Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Slavia Prag vinder

    19 34.55%
  • Uafgjort

    11 20.00%
  • FCK vinder

    25 45.45%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 26 af 26

Emner: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Jeg var efter indsatsen oven på sejren i Bourdeaux og jeg synes de to seneste kampe mod Prag har vist, at det her hold mangler en del, for at være på det niveau jeg håber at se os på.. Vi er alt alt for uskarpe i boldomgangen og smider igen for mange lette bolde væk, hvilket betyder at vi aldrig får momentum eller får skabt nogle perioder med boldbesiddelse på modstanderens banehalvdel.. Gregus og Zeca spiller begge katastrofalt ringe i dag, hvilket besværliggør arbejdsbetingelserne for hele holdet.. Også en bét at boile må gå ud, heldigvis kommer Pierre ud med skinnet på næsen rent defensivt, men der kommer jo absolut intet fra venstresiden efter han kommer ind.. Og så bliver det altså bare aldrig godt med Pieros i de tætte kampe.. Han har simpelthen bare ikke niveau, desværre, for han er da en arbejdsom og sympatisk gut, men der mangler bare helt fundamentale færdigheder..

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Fint resultat ude mod hvad der har vist sig at være et noget bedre hold end vores.

    Jeg bliver dog noget bekymret for fremtiden for det her hold, når jeg sådan en kamp. Slavia (og fcm) viser altså en fysik og dynamik, som det ikke tyder på at vi har i holdet længere. Det kunne man leve med, hvis vi så rent faktisk formåede at spille uden om presset, men det er vi ikke teknisk gode nok til. Hvad er vores spidskompetence, hvis vi da har én? Uden at der skal gå alt for meget transfertråd i den, synes jeg truppen skriger på indtil flere markante forstærkninger. I aften spiller både Pierre, Gregus og Pieros, der på hver deres måde decideret hæmmer vores spil.

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #18
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Pihl Se meddelelser
    Fint resultat ude mod hvad der har vist sig at være et noget bedre hold end vores.

    Jeg bliver dog noget bekymret for fremtiden for det her hold, når jeg sådan en kamp. Slavia (og fcm) viser altså en fysik og dynamik, som det ikke tyder på at vi har i holdet længere. Det kunne man leve med, hvis vi så rent faktisk formåede at spille uden om presset, men det er vi ikke teknisk gode nok til. Hvad er vores spidskompetence, hvis vi da har én? Uden at der skal gå alt for meget transfertråd i den, synes jeg truppen skriger på indtil flere markante forstærkninger. I aften spiller både Pierre, Gregus og Pieros, der på hver deres måde decideret hæmmer vores spil.
    Fint nok resultalt, og når man kender Ståles tilgang til spillet på udebane så er jeg ikke overasket.

    Det jeg bare i så mange år har undret mig over er at Ståle ikke har fundet nøglen til at sætte holdet op til at lave 2-4 kvalitets aflastnings angreb med et slutprodukt på udebane i Europa. Og nej vi behøver ikke spille tiki taka fodbold på udebane, men man kan vel godt forvente at vi kan levere på 10 % mere kvalitet offensivt.

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #19
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    31

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    To lige gode hold some matcher hinanden fint. Ikke mange chancer i begge kampe. Mest på tilfældigheder og langskud. Dårlig kampe af offensiven, men vi lever endnu. 1-1 eller endnu bedre 2-2 ude mod Zenit og vi er videre med en sejr i sidste kamp hvis Zenit taber ude til Prag. Ved 1-1 er vi lige indbyrdes med Zenit og målforskel i alle kampe vil tælle. Ved 2-2 er vi bedre qua flest udebanemål. 1-1 er nok mest realistisk. Så skal vi nok slå Bordeaux med 2 i sidste hvis Zenit taber med 1 mod Prag. Det er ikke urealistisk.

  8. #20
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Kampen mindede meget om det første opgør. Vi kunne intet offensivt, Slavia stod bundsolidt defensivt og dommeren var meget tilbageholdende med advarslerne (og bortdømte Pieros og N’Doye).
    Jeg synes dog ikke, at deres fysiske dominans var lige så iøjnefaldende som i den første kamp, men med vores boldomgang behøvede de det slet ikke. Jeg kan ikke huske hvornår vi sidst har smidt så mange bolde væk og med tanke på hvordan vi gerne vil spille, så er en afleveringsprocent på 69% fornærmende dårligt.
    Det er utroligt at ni tonsere, en målmand og en fodboldspiller kan være så overlegne over to kampe. Vi havde ikke lært meget fra sidste opgør og de havde stadig læst os fuldstændig. Videre avancement ser nu ikke ret sandsynligt ud, men mulighederne er der dog stadig – det kræver bare at vi tager til Rusland med en helt anden indstilling.

    Foruden Stephan Andersen, Vavro og Bjelland er der ikke meget positivt at skrive om. Zeca spiller måske sin dårligste kamp for os og udgjorde sammen med Gregus en stor hindring i vores spil. Der var dog ikke meget mere succes at hente på kanterne og jeg aner slet ikke hvad planen med Pieros i dag var. N’Doye var dog langt bedre med i dag, end han var i seneste opgør, men det kan ikke rigtig bruges til ret meget.

    Sammenfattet blev det til en dårlig kamp, hvor vi kun har en enkelt afslutning, som ikke engang var indenfor mål.

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #21
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,534

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Det ser svært ud nu med videre deltagelse. Men isoleret set er vores pointhøst vel som forventet på dette tidspunkt? Bortset fra at vores sejr kom ude mod Bordeaux i stedet for hjemme imod Prag. Derfor er det ærgerligt at de andre resultater ikke helt har flasket sig indtil videre.

    Kampen igår som forventet - mange lange bolde og masser af fight. Det er ingen katastrofe med 0-0 ude imod Prag som vel egentlig har vist sig at være et ganske fornuftigt fodboldhold.

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #22
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Jeg bliver ikke overrasket hvis Slavia taber til Bordeaux i næste runde - men hvorvidt vi selv er i stand til, at få noget brugbart med hjem fra St. Petersburg? Time will tell.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #23
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Ikke en dårlig kamp og ikke et dårligt resultat imod et bedre hold. Vi skaber meget få chancer imod fysiske modstandere og med 3 mål i de seneste 6 europæiske kampe, så er der egentlig utroligt vi har en lille chance for at gå videre. Jeg tror ikke på at vi går videre, men chancen er der.

    Jeg kunne godt tænke mig, at vi forsøgte at tænke alternativt og fx stå med Skov, Falk, Zeca helt fremme, når modstanderen har hjørne/frispark. De hurtigste og mest boldsikre folk og så håbe vi kan lave nogle kontraangreb. Vi skabte jo ikke en chance i det etablerede spil over 2 kampe, så et eller andet må de da forsøge.

  15. #24
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg kunne godt tænke mig, at vi forsøgte at tænke alternativt og fx stå med Skov, Falk, Zeca helt fremme, når modstanderen har hjørne/frispark. De hurtigste og mest boldsikre folk og så håbe vi kan lave nogle kontraangreb. Vi skabte jo ikke en chance i det etablerede spil over 2 kampe, så et eller andet må de da forsøge.
    Der rammer du noget, jeg og mine sidekammerater i Parken altid har undret os over. Selv mod dårlige hold i Suppen holder vi ikke en eneste mand fremme, når modstanderen har hjørnespark. Det er helt sort. Også ud fra et defensivt synspunkt, fordi eksempelvis en Fischer eller Skov, der står og lurer ved midterlinjen, ville tvinge det andet hold til at holde flere folk tilbage. Det er vel en af Ståles små idiosynkrasier - ligesom at vi også trækker tiden nede ved hjørneflaget efter egne hjørnespark lige før tid, selv om vi fører 3-0. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #25
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Ikke en dårlig kamp og ikke et dårligt resultat imod et bedre hold. Vi skaber meget få chancer imod fysiske modstandere og med 3 mål i de seneste 6 europæiske kampe, så er der egentlig utroligt vi har en lille chance for at gå videre. Jeg tror ikke på at vi går videre, men chancen er der.

    Jeg kunne godt tænke mig, at vi forsøgte at tænke alternativt og fx stå med Skov, Falk, Zeca helt fremme, når modstanderen har hjørne/frispark. De hurtigste og mest boldsikre folk og så håbe vi kan lave nogle kontraangreb. Vi skabte jo ikke en chance i det etablerede spil over 2 kampe, så et eller andet må de da forsøge.
    Bedømt ud fra kampen i går er det måske ikke lige Zeca, vi skal forlade os på, når det skal gå hurtigt den anden vej.

  18. De følgende 4 brugere er enige:

  19. #26
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der rammer du noget, jeg og mine sidekammerater i Parken altid har undret os over. Selv mod dårlige hold i Suppen holder vi ikke en eneste mand fremme, når modstanderen har hjørnespark. Det er helt sort. Også ud fra et defensivt synspunkt, fordi eksempelvis en Fischer eller Skov, der står og lurer ved midterlinjen, ville tvinge det andet hold til at holde flere folk tilbage. Det er vel en af Ståles små idiosynkrasier - ligesom at vi også trækker tiden nede ved hjørneflaget efter egne hjørnespark lige før tid, selv om vi fører 3-0. :-)
    Jeg har også tit studset over det. Selvfølgelig får modstanderen sværere ved at komme til bolden, når vi næsten har pakket et helt hold ind i boksen og det giver måske god mening mod hold som Slavia, men vi mister samtidig enhver chance for at slå kontra og uden at gå for langt, så har vi vist et par spillere, der ikke er til meget hjælp i hovedstødsduellerne i boksen og de ville bidrage væsentligt mere ved at være en trussel udenfor feltet.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    NHA

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 27.10.18, 11:08
  2. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 28.09.18, 11:05
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 03.08.18, 14:51
  4. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •