Se afstemningsresultater: Hvem går videre?

Stemmeafgivere
59. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCM vinder kampen i ordinær spilletid.

    39 66.10%
  • Uafgjort og FCM vinder efter forlænget eller straffe.

    5 8.47%
  • Uafgjort og KBH vinder efter forlænget eller straffe.

    6 10.17%
  • KBH vinder kampen i ordinær spilletid.

    9 15.25%
Side 4 af 5 FørsteFørste 12345 SidsteSidste
Viser resultater 46 til 60 af 72

Emner: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

  1. #46
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han har vel blot forsøgt at gøre vores stil lidt mere teknisk, hvilket mange herinde forøvrigt har ønsket og argumenteret for i årevis. Det koster måske meget naturligt lidt på "skralde-kontoen til gengæld skulle det gerne give ekstra i andre facetter. Jeg er helt enig i, at vi havde for lidt fysisk presence i går. men jeg synes ikke at dette er et gennemgående problem normalt. Men i kampe som i går kunne vi godt bruge en hård nyser, som kunne gå ind og lave en herretackling og skifte momentum lidt.
    Jeg synes faktisk dette er et klart og gennemgående problem, og har været det længe. Vi har fået umanerligt svært ved at slå fysiske hold, blandt andet Brøndby og FCM, fordi vi simpelthen er for underlegne på det aspekt.
    Når vi så samtidig har bygget vores offensiv på at enkelte spillere skal stråle, før det sådan rigtig virker, så taber man mange kampe i Vendsyssel. Det gør man ikke i samme grad, hvis holdet også har 2-3 spillere der kan spille fin bold, men som samtidig smadrer igennem hele tiden hver gang.

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #47
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Hold nu op hvor er jeg glad for at vi får en ordentlig revanche om kun 24 dage med forhåbentlige stærkeste opstilling. Det er simpelthen på tide at de bliver sat på plads ordentligt, for jeg synes godt nok ikke at de er noget specielt.
    I hear you, brother - Jeg husker et opgør mod AGF, hvor Nocko Joković fik den verbale kniv af Parkens tilskuere - det kan passende gentage sig, når Sviatchenko kommer på besøg om få uger.
    Jeg må blankt erkende, at min tålmodighed med Nicolaj Thomsen er ved at være en kende tyndslidt - men ellers var det som forventet og kampens resultat var i øvrigt ganske forudsigeligt - hvad skal cheftræneren stille op når vi skal spille derby 48 timer senere?
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  4. De følgende 10 brugere er enige:

  5. #48
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg synes faktisk dette er et klart og gennemgående problem, og har været det længe. Vi har fået umanerligt svært ved at slå fysiske hold, blandt andet Brøndby og FCM, fordi vi simpelthen er for underlegne på det aspekt.
    Når vi så samtidig har bygget vores offensiv på at enkelte spillere skal stråle, før det sådan rigtig virker, så taber man mange kampe i Vendsyssel. Det gør man ikke i samme grad, hvis holdet også har 2-3 spillere der kan spille fin bold, men som samtidig smadrer igennem hele tiden hver gang.
    Jeg synes nu ikke, at vi bliver most fysisk i de kampe og taber pga det. Men du kan da sagtens have en pointe, for vi moser heller ikke andre modstandere fysisk i samme grad som tidligere. Personligt savner jeg det bestemt også - jeg har altid syntes, at vi er for tynde fysisk centralt, når vi spiller Falk og Zeca.

    Med den "nye" mere tekniske stil er vores offensive topniveau nok bedre, men vores bundniveau er også dårligere, hvorfor man også kan tabe kampe i Vendsyssel, som du skriver.

  6. #49
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    1. Fantastisk målmand vi har...

    2. Hvorfor dribler vores stopper rundt oppe ved et af deres hjørneflag og derefter mister kuglen som resultere i mål?

    3. Ærgerligt nederlag. Men vil ti gange hellere vinde søndag og komme ud af Aab kampen fin også, så vi ved at smadre FCM i første kamp efter landsholdspausen enten kan spille os foran dem eller som minimum 1 point efter. Det må være fint efter det program vi har haft denne måned.

  7. #50
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes nu ikke, at vi bliver most fysisk i de kampe og taber pga det. Men du kan da sagtens have en pointe, for vi moser heller ikke andre modstandere fysisk i samme grad som tidligere. Personligt savner jeg det bestemt også - jeg har altid syntes, at vi er for tynde fysisk centralt, når vi spiller Falk og Zeca.

    Med den "nye" mere tekniske stil er vores offensive topniveau nok bedre, men vores bundniveau er også dårligere, hvorfor man også kan tabe kampe i Vendsyssel, som du skriver.
    Jeg synes vi bliver most fysisk, det er så tydeligt i både række af rædderlige nederlag til FCM og i den endnu værre nu heldigvis stoppede række af pinagtigheder mod Brøndby, de havde det fysiske overtag. De vandt flere dueller, de er bedre til at smide lange bolde på vores laveste back end vi er til at gøre det på deres osv.

    Og når vi så heller ikke kan mose de små, er det dobbeltskidt. Udover at vi er gode, så ligner vi mere FCK 1995 end 2005.

  8. #51
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    756

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bo Henriksen Se meddelelser
    3. Ærgerligt nederlag. Men vil ti gange hellere vinde søndag og komme ud af Aab kampen fin også, så vi ved at smadre FCM i første kamp efter landsholdspausen enten kan spille os foran dem eller som minimum 1 point efter. Det må være fint efter det program vi har haft denne måned.
    Det er ærgerligt vi kan ende med at tabe alle de kampe, på trods af at vi sparede i dag.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #52
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Jeg synes vi bliver most fysisk, det er så tydeligt i både række af rædderlige nederlag til FCM og i den endnu værre nu heldigvis stoppede række af pinagtigheder mod Brøndby, de havde det fysiske overtag. De vandt flere dueller, de er bedre til at smide lange bolde på vores laveste back end vi er til at gøre det på deres osv.

    Og når vi så heller ikke kan mose de små, er det dobbeltskidt. Udover at vi er gode, så ligner vi mere FCK 1995 end 2005.
    Jeg vil her give Something ret. Vi blev kyst i første kamp i Herning og blev det også mod Prag. Ståle har valgt at købe spillere ind til et hold som skal kunne spille lidt mere fodbold end nogle af de tidligere hold vi har haft. Det underlige er bare hvorfor folk så beklager sig nu. Er der ikke mange der har skreget på at vi ville se flere tekniske spillere i FCK og mere underholdene fodbold? Det er ikke for at provokere. Man jeg synes at dem der altid har sagt at vi skal spille mere underholdene med flere tekniske typer skal holde mund med at beklage sig hvis vi bliver kyst af andre hold fysisk. Det er sådan et hold vi er nu. Så kan kan mene hvad der er bedst. Personligt vil jeg have et hold midt i mellem. Som 10-11 og 16-17 holdet.

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #53
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Det er ærgerligt vi kan ende med at tabe alle de kampe, på trods af at vi sparede i dag.
    Tror man regner med alt mellem 2 til 6 point. Nok snarere 2 til 4 point. Det er også OK. Så kan vi enten spille os 1 point bag FCM eller et point foran når vi smadrer dem 25 november.

  13. #54
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,865

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bo Henriksen Se meddelelser
    Jeg vil her give Something ret. Vi blev kyst i første kamp i Herning og blev det også mod Prag. Ståle har valgt at købe spillere ind til et hold som skal kunne spille lidt mere fodbold end nogle af de tidligere hold vi har haft. Det underlige er bare hvorfor folk så beklager sig nu. Er der ikke mange der har skreget på at vi ville se flere tekniske spillere i FCK og mere underholdene fodbold? Det er ikke for at provokere. Man jeg synes at dem der altid har sagt at vi skal spille mere underholdene med flere tekniske typer skal holde mund med at beklage sig hvis vi bliver kyst af andre hold fysisk. Det er sådan et hold vi er nu. Så kan kan mene hvad der er bedst. Personligt vil jeg have et hold midt i mellem. Som 10-11 og 16-17 holdet.
    Det ene behøver jo ikke at udelukke det andet. Du kan jo sagtens være en dygtig boldspiller, samtidig med at du ikke nødvendigvis trækker dig i duellerne, eller bliver kyst for dens sags skyld. Du behøver jo ikke være fire meter høj, og to meter bred, hvilket Linderoth var et godt eksempel på. Det handler mindst lige så meget om mentalitet. Her synes jeg at Ståle og mentaltræneren har et kæmpe arbejde foran sig. Fodbold er en kontaktsport, og det er som at det ikke er gået op for alle vores spillere.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #55
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det ene behøver jo ikke at udelukke det andet. Du kan jo sagtens være en dygtig boldspiller, samtidig med at du ikke nødvendigvis trækker dig i duellerne, eller bliver kyst for dens sags skyld. Du behøver jo ikke være fire meter høj, og to meter bred, hvilket Linderoth var et godt eksempel på. Det handler mindst lige så meget om mentalitet. Her synes jeg at Ståle og mentaltræneren har et kæmpe arbejde foran sig. Fodbold er en kontaktsport, og det er som at det ikke er gået op for alle vores spillere.
    Jeg er helt enig. Det ene udelukker ikke det andet. 10-11 og 16-17 holdenene havde egentlig begge dele, synes jeg. Dette her hold består af mange klejne spillere. De har i hvert fald ikke pt. mentaliteten til at modstå sådan et tonser hold som FCM. Og Prag viste sig at være. Det er super ærgerligt. Håber man finder en bedre balance

  16. #56
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Bo Henriksen Se meddelelser
    Jeg er helt enig. Det ene udelukker ikke det andet. 10-11 og 16-17 holdenene havde egentlig begge dele, synes jeg. Dette her hold består af mange klejne spillere. De har i hvert fald ikke pt. mentaliteten til at modstå sådan et tonser hold som FCM. Og Prag viste sig at være. Det er super ærgerligt. Håber man finder en bedre balance
    Derudover har vi i ligakampen mod FCM og særligt mod Prag spillet en primitiv taktik med lange bolde, selvom vi har haft et teknisk hold på banen og mødt fysiske bæster. At sætte et hold af tekniske spillere svarer jo kun halvt på nogle fans' kritik - hvis de tekniske spillere stadig spiller på fysiske dyder, er vi jo lige vidt :)

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #57
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    314

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Savner sult hos reserverne. Nu er der endnu færre kampe til dem.

    Savner en målmand som bare engang imellem kan være kampafgørende.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #58
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Savner en målmand som bare engang imellem kan være kampafgørende.
    Enig i at det er Joronens skyld, at vi nu er ude af pokalturneringen. Havde han ikke været kampafgørende x 2 mod Atalanta, så havde vi stillet med A-holdet og vundet i går. Øv, Joronen, øv!

  21. De følgende 9 brugere er enige:

  22. #59
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    64

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Jeg sidder sgu stadig og er gnaven over, at Ståle/FCK i den grad nedprioriterer pokalturneringen. Principielt bør vi have en trup, som kan gå hele vejen i pokalen og i SL. - selv om man også skal spille europæisk.
    Det er måske ok at spare nogle spillere, men at spare et halvt hold - synes ikke det er i orden, selv om Ståle siger, at det har man altid gjort.

    Så gjorde det jo ikke bedre, at FCM scorede så tidligt i kampen, og derefter satte automatpilot på. Det blev faktisk en r**kedelig kamp. Jeg håbede faktisk, at man efter pausen ville skifte til Jyske Bank Boxen og sende fra Andens show i stedet. Men det skete ikke ;-)

    PS:
    Var der ikke mange herinde som var fortalere for Svatschienko til Kbh. - håber, at de er kommet på bedre tanker efter i går. Sparker ud efter folk og snakker om Respekt for spillet. - mistet alt for ham

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #60
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd (pokalturnering): FC Midtjylland - FC København (01/11 kl. 19:30)

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Enig i at det er Joronens skyld, at vi nu er ude af pokalturneringen. Havde han ikke været kampafgørende x 2 mod Atalanta, så havde vi stillet med A-holdet og vundet i går. Øv, Joronen, øv!
    Hvad hjælper det hvis det er de eneste to kampe han har stået godt? Jeg vil nok nærmere kalde det held og uskarphed fra Atalantas side. Men det kan man altid diskutere.
    Han har været decideret ringe i de fleste andre kampe han har spillet. Inklusiv igår. Hvad laver han dog ved deres første mål i aftes.
    Han skal til at tage sig sammen i al fald.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 147
    Sidste Meddelelse: 13.04.18, 17:44
  2. Svar: 34
    Sidste Meddelelse: 24.04.17, 20:33
  3. Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 02.11.16, 13:41
  4. Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 03.05.16, 08:32
  5. Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 07.04.15, 19:26

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •