Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Fifa - esportligaen

  1. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Fifa - esportligaen

    Citat Oprindeligt indsendt af Ailton Se meddelelser
    Du behøver ikke "skole" mig homie, jeg kender til fifa ;) Og jeg skrev netop også at man kan købe sig til pakker lidt længere oppe.

    Du gætter at alle har lige kår. Har du noget som helst konkret at hænge dit gæt op på? :)

    Om det er omdrejningspunktet eller ej, det er stadig konkurrence forvridende at man ikke spiller med lige gode spillere. Man ser jo heller ikke astralis få en bedre AK fordi de vinder en Major.

    Spørgsmålet gik på om det gjorde en forskel. Og det gør en forskel. Hvor stor den er kan vi diskuttere, men ikke om den er der.


    Fifa er generelt et håbløst koncept i e-sport, på så mange niveauer at det er svært at finde et sted at starte. Men er der penge at hente, så er resten jo ganske ligegyldigt ;)
    Haha, sry... det var ikke for at skole dig, jeg var bare for doven til at plukke det enkelte citat ud.

    Det jeg gætter på det hvorvidt pro FIFA spillere får points ad libitum, at deres hold er fuldstændig lige er jeg helt sikker på. Man kan se det i alle store turneringer det er nøjagtig de samme spillere der bliver brugt. Det koste afhængigt af hele nok omkring 10000 at få det 'perfekte hold hvis man ikke formår at handle sig vej.

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. FCK i FIFA 11 info!
    By RødVingaard in forum Spil
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 12.10.10, 10:02
  2. FIFA 10 : Be a pro klub
    By anarchoi in forum Spil
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 19.10.09, 20:53
  3. FCK Klub i Fifa 09 til PS3
    By ZeanDanielZ in forum Spil
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 29.12.08, 12:36
  4. Fifa 06
    By fckboy32 in forum Spil
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 10.11.05, 16:42
  5. Fifa 2004
    By mathiasf in forum Diverse
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 14.11.03, 23:10

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •