Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Vejle vinder

    7 12.28%
  • Uafgjort

    8 14.04%
  • FCK vinder

    42 73.68%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 25

Emner: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Landskamppausen er ovre, og inden den næste af slagsen venter 7 kampe på 21 dage for løverne, heraf 5 på udebane.

    Første kamp er mod oprykkerne fra Vejle, som inden runden går i gang er placeret som nr. 12, mens vi selv er nr. 2. Vi kan overtage 1. pladsen med en sejr, hvis FCM enten smider point ude mod FCN lørdag, eller hvis vi vinder med 3 overskydende mål mere end FCMs evt. sejr. Da 1. udbetaling af sæsonens tv-penge falder efter denne weekends runde, hvor alle har mødt alle 1 gang, er forskellen på en 1. og 2. plads ca. 1,7 mio. kr.

    (Der er forresten stadig ledige billetter til udeafsnittet, hvis nogen skulle være interesseret i at optjene loyalitetspoint..)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Jeg ved ikke hvad der er værst: Landkampspause eller en cirkeldiskussion om fordeling af awaybilletter på sidelinien. Uanset bliver det fantastisk at få noget Superliga-bold tilbage.

    Ser man på Vejles Superliga-form bør søndagens kamp klart give en FCK-sejr. Vejle ligger som nævnt af trådstarter nummer 12, og har med stor margin scoret færrest mål af alle i Superligaen i denne sæson (10). Ser man bort fra en fin hjemmesejr over Esbjerg den 21. september, skal vi tilbage til midten af juli for at finde en Superliga-sejr. De fleste af deres point er således kommet via en masse lavscoringsuafgjorte. Halvdelen af deres kampe er således endt enten 0-0 eller 1-1. Sejren i juli var i øvrigt den eneste gang i denne sæson at de har formået at score mere end ét mål.

    Senest løb de ind i et 3-0 nederlag mod Sønderjyske, der, efter en tidlig udvisning til Vejle, dog skulle bruge små 35 minutter i overtal før de fik hul på bylden. Den relativt defensive venstremidt, Viljormur Davidsen, der har spillet samtlige kampe fra start til slut er på grund af det røde kort således ikke med mod os. Til gengæld bør Vejle igen råde over Allan Sousa, der er tilbage efter en skade og et par kampes fravær. Sousa scorede i hver af deres fire første kampe i sæsonen, men er siden gået lidt i stå scoringsmæssigt. Fem mål og en assist i 11 kampe er dog ikke skidt for en spiller i en bund-3-klub.

    Jeg tror at vi er i hopla efter pausen, og gætter 3-0 i vores favør.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Mon ikke “ the crazy reds” bliver en oplevelse ��
    Og så man give Vejle at de fat i noget når det kommer til billetpriser... 80-90kr er det en superligakamp bør koste hvis man gerne vil have flere ud til kampene...
    Sidst redigeret af øvreC : 20.10.18 kl. 08:59

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Mon ikke “ the crazy reds” bliver en oplevelse ��
    Og så man give Vejle at de fat i noget når det kommer til billetpriser... 80-90kr er det en superligakamp bør koste hvis man gerne vil have flere ud til kampene...
    Det har de nok desværre analyseret på. For at sige det groft; en halvering af priserne giver desværre ikke det dobbelte antal tilskuere - ikke på kort sigt ihvertfald. Man har så nok ikke analyseret længere frem i tiden: Lidt flere tilskuere -> Lidt mere stemning og dermed bedre oplevelse -> Lidt flere tilskuere næste gang, osv. osv. - så i det meget lange løb kunne det være... Personligt ville jeg finde det passende med en hundredemand.

    Vejle er en by med en fantastisk fodboldkultur som man kun kan misunde; Hvis FCK med opland havde det samme ville Parken være fyldt hver gang. Men så ville priserne også stige :-(
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Jeg tror man lader Fischer starte ude og få 30-35 min

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Vi skal bare have 3 point - fuldstændig ligegyldigt hvordan :-)

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Jeg tror man lader Fischer starte ude og få 30-35 min
    Hmm...Med Nicolaj Thomsen ude af truppen tror jeg Fischer starter:
    Jesse Joronen
    Peter Ankersen – Denis Vavro – Andreas Bjelland – Nicolai Boilesen
    Robert Skov – Rasmus Falk – Carlos Zeca – Viktor Fischer
    Pieros Sotiriou – Dame N'Doye

    Så vidt jeg husker/kan se skal man helt tilbage udekampen mod FCM 18. februar for at finde en kamp hvor hverken Fischer eller Thomsen startede. Og den gang startede Federico Santander, som jo er solgt til Bologna efterfølgende.

    Det er selvfølgelig gætværk om det bliver med eller uden Fischer, men mon ikke snart opstillingen offentliggøres.
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 21.10.18 kl. 13:42

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Steffen_Corleone Se meddelelser
    Hmm...Med Nicolaj Thomsen ude af truppen tror jeg Fischer starter:
    Jesse Joronen
    Peter Ankersen – Denis Vavro – Andreas Bjelland – Nicolai Boilesen
    Robert Skov – Rasmus Falk – Carlos Zeca – Viktor Fischer
    Pieros Sotiriou – Dame N'Doye

    Så vidt jeg husker/kan se skal man helt tilbage udekampen mod FCM 18. februar for at finde en kamp hvor hverken Fischer eller Thomsen startede. Og den gang startede Federico Santander, som jo er solgt til Bologna efterfølgende.

    Det er selvfølgelig gætværk om det bliver med eller uden Fischer, men mon ikke snart opstillingen offentliggøres.
    Du ramte plet:

    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Er der nogle af jer, der ved hvorfor Thomsen ikke er i truppen?
    Jeg har ikke kunne finde noget skriv om det nogle steder ..
    Spekulerer på om det er fordi han skal spille 90 på torsdag.. Med Zeca ude kunne det godt være derfor.. Men nogle der ved noget?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    1) Jeg forstår ikke at man konstant skal høvle bolden ind i 2. sals højde, hvor Vejle er super stærke. Der skal spilles i mellemrummene, hvor vi har mange spillere der er dygtige til dette.

    2) Joronen ser igen sløj ud. Han stod super i Atalanta kampene, men har store problemer i Superligaen, hvor han laver alt for mange fejl.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Man har ikke lært noget som helst af de to seneste udekampe i Superligaen. Endnu engang er man alt for sløve og arrogante i sin tilgang til det og så bliver det svært når de hold vi møder på udebane i ligaen skal spille en af to årets kampe. Derudover er vores finske ven endnu engang skyld i et mål, mere eller mindre. Jeg fatter ikke at han bliver ved med at spille med ham. Man burde nok gøre godt i at tage sig sammen nu. Det her er ved at blive pinligt!

  19. De følgende 3 brugere er enige:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    1) Jeg forstår ikke at man konstant skal høvle bolden ind i 2. sals højde, hvor Vejle er super stærke. Der skal spilles i mellemrummene, hvor vi har mange spillere der er dygtige til dette.

    2) Joronen ser igen sløj ud. Han stod super i Atalanta kampene, men har store problemer i Superligaen, hvor han laver alt for mange fejl.
    Fuldstændg enig.. Problemet er at når vi stiller op som vi gør i dag, så har vi to angribere som meget indædt insisterer på at klistre sig op af modsranderens bagkæde, hvilket gør det praktisk talt umuligt at stable et fornuftigt opspil på benene.. Ståle må snart sande at det simpelthen bare ikke fungerer med Damen og Peiros sammen på top. Vi bliver vanvittigt stationære og forudsigelige.. Jeg ved godt at Ståle må være ved at være træt af smagen af kamel, men Pieros må simpelthen ud på den bænk, med mindre vi spiller en kamp hvor 0-0 er redultatet vi går efter..

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Fuldstændg enig.. Problemet er at når vi stiller op som vi gør i dag, så har vi to angribere som meget indædt insisterer på at klistre sig op af modsranderens bagkæde, hvilket gør det praktisk talt umuligt at stable et fornuftigt opspil på benene.. Ståle må snart sande at det simpelthen bare ikke fungerer med Damen og Peiros sammen på top. Vi bliver vanvittigt stationære og forudsigelige.. Jeg ved godt at Ståle må være ved at være træt af smagen af kamel, men Pieros må simpelthen ud på den bænk, med mindre vi spiller en kamp hvor 0-0 er redultatet vi går efter..
    Meget enig. Derudover er resultaterne på udebane, stærkt bekymrende. Vi kommer til at kigge langt efter mesterskabet, hvis det fortsætter sådan her.
    Slutteligt, så reagerer vi alt for meget, istedet for at agere. Det er kun i de europæiske kampe at der brænder en ild i spillerne. Gad vide hvad klubbens mentaltræner tjener sine skillinger på?

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Vi slap med skrækken, godt comeback af drengene, Kunne man nu bare lære at være klar fra start så vinder vi nemt over alle danske hold.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Vejle Boldklub vs. F.C. København (21/10 kl. 16:00)

    Dejligt udtryk i det meste af 2. halvleg.. Hvor ville det være fedt hvis vi kunne holde samme tændingsniveau over 90 min... Robert Skov træder virkelig i karakter for tiden.. Men der mangler offensiv bredde på det hold her, vi har absolut INGEN at skifte ind som kan gøre en forskel...

  27. De følgende 8 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 43
    Sidste Meddelelse: 06.08.18, 14:13
  2. Svar: 50
    Sidste Meddelelse: 27.10.16, 08:58
  3. Svar: 18
    Sidste Meddelelse: 26.05.15, 16:16
  4. Optakts- og kamptråd: F.C. København - Vejle Boldklub
    By Fck-fan in forum De korte linier
    Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 14.04.09, 13:34
  5. Optakts- og kamptråd: FC København - Lyngby Boldklub
    By Mads740 in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 25.05.08, 20:22

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •