Se afstemningsresultater: Hvordan skal Away-billetter sælges?

Stemmeafgivere
155. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • 100% via loyalitetspoint

    44 28.39%
  • Presale til loyalitetspoint i 2-3 dage inden løssalg via nettet/FCK Appen

    75 48.39%
  • Presale til loyalitetspoint i 2-3 dage inden løssalg via fremmøde i Fanshoppen

    17 10.97%
  • 100% løssalg via nettet/FCK Appen

    10 6.45%
  • 100% løssalg via fremmøde i Fanshoppen

    2 1.29%
  • Noget helt sjette (Beskriv i tråden)

    7 4.52%
Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910
Viser resultater 136 til 145 af 145

Emner: Fordeling af away-billetter

  1. #136
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af martinpagh Se meddelelser
    På den måde er mit synspunkt magen til stort set alle herinde, da vi allesammen mener, at lige præcis de kriterier, vi selv opfylder, skal være dem, der giver adgang til en billet.
    Skolemestertone eller ej, så passer det simpelthen ikke. Der er da masser i disse tråde som ikke er i nærheden af at kunne få billetter, som stadig mener at det er den mindst ringe løsning når vi skal afvise folk der ellers ønsker at se vores kampe. Uden at ville trutte for meget i mit eget horn var det netop sådan et indlæg, der startede hele den lange debat. Set lidt udefra virker det snarere som om hovedparten af de aktive skribenter i tråden synes det er en glimrende ide, imens et lille larmende mindretal er uenige.
    Sidst redigeret af Dingo : 24.10.18 kl. 07:27
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #137
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Jeg er så absolut ikke i spil til at få en Prag-billet. Men det er VIRKELIG på tide, at der rykkes på fordelingen af billetter, ..... næste gang vi (måske?) kommer i CL. Så kan vi måske endda have samtlige 1-100% loyale på tribunen og undgå et nyt United eller nyt Galatasaray.
    DET er nemmelig det vigtigste. Der er en udekamp hvert årti (eller nok lidt færre), hvor det kan være svært at skaffe en billet. Men der skal være et system, der sørger for, at vi ikke igen ender med større mængder fans af et stort udehold i Parken. Og derfor skal der naturligvis heller ikke X% i lodtrækning, som bare kræver f.eks. et FCKFC medlemsskab eller noget andet, som enhver udefan ville kunne skaffe sig. Det skal lige nøjagtig kræve loyalitet, som har taget noget tid at bygge op. Og jeg lever så personligt med, at jeg så hænger med røven i vandskorpen mht. at skaffe en billet.

    Super spændende tråd...
    Naaa. Den har vist levet en del længere end nødvendigt... :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. De følgende 13 brugere er enige:

  5. #138
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af fck_hundested Se meddelelser
    Så udelukker du jo den gruppe, der ikke har råd til billetten.
    Ja og det ser jeg ikke som et problem.

  6. #139
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af FC Franni Se meddelelser
    Vi andre er bare ikke lige så passionerede, på stort set nogen som helst skala. Det handler ej heller om type. Det handler om, at de som bare vil klubben lidt mere, dvs. dukker op til kampene, det er også dem, som klubben helst vil have som tilskuere, når der er trangt med pladser. Det synes jeg bare er et af de bedste tiltag i meget lang tid. Og egentlig også ganske fornuftigt på nærmest alle planer.
    Mja, med mindre at der er en anden gruppe, der ønsker at betale fx det dobbelte for billetterne, så ser regnestykket lige pludselig ikke så simpelt ud. Klubben bør gøre, hvad der forretningsmæssigt er bedst for dem (og det gør de heldigvis også).

  7. #140
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Ja og det ser jeg ikke som et problem.
    Du var seriøs?? Heh.. wow.. ehm
    Jamen hvad skal vi også med alle fattigrøvene på tribunerne. De er så sure. Se bare tråden her.
    Så ja, godt forslag. Næste gang skal FCK bare ringe til vores modstandere på forhånd, og bede dem skrue prisen op med 200 % (er det nok?).
    hvad?

  8. #141
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af fck_hundested Se meddelelser
    Du var seriøs?? Heh.. wow.. ehm
    Jamen hvad skal vi også med alle fattigrøvene på tribunerne. De er så sure. Se bare tråden her.
    Så ja, godt forslag. Næste gang skal FCK bare ringe til vores modstandere på forhånd, og bede dem skrue prisen op med 200 % (er det nok?).
    Klubben er en forretning, så med mindre, der er negative effekter forbundet ved at sætte prisen op (fx at vi ser et stort antal fck_hundested'er i fanbasen blive ophidsede og nægte at lægge flere kroner), skal de naturligvis ikke tage hensyn til de, for at blive i din terminologi, fattige.

    Alt i alt er det nok et kompliceret regnestykke (hvad er fx prisen for et turist-stadion vs et stemningsstadion), som jeg ikke evner at løse.

  9. #142
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    128

    Re: Fordeling af away-billetter

    Jeg fik en billet i dag, og jeg har kun 500 point, så det er vist de fleste med sæsonkort/abonnement der får muligheden for at komme med derned.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #143
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,483

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Klubben er en forretning, så med mindre, der er negative effekter forbundet ved at sætte prisen op (fx at vi ser et stort antal fck_hundested'er i fanbasen blive ophidsede og nægte at lægge flere kroner), skal de naturligvis ikke tage hensyn til de, for at blive i din terminologi, fattige.

    Alt i alt er det nok et kompliceret regnestykke (hvad er fx prisen for et turist-stadion vs et stemningsstadion), som jeg ikke evner at løse.
    Bravo! Flot oplæg! Vi har voteret i kun 4 minutter og vi var enstemmigt enige om at du har forstået grundpensum. Vi sender dig videre med et flot 10-tal til 2. semester på HA’en
    Sløjfen den forpligter!
    Dingo's Avatar

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #144
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Dingo Se meddelelser
    Bravo! Flot oplæg! Vi har voteret i kun 4 minutter og vi var enstemmigt enige om at du har forstået grundpensum. Vi sender dig videre med et flot 10-tal til 2. semester på HA’en
    Haha, vi kan tage 2. semesters pensum fremadrettet, men det virker mere til, at denne tråd tager afstand fra saglig argumentation og i stedet bygger på personlig tilsvining, hvilket dit indlæg velsagtens illustrerer godt.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #145
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    864

    Re: Fordeling af away-billetter

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Haha, vi kan tage 2. semesters pensum fremadrettet, men det virker mere til, at denne tråd tager afstand fra saglig argumentation og i stedet bygger på personlig tilsvining, hvilket dit indlæg velsagtens illustrerer godt.
    Undskyld men jeg kan altså stadig ikke gennemskue ideen i, at FCK skulle forlange højere priser for deres fans på udebane? Og hvordan skulle det lade sig gøre? Kan klubben bare smide så højt et gebyr på de ønsker? Og hvad med de kampe hvor FCK ikke varetager salget? Jeg er oprigtigt forvirret.
    hvad?

  16. De følgende 2 brugere er enige:

Side 10 af 10 FørsteFørste ... 78910

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 23.05.17, 11:37
  2. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 22.11.16, 07:58
  3. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 17.05.13, 20:10
  4. Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 17.07.11, 13:05
  5. Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.03.11, 20:17

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •