Se afstemningsresultater: Hvordan skal Away-billetter sælges?

Stemmeafgivere
155. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 100% via loyalitetspoint

    44 28.39%
  • Presale til loyalitetspoint i 2-3 dage inden løssalg via nettet/FCK Appen

    75 48.39%
  • Presale til loyalitetspoint i 2-3 dage inden løssalg via fremmøde i Fanshoppen

    17 10.97%
  • 100% løssalg via nettet/FCK Appen

    10 6.45%
  • 100% løssalg via fremmøde i Fanshoppen

    2 1.29%
  • Noget helt sjette (Beskriv i tråden)

    7 4.52%
Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 145

Emner: Fordeling af away-billetter

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det er så i dette tilfælde fordi der er tilstrækkelig mange andre fans som har gjort sig mere fortjent til det, end ham/hende med de 860 point. Det er både synd og ærgerligt for vedkommende, men det er helt fair og skal bare fortsætte sådan fremadrettet. (+ awaykortnummer/navn på billetten)
    Ja jeg kan jo godt regne ud, at det er din holdning. Min holdning er, at det er en skidt måde at fordelen 100% af billetterne på, fordi manden efter min mening er så mere end rigelig "loyal" til i det mindste at have en eller anden form for chance for at få en billet. Jeg har vel lov til at være uenig med dig/jer?

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Fordeling af away-billetter

    Noget helt andet, og det er ikke for at smide benzin på bålet, men i mine øjne synes jeg at FCK/ FCKFC burde gøre sig selv den tjeneste at gøre loyalitetsprogrammet endnu mere dynamisk.

    At tegning af sæsonkort giver 100 points uanset hvilken type årskort er fint, der bør ikke gøres forskel på, at f.eks. et Platinkort skal give flere point end et B12 kort - hvis der tegnes et årskort er alle lige. Man kunne til gengæld spekulere i at halvårstegninger af sæsonkort kun burde udløse f.eks 40 point.

    Alle får 20 points ved deltagelse ved en hjemmebanekamp.

    Alle får 25 points ved deltagelse ved en udebanekamp i DK, for at få flere FCK fans til at deltage.

    Alle får 30 points ved deltagelse ved en Europæisk away, med samme argument som ovenstående.

    Det kræver noget ekstra at tage på en away, og det bør anerkendes.



    Ud over dette, så går jeg ind for tanken om, at overskydende billetter til Europæiske aways, på samme måde som ikke benyttede sæsonkortbilletter ved hjemmekampe, dvs alt andet end platinkort, bliver sat til salg efter en evt. deadline - og gerne til en evt loyalitets venteliste og derefter en offentlig liste.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    683

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg kan jo godt regne ud, at det er din holdning. Min holdning er, at det er en skidt måde at fordelen 100% af billetterne på, fordi manden efter min mening er så mere end rigelig "loyal" til i det mindste at have en eller anden form for chance for at få en billet. Jeg har vel lov til at være uenig med dig/jer?
    Han/hun har en chance. Den er at dem foran ham/hun ikke tager med.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg kan jo godt regne ud, at det er din holdning. Min holdning er, at det er en skidt måde at fordelen 100% af billetterne på, fordi manden efter min mening er så mere end rigelig "loyal" til i det mindste at have en eller anden form for chance for at få en billet. Jeg har vel lov til at være uenig med dig/jer?

    Ja da, han er langt mere loyal, end folk som har brugt de sidste 25 år af deres liv på at følge FCK......*bimler*
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det er så i dette tilfælde fordi der er tilstrækkelig mange andre fans som har gjort sig mere fortjent til det, end ham/hende med de 860 point.
    Tænk forøvrigt, hvis man indførte dette på andre områder:

    Det første oplag af nye trøjer kan kun købes af dem, som har over 10 i samlingen. Udskænkning af øl i pause foregår kun til fans, som har købt to gange menu 1 i hver hjemmekamp de sidste 5 sæsoner. Resten må bagerst i køen. Toiletter kan kun benyttes af folk som har købt for et vist beløb i boderne......osv osv osv.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tænk forøvrigt, hvis man indførte dette på andre områder:

    Det første oplag af nye trøjer kan kun købes af dem, som har over 10 i samlingen. Udskænkning af øl i pause foregår kun til fans, som har købt to gange menu 1 i hver hjemmekamp de sidste 5 sæsoner. Resten må bagerst i køen. Toiletter kan kun benyttes af folk som har købt for et vist beløb i boderne......osv osv osv.

    Lækkert tænkt eksempel der!
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,224

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Skal vi lave lodtrækning om pension, karakterer i skolen osv osv. Eller skal vi være ærlige og anerkende dem som gør en indsats, kommer forrest i køen?
    Lige omkring folkepension fungerer det faktisk lige modsat. Jo mere, du selv har sparet sammen gennem livet, jo mindre offentlig støtte får du, når du bliver pensionist. ;-)

    Der er - heldigvis - også samme adgang til hospitaler, offentlig transport, vejnettet, etc. etc. for topdirektører med 80 timers arbejdsuge og for Dovne Robert, så sammenligningen holder ikke helt. Den holder dog i forhold til eksempelvis Star Alliances bonusprogram, hvor de mest købende kunder kan nå et niveau, hvor de springer køen over og får de bedste pladser. Men det måles jo på, hvor mange penge, de har lagt i kassen mere end hvor mange gange, de har fløjet, og det er vel ikke den model, du lægger op til.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Ja da, han er langt mere loyal, end folk som har brugt de sidste 25 år af deres liv på at følge FCK......*bimler*
    Du kan da bimle løs alt det du vil. Jeg synes ikke, at tanken om en rangliste for hvilke fans (definitionen på dette kan selvf. diskuteres), der fortjener ting mest er ret charmerende.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af giggs Se meddelelser
    Lige omkring folkepension fungerer det faktisk lige modsat. Jo mere, du selv har sparet sammen gennem livet, jo mindre offentlig støtte får du, når du bliver pensionist. ;-)

    Hvad hvis jeg nu tænkte på pensionsalder? :)
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  17. #40
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Du kan da bimle løs alt det du vil. Jeg synes ikke, at tanken om en rangliste for hvilke fans (definitionen på dette kan selvf. diskuteres), der fortjener ting mest er ret charmerende.
    ???

    Men det er jo det du beskriver i dit eksempel?

    Stop nu dig selv.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja jeg kan jo godt regne ud, at det er din holdning. Min holdning er, at det er en skidt måde at fordelen 100% af billetterne på, fordi manden efter min mening er så mere end rigelig "loyal" til i det mindste at have en eller anden form for chance for at få en billet. Jeg har vel lov til at være uenig med dig/jer?
    Det har du da i den grad. Problemet er ikke din holdning, med dine argumenter.

    Først skal vi igennem hele møllen med baggrunde for hvorfor folk ikke kan optjene point generelt.

    Familiefaren der er utryg ved at sidde på alt andet end neutral i Danmark, men pludselig intet problem har i udlandet.
    Den studerende der ikke har råd til at se fodbold, men derimod en tur til Prag åbenbart.
    Personer med skæve arbejdstider der aldrig nogensinde kan dukke op, men som snildt kan hive et par dage ud af kalenderen med kort varsel.

    Det tegner tydeligvis et billede af folk der på mystisk vis kun vil fodbolden, når det i så fald er helt ekstraordinære kampe og fred være med det, dem findes der så mange af og jo flere der deltager jo bedre, uanset baggrunden.
    MEN! I helt ekstraordinære tilfælde som dette, så vælger man så at honorere sine mest dedikerede fans... ikke de rigtige eller forkerte, men dedikerede.

    Dine muligheder er stadig helt åbne ift at komme med til kampe i 99% af tiden, også i Europa hvor afsnittene som regel er rigeligt store og alle, høj som lav kan komme med.
    Én kamp ud af 250, eller noget i den stil, vil der så være nogen der får bedre muligheder for at komme med end andre, ligesom de selvsamme kan komme med til Inside når det bliver afholdt, som en tak for støtten fra klubbens side. Er det vitterligt så uretfærdigt? For jeg forstår det simpelthen ikke.


  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    ???

    Men det er jo det du beskriver i dit eksempel?

    Stop nu dig selv.
    ???

    Jeg har da vist skrevet, at jeg pricipielt er imod en forfordeling, men hvis den absolut skulle være der, så kunne den f.eks. være 50% via loyalitetsprogram og resten til lodtrækning blandt FCK-fans.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    ???

    Jeg har da vist skrevet, at jeg pricipielt er imod en forfordeling, men hvis den absolut skulle være der, så kunne den f.eks. være 50% via loyalitetsprogram og resten til lodtrækning blandt FCK-fans.
    Er det nu diskussionen starter forfra?

    Hvis det er, så hop 30 indlæg tilbage og læs.
    Når du så kommer hertil igen- så gentag.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  22. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Det har du da i den grad. Problemet er ikke din holdning, med dine argumenter.
    Ja sproglig student er jeg ikke. Men jeg går ud fra, at du er enig i, at der kommer fans i klemme både mht at få point til loyalitetsprogrammet (måske ikke så stort et problem) og især med en 100% forfordeling af billetterne til de mest loyale?

    Det er muligt, at jeg ikke har argumenteret vildt godt. Men sagens kerne er, at du (så vidt jeg har forstået) og andre mener, at der er nogen som fortjener det mere og at de skal have alle billetter. Jeg er uenig (især i det sidste).
    Sidst redigeret af k@sper : 14.10.18 kl. 17:09

  23. #45
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af jak Se meddelelser
    Er det nu diskussionen starter forfra?

    Hvis det er, så hop 30 indlæg tilbage og læs.
    Når du så kommer hertil igen- så gentag.
    Næ, for jeg fatter hat af, hvad du hentyder til lige nu.

    Tak for diskussionen.

Side 3 af 10 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.05.17, 11:37
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 07:58
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.05.13, 20:10
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 17.07.11, 13:05
  5. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.03.11, 20:17

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •