Se afstemningsresultater: Hvordan skal Away-billetter sælges?

Stemmeafgivere
155. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 100% via loyalitetspoint

    44 28.39%
  • Presale til loyalitetspoint i 2-3 dage inden løssalg via nettet/FCK Appen

    75 48.39%
  • Presale til loyalitetspoint i 2-3 dage inden løssalg via fremmøde i Fanshoppen

    17 10.97%
  • 100% løssalg via nettet/FCK Appen

    10 6.45%
  • 100% løssalg via fremmøde i Fanshoppen

    2 1.29%
  • Noget helt sjette (Beskriv i tråden)

    7 4.52%
Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 145

Emner: Fordeling af away-billetter

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    425

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja sproglig student er jeg ikke. Men er du uenig i, at der kommer fans i klemme både mht at få point til loyalitetsprogrammet (måske ikke så stort et problem) og især med en 100% forfordeling af billetterne?

    Du mener, at der er nogen som fortjener det mere og at de skal have alle billetter. Jeg er uenig (i begge dele).
    Ja det er jeg dybt uenig i, det fremgår ret tydeligt.

    Jeg mener at det er en rigtig fin gestus fra klubbens side at give et klap på skulderen til sine allermest dedikerede fans fra tid til anden. Du finder det så tydeligvis dybt uretfærdigt at det ikke inkluderer dem der næsten aldrig er der.
    Den form for holdning til sine mest engagerede medfans finder jeg så knap så sympatisk.
    Og så er den vist også lukket.

    Rigtig god dag og god fornøjelse fremadrettet på sofaen.

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Bubbibjørnen Se meddelelser
    Ja det er jeg dybt uenig i, det fremgår ret tydeligt.

    Jeg mener at det er en rigtig fin gestus fra klubbens side at give et klap på skulderen til sine allermest dedikerede fans fra tid til anden. Du finder det så tydeligvis dybt uretfærdigt at det ikke inkluderer dem der næsten aldrig er der.
    Den form for holdning til sine mest engagerede medfans finder jeg så knap så sympatisk.
    Og så er den vist også lukket.

    Rigtig god dag og god fornøjelse fremadrettet på sofaen.
    Hvis du med “næsten aldrig er der” mener medlemmer af FCKFC med årskort (som var mit forsigtige bud), så ja. Jeg finder det uretfærdigt at ikke alle disse har en chance.

    Og også god dag til dig. Og tak for den dejlig nedladende kommentar til sidst. Men jeg har selvfølgelig også kun været fast på stadion (Gentofte stadion/Parken) i knap 35 år.

  4. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Fordeling af away-billetter

    Jeg skal lige forstå k@sper, er du af den overbevisning at ingen fans kommer i klemme hvis der kommer billetter til salg ved køprincippet og/eller lodtrækningssystem?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  5. #49
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Jeg skal lige forstå k@sper, er du af den overbevisning at ingen fans kommer i klemme hvis der kommer billetter til salg ved køprincippet og/eller lodtrækningssystem?
    Det gør der åbenlyst, men så har alle da i det mindste en chance.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det gør der åbenlyst, men så har alle da i det mindste en chance.
    Det har alle også nu.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #51
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Det har alle også nu.
    Der er også en chance for, at jeg kåres som årets debattør herinde, men det sker nok heller ikke.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #52
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Der er også en chance for, at jeg kåres som årets debattør herinde, men det sker nok heller ikke.
    Din pointe værende?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Mgt09 Se meddelelser
    Hjalp dig lige med at skrive hvad du i virkeligheden mener.
    Fedt du lige faker et indlæg. God stil!

    Men jeg kan da oplyse dig om, at jeg ikke har forsøgt at få en billet (jeg er jo altid på sofaen jfr Bubbibjørnen) ligesom jeg ifølge Jaks beregninger åbenbart aldrig får et problem med at få fat i billetter.

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Din pointe værende?
    Det ved du jo godt.
    Du ved ganske udmærket, at sandsynligheden for mange fans for at få billet til denne kamp har være ikke-eksisterende.

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Fedt du lige faker et indlæg. God stil!

    Men jeg kan da oplyse dig om, at jeg ikke har forsøgt at få en billet (jeg er jo altid på sofaen jfr Bubbibjørnen) ligesom jeg ifølge Jaks beregninger åbenbart aldrig får et problem med at få fat i billetter.
    Så de 2! brugere herinde som er utilfredse med denne løsning til at fordele billetterne, skulle slet ikke bruge nogle billetter. Det er faktisk lidt sjovt.

    De brugere herinde som skulle bruge billet og ikke har fået, har derimod bakket op om løsning.

    Jeg tror vi kan konkludere at klubben har valgt helt rigtigt og fordelingen er en bragende succes. Tillykke til alle, fortsat god aften, vi ses i Prag.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Så de 2! brugere herinde som er utilfredse med denne løsning til at fordele billetterne, skulle slet ikke bruge nogle billetter. Det er faktisk lidt sjovt.
    Jeg skal ikke udtale mig om den anden, men det er korrekt, at jeg ikke skal bruge en billet. Og jeg kan se her og i skakten, at det åbenbart er svært at forstå, at man kan have en holdning til noget uden at det gavner en selv. Men det er altså sagen i dette tilfælde. Faktisk er systemet pt åbenbart ret godt for mig ud fra Jaks tal.

    God kamp i Prag.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Fordeling af away-billetter

    Det er trænerens skyld.
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Fordeling af away-billetter

    Jeg synes godt man kunne indrage et resultatafhængigt optjeningssystem, så et 1-2 nederlag i vensyssel kl 12 søndag morgen i regnvejr og kuling fra vest, giver næsten garanteret adgang til en tur som den til Prag, mens at en derbysejr på hjemmebane stort set ingen point giver til listen, da det vil kræve absolut ingen indsats at overtale sig selv til at møde op til den kamp. Dermed vil klubben også have en passende måde at sige undskyld når holdet fucker op.
    Sidst redigeret af djurlander : 15.10.18 kl. 14:37

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Fordeling af away-billetter

    Det er vel fra klubbens side også et forsøg på at sikre at der ikke lige pludseligt er fyldt med HSV tilhængere og andet sammenrend på tribunen...tommelop herfra..

  23. #60
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Jeg synes godt man kunne indrage et resultatafhængig optjeningspoint system, så et 1-2 nederlag i vensyssel kl 12 søndag morgen i regnvejr og kuling fra vest, giver næsten garanteret adgang til en tur som den til Prag, mens at en derbysejr på hjemmebane stort set ingen point giver til listen, da det vil kræve absolut ingen indsats at overtale sig selv til at møde op til den kamp. Dermed vil klubben også have en passende måde at sige undskyld når holdet fucker op.
    Jeg synes, det er ganske svært at overtale sig selv til at bese BØF i 2 * 45 minutter, faktisk er det endnu ikke lykkedes mig ... Jeg ville faktisk betydeligt hellere til Hjørring :-)
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  24. Den følgende bruger er enig i dette:
    jak

Side 4 af 10 FørsteFørste 1234567 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.05.17, 11:37
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 07:58
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.05.13, 20:10
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 17.07.11, 13:05
  5. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.03.11, 20:17

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •