Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
70. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    46 65.71%
  • Uafgjort

    14 20.00%
  • Slavia Prag vinder

    10 14.29%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Brokke 82 Se meddelelser
    Rasmus Falk.

    Morten Falch.

    Selv tak :-)
    Og ikke mindst Falck Securitas

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Her dagen derpå må jeg desværre konstatere at skuffelsen har virkelig svært ved at lægge sig.. Det bliver ikke gjort nemmere af at både Ståle og samtlige spillere har travlt med at tale præstationen op og skuffelsen ned.. Der er tilsyneladende bred enighed om at vi mødte et verdensklasse hold og spillede en kamp i et virkelig højt tempo, som kunne have gået begge veje.. Hvis det virkelig er tilfældet, og man ikke mener der er behov for forbedring i forhold til det vi præsterede i går, så frygter jeg virkelig den periode vi går ind i nu, hvor vi kan forvente at blive matchet på samme niveau i de næste mange kampe..

    Er jeg den eneste som i den grad manglede tempo og energi i spillet i går? Jeg så et FCK-hold med et helt andet udtryk da vi spillede hjemme mod Atalanta og Zenit i hvert fald... Jeg husker ikke en eneste situation i går, hvor vi spiller med hurtige kombinationer og højt tempo på bolden og jeg sad på intet tidspunkt med fornemmelsen af, at her var tale om en kamp på et meget højt niveau, hvor vi skal ramme 100% for at være med. Det var tilfældet mod i hvert fald Atalanta, men til dels også Zenit, hvor vi i hvert fald selv spillede på et højere niveau end i går, selvom Zenit ikke ydede helt samme modstand som Atalanta.

  4. De følgende 15 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Her dagen derpå må jeg desværre konstatere at skuffelsen har virkelig svært ved at lægge sig.. Det bliver ikke gjort nemmere af at både Ståle og samtlige spillere har travlt med at tale præstationen op og skuffelsen ned.. Der er tilsyneladende bred enighed om at vi mødte et verdensklasse hold og spillede en kamp i et virkelig højt tempo, som kunne have gået begge veje.. Hvis det virkelig er tilfældet, og man ikke mener der er behov for forbedring i forhold til det vi præsterede i går, så frygter jeg virkelig den periode vi går ind i nu, hvor vi kan forvente at blive matchet på samme niveau i de næste mange kampe..

    Er jeg den eneste som i den grad manglede tempo og energi i spillet i går? Jeg så et FCK-hold med et helt andet udtryk da vi spillede hjemme mod Atalanta og Zenit i hvert fald... Jeg husker ikke en eneste situation i går, hvor vi spiller med hurtige kombinationer og højt tempo på bolden og jeg sad på intet tidspunkt med fornemmelsen af, at her var tale om en kamp på et meget højt niveau, hvor vi skal ramme 100% for at være med. Det var tilfældet mod i hvert fald Atalanta, men til dels også Zenit, hvor vi i hvert fald selv spillede på et højere niveau end i går, selvom Zenit ikke ydede helt samme modstand som Atalanta.

    Nej, slet ikke. Og du kan vel tilføje kreativitet til den liste også. Jeg forstår ikke rigtig, hvorfor Ståle er gået væk fra opstillingen med Thomsen på kant og Fischer på toppen, eftersom det klart er i den opstilling, at vi har spillet efterårets bedste kampe. Jeg køber argumentet om, at det handlede om at få Pieros tilbage i kampform ved at give ham kampe, men det har han fået nu, og han er vel i okay form. Så lad os da få fanden gå tilbage til den gamle opstilling og bruge Pieros som sub.

  6. De følgende 9 brugere er enige:

  7. #49
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Her dagen derpå må jeg desværre konstatere at skuffelsen har virkelig svært ved at lægge sig.. Det bliver ikke gjort nemmere af at både Ståle og samtlige spillere har travlt med at tale præstationen op og skuffelsen ned.. Der er tilsyneladende bred enighed om at vi mødte et verdensklasse hold og spillede en kamp i et virkelig højt tempo, som kunne have gået begge veje.. Hvis det virkelig er tilfældet, og man ikke mener der er behov for forbedring i forhold til det vi præsterede i går, så frygter jeg virkelig den periode vi går ind i nu, hvor vi kan forvente at blive matchet på samme niveau i de næste mange kampe..

    Er jeg den eneste som i den grad manglede tempo og energi i spillet i går? Jeg så et FCK-hold med et helt andet udtryk da vi spillede hjemme mod Atalanta og Zenit i hvert fald... Jeg husker ikke en eneste situation i går, hvor vi spiller med hurtige kombinationer og højt tempo på bolden og jeg sad på intet tidspunkt med fornemmelsen af, at her var tale om en kamp på et meget højt niveau, hvor vi skal ramme 100% for at være med. Det var tilfældet mod i hvert fald Atalanta, men til dels også Zenit, hvor vi i hvert fald selv spillede på et højere niveau end i går, selvom Zenit ikke ydede helt samme modstand som Atalanta.
    Europæisk gruppespil er med FCK sædvanligvis gerne taktiske, chancefattige og temmelig kedelige kampe. I går var ingen undtagelse.

    Ståle spiller med en kontrolleret defensiv, og det kommer ikke til at ændre sig, medmindre vi absolut skal vinde. Ærgerligt resultat, forventet kampbillede. Temmelig sløjt at se på. Videre.

  8. #50
    Tilmeldingsdato
    Feb 2017
    Indlæg
    75

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    I en kamp hvor vi er bagud, så er det da også helt absurd at man tager Falk, Fischer og Skov ud for Kodro, Holse og Vavro. Uagtet hvor ringe de har spillet - er det så vores bedste offensivt indstillede modsvar, når vi er bagud og skal score? Hvem kan ellers skabe noget på egen hånd, af dem vi havde på banen derefter? Vores opstilling efter de 3 udskiftninger lignede noget vi kunne være stillet op med mod Viby. Så blev planen jo som bekendt lange bolde til Damen og Pieros, og om så kampen stadig var i gang, så havde de ikke vundet en hovedstødsduel mod Ngadeu-Ngadjui.

  9. De følgende 11 brugere er enige:

  10. #51
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,623

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Synes Ståle tabte kampen i går, ved godt at spillerne skal udføre hans plan samt oplæg.
    Men de udskiftninger i truppen, samt at placere Fischer på kanten har givet nada mening.
    Yderligt hans jammerlige forsøg på at vende kampen, ved at fjerne vores reelt eneste offensive kort fra banen.
    Godt nok så Fischer ud til at han blev skadet i foden han haltede en del efter et sammenstød.

    Men generelt kommer Fischer frem til alt for lidt, når han spiller wing i vores 442, frem for den flagrende angriber ved siden af N'Doye.
    Dernæst, hvad pokker er der dog sket med Thomsen?

    Vi har spillet noget af det bedste, med netop Thomsen på kanten og Fischer på toppen.
    Pludselig fordi man skal spille Pieros i form, ændre man på et flow der faktisk fungerede fint.
    Dernæst, undre det mig i den grad at man vælger at spille "Sotte" i forsvaret med Bjelland.
    Dertil havde jeg nok valgt Kvist som afløseren for Zeca frem for Gregus.

    Men nok om det, vi tabte fortjent til et veloplagt Slavia Prag de sad fuldstændig på kampen fra start til slut.

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #52
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    3,104

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bakkedal Se meddelelser
    Så var han skarpere end mig, hvem filmede?
    Det gjorde en af Slavia spillerne (Traore?), da han inde omkring det lille felt tog et træk forbi Stephan, som ikke rørte ham og lod sig falde for at få et straffespark. Og enig, det var rigtig godt set af dommeren. Kommentatorerne måtte i gennem nogle vinkler for at de kunne se, at der ikke var nogen kontakt.

  13. #53
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Jeg må sige, at jeg også er rigtig skuffet. Jeg oplevede, at Slavia kom bedst fra start, men at vi kom efter det. Jeg mener, at vi efter en halv time talte om, at kampen endnu ikke havde sat sig. Det var en mærkelig kamp, som ikke rigtig var velspillet, men hvor vi tydeligvis ikke magtede at matche Slavia fysisk (ham deres nr. 13!!). Og jeg fatter simpelthen ikke, at vi valgte at skovle bolde frem fra midt i anden halvleg, når vi absolut ikke kunne matche dem fysisk eller i hovedspillet (ham deres nr. 13!!). Hvordan kunne nogen tænke, at det var en god idé?

    Jeg er ikke så negativ overfor Sotte og Bjelland, men de skal ikke være på banen samtidig. De er begge gode boldspillere med en fremadrettet fod, men ingen af dem er hurtig. Vavro skal være makker til den ene af dem.

    Jeg kan utroligt godt lide Pieros (da han under sin skade skrev autografer til børnene, var han mere sympatisk end sympatisk), men han fungerer ikke optimalt med N'Doye.

    Jeg var også skuffet over Sektionen, som virkede uoplagt. Alle dem omkring os var blæst på alkohol eller stoffer og brugte mere energi på hinanden end stemningen. Om det havde betydning eller var generelt for hele tribunen, ved jeg nu ikke, men godt var det bare ikke.

    Efter sådan en kamp føler jeg, at vi er slået tilbage til start. Mon ikke det nu bliver svært at komme videre fra puljen?

  14. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af 1128 Se meddelelser
    Så blev planen jo som bekendt lange bolde til Damen og Pieros, og om så kampen stadig var i gang, så havde de ikke vundet en hovedstødsduel mod Ngadeu-Ngadjui.
    Var det taktikken? Jeg troede at Bjelland forsøgte at spille Ngadeu-Ngadjui hver gang.


    Havde Bjelland overhovedet en fremadrettet aflevering over mere end to meter som ramte en medspiller?
    Øvre C'er

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,506

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af tor340 Se meddelelser
    Havde Bjelland overhovedet en fremadrettet aflevering over mere end to meter som ramte en medspiller?
    Ja.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #56
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    455

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Det må vel være Ståle der er låst af sit eget system. De første 65 minutter gik med lange afleveringer. Så gik der 20 minutter med laaaange afleveringer. Og så sluttede vi af med 10 minutters laaaaaaaaaaaaaaaaange afleveringer. God taktik, eller noget.

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    May 2012
    Indlæg
    850

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af DaneX Se meddelelser
    Det gjorde en af Slavia spillerne (Traore?), da han inde omkring det lille felt tog et træk forbi Stephan, som ikke rørte ham og lod sig falde for at få et straffespark. Og enig, det var rigtig godt set af dommeren. Kommentatorerne måtte i gennem nogle vinkler for at de kunne se, at der ikke var nogen kontakt.
    Nårh, jeg troede at det var en af vores der mentes :-)

    Og enig, i øvrigt.

  19. #58
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,639

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ok Ståle, det er altså en dum ide at slurke af natpotten lige inden man stiller op til interview, jesus!!

    https://www.fck.dk/nyhed/staale-vi-l...en-fin-indsats
    Er du gal et Zornigerinterview.
    Heste spiller ikke golf.
    - tommo - Rolle Raus medlem nr. 00001.

  20. #59
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Tommo Se meddelelser
    Er du gal et Zornigerinterview.
    Jeg kan undre mig en smule over, at man herinde efter noget der ligner 10 år med Ståle stadig kan blive ophidset, overrasket og fortørnet over Ståles vurdering af kampe i interviews forholdsvis kort efter kampene. Ud over at han (som alle andre trænere i den situation) nok stadig er en smule i subjektiv i vurderingen og næppe har nået den helt store analyse og gennemgang af kampen, så er manden vel tæt på verdenskendt for at bruge disse interviews til spin og mest af alt som psykologiske greb overfor spillere og presse.

    Jeg er sikker på, at Ståle og co godt ved, at kampen ikke var voldsom god fra vores side. Jeg er også sikker på, at det er noget man snakker om internt med spillerne. Men samtidig er han formentlig også enormt bevidst om, at holdet efter en stor skuffelse (hvor man var dårligere end et hold, som bør være på vores niveau) skal beskyttes en smule fra medier og fans, og det sidste han vil er formentlig at kaste spillerne og sig selv under bussen med en lang "offentlig" analyse om, hvor dårlig spillerne præsterede, hvor skidt taktikken var osv. Gør han dette, så er krisesnakken nærmest klar, når/hvis vi ikke vinder søndag.

    Lad nu være med at tage sådan et interview, som om han har drukket af natpotten. Tag det som det er, nemlig en vurdering af en kamp indeholdene en vægtning af sproget grundet truppleje. Ja præstationen tales bedre end den er, præcis som den ofte tales dårligere når vi har spillet fantastisk. Ståle gør dette, Backe gjorde dette (hvem husker ikke denne https://www.youtube.com/watch?v=GaP16iq-36o efter en 2-0 sejr i Gladsaxe) og mange andre trænere før dette. Det er helt normal praksis, og Ståle er vel noget nær verdensmester i denne gren.

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #60
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg kan undre mig en smule over, at man herinde efter noget der ligner 10 år med Ståle stadig kan blive ophidset, overrasket og fortørnet over Ståles vurdering af kampe i interviews forholdsvis kort efter kampene. Ud over at han (som alle andre trænere i den situation) nok stadig er en smule i subjektiv i vurderingen og næppe har nået den helt store analyse og gennemgang af kampen, så er manden vel tæt på verdenskendt for at bruge disse interviews til spin og mest af alt som psykologiske greb overfor spillere og presse.

    Jeg er sikker på, at Ståle og co godt ved, at kampen ikke var voldsom god fra vores side. Jeg er også sikker på, at det er noget man snakker om internt med spillerne. Men samtidig er han formentlig også enormt bevidst om, at holdet efter en stor skuffelse (hvor man var dårligere end et hold, som bør være på vores niveau) skal beskyttes en smule fra medier og fans, og det sidste han vil er formentlig at kaste spillerne og sig selv under bussen med en lang "offentlig" analyse om, hvor dårlig spillerne præsterede, hvor skidt taktikken var osv. Gør han dette, så er krisesnakken nærmest klar, når/hvis vi ikke vinder søndag.

    Lad nu være med at tage sådan et interview, som om han har drukket af natpotten. Tag det som det er, nemlig en vurdering af en kamp indeholdene en vægtning af sproget grundet truppleje. Ja præstationen tales bedre end den er, præcis som den ofte tales dårligere når vi har spillet fantastisk. Ståle gør dette, Backe gjorde dette (hvem husker ikke denne https://www.youtube.com/watch?v=GaP16iq-36o efter en 2-0 sejr i Gladsaxe) og mange andre trænere før dette. Det er helt normal praksis, og Ståle er vel noget nær verdensmester i denne gren.
    Arh come on, den køber jeg sgu ikke den der. Havde vi været i en forfatning som sidste år, eller som BIF er nu, havde jeg måske købt den, men det her hold har så mange succesoplevelser i bagagen nu, så jeg tror sinpelthen ikke på det havdler om at han skal beskytte nogen som helst.. Ståle kunne nemt have udtalt at vi kollektivt ikke rammer dagen og at der manglede tempo i boldomgangen uden det havde ødelagt noget som helst.. Hvis det er et forsøg på spin, så er det et meget dårligt et af slagsen i hvert fald..

  23. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.11.18, 11:39
  2. Salg af billet til FC Zenit og Slavia Prag - Sektion 12
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 18.09.18, 15:31
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  5. Optakts og kamptråd Sparta Prag - FC København d. 16.12.2009
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 100
    Sidste Meddelelse: 29.12.09, 11:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •