Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
70. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    46 65.71%
  • Uafgjort

    14 20.00%
  • Slavia Prag vinder

    10 14.29%
Side 3 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Det var godt nok noget af det mest frustrerende længe i Parken. Efter en kønsløs første halvleg regnede man (eller jeg i hvert fald) med, at det var det sædvanlige FCK-problem med slatten indstilling i starten, og at de ligesom skulle have pistolen for panden, før der skete noget. Men nej, anden halvleg var jo endnu ringere!

    Og selv om Slavia ikke skabte det store, fik man dårlige nerver hver gang de nærmede sig, fordi Bjelland var usikker (hvilket han i øvrigt har været noget tid), og ikke mindst fordi Papageno spillede helt fornærmende dårligt! Hvis Ståle tror, han har så god og bred en trup, at han bare lige kan lege rotation i en relativt svær europæisk kamp, har han forhåbentlig lært noget af det her. Det er vildt nok, men Vavro er jo nu nærmest blevet vores sikreste kort i forsvaret. Også foran Bjelland, som han spiller for tiden.

    Fischer var igen usynlig, og som andre nævner, kommer der ikke meget offensivt fra Falk for tiden. Det er dejligt, at højresiden fungerer, men det er ikke svært at lukke os helt ned, når alt skal komme fra Ankersen og Skov. Fischer skal op i det angreb, for Sotiriou er altså en middelmådig angriber uden spidskompetencer. Det er fint, han knokler for det (var han i øvrigt ikke klar over, at han løb rundt med et gult kort, sådan som han lignede en, der gik efter et til i første halvleg?), men vi har brug for en bevægelig tekniker ved siden af N'Doye.

    Og vi mangler virkelig noget offensivt at smide ind på den midtbane, når det ikke kører. Thomsen har ikke været nogen åbenbaring, men det var alligevel underligt, at han ikke kom ind - og i det hele taget at Ståle først bruger de sidste to udskiftninger, da det er for sent. Kunne han ikke se, at spillet slet ikke fungerede? Det var tyndt over hele linjen.

    Nå ja, og smid lige en scout ned for at se nærmere på Ngadeu-Ngadjui, for han ryddede eddermaneme op. Det var en magtdemonstration!
    Sidst redigeret af Garneren : 25.10.18 kl. 20:56
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 14 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,536

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Ok Ståle, det er altså en dum ide at slurke af natpotten lige inden man stiller op til interview, jesus!!

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-vi-l...en-fin-indsats

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ok Ståle, det er altså en dum ide at slurke af natpotten lige inden man stiller op til interview, jesus!!

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-vi-l...en-fin-indsats
    Manden er jo helt væk!

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Dommeren - det var en af de dårligste præstationer jeg har set. Pieros får gult efter 45 sekunder (fra min plads så frisparket tvivlsomt ud, men det kunne sagtens være der). Jeg vil næsten sige så tidligt i kampen, skal man enten lave noget sindssygt og få rødt eller dommeren må lige sige “ro på”. En senere diskussion ødelagde fuldstændig Pieros og han burde faktisk være skiftet hd af 15 min. Det var tydligt at han ikke kunne eller turde presse og gav sig i mange dueller + dommeren ikke dømte noget som helst hans vej, generelt lavede han ufattelige mange fejl og som kampen skred frem, gik det også ud over Prag.

    Forsvaret havde 3 nye med i forhold til idealopstillingen - det er fuldstændig håbløst. De var egentlig katestofalt ringe, men Sotte/Bjelland har endnu ikke fungeret godt sammen og det gjorde de vel hellere ikke i dag (uden ar være ringe). Ankersen har spillet rigtig godt og er tilbage på landsholdet.... måske en fejlm for han var dårlig og tog mange forkerte beslutninger.

    Gregus - jeg har godmodigt hold hånden over ham, men er simpelthen ikke god nok. Jeg ville foretrække Kvist i dag! Fischer har hellere ikke set god ud de sidste par kampe, men det gør mig nervøs at han ikke starter i front. Jeg tror ikke at N`Doye og Pieros har haft en god kamp sammen og i dag var ingen undtagelse, N`Doye/Fischer er en bedre kombi.

    Vi skaber absolut intet og det er ikke godkendt, jeg synes egentlig Ståle fejler i dag - Prag er gode og står godt, men vi smider måske EL i dag i od et hold, som hellere ikke var overbevisende, selvom de var langt bedre end FCK.

    S12 - tak for en rigtig fin første hilsen til Zeca. Ellers var hele oplevelsen i Parken faktisk lidt tom i dag - resultatet bærere nok præg af den vurdering

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,308

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Dommeren - det var en af de dårligste præstationer jeg har set. Pieros får gult efter 45 sekunder (fra min plads så frisparket tvivlsomt ud, men det kunne sagtens være der).
    Af det jeg så, så er begge vores advarsler hårde. Pieros forsøger ikke at tackle manden, men blokere bolden og rammer ham vel kun med benet der 'hænger' og ryggen. Som kampen skred frem holdt dommeren da heller ikke helt sin egen linje. N'Doyes kan diskuteres, for selvom han har albuen hævet, så støder Slaviaspilleren ind i ryggen på ham og rammer dermed albuen (en kyniker ville sige at det var bevidst).
    Men selvom dommeren ikke holdt sin linje mht. advarsler (mon ikke den første advarsel blot var dommerens måde at sætte sig i respekt på), så holdt han egentligt sin linje ganske fint ellers. Begge mandskaber fik lov til at hive, flå og skubbe og han dømte generelt de frispark han skulle i øvrige situationer. I øvrigt var det virkelig skarpt, at spotte forsøget på film. Så umiddelbart var det ikke en dårlig dommerpræstation som sådan, men snarere en dommer der favoriserer fysisk betonet spil - hvilket i den grad var til Slavias fordel.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  11. #36
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Dommeren - det var en af de dårligste præstationer jeg har set. Pieros får gult efter 45 sekunder (fra min plads så frisparket tvivlsomt ud, men det kunne sagtens være der). Jeg vil næsten sige så tidligt i kampen, skal man enten lave noget sindssygt og få rødt eller dommeren må lige sige “ro på”. En senere diskussion ødelagde fuldstændig Pieros og han burde faktisk være skiftet hd af 15 min. Det var tydligt at han ikke kunne eller turde presse og gav sig i mange dueller + dommeren ikke dømte noget som helst hans vej, generelt lavede han ufattelige mange fejl og som kampen skred frem, gik det også ud over Prag.

    Forsvaret havde 3 nye med i forhold til idealopstillingen - det er fuldstændig håbløst. De var egentlig katestofalt ringe, men Sotte/Bjelland har endnu ikke fungeret godt sammen og det gjorde de vel hellere ikke i dag (uden ar være ringe). Ankersen har spillet rigtig godt og er tilbage på landsholdet.... måske en fejlm for han var dårlig og tog mange forkerte beslutninger.

    Gregus - jeg har godmodigt hold hånden over ham, men er simpelthen ikke god nok. Jeg ville foretrække Kvist i dag! Fischer har hellere ikke set god ud de sidste par kampe, men det gør mig nervøs at han ikke starter i front. Jeg tror ikke at N`Doye og Pieros har haft en god kamp sammen og i dag var ingen undtagelse, N`Doye/Fischer er en bedre kombi.

    Vi skaber absolut intet og det er ikke godkendt, jeg synes egentlig Ståle fejler i dag - Prag er gode og står godt, men vi smider måske EL i dag i od et hold, som hellere ikke var overbevisende, selvom de var langt bedre end FCK.

    S12 - tak for en rigtig fin første hilsen til Zeca. Ellers var hele oplevelsen i Parken faktisk lidt tom i dag - resultatet bærere nok præg af den vurdering
    Sjovt, jeg synes faktisk at den kendelse var en af hans få korrekte. - Pieros kommer sent ind, og rammer mand i stedet for bold. - Hvis han så bare havde lagt en linje derudfra.

    Jeg synes også, fra tribunen og egentlig på telia Replay, at Damen bliver snydt for et straffespark, ligesom det gule kort han får er fuldstændigt i skoven. Men der var godt nok mange underlige kendelser, og mange sekvenser hvor han venter ekstremt længe med at fløjte. Jeg vil sætte dagens dommer som en 6-7'er på Messias-skalaen.

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #37
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kenney Se meddelelser
    Af det jeg så, så er begge vores advarsler hårde. Pieros forsøger ikke at tackle manden, men blokere bolden og rammer ham vel kun med benet der 'hænger' og ryggen. Som kampen skred frem holdt dommeren da heller ikke helt sin egen linje. N'Doyes kan diskuteres, for selvom han har albuen hævet, så støder Slaviaspilleren ind i ryggen på ham og rammer dermed albuen (en kyniker ville sige at det var bevidst).
    Men selvom dommeren ikke holdt sin linje mht. advarsler (mon ikke den første advarsel blot var dommerens måde at sætte sig i respekt på), så holdt han egentligt sin linje ganske fint ellers. Begge mandskaber fik lov til at hive, flå og skubbe og han dømte generelt de frispark han skulle i øvrige situationer. I øvrigt var det virkelig skarpt, at spotte forsøget på film. Så umiddelbart var det ikke en dårlig dommerpræstation som sådan, men snarere en dommer der favoriserer fysisk betonet spil - hvilket i den grad var til Slavias fordel.
    Så var han skarpere end mig, hvem filmede?

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Bjelland skal til at oppe niveauet gevaldigt. PizzaG skal bare retur til Sverige.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Slavias mål i går mindede til forveksling om de mål, vi gav til både Qarabag og Vardar herinde sidste år. En bold fra baglinjen skråt bagud i feltet, hvor forsvaret snorksover, og modstanderen får tid til at sparke den fladt ind. Måske værd at have fokus på til kommende træninger...

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Peter_FCK Se meddelelser
    Bjelland skal til at oppe niveauet gevaldigt. PizzaG skal bare retur til Sverige.
    Jeg må indrømme at jeg var imponeret af Bjelland i starten. Men han har over mange kampe vist mange svagheder. Ikke besynderlig hurtig, mærkelige timing i hovedstøds dueller samt placerings vanskeligheder til tider.

    Og så skal Rasmus Falck også til at oppe sig. Over de sidste 5-6 kampe har han virket total usynlig uden noget offensivt pondus. Hvor er den gamle målfarlig samt gennembruds stærke Rasmus Falck blevet af. hmmmm

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Feb 2013
    Indlæg
    470

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    suppens dyreste løncheck :-)

  21. #42
    MZ er offline What airdefence doing?
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    1,130

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    Rasmus Falck
    NEJ!

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #43
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af MZ Se meddelelser
    NEJ!
    NEJ hvad ?

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser
    NEJ hvad ?
    Rasmus Falk.

    Morten Falch.

    Selv tak :-)

  25. De følgende 7 brugere er enige:

  26. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,528

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Rasmus Falk.

    Morten Falch.

    Selv tak :-)
    Ja ok en lille detalje :)

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.11.18, 11:39
  2. Salg af billet til FC Zenit og Slavia Prag - Sektion 12
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 18.09.18, 15:31
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  5. Optakts og kamptråd Sparta Prag - FC København d. 16.12.2009
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 100
    Sidste Meddelelse: 29.12.09, 11:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •