Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
55. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Slavia Prag vinder

    19 34.55%
  • Uafgjort

    11 20.00%
  • FCK vinder

    25 45.45%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 26

Emner: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Eden Arena i Prag lægger græstæppe til 4. EL-gruppekamp for hjemmeholdet Slavia Prag og de københavnske løver. Begge hold har spillet derby i weekenden, hvor FCK fik den bedste optakt med en 1-0 sejr over BØF, mens Slavia spillede 2-2 mod Sparta Prag.

    Slavia havde et par stamspillere ude med skader, og det er uvist om de bliver klar til opgøret torsdag. FCK må undvære Fischer og Lüftner pga. skader, mens Zeca er tilbage efter udstået karantæne i hjemmekampen.

    Vinder FCK med alt andet end 1-0, vil man være bedre indbyrdes end Slavia Prag i tilfælde af pointlighed. Vinder FCK med 1-0, vil målforskellen eller den samlede målscore for hele gruppespillet være afgørende. Pt. vil FCK være bedre indbyrdes på baggrund af flest scorede mål, da holdene i tilfælde af en FCK-sejr på 1-0 både vil være lige indbyrdes samt i målforskel.

    En stor delegation FCK-fans er pt. på vej til Prag, så holdet må forventes at få så meget opbakning som muligt til en udekamp.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Overværede noget af træningen i går, og bortset fra tunnellen på Ankersen, som Bård Wiggen lavede med en førsteberøring (efter en spilning fra Ståle, forresten), så var der i den grad fokus på at bryde deres 5-4-1 opstilling op. Derudover havde Kim C. travlt med at træne Joronen på indlæg i et pakket felt. Cosgrave nævnte så også til mig, at man i den grad går efter sejren dernede, og man ser det som pissevigtigt at få alle tre point med hjem. Hvilket kun er en nice melding at få, at den kamp bliver højt prioriteret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Opgøret i Parken gav jo ikke den store grund til optimisme, og når vi tilmed mangler Fischer nu, kan det godt være lidt svært at forestille sig, at vi formår at få noget med hjem fra Prag - andet end i bedste fald 0-0. Dog må man håbe, at vi trods alt lærte mere af den første kamp, end Slavia gjorde, så vi ikke gentager fiaskoen med lange bolde ned mod Ngadjui, for der bliver selv N'Doye jo ædt.
    Jeg er spændt på at se, om Ståle ryster posen og finder på en alternativ opstilling for at tvinge os ud af den normale stil, hvor spillet er meget lagt an på, at angriberne trækker ned og vinder i hvert fald nogle af duellerne. Vi har ikke de naturlige dybdeløbere, og det kan godt gå hen og blive udstillet i sådan en kamp, at vi ikke rigtig har mulighed for at ændre konstellation i angrebet, når Fischer mangler.
    HIC SUNT LEONES

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Cosgrave nævnte så også til mig, at man i den grad går efter sejren dernede, og man ser det som pissevigtigt at få alle tre point med hjem. Hvilket kun er en nice melding at få, at den kamp bliver højt prioriteret.
    Ja, så må vi se, om det også er planen at smide alt frem, hvis det står lige, og kampen er på vippen. Et eller andet sted ville det ligne Ståle dårligt. Selvom udsigterne til avancement ved uafgjort vil være temmelig dystre, tror jeg, han vægter "at holde sig i live i turneringen" så tilpas højt, at risikoen for at være (så godt som) helt færdig i tilfælde af nederlag højst vil resultere i en behersket offensiv satsning. Så Joronen bliver hjemme i målet ved et hjørnespark i overtiden :-)

    Men jeg håber da, at spillerne har smidt noget af den efter min mening lidt overdrevne respekt for Slavia over bord. Bedre er de altså heller ikke. Især ikke, hvis vi lader være med at spille dem gode.
    Sidst redigeret af Ace : 07.11.18 kl. 22:33
    HIC SUNT LEONES

  6. De følgende 3 brugere er enige:

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser

    Men jeg håber da, at spillerne har smidt noget af den efter min mening lidt overdrevne respekt for Slavia over bord. Bedre er de altså heller ikke. Især ikke, hvis vi lader være med at spille dem gode.
    Slavia ER gode. Vi har kun lige under 20% for at vinde og begynder vi en hovedløs satsning, tror jeg, der er stor risiko for at blive kørt helt over. 0-0 er et rigtigt fint resultat i mine øjne :)

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Jeg vil tro, at taktikken bliver lidt som i Frankrig og til dels Brøndby. Vi bringer en masse fysik fra start, og når der efter 60-70 min kommer lidt mere plads, så kommer de mere tekniske spillere i spil. Jeg tror i hvertfald (ligesom fanradioen), at Pieros og NDoye starter og Wind først kommer ind sidst i kampen, ligesom jeg slet ikke vil være overrasket, såfremt Falk og/eller Skov starter ude fra start af. Det giver også en ok mening set i lyset af, at Superligaen formentlig prioriteres højere, og at vi allerede søndag har kamp i Aalborg.

    Men spændende bliver det, selvom forhåbningerne måske ikke er helt til tops. Og så er ugens vigtigste kamp imo også søndag.

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Slavia ER gode. Vi har kun lige under 20% for at vinde og begynder vi en hovedløs satsning, tror jeg, der er stor risiko for at blive kørt helt over. 0-0 er et rigtigt fint resultat i mine øjne :)
    Problemet er vel, at selvom uafgjort ude mod Slavia isoleret set er et fint resultat, så hjælper det ikke så meget, hvis det efterlader os med 10% chance for at gå videre. Så kan det bedre betale sig at jagte de 20% chance for en sejr :-)

    Anyway, jeg har ret dæmpede forventninger. N'Doye skal finde storspillet fra en anden tur til Prag for ni år siden frem, hvis vi skal have fuldt udbytte i aften https://www.fck.dk/nyhed/2016/12/18/...er-sparta-prag
    HIC SUNT LEONES

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Det er lidt sent at skrive om, men jeg gør det alligevel. Da vi trak Slavia, skrev jeg til min tjekkiske kollega for at høre til Slavia. Da jeg modtog hans svar, kunne jeg konstatere, at han ikke interesserer sig synderlig for fodbold:

    Well, they are quite important here, one of the biggest and richest clubs. But I would not say they are great club with big European/World successes. Now they are owned by Chinese state corporation and managed by some czech post-communist economic mafia, who organised this acquisition.
    Efter vores hjemmebanenederlag brokkede jeg mig lidt i en mail og linkede i øvrigt til en artikel på eb.dk med omtale af deres hools. Her er hans svar:

    Unfortunatelly football here in Czech republic has became very low class, it has lost its origins in a nice team sport, it is a simple fun for primitive masses. It is not like e.g. in Spain where normal prople go to watch. It is a pitty ��
    .

    Vel ikke den store og nødvendige information, men nu er en helt almindelig, i øvrigt meget sympatisk, tjekkes holdning delt med mine medfans.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Banner spottet på tribunen: “Hansestadt hooligans - hamborg”. Hvad fanden sker der og hvordan kan nogle tyske hamborg fans ligge højt i fck loyalitets programmet? Al tillid til det system og away systemet ryger ved det banner.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Nu er det svært at sige, om der rent faktisk er nogle fra den gruppering på stadion. Det kunne være en af deres danske venner havde hængt det op... kunne man håbe.

    Off topic ish: Jeg forstår ikke den selvidolisering der hører med til ultrakulturen. Er du fan af en klub eller er du fan af dig selv?

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Bordeaux foran, perfekt. Nu giver det mere mening at holde fast i 0-0 fremfor at satse.

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Dette hold mangler fart .....

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #13
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Offensivt har vi aldrig haft to centrale midtbanespillere der har ramt lavere niveau. Det er fuldstændig absurd hvor dårligt det har været...

    Fint med 1 point, men den her gameplan stinker. Vi mangler en spiller med fart i front, jeg ville elske en sprinter med god fysik.

  23. De følgende 5 brugere er enige:

  24. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Svært at få noget til at fungere, når vores to midt/midt spiller ringe.

    Sikke en opbakning, eneste positive at tage med fra den kamp.

  25. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Optakts- og kamptråd: Slavia Prag vs. F.C. København (8/11-2018 kl. 21:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderboy Se meddelelser
    Vi mangler en spiller med fart i front, jeg ville elske en sprinter med god fysik.
    Jamen så er du jo ude i en type, der ikke kan finde ud af score - en Pohl-type.

    Slavia ligger/lå bare rigtig dårligt til FCK. Giftige på omstillinger, som vi dog fik totalt neutraliseret, og så en monsterdefensiv, som fik N'Doye til at ligne en juniorspiller...

    Vist fint nok at slippe afsted med et point her. Zenit ser ud til at være til at spille med, så det kan stadig lade sig gøre.

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 27.10.18, 11:08
  2. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 28.09.18, 11:05
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 03.08.18, 14:51
  4. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •