Se afstemningsresultater: Hvem går videre?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder kampen i ordinær spilletid.

    39 66.10%
  • Uafgjort og FCM vinder efter forlænget eller straffe.

    5 8.47%
  • Uafgjort og KBH vinder efter forlænget eller straffe.

    6 10.17%
  • KBH vinder kampen i ordinær spilletid.

    9 15.25%
Side 2 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 16 til 30 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Det mest interessante ved det her er næsten, om det skal ses som et tegn på, at Stephan og Joronen har byttet plads i hierarkiet, og Joronen er blevet pokal- og aflastningsmålmand.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det mest interessante ved det her er næsten, om det skal ses som et tegn på, at Stephan og Joronen har byttet plads i hierarkiet, og Joronen er blevet pokal- og aflastningsmålmand.
    Måske handler det bare om, at Joronen er stærkere i feltet på FCM's mange dødbolde?
    Og så lugter startopstillingen af, at det er Fischer/NDOye i angrebet igen på søndag.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske handler det bare om, at Joronen er stærkere i feltet på FCM's mange dødbolde?
    Og så lugter startopstillingen af, at det er Fischer/NDOye i angrebet igen på søndag.
    Tja, måske. Det vil vise sig, om Stephan står igen på søndag. Det har han IMO umiddelbart fortjent efter Joronens usikre kampe.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,767

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Ja, det er jo i kampe som denne hvor vi kan se hvor smal truppen for alvor er. Jeg kan vitterligt ikke se hvor det skal komme fra i dag rent offensivt.

    Lad os køre dem trætte, og håbe de så smider point i Esbjerg på søndag.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #20
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,871

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ja, det er jo i kampe som denne hvor vi kan se hvor smal truppen for alvor er. Jeg kan vitterligt ikke se hvor det skal komme fra i dag rent offensivt.

    Lad os køre dem trætte, og håbe de så smider point i Esbjerg på søndag.
    Det er ihvertfald krystalklart at holdet i denne udgave mangler evner i spillet 1v1, og ikke mindst fart. Deraf synes jeg at Sotte, Bengtsson, Gregus, Thomsen, og Holse, i bedste fald leverer middelmådigt. Der skal handles solidt i vinterpausen.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #21
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Vi har samme problem som imod Prag - vi skaber absolut intet. Det kan godt være at FC Frispark spille ualmindelig simpelt, de laver jo ikke en afleveringen med mindre den sparkes minimum 5 meter op og 25 meter frem. Thomsen er fuldstændig usynlig og jeg opgiver snart enhver spiller, der har været hos Aab.

    Holse og Wind gør det faktisk udemærket, men det fører ikke rigtigt til noget.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #22
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,366

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Om blot tre år og otte måneder er Bengtsson fri af sin kontrakt. Det er om at nyde ham, mens vi har ham!
    HIC SUNT LEONES


  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Det mest interessante ved det her er næsten, om det skal ses som et tegn på, at Stephan og Joronen har byttet plads i hierarkiet, og Joronen er blevet pokal- og aflastningsmålmand.
    Tror jeg ikke.

    En målmand slides ikke på samme måde. Så Joronen kan starte for #1 At holde sig skarp til søndag og #2 For bare at bevare en smule fra A-kæden i aftenens kamp.

    Zan

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #24
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,389

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Om blot tre år og otte måneder er Bengtsson fri af sin kontrakt. Det er om at nyde ham, mens vi har ham!
    Men Bengtsson er da langt fra den svageste..??

    Sotte bør være langt fra A-kæden.
    Holse og Wind. Ja, charmerende med talenter. Hurra. Men dette niveau er for højt for dem.
    Pieros. Hold op et bundniveau.
    Tror ikke jeg har set Thomsen. Altså som i, ikke engang i et close-up på skærmen. Nu skal den mand snart til vise noget kontinuerlig kvalitet.

    Zeca. Ok.
    Gregus. Ok. (Og ham er jeg ellers ikke meget for).

    Zan

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #25
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ja, det er jo i kampe som denne hvor vi kan se hvor smal truppen for alvor er. Jeg kan vitterligt ikke se hvor det skal komme fra i dag rent offensivt.
    Det skal nok komme fra bænken ligesom i Bordeaux. Spørgsmålet er selvfølgelig om vi er i live, når der mangler 70 min af kampen, og om viljen til at skifte Skov, Falk, NDoye ind overhovedet er til stede.

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det skal nok komme fra bænken ligesom i Bordeaux. Spørgsmålet er selvfølgelig om vi er i live, når der mangler 70 min af kampen, og om viljen til at skifte Skov, Falk, NDoye ind overhovedet er til stede.
    Og det var vi så ikke. Jeg havde nok foretrukket, at man bare holdt Skov og Falk på bænken bagud 2-0. Hvorfor risikere træthed og skader i en kamp, hvor sandsynligheden for at få den vendt er meget lille. Ekstra spilletid er desuden næsten det værste vi kan opnå.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #27
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ...Thomsen er fuldstændig usynlig og jeg opgiver snart enhver spiller, der har været hos Aab.



    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.


  22. #28
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,153

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser


    Uha, pas på med ham til højre. :-)
    Han er gerne den mest upopulære mand herinde.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #29
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Hold kæft vi skaber ikke meget. FCM var ganske ordinære og får naturligvis lov til at spille fysisk imod FCK - for når man spiller imod FCK, så skal der lægges en “international” linie, så tonserjyder har en chance. Generelt ikke imponerende dommer arbejde.

    Jeg ville ønske at vi bare en gang imellem ville forsøge at spille hurtigt fremad i stedet for 100% kontrollerende og ganske ufarligt imod hold, som forstår at stå solidt bagtil.

    Til salg listen efter sådan en kamp er vel:

    - Kodro
    - Bengtsson
    - Thomsen
    - Pieros

    Wind synes jeg faktisk spiller ok, han har bare ikke luft til 90 min ligner det og det er ganske naturligt.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #30
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    85

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Nogle der har set interviewet med Erik Sviachenko efter kampen? Hvor han snakker om episoden med Skov..
    Han snakker om respekt, og om at han er en ung spiller og en lille dreng ... Hold kæft en idiot mand!
    Mage til dum-smart type skal man godt nok lede længe efter ...


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 147
    Sidste Meddelelse: 13.04.18, 17:44
  2. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 24.04.17, 20:33
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 02.11.16, 13:41
  4. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 03.05.16, 08:32
  5. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •