Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 44 af 44

Emner: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Du kan finde det her: https://www.youtube.com/embed/Lq0ivY...&enablejsapi=1

    ca 1:15 inde.
    Det er lige ved, at man kan se instinktet løbe gennem hans ben – "DEN SKAL BARE IND!! ... ups, nå nej".

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af bagger Se meddelelser
    Du kan finde det her: https://www.youtube.com/embed/Lq0ivY...&enablejsapi=1

    ca 1:15 inde.

    Mvh Bjørn Agger
    Haha, takker!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #33
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Tjah, andre ville sige at det er typisk Sidelinien, at selv efter en 4-0-sejr skal nogen skældes ud af k@asper for at ikke at være jublende positiv på den rigtige måde, uden den mindste mislyd ;-)
    1) Nu er det faktisk ikke mig, som nævner dette først.

    2) Umiddelbart skælder jeg ikke nogen ud. Endvidere er jeg da vist ikke jublende positiv.

    3) Det er da typisk Sidelinien (det er pt 41 medlemmer forøvrigt enige i), at det første indlæg efter en 4-0 sejr handler om musikken - det gør det andet forøvrigt også, imens det tredje handler om, at de to første handler om musikken. Første indlæg efter kampen som rent faktisk handler om fodbold er kl 19.36. Det er da rimeligt absurd endda i en situation, hvor det er forholdsvis nyt efter sidste sæson, at vi kontinuert er begyndt at vinde sikkert i ligaen.

    Og nej, jeg har ikke skrevet dette indlæg for at skælde nogen ud. Og ja, jeg så godt din vedhæftede smiley :-)

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er da rimeligt absurd endda i en situation, hvor det er forholdsvis nyt efter sidste sæson, at vi kontinuert er begyndt at vinde sikkert i ligaen.
    Vendsyssel og FCM, host host... ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Vendsyssel og FCM, host host... ;-)
    Ja resultater som disse gør det vel bare endnu mere underligt, at der ikke er nogen som har lyst til at kommentere fodbolden efter en 4-0 sejr. Skulle vi derimod have tabt i går, ja så havde den nok været en anden sag...... ;-)

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #36
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja resultater som disse gør det vel bare endnu mere underligt, at der ikke er nogen som har lyst til at kommentere fodbolden efter en 4-0 sejr. Skulle vi derimod have tabt i går, ja så havde den nok været en anden sag...... ;-)
    Hehe, tjo, det var bare det med de kontinuerlige sejre, jeg lige ville anholde. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja resultater som disse gør det vel bare endnu mere underligt, at der ikke er nogen som har lyst til at kommentere fodbolden efter en 4-0 sejr. Skulle vi derimod have tabt i går, ja så havde den nok været en anden sag...... ;-)
    Det er altid nemmere at kritiser og udtrykke sig negativt fremfor konstruktivt og positivt. Vi lever i en verden, hvor vi altid fokuser på det negative - det er virkelig underligt. Se på en musikanmelder som Thomas Treo... i virkeligheden virker han JP som en helt forfærdelig negativ person, som lever af at svine andre til. Se på EB/BT og lignende medier - de sluger alt negativt og frem springer nationen og fremmedhad. Det må være menneskeligt!

    Det var vanvittigt positivt at 3 angribere scorede. Jeg har virkelig været nervøs for formnedgangen hos N`Doye, den meget langsomme fremgang ved Soteriou og generelt bare for Kodro. Når de alle 3 får scoret (på hovedet!), sp er det vanvittig positivt. Det er også virkelig fedt at se Boilesen levere gode offensive aktioner og en assist og endelig må man bare sige at Skov er “on fire”.

    Jeg vil godt lige gentage, hvad en anden bruger skrev. Første halvleg var god, så får vi en Vensyssel start på anden og da der er spilstop - så er det fuldstændig fantastisk at spillerne lige samler sig og bliver enige om at hanke op. Det er fedt de skændes og gejler hinanden optog det er fanme fedt det virker. Det er virkelig positivt at man kan råbe hinanden op uden at falde sammen....

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja resultater som disse gør det vel bare endnu mere underligt, at der ikke er nogen som har lyst til at kommentere fodbolden efter en 4-0 sejr. Skulle vi derimod have tabt i går, ja så havde den nok været en anden sag...... ;-)
    4-0 sejreren mod Randers, var den mest søvndyssende 4-0 sejr jeg til dato har set FCK spille i ligaen. Udover skov, var der ikke nogen præstationer som stod ud over en dag på kontoret. Vi behøver ikke at dø af begejstring fordi vi cruiser den hjem til 4-0.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    3) Det er da typisk Sidelinien (det er pt 41 medlemmer forøvrigt enige i), at det første indlæg efter en 4-0 sejr handler om musikken - det gør det andet forøvrigt også, imens det tredje handler om, at de to første handler om musikken. Første indlæg efter kampen som rent faktisk handler om fodbold er kl 19.36. Det er da rimeligt absurd endda i en situation, hvor det er forholdsvis nyt efter sidste sæson, at vi kontinuert er begyndt at vinde sikkert i ligaen.
    Er det typisk? Om musikken? Jeg ville påstå, at det er ret usædvanligt, faktisk. Men skældud over at folk er for negative – knap så sjældent. Du nævner selv de 41 enige. Til gengæld ser man ikke tit folk komme ind fra højre og skælde ud over at det da også bare er typisk at folk er så positive. Sådan er der jo forskel på temperament.

    Anyhoo. Endnu en detalje fra kampen kan jeg sgu ikke lade være med at gribe fat i.

    Andreas Bjelland er vist ikke den store offensive trussel, og fred være med det. Det gav da et godt fnis da han prøvede en stort anlagt helflugter i kampens begyndelse og højest strejfede bolden, hvorefter den store krop, helt ude af balance, snurrede rundt uden at vide præcis hvor bolden var. Den endte så med at ramme hans hånd, og det gav frispark til Randers.

    Vi havde diskussionen, da Ankersen klodset og uforsætligt begik et 'straffespark' mod SøndErjYskE, men her var det endnu mere indlysende. Manden havde ikke gnist af idé om hvor bolden var. Og ikke skyggen af grund til at prøve at tæmme den med hånden.

    "Der dømmes direkte frispark til modspillerne, hvis en spiller forsætligt spiller bolden med hånd eller arm."

    Det er Fodboldlovens udgangspunkt. Jeg er belastet af at have læst jura, og her lærer man ret grundigt om hvad forsæt er – og selv om det er mange år siden, kan jeg med temmelig stor sikkerhed sige, at præmieeksemplet på forsæt ikke er at sparke et hul i luften, miste orienteringen, og blive ramt af en hoppende bold på sin arm uden mulighed for at få armen væk.

    Det er lige ved, at det mest ærgerlige er at Bjelland sagtens kan acceptere dommen og lister væk uden en mine. Hvordan pokker er den glasklare regel om forsætligt spil med hånd/arm kommet til at betyde præcis det modsatte - at frisparket gives hver gang spilleren gør det hændeligt?

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Er det typisk? Om musikken? Jeg ville påstå, at det er ret usædvanligt, faktisk. Men skældud over at folk er for negative – knap så sjældent. Du nævner selv de 41 enige. Til gengæld ser man ikke tit folk komme ind fra højre og skælde ud over at det da også bare er typisk at folk er så positive. Sådan er der jo forskel på temperament.

    Anyhoo. Endnu en detalje fra kampen kan jeg sgu ikke lade være med at gribe fat i.

    Andreas Bjelland er vist ikke den store offensive trussel, og fred være med det. Det gav da et godt fnis da han prøvede en stort anlagt helflugter i kampens begyndelse og højest strejfede bolden, hvorefter den store krop, helt ude af balance, snurrede rundt uden at vide præcis hvor bolden var. Den endte så med at ramme hans hånd, og det gav frispark til Randers.

    Vi havde diskussionen, da Ankersen klodset og uforsætligt begik et 'straffespark' mod SøndErjYskE, men her var det endnu mere indlysende. Manden havde ikke gnist af idé om hvor bolden var. Og ikke skyggen af grund til at prøve at tæmme den med hånden.


    Det er Fodboldlovens udgangspunkt. Jeg er belastet af at have læst jura, og her lærer man ret grundigt om hvad forsæt er – og selv om det er mange år siden, kan jeg med temmelig stor sikkerhed sige, at præmieeksemplet på forsæt ikke er at sparke et hul i luften, miste orienteringen, og blive ramt af en hoppende bold på sin arm uden mulighed for at få armen væk.

    Det er lige ved, at det mest ærgerlige er at Bjelland sagtens kan acceptere dommen og lister væk uden en mine. Hvordan pokker er den glasklare regel om forsætligt spil med hånd/arm kommet til at betyde præcis det modsatte - at frisparket gives hver gang spilleren gør det hændeligt? [/COLOR]
    Det er typisk Sidelinien, at de første indlæg efter en 4-0 sejr er kritik af et eller andet i stedet for en eller anden form for glæde over en stor sejr. Det har jeg altså ikke oplevet på andre sportsfora. Og mht at der ikke kommer folk ind og skælder ud over, at folk er positive er jeg altså ikke enig i. Tag nærmest en vilkårlig tråd fra sidste sæson og kig igennem. Hvis der var nogen som kom til at nævne at ikke alt var lort, så stod folk nærmest i kø med fakler og høtyve.

    Som jeg nævner, så var mit indlæg ikke ment som skæld ud. Det var blot endnu en konstatering, at FCK-fans må være landets mest forkælede. Selvom jeg vel egentlig ikke rigtigt er overrasket, så er det altså stadig vildt, at man efter en 4-0 som det første føler en trang til at kommentere den for høje musik. Endda efter en sæson, hvor sejrene ikke ligefrem stod i kø.

    Forøvrigt er jeg helt enig i din kommentar mht hands-reglen. Den fortolkes latterligt.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Man kan diskutere spillets og modstanderens kvalitet, men jeg er altså opløftet over, at de her to kampe uden Viktor Fischer har givet to sejre, og at vi har scoret i alt 6 mål i de to kampe. Vi er måske ikke heeelt så afhængige af ham, som nogen frygter?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #42
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er typisk Sidelinien, at de første indlæg efter en 4-0 sejr er kritik af et eller andet i stedet for en eller anden form for glæde over en stor sejr. Det har jeg altså ikke oplevet på andre sportsfora. Og mht at der ikke kommer folk ind og skælder ud over, at folk er positive er jeg altså ikke enig i. Tag nærmest en vilkårlig tråd fra sidste sæson og kig igennem. Hvis der var nogen som kom til at nævne at ikke alt var lort, så stod folk nærmest i kø med fakler og høtyve.
    Jeg tror du tager fejl af uenighed og at forfølge folk ud af byen med høtyve. Måske fordi det i virkeligheden er mere usædvanligt med uenighed end du tror? Du peger, som før nævnt, selv på de mange der er enige vedr. den kommentar om den høje musik. Sidst var det endnu flere, der var enige med dig selv i at det var vildt at nogen kunne tillade sig at være skuffet.

    Tillad mig så at parafrasere lidt – det er Sidelinien Classic, at det går op i at én fyr er ærgerlig over spillet efter en 2-1-sejr ude over et Ligue 1-hold.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Jeg tror du tager fejl af uenighed og at forfølge folk ud af byen med høtyve. Måske fordi det i virkeligheden er mere usædvanligt med uenighed end du tror? Du peger, som før nævnt, selv på de mange der er enige vedr. den kommentar om den høje musik. Sidst var det endnu flere, der var enige med dig selv i at det var vildt at nogen kunne tillade sig at være skuffet.
    Det er muligt, men jeg har lidt svært ved at se, at dette (høtyvene) går ind under ren uenighed, imens undren i denne tråd over musikindlægget går ind under skæld ud.

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Tillad mig så at parafrasere lidt – det er Sidelinien Classic, at det går op i at én fyr er ærgerlig over spillet efter en 2-1-sejr ude over et Ligue 1-hold.
    Synes du helt ærligt, at det er noget specielt for Sidelinien??? Jeg vil faktisk tro, at netop sådan et indlæg ville være at finde i samtlige danske fodboldfora. Samtidig har jeg meget svært ved at se, at noget andet forboldforum i landet på samme måde ville tage et 4-0 resultat for givet og diskutere for høj musik som de aller første indlæg.

    Måske er det vores Københavnske arrogance. Måske er vi bare forvænte med succes - det er måske bagsiden af medaljen, når man altid vinder. Måske er det en tredje grund. Men Sidelinien indeholder bare utroligt lidt glæde, optimisme, entusiasme og positive tanker, imens hver en lille ting som kan tales ned, kritiseres eller til tider svines til hives frem med det samme. Det er muligt, at jeg bare er en lille fesen bly viol, som ikke kan tåle Københavnerstilen (jeg har ellers aldrig boet andre steder), men det går mig sgu ærligt talt på, at jeg selv efter en 4-0 sejr som det første mødes med (hvad der for mig virker som ligegyldig) brok, når jeg egentlig bare vil læse indlæg fra glade medfans og diskutere fodbold. Jeg har kommet i Parken siden 92 (Gentofte stadion inden da), og ja musikken er af og til alt for høj og af dårlige bands, pauseunderholdningen pinlig, der er fuglelort på mit faste sæde osv. Men det er sgu da ikke noget jeg gider at hive frem som det aller første efter en storsejr. Men det er imo det man ser på Sidelinien, som jeg i hvert fald ikke har set andre steder.
    Sidst redigeret af k@sper : 09.10.18 kl. 15:54

  24. De følgende 4 brugere er enige:

  25. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Optakts- og kamptråd, FCK - Randers FC, 8/11 kl 16:00

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Det er lige ved, at man kan se instinktet løbe gennem hans ben – "DEN SKAL BARE IND!! ... ups, nå nej".
    Men Pieros' (sløje) afslutning rammer jo Randers-forsvareren på hælen, så hvis JT lader bolden trille ud, så bliver der jo hjørne alligevel (hvis dommeren havde set det selvfølgelig). Han burde (set med Randersbriller) selvfølgelig have stoppet kuglen og spillet videre derfra, eller som minimum ekspederet den ud til indkast i stedet. Stadig en skøn aktion dog :-)

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (27.10.13 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 40
    Sidste Meddelelse: 31.10.13, 18:13
  2. Optakts- og kamptråd: Randers FC – FC København (16.05.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 38
    Sidste Meddelelse: 18.05.13, 08:41
  3. Optakts- kamptråd F.C. København - Randers FC
    By thimhj in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 01.06.09, 10:24
  4. Optakts- og kamptråd: Randers FC - FC København
    By nkeskild in forum De korte linier
    Svar: 29
    Sidste Meddelelse: 28.07.08, 18:23
  5. Optakts- og kamptråd: Randers - FCK
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 51
    Sidste Meddelelse: 20.04.08, 21:13

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •