diamant på midtbanen og ankersen og thomsen som kanter der skal løbe en masse
    og kvist som den defensive med Zeca og grey goose foran sig
    written by Zeez

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    ja, det kan måske være. jeg er dog stadig en anelse nervøs over den opstilling.

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Req Se meddelelser
    ja, det kan måske være. jeg er dog stadig en anelse nervøs over den opstilling.

    Ståle plejer at være god i Europa, lad os satse på, at han også er det i aften!
    Porto ude der spillede Gregus højre midt med Kvist og Delaney centralt .. Det ligner lidt samme idé i dag med Zeca på højre midt .. Der skal spilles et kryds hjem! Side note .. Zeca spiller ofte højre midt på Grækenlands landshold .. Og der gør han det faktisk ganske udmærket ..

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Jesus for en start 11’er.. Jeg kan lugte primitiv pindsvinebold der får Horsens til at ligne Barcelona på kilometers afstand.. 0-0 er tydeligvis drømmeresultatet, men det er lige før jeg håber vi får en sæk.. Skidt udgangspunkt at være rasende allerede før kampen starter!

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    615

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jesus for en start 11’er.. Jeg kan lugte primitiv pindsvinebold der får Horsens til at ligne Barcelona på kilometers afstand.. 0-0 er tydeligvis drømmeresultatet, men det er lige før jeg håber vi får en sæk.. Skidt udgangspunkt at være rasende allerede før kampen starter!
    Kunne man tænke at nogle af spillerne bliver straffet/trænger til en pause efter skandalen mod vensyssel?
    written by Zeez

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Det er svært at se, om det her er

    a) et taktisk valg. Måske vil man gøre kampen fysisk og sætte vores hurtige spillere ind i form af Skov og Falk, når Bordeaux har brugt kræfterne.

    b) en strafaktion efter søndagens fadæse

    c) en iskold kalkyle, hvor man sparer nogle spillere, idet kampen søndag pludselig er hammer vigtigt.

    Jeg er forøvrigt enig i pkt c) og ser kampen mod Randers som ugens klart vigtigste.

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    99

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Opstillingen skal vel ses som Ståles klassiske vink med vognstangen. Når man ikke præsterer i de usexede, men dog vigtige kampe i ingenmands land, får man heller ikke lov at folde sig ud på den store scene. En manøvre der er set før. Man kan så diskutere om det er værd at satse europæiske point fordi man ønsker at fremhæve en pointe.

    Kampen i Søndags har uden tvivl givet Ståle en hovedpine af dimensioner og den kommer til at trække dybe spor i de kommende ugers ageren. Forståeligt nok.

    Gennemsnitsalderen i start 11'eren er i øvrigt steget fra 26.45 i Søndags til 29.18 i dag.
    Sidst redigeret af Stodder B : 04.10.18 kl. 17:47

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Stodder B Se meddelelser
    Opstillingen skal vel ses som Ståles klassiske vink med vognstangen. Når man ikke præsterer i de usexede, men dog vigtige kampe i ingenmands land, får man heller ikke lov at folde sig ud på den store scene. En manøvre der er set før. Man kan så diskutere om det er værd at satse europæiske point fordi man ønsker at fremhæve en pointe.

    Kampen i Søndags har uden tvivl givet Ståle en hovedpine af dimensioner og den kommer til at trække dybe spor i de kommende ugers ageren. Forståeligt nok.

    Gennemsnitsalderen i start 11'eren er i øvrigt steget fra 26.45 i Søndags til 29.18 i dag.

    Tja? Men hvorfor straffe Vavro? Han spillede en god kamp, og lavede vel nærmest ikke en fejl!
    Er overbevist om at det intet har at gøre med at straffe spillerne, men at det bare er Ståle’s “udebane opstilling” i Europa...

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    99

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af jranja Se meddelelser
    Tja? Men hvorfor straffe Vavro? Han spillede en god kamp, og lavede vel nærmest ikke en fejl!
    Er overbevist om at det intet har at gøre med at straffe spillerne, men at det bare er Ståle’s “udebane opstilling” i Europa...
    Når man taber 2-1 mod Vendsyssel er der ingen der spiller en god kamp.

    Vavro var muligvis ikke den værste, men hvis man ønsker at ændre holdets udtryk markant, kan det stadig godt koste en tur på bænken. Ser specielt ud til at Ståle har ønsket en mere "moden" stamme til i aften. Jeg tror på ingen måde at opstillingen i aften så sådan ud, havde vi vundet 3-0 oppe i Hjørring.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Jeg har svært ved at forstå hvorfor vavro starter ude. Måske ståle foretrækker noget erfaring til denne type kamp. I min optik er det også vigtigt at vi har tre gode midtstoppere der er i kampform. Det var savnet efter en periode med Lüftner som fast mand. Også for at vise vavro at han altså ikke er stensikker hver gang og måske skal oppe sig lidt til træning. Jeg er helt pjattet med vavro. Super fed type og stort potentiale. Vi sælger ham for boksen når det en gang bliver hans tur.

    Jeg er enig med Jons i at det kunne have været frækt med en 5 mands midtbane så der også kunne blive plads til falk. Han har sat holdet op til at holde nullet. Også med Stephan på kassen som råber og kommunikerer godt. Kan godt lide hans personlighed på banen. Han skaber ro.

    Med kvist og zeca foran 4-kæden så bliver det nok også svært for dem at spille sig igennem. Hvis nu vi kommer foran så er det også en mulighed at tage Pieros ud og vavro ind for så er der da helt lukket af.

    Håber iøvrigt Corner kommer ind og hjælper FCK videre igen.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jul 2016
    Indlæg
    299

    Re: Optakts- og kamptråd: Girondins de Bordeaux vs. F.C. København (04/10 kl. 18:55)

    Tja, inden til videre ser det ud til, at Ståles gameplan virker. Men hvad fanden laver Zeca ved afleveringen der føre til straffesparket??? Pyha.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 1 af 6 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 22.08.16, 13:59
  2. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (13.08.16 kl.18:30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 15.08.16, 10:58
  3. Svar: 87
    Sidste Meddelelse: 02.03.15, 20:19
  4. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (30.03.14 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 88
    Sidste Meddelelse: 01.04.14, 14:49
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - AGF
    By rmjdk in forum De korte linier
    Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 17.08.09, 13:01

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •