Se afstemningsresultater: Hvad ender kampen?

Stemmeafgivere
70. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    46 65.71%
  • Uafgjort

    14 20.00%
  • Slavia Prag vinder

    10 14.29%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 65

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,585

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    3. kamp i gruppespillet. Med en sejr kan løverne tage et stort skridt mod avancement og europæisk bold i foråret.

    Kampens dommer er italienske Luca Banti, som dømmer sin kamp nr. 42 i europæiske klubturneringer på torsdag. 20 hjemmesejre, 10 uafgjorte og 11 udesejre siger hans statistik indtil videre. 9 gange har han vist en spiller ud, heraf 3 gange grundet 2. gule kort. Banti deler i snit mellem 3 og 4 gule kort ud, men har dog i to kampe været oppe på et tocifret antal kort. Begge kampe er dog endt i forlænget spilletid, i ordinær tid ligger hans rekord på 8 gule kort.

    Banti har aldrig dømt en kamp med et dansk hold før, men han har to gange dømt kampe med tjekkiske hold, hhv. Viktoria Plzen og Sparta Prag. Ingen af dem har dog vundet en kamp under Bantis ledelse. 5 gange tidligere har han dømt en kamp med et nordisk klubhold, og kun ét af disse har formået at tabe, nemlig Malmö FF.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 10 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    809

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Truppen er udtaget:

    01. Stephan Andersen
    21. Jesse Joronen

    03. Pierre Bengtsson
    04. Sotirios Papagiannapoulous
    05. Andreas Bjelland
    19. Denis Vavro
    20. Nicolai Boilesen
    22. Peter Ankersen

    06. William Kvist
    07. Viktor Fischer
    08. Nicolaj Thomsen
    16. Ján Greguš
    26. Carlo Holse
    29. Robert Skov
    33. Rasmus Falk

    11. Kenan Kodro
    14. Dame N'Doye
    28. Pieros Sotiriou

    Zeca fik karantæne for scoringsfejringen i Bordeaux - han erstattes (i forhold til seneste kamp mod Vejle) af Nicolaj Thomsen. Det gør det interessant hvordan man stiller op på midtbanen - både Kvist, Falk, Greguš og Thomsen er i truppen.

    Der er vist over 1.100 tjekker der har købt billet til kampen, men med en udsolgt sektion 12 må der forventes god stemning fra starten.
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 24.10.18 kl. 21:12

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Det bliver sgu sjovt i aften tror jeg. Glæder mig til at sidde ca midt på Øvre C og nyde stemningen.

    Nå. Det bliver vel Kvist sammen med med Falk, og så er jeg virkelig spændt på den kamp. Tidligere har vi jo kunnet slå bedre hold / hold på samme niveau som os end os, som Sheriff, Brugge, Pana, Celtic osv rimeligt klart i Parken, i de sæsoner hvor vi var gode i Europa. Men de ser fandme gode ud, Prag. Jeg er grundigt nervøs.

  5. De følgende 6 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det bliver sgu sjovt i aften tror jeg. Glæder mig til at sidde ca midt på Øvre C og nyde stemningen.

    Nå. Det bliver vel Kvist sammen med med Falk, og så er jeg virkelig spændt på den kamp. Tidligere har vi jo kunnet slå bedre hold / hold på samme niveau som os end os, som Sheriff, Brugge, Pana, Celtic osv rimeligt klart i Parken, i de sæsoner hvor vi var gode i Europa. Men de ser fandme gode ud, Prag. Jeg er grundigt nervøs.
    Hvorfor tror så mange det er Kvist? Ikke at i ikke kan have ret - for det kan da sagtens være, efter hans præstation i Frankrig.

    Tænkte bare den lå mere til Nikolaj Thomsen - men det bliver måske alligevel lige offensivt nok.

    Så var det bare spøjst, at han end ikke var på bænken forleden...

    Zan

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Hvorfor tror så mange det er Kvist? Ikke at i ikke kan have ret - for det kan da sagtens være, efter hans præstation i Frankrig.

    Tænkte bare den lå mere til Nikolaj Thomsen - men det bliver måske alligevel lige offensivt nok.

    Så var det bare spøjst, at han end ikke var på bænken forleden...

    Zan
    Jeg tror bare Thomsen var småsyg.
    Prag er vel et hold der er en smule bedre end os, at stille med Thomsen-Falk bliver alt for offensivt. Gregus måske, men jeg tror vi skal se et røvkedeligt FCK hold, der henter en 1-0 sejr. Og det passer Kvist godt til.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    zan

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Hvis Thomsen starter i dag tror jeg det bliver på venstrekanten med Fischer fremme.. Jeg tror dog Ståle vælger den defensive model med en ekstra spiller til at forsvare på dødbolde ved siden af Doye og Fischer på kanten.. Og så tror jeg det bliver Gregus ved siden af Falk..

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg tror bare Thomsen var småsyg.
    Prag er vel et hold der er en smule bedre end os, at stille med Thomsen-Falk bliver alt for offensivt. Gregus måske, men jeg tror vi skal se et røvkedeligt FCK hold, der henter en 1-0 sejr. Og det passer Kvist godt til.
    I har nok ret.

    Og Ståles udtalelse, vedr frygten for Slavias offensiv, understøtter vel idéen med en Kvist eller Gregus ved siden af Falk.

    Zan

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg tror bare Thomsen var småsyg.
    Prag er vel et hold der er en smule bedre end os, at stille med Thomsen-Falk bliver alt for offensivt. Gregus måske, men jeg tror vi skal se et røvkedeligt FCK hold, der henter en 1-0 sejr. Og det passer Kvist godt til.
    Slavia Prag er i hvert fald på ingen måde et bedre hold end os. Hvor har du det fra?
    Jeg har set dem en del gange i denne her sæson og det er et hold der som regel spiller med hovedet under armen og som regel ikke er specielt gode defensivt. De kommer i FCK til at møde et hold som er yderst fornuftige og kloge, noget de bestemt ikke er vant til i den hjemlig liga f.eks. Det ville være meget skuffende hvis ikke vi er i stand til at slå dette her hold på hjemmebane.
    Og hvis det overhovedet har noget at sige, så siger det alt om deres spillere hvis en spiller som Michael Luftner kunne være en profil på det hold. Ikke at de har dårlige spillere. Det er bare tankevækkende.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Jeg tror vi stiller op således:

    Joronen
    Ankersen-Vavro-Bjelland-Bengtsson
    Skov-Gregus-Falk-Thomsen
    N'doye-Fischer

    Joronen er måske ikke den bedste pt., men jeg tror Ståle foretrækker ham.
    Bengtsson af to årsager. Boile er småskadet og har haft formnedgang på det seneste.
    Gregus før Kvist i Ståles optik, måske ikke i min. Gregus kan true i hovedspillet.
    Thomsen fordi jeg tror at denne kamp bliver hans eksamen i forhold til indkøb i vinterpausen.
    Fischer på toppen giver os mere fart i opspillet, hvilket jeg tror er det bedste våben mod Slavia Prag.
    Det giver også et taktisk træk at sætte Pieros ind, når modstanderen er mere trætte.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bo Henriksen Se meddelelser
    Slavia Prag er i hvert fald på ingen måde et bedre hold end os. Hvor har du det fra?
    Jeg har set dem en del gange i denne her sæson og det er et hold der som regel spiller med hovedet under armen og som regel ikke er specielt gode defensivt. De kommer i FCK til at møde et hold som er yderst fornuftige og kloge, noget de bestemt ikke er vant til i den hjemlig liga f.eks. Det ville være meget skuffende hvis ikke vi er i stand til at slå dette her hold på hjemmebane.
    Og hvis det overhovedet har noget at sige, så siger det alt om deres spillere hvis en spiller som Michael Luftner kunne være en profil på det hold. Ikke at de har dårlige spillere. Det er bare tankevækkende.
    Ud fra 2 meget overfladiske observationer.
    1) De har været klart bedst ift stats i deres 2 første kampe i denne EL.
    2) De er vurderet til at være ca 15 millioner euro mere værd ifølge transfermarkt.
    - og så er det vel ikke sådan far out, at mene topholdet i den tjekkiske liga er ca på niveau med nummer 2 i Danmark?

    Jaja, Luftner er ringe. Men Lex Gregus siger man nemt kan blæse FCK ud af El og samtidig være rimeligt anonym som spiller.


    Derudover - så håber jeg så absolut du har ret.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Ankersen på mål tak, så klarer Robert resten :-)
    God kamp

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Jeg tror vi stiller op således:

    Joronen
    Ankersen-Vavro-Bjelland-Bengtsson
    Skov-Gregus-Falk-Thomsen
    N'doye-Fischer

    Joronen er måske ikke den bedste pt., men jeg tror Ståle foretrækker ham.
    Bengtsson af to årsager. Boile er småskadet og har haft formnedgang på det seneste.
    Gregus før Kvist i Ståles optik, måske ikke i min. Gregus kan true i hovedspillet.
    Thomsen fordi jeg tror at denne kamp bliver hans eksamen i forhold til indkøb i vinterpausen.
    Fischer på toppen giver os mere fart i opspillet, hvilket jeg tror er det bedste våben mod Slavia Prag.
    Det giver også et taktisk træk at sætte Pieros ind, når modstanderen er mere trætte.
    Tror du har ret i Joronen og Bengtsson.

    Tror også på Gregus fremfor kvist, men det undrer mig du fremhæver hans hovedspil. Måske bedre end Kvist, meeeeen...

    Tvivler dog på han skrotter Pieros. Udover en ok form, specielt europæisk, tror jeg meget gerne Ståle vil have hans hoved på dødbolde.
    Derfor siger jeg Pieros fremfor Thomsen - selvom jeg personligt gerne ser Damen og Fischer i front.

    Zan

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Ankersen på mål tak, så klarer Robert resten :-)
    God kamp
    Jeg synes, vi skal eksperimentere med at sætte vores højre back på kassen i en mindre vigtig kamp... ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. De følgende 10 brugere er enige:

  23. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Ud fra 2 meget overfladiske observationer.
    1) De har været klart bedst ift stats i deres 2 første kampe i denne EL.
    2) De er vurderet til at være ca 15 millioner euro mere værd ifølge transfermarkt.
    - og så er det vel ikke sådan far out, at mene topholdet i den tjekkiske liga er ca på niveau med nummer 2 i Danmark?

    Jaja, Luftner er ringe. Men Lex Gregus siger man nemt kan blæse FCK ud af El og samtidig være rimeligt anonym som spiller.


    Derudover - så håber jeg så absolut du har ret.
    Ja på niveau med pt. "godtager" jeg. Men de er bestemt ikke bedre end os, ikke af det jeg har set med dem. Vi skal simpelthen være i stand til at slå det hold i Parken hvis vi vil mere i den her turnering.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    484

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. Slavia Prag (25/10 kl. 18:55)

    Ifølge Danske Spil er kampen næsten helt lige, hvilket overrasker mig en del...

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 25
    Sidste Meddelelse: 07.11.18, 11:39
  2. Salg af billet til FC Zenit og Slavia Prag - Sektion 12
    By Jazzie in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 18.09.18, 15:31
  3. Optakts- og kamptråd: FC København – FCM (15.08.14 kl.19.30)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 20.08.14, 12:00
  4. Optakts- og kamptråd: FCM – FC København (29.03.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 14
    Sidste Meddelelse: 30.03.13, 11:55
  5. Optakts og kamptråd Sparta Prag - FC København d. 16.12.2009
    By Lundberg_aus_Lolland in forum De korte linier
    Svar: 100
    Sidste Meddelelse: 29.12.09, 11:48

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •