Se afstemningsresultater: Kampens resultat?

Stemmeafgivere
20. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FC København Sejr!

    12 60.00%
  • Uafgjort!

    6 30.00%
  • AGF Sejr!

    2 10.00%
Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 35

Emner: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Tilgengæld har vi ikke været helt så gode kampen inden en europæisk kamp.
    Nej det er sjovt du siger det. Det har jeg også lagt mærke til. Dog gik det fint sidst mod Vejle. Lad det gå sådan næste søndag ligeledes :)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af FC William Se meddelelser
    Ståle, David og værterne behandlede det i nedtakten, som kan findes på bold.dk https://www.bold.dk/video/ - "David Nielsen om Ståles besked til Toutouh: Havde jeg hørt det, havde jeg bedt ham gå væk"

    Omend det så ud til, at Toutouh grinte af det og at det var i sjov (håber jeg da), så er jeg egentlig på linie med David.
    Tak. Ja, det er da vildt upassende. Og som andre nævner, er jeg også ret sikker på, at Ståle var blevet vred over det, hvis en modstandertræner havde lavet det nummer på et kritisk tidspunkt i løbet af en kamp - uanset hvor meget far/søn-forhold de måtte have.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Tak. Ja, det er da vildt upassende. Og som andre nævner, er jeg også ret sikker på, at Ståle var blevet vred over det, hvis en modstandertræner havde lavet det nummer på et kritisk tidspunkt i løbet af en kamp - uanset hvor meget far/søn-forhold de måtte have.
    Det er jo enormt svært at blive klog på, når man ikke ved, hvad der bliver sagt. YT smiler, så tror ikke ligefrem, at det er slemt, eller at Ståle sagde noget, der kunne hylde ham ud af den. Han kender jo også Ståle ret så godt i forvejen. Om Ståle burde undlade at gøre det uanset?! Måske nok. Men i Parken er det Ståle, der regerer :)
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ekstremt underholdende kamp i dag.. Der blev både leveret rigtig fint offensivt spil og en masse spænding (også for meget til min smag).. På positiv-siden skal nævnes Boile og Skov.. Boilesen var ganske enkelt fremragende offensivt, vi må håbe at Ståles lille vink med en vognstang har fået ham ud af dvalen.. Og Robert Skov leverer endnu engang en klassekamp.. Jeg må indrømme at jeg var meget skeptisk omkring Skov da vi hentede ham, men hold nu op hvor tog jeg heldigvis fejl.. 9 kasser af en højrekant i 4-4-2 på nuværende tidspunkt er ganske enkelt fremragende, og når man så samtidig ser måden de er scoret på, så kan man ikke andet end at overgive sig..

    På negativ-siden kan man ikke rigtig længere komme uden om Bjelland.. Han virker enormt tung og når han samtidig placerer sig dårligt og har vanskelligheder i afspillet, så ser det bare overordnet rigtig skidt ud.. Det er ikke en mand der lige nu er lønkronerne værd.. Hvis jeg var Ståle ville jeg, næste gang der skal roteres, give Bjelland en pause og se hvordan Papa og Vavro gør det sammen.. Det så faktisk fint ud i starten af sæsonen, men jeg kan ikke huske de har fået en kamp sammem siden Bjelland er kommet til...
    Ja, hvad dælen sker der for Bjelland for tiden? Synes dog heller ikke ligefrem, at Papa så særligt lovende ud mod Prag. Så kan det være sammensætningen, der er forkert. Men lige nu er vores defensiv ikke helt så stærk, som den tog sig ud. Til gengæld bobler offensiven, når vi har Zeca på banen (den mand er SÅ vigtig), og når Skov og Fischer får bare lidt plads. Og Skov...ja...han bliver vores største salg nogensinde. Forhåbentlig sker det ikke foreløbigt, men ham kommer vi ikke til at kunne holde på alt for længe. Damn, han er god!
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. De følgende 5 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Det er jo enormt svært at blive klog på, når man ikke ved, hvad der bliver sagt. YT smiler, så tror ikke ligefrem, at det er slemt, eller at Ståle sagde noget, der kunne hylde ham ud af den. Han kender jo også Ståle ret så godt i forvejen. Om Ståle burde undlade at gøre det uanset?! Måske nok. Men i Parken er det Ståle, der regerer :)
    Vi kan kun gætte, for 10 sekunder efter smilede han bestemt ikke. Det var uprofessionelt af Ståle og hører ikke hjemme. Uafhængigt af hvad han sagde, så synes jeg han burde ringe til David N og sige undskyld - medierne behøver ikke at vide noget.

    Bjelland kunne måske bruge en pause, han er jo ikke specielt hurtig og det vil nu og da blive et problem. Han er i øvrigt ikke god nok til landsholdet længere, men han er nu god nok for os.

    Skov - for fanden han er vild for tiden

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Vi kan kun gætte, for 10 sekunder efter smilede han bestemt ikke. Det var uprofessionelt af Ståle og hører ikke hjemme. Uafhængigt af hvad han sagde, så synes jeg han burde ringe til David N og sige undskyld - medierne behøver ikke at vide noget.

    Bjelland kunne måske bruge en pause, han er jo ikke specielt hurtig og det vil nu og da blive et problem. Han er i øvrigt ikke god nok til landsholdet længere, men han er nu god nok for os.

    Skov - for fanden han er vild for tiden
    Jeg er enig mht Ståle. Først da jeg så situationen, tænkte jeg den var oppustet i medierne, da mit indtryk var, at Ståle blot gik hen og lavede fis med Toutouh. Men når man ser det igen, så var det ikke joviale Ståle, men macho Ståle der lige skulle pisse sit territorium af, og der gik han uden tvivl over stregen.

    Mht Bjelland, så har han set lidt shaky ud, men jeg synes nu ikke, at han skal have en tur på bænken. Han ser ud til at have en mindre formnedgang, men jeg tror egentlig kun, at det er noget flere kampe kan rette op på. Jeg tror ikke, at det skyldes hverken mental eller fysisk træthed. Og så må vi bare sige, at ham og Boile er holdets langsomste spillere, og det forsøger modstanderne gerne at udnytte, hvilket giver venstresiden af forsvaret lidt udfordringer, når modstanderne står så dybt som AGF gjorde i går, og når vores hold trækkes lang som ved 2-2.

    Fischers finger nævnes vist ikke i denne tråd, men det var (ikke-overraskende) det helt store samtaleemne i Superliganedtakten i går. Det er sgu lidt dumt, men hans forklaring, om at det er for sjov til en FCK-fan passer meget godt med billederne. Han gestikulerer helt tydeligt mod A-tribunen (det havde Camilla Martin og co ikke fanget), og han peger endda først ud mod tribunen (formentlig mod en fan) og giver så fingeren med et kæmpe smil på læben. Men det skulle da ikke undre, om man lige fandt en spilledags karantæne op til kampen i Brøndby...

    Ellers var det 91 (ud af 93) virkelig gode minutter mod et ret stærkt AGF-hold. Vi dominerer dem totalt. Men hvor er det dog irriterende, at vi igen igen ikke kommer godt ud fra start og kommer bagud. Dog rigtigt stærk mentalitet som vises i denne kamp, når vi kommer tilbage efter hurtigt at komme bagud, og efter den hurtige 2-2 udligning.
    Sidst redigeret af k@sper : 29.10.18 kl. 07:25

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    ..og så var det godt at se Pieros gøre en forskel. Han lagde op til Boiles mål med et fint touch og var hidsig i presset der førte til Fischers mål.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #23
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Var en fornøjelse at se Fischer i angrebet, hvor han klart gør sig bedst i vores opstilling.

    Så mangler vi bare, at flytte Falk ind på midten og Thomsen tilbage på venstrekanten.
    Det vil klart give os den bedste og mest dynamiske opstilling.
    Hvilket også har været den, hvor vi reelt set har spillet bedst.

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Var en fornøjelse at se Fischer i angrebet, hvor han klart gør sig bedst i vores opstilling.

    Så mangler vi bare, at flytte Falk ind på midten og Thomsen tilbage på venstrekanten.
    Det vil klart give os den bedste og mest dynamiske opstilling.
    Hvilket også har været den, hvor vi reelt set har spillet bedst.
    Jeg er ikke enig ift Falk/Thomsen. Dén spiller vi ikke købte i sommers skal spille ved siden af Zeca, Falk skal spille på kanten så der er en der kan hjælpe Boilesen og Fischer skal spille i angrebet. Så er der pludselig Pieros, Holse, Gregus og Thomsen til bænken og som rotationsspillere.
    Jeg håber vedkommende kommer til vinter - eller at Keita vurderes klar.
    Jeg synes helt grundlæggende ikke, at Thomsen har vist et niveau der gør han skal være fast i vores startopstilling. Men han er åbenlyst en god rotationsspiller.
    Sidst redigeret af Something : 29.10.18 kl. 10:09

  18. De følgende 9 brugere er enige:

  19. #25
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af EraZ Se meddelelser

    Du skylder mig 1000 kr. really ? :D

    Anyway fed kamp

    Ståle kunne bare have sendt Gert K i byen efter pengene. https://m.youtube.com/watch?v=RfnYJ5TzyOs

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #26
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Enig. Nej, Fischer burde ikke have strittet med midterfingeren og efterfølgende pegefingeren. Ståle burde ikke have snakket til Toutouh, når nu han spiller i Århus. Århus' fans skulle ikke have sunget om Fischer. Bolddrengen i Vejle burde ikke have tysset på Skov. Zanka burde i sin tid ikke have lavet jeg-kan-ikke-høre jer i bøf. Enevoldsen burde ikke have tysset på nedre C. Al den disrespekt. Listen er lang.

    Edit: Ser nu, at Twitter-Kenn bidrager med indsigt: https://twitter.com/moa_achilles/sta...45721406713856
    Sidst redigeret af Døren : 29.10.18 kl. 10:58

  22. #27
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Slush Se meddelelser
    Så mangler vi bare, at flytte Falk ind på midten og Thomsen tilbage på venstrekanten. Det vil klart give os den bedste og mest dynamiske opstilling. Hvilket også har været den, hvor vi reelt set har spillet bedst.
    Har Thomsen ikke været bedst på midten? Eller husker jeg kun Atletico-kampen? Thomsen er en fremragende og klog fodboldspiller, som vil have godt af kontinuitet, hvilket han desværre næppe får.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #28
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Har Thomsen ikke været bedst på midten? Eller husker jeg kun Atletico-kampen? Thomsen er en fremragende og klog fodboldspiller, som vil have godt af kontinuitet, hvilket han desværre næppe får.
    Han har haft spillet meget få kampe på midten i KBH, men jo hans kan mod Atletico var fandeme nice.
    Men Ståle ser jo åbenbart et lys i at have Thomsen på kanten, og Falk i midten.
    Deraf jeg skrev ham på kanten, da det ville kunne bringe begge spillere på banen samtidig.
    Personligt, så jeg også hellere Thomsen inde centralt og Falk på kanten.

  25. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Robert Skov lavede således fire mål i de tre Superliga-kampe, vi havde i oktober (plus matchvinder i Bordeaux).

    De behøver ikke finde nogle nominerede til oktober måneds spiller i Superligaen. Tillykke til Robert med den pris. Helt vanvittig udvikling, han har gennemgået på få måneder.


  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (28.10.18 kl.16)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg er ikke enig ift Falk/Thomsen. Dén spiller vi ikke købte i sommers skal spille ved siden af Zeca, Falk skal spille på kanten så der er en der kan hjælpe Boilesen og Fischer skal spille i angrebet. Så er der pludselig Pieros, Holse, Gregus og Thomsen til bænken og som rotationsspillere.
    Jeg håber vedkommende kommer til vinter - eller at Keita vurderes klar.
    Jeg synes helt grundlæggende ikke, at Thomsen har vist et niveau der gør han skal være fast i vores startopstilling. Men han er åbenlyst en god rotationsspiller.
    I min verden er det klart en offensiv pendant til Robert Skov i venstresiden vi mangler mest.. Så kan Rasmus Falk og Thomsen kæmpe om 8'eren, Zeca, Gregus og Kvist om 6'eren og Fischer kan gardere på vesntre kanten når vores nye stjerne ikke kan spille.. På den måde får vi pludselig den offensive bredde som holdet lige nu virkelig skriger efter..

  27. De følgende 2 brugere er enige:

Side 2 af 3 FørsteFørste 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Optakts- og kamptråd: FC København – AGF (29.05.16 kl.17.00)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 28.05.16, 08:33
  2. Optakts- og kamptråd: AGF – FC København (23.02.14 kl.17)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 48
    Sidste Meddelelse: 26.02.14, 10:37
  3. Optakts- og kamptråd: AaB – FC København (21.04.13 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 33
    Sidste Meddelelse: 23.04.13, 07:32
  4. Optakts- og kamptråd: OB – FC København (02.09.12 kl.19)
    By Steffen_Corleone in forum De korte linier
    Svar: 30
    Sidste Meddelelse: 06.09.12, 16:09
  5. Optakts- og kamptråd: OB - FC København
    By østersø007 in forum De korte linier
    Svar: 75
    Sidste Meddelelse: 15.04.08, 12:20

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •