Se afstemningsresultater: Hvem går videre?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder kampen i ordinær spilletid.

    39 66.10%
  • Uafgjort og FCM vinder efter forlænget eller straffe.

    5 8.47%
  • Uafgjort og KBH vinder efter forlænget eller straffe.

    6 10.17%
  • KBH vinder kampen i ordinær spilletid.

    9 15.25%
Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Med under syv timer til kickoff har vi stadig ikke offentliggjort truppen til aftenens kamp.
    Trænerteamet holder vel kortene tæt til kroppen for at få FCM til at spekulere over, om vi evt. sender et reservespækket hold på banen for at spare spillere til de kommende opgaver i ligaen og Europa.
    HIC SUNT LEONES

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Uanset hvad er det en lidt tricky situation. Midtjylland ser naturligvis stærke ud for tiden, så hvis vi ikke selv stiller i stærkeste opstilling, taber vi formentlig. Så kan man måske lige så godt sælge kampen totalt eller i hvert fald give en lang række reserver chancen. Jeg kan godt lide pokalturneringen, men alt andet lige må det her nok være den af de fire kommende udekampe, man bedst kan leve med et nederlag i.

    120 minutter og eventuel straffesparkskonkurrence vil være svært at kapere, hvis vi samtidig ender med at ryge ud.
    Jeg tror ikke, Ståle vælger at sjofle pokalen helt, men han vil nok stadig have Brøndby-kampen i tankerne, så opstillingen kunne måske se sådan ud:

    Andersen
    Ankersen - Vavro - Papa - Bengtsson
    Gregus - Kvist - Zeca - Thomsen
    Pieros - Fischer
    HIC SUNT LEONES

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Det er så mærkeligt. De må nærmest være kørt fra København allerede. Nå, vi taber, FCM stiller med alle de tunge drenge, og Ståle har sagt han roterer noget. Det tætte program gør det komplet umuligt at forudsige, men mon ikke:

    Stephan, Vavro, Sotte, Pieros og Thomsen er sikre startere. Jeg tror også Kvist og Holse spiller.

    Så ca:

    Stephan
    Ankersen Vavro Sotte Boile
    Holse Zeca Kvist Thomsen
    Pieros ...

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Oddsene på KBH-sejr er på kort tid steget fra 2,60 til 3,50, så det kunne tyde på en vis overbevisning om, at vi sparer spillere i aften. Er Fischer og Skov blevet set i kantinen på Jens Jessens Vej, efter at resten af truppen er draget vestpå? Er Ståles startopstilling blevet afluret af en bladsmører med en kraftig kikkert, og viser det sig, at vi stiller med samme hold som mod Viby?

    Det her fordømte hemmelighedskræmmeri er utåleligt!
    HIC SUNT LEONES

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er så mærkeligt. De må nærmest være kørt fra København allerede. Nå, vi taber, FCM stiller med alle de tunge drenge, og Ståle har sagt han roterer noget. Det tætte program gør det komplet umuligt at forudsige, men mon ikke:

    Stephan, Vavro, Sotte, Pieros og Thomsen er sikre startere. Jeg tror også Kvist og Holse spiller.

    Så ca:

    Stephan
    Ankersen Vavro Sotte Boile
    Holse Zeca Kvist Thomsen
    Pieros ...
    Hvis Kodro vitterlig skal have en chance på højt niveau, giver det vel mening han får denne kamp.

    Det er ikke super dynamisk med ham og Pieros - men så kan vi spille chancen og se om de overrasker.

    Ellers er jeg rimelig enig i din opstilling - så kan man erstatte Anker med Roarslev når vi fører eller er bagud 0-3... Tror dog også Bengtsson starter og Boile spiller i Brøndby. Gregus kunne også godt snuppe Holse's plads.

    Zan

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Skal Kodro det? Jeg tænker mest at han ikke skal, og at det bør være Wind eller Fischer - alt efter om vi går efter at vinde eller om vi er ligeglade.
    Jeg ved godt Gregus kan spille for Holse, men jeg håber og tror at pladsen som andetvalg på højrekanten er blevet Holses. Jeg synes han gør det fint hver gang han får chancen.

    Men jo længere tid der går, før truppen offentliggøres, jo mere undrer jeg mig.

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Er der egentlig nogen regler for det? Nu gætter jeg på nej, men før i dag troede jeg, at truppen skulle offentliggøres 24 timer før kampen - og startopstillingen en time før.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Det troede jeg også, det er i hvert fald sådan i suppen. Men mon ikke Antonsson og Co, har styr på den slags?

    Jeg kan ikke forestille mig andet, end at det enten betyder 1) rent reservehold eller 2) stærkeste.

    Laver vi sådan en rugbrødsopstilling som den både undertegnede og Ace byder ind med, så er det sgu da for mærkeligt.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det troede jeg også, det er i hvert fald sådan i suppen. Men mon ikke Antonsson og Co, har styr på den slags?

    Jeg kan ikke forestille mig andet, end at det enten betyder 1) rent reservehold eller 2) stærkeste.

    Laver vi sådan en rugbrødsopstilling som den både undertegnede og Ace byder ind med, så er det sgu da for mærkeligt.
    Jeg må sgu indrømme at jeg håber på vi stiller med reserverne i aften.. Selvfølgelig kunne det være sjovt at slå Ikast ud i aften, men kampen på søndag og superligaen i det hele taget er jo så meget vigtigere end pokalturneringen, så det må være første prioritet at alle mand er 100% klar på søndag..

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det troede jeg også, det er i hvert fald sådan i suppen. Men mon ikke Antonsson og Co, har styr på den slags?
    Er du sikker?

    I pokalen gælder samme regler som i ligaen – og det er helt centralt regelsættets §22,3, der bestemmer at man skal levere navne på startspillere og reserver senest en time inden kampen.

    Og så skal man informere hjemmeholdet om sin trup (§18,8), men den kender de allerede fra ligakampen tidligere. Det er ikke en regel om de 18 udtagne på dagen.

    Jeg tvivler på at der er nogen som helst pligt om at nævne den udtagne trup, men man plejer i sagens natur at gøre det som service.

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Der er ingen 24-timersregel. Brøndby offentliggør for eksempel altid først deres trup på kampdagen.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Er du sikker?

    I pokalen gælder samme regler som i ligaen – og det er helt centralt regelsættets §22,3, der bestemmer at man skal levere navne på startspillere og reserver senest en time inden kampen.

    Og så skal man informere hjemmeholdet om sin trup (§18,8), men den kender de allerede fra ligakampen tidligere. Det er ikke en regel om de 18 udtagne på dagen.

    Jeg tvivler på at der er nogen som helst pligt om at nævne den udtagne trup, men man plejer i sagens natur at gøre det som service.
    Så blev jeg klogere.

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Så blev jeg klogere.
    Men ikke på hvem der spiller i dag :-)

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Men ikke på hvem der spiller i dag :-)
    Det går mig heldigvis slet ikke på.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Nå, den kamp har Ståle vist solgt. Fem ændringer fra i søndags.

    28 Pieros Sotiriou, 23 Jonas Wind
    8 Nicolaj Thomsen, 10 Carlos Zeca (anf.), 16 Jan Gregus, 26 Carlo Holse
    3 Pierre Bengtsson, 4 Sotirios Papagiannopoulos, 19 Denis Vavro, 22 Peter Ankersen
    21 Jesse Joronen

    Jyderne ser ud til st stille i stærkeste opstilling

Side 1 af 5 1234 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 147
    Sidste Meddelelse: 13.04.18, 17:44
  2. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 24.04.17, 20:33
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 02.11.16, 13:41
  4. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 03.05.16, 08:32
  5. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •