Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    39 56.52%
  • Uafgjort

    14 20.29%
  • FCM vinder

    16 23.19%
Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 41

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Landskamppausen er slut, og vi tager hul på de sidste 6 kampe inden jul ud af en lang efterårssæson på hele 37 betydende kampe i tre turneringer.

    Sidste omgang starter med FC Midtjylland, som løverne er à point med på en delt 1. plads, og der er dermed tale om et regulært topopgør. De seneste kampe mod de forsvarende danske mestre har ikke en særligt pæn statistik overordnet set, men FCK har dog kun tabt én af de sidste 6 hjemmekampe mod midtjyderne over de seneste 4 år, de 5 andre er vundet. Målscoren i disse kampe samlet ligger på 18-10 i løvernes favør. Til gengæld har midtjyderne vundet 6 af de seneste 7 opgør, omend kun én af disse sejre har været i Parken. Målscoren i disse kampe siger 10-19 i midtjydernes favør.

    FCK må undvære Fischer og Boilesen, som døjer med småskader, samt langtidsskadede Lüftner. Til gengæld er Pieros Sotiriou klarmeldt, på trods af han i første omgang var meldt ude pga. en skade.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Truppen blev udtaget for nogle timer siden:
    01. Stephan Andersen
    21. Jesse Joronen

    03. Pierre Bengtsson
    04. Sotirios Papagiannapoulous
    05. Andreas Bjelland
    18. Mads Roerslev
    19. Denis Vavro
    22. Peter Ankersen

    06. William Kvist
    08. Nicolaj Thomsen
    10. Carlos Zeca
    16. Ján Greguš
    26. Carlo Holse
    29. Robert Skov
    33. Rasmus Falk

    14. Dame N'Doye
    23. Jonas Wind
    28. Pieros Sotiriou
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 24.11.18 kl. 13:52

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    807

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Det virker til at Ståle har fundet sin favorit-startopstilling i de seneste kampe, hvor både Fischer og Boilesen også har været ude:


    Pieros Sotiriou – Dame N'Doye
    Rasmus Falk – Ján Greguš – Carlos Zeca – Robert Skov
    Pierre Bengtsson – Andreas Bjelland – Denis Vavro – Peter Ankersen
    Jesse Joronen


    Det største spørgsmålstegn er vel om Jonas Wind starter frem for Pieros, da vores cypriotiske angriber som nævnt er klarmeldt sent.
    Sidst redigeret af Steffen_Corleone : 24.11.18 kl. 13:54

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    *antijinx ON*

    Jeg er bange for vi taber 0-2 eller 0-3. FCM har et godt tag på os og lykkes rigtig godt med deres fysik og fokus på dødbolde.

    Som det ser ud lige nu er vi nødt til at spille op til vores bedste for at kunne slå dem, hvor de kan slå os på 80-90% af deres topniveau.

    Med Boile og Fischer ude ser det svært ud at nå de 100% og jeg frygter nederlaget.

    *antijinx OFF*

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Synes ikke de var prangende mod os i Herning mod vores B-hold. Nu stiller vi trods alt en del stærkere på trods af skader. Derudover er vi nu på hjemmebane - jeg tror det bliver tæt, men at vi vinder 1-0.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Jeg synes der er 3 x “utrygheder” mht imorgen:

    * Gregus: Jeg er ikke hans største fan. Niveauet er bare ikke højt nok. Og imod FCM, er jeg bange for det kan mærkes.
    Håber dog vi kan bruge hans fight til noget godt.

    * Pierre Bengtsson: Synes han får en lige lovlig hård medfart herinde. Men jeg må da erkende at det er en anden Bengtsson end Volume 1. En klar svækkelse i forhold til en (også svingende) Boile.

    * Angrebet: Jeg er gået lidt kold på Pyros. Håber derfor på Wind starter, men havde virkelig gerne set Fischer med Damen. Surpriiiiise;-)

    Selvom Nikolaj Thomsen har været sløj, gad jeg godt have ham inde på midten, eller på kant med Falk på midten.
    Men Ståle virker klart til at kigge efter Gregus pt. Det kan nok godt forsvares, da Thomsen ikke ligefrem har været specielt iøjnefaldende.

    Håber på 1-0. Frygter 0-1. Tror på 0-0 eller 1-1.

    Men tror ikke på mange mål.

    Zan

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Endelig er landskampspausen forbi og jeg glæder mig til i morgen, men jeg har godt nok ikke de store forhåbninger. Vi har allerede tabt to gange til dem i den her sæson, hvor det andet nederlag skal ses i lyset af, at vi var svækket på kanterne og i angrebet.

    Jeg tror dog stadig, at vores offensiv kommer til at have det virkelig svært. Tager man udgangspunkt i opstillingen, der tidligere er foreslået her i tråden, så afhænger meget af offensiven af højrekanten. N’Doye kommer ikke til at vinde mange lange bolde og Falk vil meget gerne ind centralt, men her er FCM talrigt besat, så pladsen bliver meget trang. Pierre vil komme til at være ret isoleret og jeg tvivler på at man tør skubbe ham ret langt frem. Kombinerer man det med, at FCM er i stand til komfortabelt at stå meget kompakt, så skal vi nok ikke regne med at få særlig mange chancer.

    FCM ser desværre ret stærke ud i øjeblikket og deres eneste nederlag i denne sæson var mod Aab for fire måneder siden. Vi kan dog spekulere i hvad et nederlag mod os, kan gøre ved dem og især deres nye uerfarne træner.

    Personligt håber jeg på, at Falk starter på midten, da vi ellers får rigtig svært ved at spille os ud af pres og fastholde og sætte tempo i spillet. Zeca og Gregus tror jeg bliver for tilbagetrukket og passivt og som jeg ser det, vil vi ikke få meget ud af venstrekanten hvad enten Falk, Thomsen eller Holse spiller derude.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Off topic: Pierus er klar, OMG. Nej og det bliver han aldrig. Det er vildt at se så mange fejlindkøb FCK har foretaget til angrebet. Vi snakker jo om fejlindkøb for 100 mill. (bare mit gæt). Hvis jeg var indkøber i et firma og lavede så mange fejl, røg jeg ud på røv og albuer. De angribere vi ved kunne lave mål (Berglund, Nordstrand og Pourie) fik ikke chancen, mens de ukendte fra Langtbortistan får chance efter chance efter chance.
    On Topic: Fck må komme med fysik og hårde taklinger i morgen og så må vi håbe at vi får en dommer der er mand til at dømme fair.

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Off topic: Pierus er klar, OMG. Nej og det bliver han aldrig. Det er vildt at se så mange fejlindkøb FCK har foretaget til angrebet. Vi snakker jo om fejlindkøb for 100 mill. (bare mit gæt). Hvis jeg var indkøber i et firma og lavede så mange fejl, røg jeg ud på røv og albuer. De angribere vi ved kunne lave mål (Berglund, Nordstrand og Pourie) fik ikke chancen, mens de ukendte fra Langtbortistan får chance efter chance efter chance.
    On Topic: Fck må komme med fysik og hårde taklinger i morgen og så må vi håbe at vi får en dommer der er mand til at dømme fair.
    Fedt indlæg. Super med lidt substans!


  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Off topic: Pierus er klar, OMG. Nej og det bliver han aldrig. Det er vildt at se så mange fejlindkøb FCK har foretaget til angrebet. Vi snakker jo om fejlindkøb for 100 mill. (bare mit gæt). Hvis jeg var indkøber i et firma og lavede så mange fejl, røg jeg ud på røv og albuer. De angribere vi ved kunne lave mål (Berglund, Nordstrand og Pourie) fik ikke chancen, mens de ukendte fra Langtbortistan får chance efter chance efter chance.
    On Topic: Fck må komme med fysik og hårde taklinger i morgen og så må vi håbe at vi får en dommer der er mand til at dømme fair.
    Er du i virkeligheden Bo Henriksen .... øh Romme?
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,535

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Mjen Se meddelelser
    Off topic: Pierus er klar, OMG. Nej og det bliver han aldrig. Det er vildt at se så mange fejlindkøb FCK har foretaget til angrebet. Vi snakker jo om fejlindkøb for 100 mill. (bare mit gæt). Hvis jeg var indkøber i et firma og lavede så mange fejl, røg jeg ud på røv og albuer. De angribere vi ved kunne lave mål (Berglund, Nordstrand og Pourie) fik ikke chancen, mens de ukendte fra Langtbortistan får chance efter chance efter chance.
    On Topic: Fck må komme med fysik og hårde taklinger i morgen og så må vi håbe at vi får en dommer der er mand til at dømme fair.
    Alene det du starter dit indlæg med et OMG gør at det er latterligt skrevet......

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    43

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Alene det du starter dit indlæg med et OMG gør at det er latterligt skrevet......
    Men folk har vel lov til at give sit besyv med, uanset retorik, så længe det ikke bliver personligt mellem os herinde.
    Købte øl da Zuma lavede saksesparket...


  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Bortset fra det, så ER det da super nederen at det lige præcis er Pieros af de tre der er blevet klar.. Faktisk var det eneste positive ved at vi havde 3 “stjerner” skadet, at Pieros var en af dem.. Faktum er at manden er dybt talentløs og med ham på holdkortet spiller vi fordærdeligt 9 ud af 10 gange.. Man kan håbe at han ikke er klar til 90 min men kan komme ind når vores 1-0 føring skal forsvares hjem..

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Bortset fra det, så ER det da super nederen at det lige præcis er Pieros af de tre der er blevet klar.. Faktisk var det eneste positive ved at vi havde 3 “stjerner” skadet, at Pieros var en af dem.. Faktum er at manden er dybt talentløs og med ham på holdkortet spiller vi fordærdeligt 9 ud af 10 gange.. Man kan håbe at han ikke er klar til 90 min men kan komme ind når vores 1-0 føring skal forsvares hjem..
    Så må det være endnu mere nederen for dig, at han måske endda starter på banen formentlig for at være med til at dæmme op for FCM's dødbolde.

    Forøvrigt synes jeg det er temmeligt nederen, at man som fan synes det er nederen, at en af vores egne spillere er blevet en skade kvit, også selvom man foretrækker en anden fra start - hvilket jeg forøvrigt også selv foretrækker.
    Sidst redigeret af k@sper : 25.11.18 kl. 11:43


  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Husk at gi den maks noise når jyderne kommer ind på banen i deres træsko ...

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 28.09.18, 11:05
  2. Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 21.09.18, 20:23
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 19.09.18, 20:14
  4. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •