Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
69. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • FCK vinder

    39 56.52%
  • Uafgjort

    14 20.29%
  • FCM vinder

    16 23.19%
Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 41 af 41

Emner: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    116

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af tobynator Se meddelelser
    Jeg tror svaret er nej og nej. Udmeldingen har været, og jeg hælder til at tro på den, var de ikke flyttet med henblik på at generere FCM, men at det var tænkt som en ny, permanent opstiling pga noget ny belægning omkring banen. Når det er sagt, tror jeg ikke de havde overvejet hvor mange det rent faktisk ville generere, så mon ikke vi ser banderne flyttet lidt tilbage inden næste hjemmekamp. Jeg tvivler på at klubben kan leve med at op imod 30 rækker på deres største fantribune ikke kan se sidelinjen.
    Jeg kunne ihvertfald ikke se sidelinien fra min placering på nedre c, så jeg håber ikke det er et permanent tiltag.
    "I've got to go, Rock. It's all right. I'm not afraid. Some time, Rock, when the team is up against it, when things are wrong and the breaks are beating the boys, ask them to go in there with all they've got and win just one for the Gipper.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    De der bander. Horsens vil da være endnu mere generet af dem, men gad vide hvor meget vi sidder og klukker, når Fischer eller Skov i en af de næste hjemmekampe løber ud over linjen og lige ind i dem og bliver skadet resten af sæsonen?

    Jeg synes egentlig, at Midtjylland er det klart næstbedste hold i ligaen. Jeg fornemmer endda, at de kan spille mere varieret end os, og at de har en del folk med ubehagelige spidskompetencer (Fx. Paul og Wikheim). Og det bekymrer mig faktisk i forhold til resten af sæsonen. På trods af det, synes jeg, at vi spillede en fin kamp efter forholdene. Det var noget rod særligt i anden halvleg, men sejren var fortjent.

    Det er mit indtryk, at der (herinde) er enighed om, at Pierre simpelthen ikke har niveauet, men der er også (herinde) opstået en eller anden form for enighed om, at han ikke (længere) må bashes. Jeg har bashed ham fra dag 1 i anden omgang og også lidt i første omgang (alt for lidt ro i sit spil), men jeg synes faktisk, at det nu også er tydeligt, at holdkammeraterne heller ikke rigtigt har tillid til ham. Allerede mod Vejle (mener jeg, at det var), bemærkede jeg, at Fischer helst undgik at spille bolden til ham i en lang række oplagte situationer, og i går var det jo nærmest konstant, at han stod helt fri med en masse luft omkring sig, og samtlige spillere undgik at spille bolden til ham. Det var tydeligt, at Midtjylland havde regnet ud, at der intet, eller meget sjældent, ville komme noget fra venstre side med Bengtsson. Bengtsson skal jo helst have en hel mark for at komme til baglinjen, men det var Midtjylland tydeligvis ligeglade med.

    Jeg har intet behov for at være efter ham, men det er da bekymrende, med en så dårligt back up til venstre back.

    Og så synes jeg, at N'Doye får alt for lidt ros. For dælen jeg var usikker på, hvad vi fik i sommer, men han er jo nærværende i en grad og en holdspiller af højeste klasse. Selv en dag som i går, hvor det ikke rigtigt kører for ham, var jeg begejstret. Samme mod bøf i øvrigt.

    Anyways, en dejlig dag i dag bortset fra, at bøf vel er tilbage i en eller anden grad (tak for lort Haderslev).

  4. De følgende 4 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    419

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Mon ikke også FCM's ungdoms træner fik et lille knæk på sit ellers lidt for kække ansigt...

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af øvreC Se meddelelser
    Mon ikke også FCM's ungdoms træner fik et lille knæk på sit ellers lidt for kække ansigt...
    Jeg synes ærlig talt at Thorup var og er en middelmådig træner. Men jeg synes godt nok at Kenneth er endnu mere... Det er så skønt. Jeg tror ikke, at han holder længe i modvind. At være taktisk velfunderet er simpelthen ikke nok - format, karakter, retoriske evner m.m. er altså også vigtigt
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Jeg synes egentlig, at Midtjylland er det klart næstbedste hold i ligaen. Jeg fornemmer endda, at de kan spille mere varieret end os, og at de har en del folk med ubehagelige spidskompetencer (Fx. Paul og Wikheim). Og det bekymrer mig faktisk i forhold til resten af sæsonen. På trods af det, synes jeg, at vi spillede en fin kamp efter forholdene. Det var noget rod særligt i anden halvleg, men sejren var fortjent.
    Jeg synes kampen i går nærmest på punkt og prikke udstillede de svagheder (og viste de styrker), som bl.a. Ståle har nævnt i dagene op til. FCM har vilde spidskompentencer i dødbolde og kontraspil, hvilket sammen med en betondefensiv tydeligvis er nok til at vinde i Suppen. Samtidig viste kampen også, at når de møder international modstand (og vi spillede internationalt i går) som bl.a. ikke giver dem meget rum at løbe i og som kan matche dem fysisk, så har de meget meget svært ved at skabe chancer og kampe. De havde vel ca. 0 chancer efter gennemspillede angreb.

    Så ja de er livsfarlige i guldkampen, men jeg synes godt nok også de har langt til at kunne lave resultater i Europa på kontinuert basis.

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Det er mit indtryk, at der (herinde) er enighed om, at Pierre simpelthen ikke har niveauet, men der er også (herinde) opstået en eller anden form for enighed om, at han ikke (længere) må bashes.
    Bliver han ikke bashed efter hver eneste kamp fortjent eller ej? Jeg tror alle (inkl. jeg selv) ikke mener, at han er god nok som startende back i FCK. Og ja, hans kontrakt er da alt for lang. Men ligefrem at være bekymret "med en så dårlig back up til venstre back" er i min verden overdrevet. Ja gud fanden er vi alle irriteret, når han ikke går til baglinjen og i stedet triller bolden baglæns. Og ja, FCM koncentrerede sig nok forståeligt (han havde også Thomsen foran sig vs Skov i den anden side) om at lukke den anden side ned, og lade Pierre stå mere fri. Men Pierre spiller jo stadig en meget solid kamp. Han laver meget få fejl (hvis nogen) defensivt og lukker sin direkte modspiller helt ned, hvilket bl.a. ikke kan siges om Ankersen i går. Han falder på ingen måde igennem i forhold til de andre 3 backs i kampen, og han er (som du nævner) altså kun back up. Som back up mod FCM i en topkamp skal Pierre formentlig hovedsaglig koncentrere sig om at lukke ned defensivt, ikke at lave dumme boldtab og hvis muligt lave et par indlæg. Det job klarede han ganske fint. Jeg kan bestemt finde en lang række andre punkter at være væsentlig mere bekymret for (bl.a. en håndfuld total ufarlige angribere) end en i superligasammenhæng ganske habil back up på venstre back.

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Og så synes jeg, at N'Doye får alt for lidt ros. For dælen jeg var usikker på, hvad vi fik i sommer, men han er jo nærværende i en grad og en holdspiller af højeste klasse. Selv en dag som i går, hvor det ikke rigtigt kører for ham, var jeg begejstret. Samme mod bøf i øvrigt.
    Ja NDoye giver sig selv 100% og er meget vigtig på de defensive dødbolde. Men jeg må da indrømme, at jeg ikke er imponeret pt med hans offensive aktioner (han holder dog ok i bolden). Han er langsom i fart og i afslutninger, og han ser ofte klumpet ud. Han blev snydt for en klokkeklar friløber, men er der nogen herinde der tror, at han havde scoret?
    Jeg holder virkelig meget af N'Doye, men jeg er spændt på, om man er interesseret i at forlænge til sommer, eller om det for alvor er tak for denne gang.
    Sidst redigeret af k@sper : 26.11.18 kl. 19:09

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg synes kampen i går nærmest på punkt og prikke udstillede de svagheder (og viste de styrker), som bl.a. Ståle har nævnt i dagene op til. FCM har vilde spidskompentencer i dødbolde og kontraspil, hvilket sammen med en betondefensiv tydeligvis er nok til at vinde i Suppen. Samtidig viste kampen også, at når de møder international modstand (og vi spillede internationalt i går) som bl.a. ikke giver dem meget rum at løbe i og som kan matche dem fysisk, så har de meget meget svært ved at skabe chancer og kampe. De havde vel ca. 0 chancer efter gennemspillede angreb.

    Så ja de er livsfarlige i guldkampen, men jeg synes godt nok også de har langt til at kunne lave resultater i Europa på kontinuert basis.



    Bliver han ikke bashed efter hver eneste kamp fortjent eller ej? Jeg tror alle (inkl. jeg selv) ikke mener, at han er god nok som startende back i FCK. Og ja, hans kontrakt er da alt for lang. Men ligefrem at være bekymret "med en så dårlig back up til venstre back" er i min verden overdrevet. Ja gud fanden er vi alle irriteret, når han ikke går til baglinjen og i stedet triller bolden baglæns. Og ja, FCM koncentrerede sig nok forståeligt (han havde også Thomsen foran sig vs Skov i den anden side) om at lukke den anden side ned, og lade Pierre stå mere fri. Men Pierre spiller jo stadig en meget solid kamp. Han laver meget få fejl (hvis nogen) defensivt og lukker sin direkte modspiller helt ned, hvilket bl.a. ikke kan siges om Ankersen i går. Han falder på ingen måde igennem i forhold til de andre 3 backs i kampen, og han er (som du nævner) altså kun back up. Som back up mod FCM i en topkamp skal Pierre formentlig hovedsaglig koncentrere sig om at lukke ned defensivt, ikke at lave dumme boldtab og hvis muligt lave et par indlæg. Det job klarede han ganske fint. Jeg kan bestemt finde en lang række andre punkter at være væsentlig mere bekymret for (bl.a. en håndfuld total ufarlige angribere) end en i superligasammenhæng ganske habil back up på venstre back.



    Ja NDoye giver sig selv 100% og er meget vigtig på de defensive dødbolde. Men jeg må da indrømme, at jeg ikke er imponeret pt med hans offensive aktioner (han holder dog ok i bolden). Han er langsom i fart og i afslutninger, og han ser ofte klumpet ud. Han blev snydt for en klokkeklar friløber, men er der nogen herinde der tror, at han havde scoret?
    Jeg holder virkelig meget af N'Doye, men jeg er spændt på, om man er interesseret i at forlænge til sommer, eller om det for alvor er tak for denne gang.
    Meget enig i dine observationer fra kampen i går.
    - Synes helt klart at vi greb kampen an som en europæisk aften og det virkede.
    - Pierre bringer intet offensivt men han stod godt defensivt og som det er nævnt tidligere i tråden så spiller de kun Pierre som sidste udvej hvilket hæmmer vores offensiv utrolig meget. Hjælper heller ikke at Thomsen er vel at sende sig selv retur til Aalborg med hans meget anonyme præstationer.
    - Synes N'Doye spillede en stærk defensiv kamp men det er tydeligt at han har godt at der snart kommer en juleferie for han har ikke energi til mere end 60 min. Han mister flere bolde i hans afspil end han gjorde i starten af sæsonen og misser flere chancer end tidligere. Han er stadig et bæst i hovedetspillet(offensivt + defensivt) men han ser snart langsommere ud end Pierre...
    - Synes Pieros Sotiriou gjorde et godt indhop og han virker også til at han har bedst af at komme ind når modstanderne er lidt trætte, så han kan køre på med hans aggressive pres og snublen i bolden....

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja NDoye giver sig selv 100% og er meget vigtig på de defensive dødbolde. Men jeg må da indrømme, at jeg ikke er imponeret pt med hans offensive aktioner (han holder dog ok i bolden). Han er langsom i fart og i afslutninger, og han ser ofte klumpet ud. Han blev snydt for en klokkeklar friløber, men er der nogen herinde der tror, at han havde scoret?
    Jeg holder virkelig meget af N'Doye, men jeg er spændt på, om man er interesseret i at forlænge til sommer, eller om det for alvor er tak for denne gang.
    Jeg tror godt vi kan regne med at der vil blive forsøgt at forlænge med Ndoye, til trods for at han måske er blevet en smule svagere offensivt jo længere sæsonen er skredet frem. Sammenlignet med alternativerne er det vel kun Wind, der viser tegn på at kunne ramme et lignende offensivt niveau på nuværende tidspunkt og i det defensive arbejde er Ndoye efterhånden et af de vigtigste kort på defensive dødbolde, som du også selv er inde på.

    Mit indtryk er også at Ståle først og fremmest kigger på de defensive kvaliteter når han sætter holdet. Det kan også være forklaringen på at spillere som fx Zeca og Sotiriou har fået længere snor end nogle fans måske synes er rimeligt - de er simpelthen bedre defensivt end alternativerne.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Mit indtryk er også at Ståle først og fremmest kigger på de defensive kvaliteter når han sætter holdet. Det kan også være forklaringen på at spillere som fx Zeca og Sotiriou har fået længere snor end nogle fans måske synes er rimeligt - de er simpelthen bedre defensivt end alternativerne.
    Det synes jeg er lidt firkantet. Defensive egenskaber (f.eks. presspillet fra angriberne) er vigtige, men jeg synes nu nok, at han kigger på helheden. Hvis ikke, så havde Gregus eller Kvist vel startet inde i går. Og Zeca er trods en mindre formnedgang stadig vores bedste centrale midt og forøvrigt anfører. Pieros har der i år ikke været mange alternativer til, da Wind har været skadet. Og at have Pieros i angrebet og Fischer på kanten er vel heller ikke ligefrem det defensive valg, hvis alternativet var Fischer på top og en midtbane på kanten.
    Sidst redigeret af k@sper : 26.11.18 kl. 21:07

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #39
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det synes jeg er lidt firkantet. Defensive egenskaber (f.eks. presspillet fra angriberne) er vigtige, men jeg synes nu nok, at han kigger på helheden. Hvis ikke, så havde Gregus eller Kvist vel startet inde i går. Og Zeca er trods en mindre formnedgang stadig vores bedste centrale midt og forøvrigt anfører.
    Det er så din egen personlige vurdering som du fremlægger som en eller anden form for sandhed. Jeg synes personligt at Zeca har haft problemer i nogle af spillets facetter over de sidste par måneder. Han skiller sig generelt langsomt og dårligt af med bolden og har været skyld i en del hjerneblødninger som koster farlige omstillinger. Det var også tilfældet mod FCM.

    Havde man set lignende tendenser fra fx Gregus tror jeg det ville have skabt en del mere debat, men Zeca er en populær spiller fordi han er en fighter og fordi han kæmper røven ud af bukserne. Jeg tror de fleste af os, der stadig har tiltro til Zeca, trods alt går rundt med et håb om at han kan lægge yderligere på i forhold til pasningsspillet, for som det ser ud pt er det slet ikke tilfredsstillende.

    På dit spørgsmål om hvorfor Ståle ikke bruger Kvist eller Gregus, hvis han tænker defensivt, så er jeg slet ikke sikker på at hverken Gregus eller Kvist er stærkere end Falk defensivt lige pt, han er trods alt konstant en af de spillere på banen der løber længst i kampene og jeg synes på ingen måde han er svag defensivt. Kvist er jo en super intelligent spiller, men har han farten og fysikken til at være defensivt stærkere end Falk igennem 90 minutter? Jeg tvivler. Og så kan man også vende den om og spørge: hvorfor ser man ikke Gregus-Falk på cm eller hvad med Thomsen-Gregus eller Thomsen-Falk? Jeg tror at det er fordi at Zeca er den defensivt stærkeste af alle vores CM, men hvis du ikke er enig så fred være med det.

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Pieros har der i år ikke været mange alternativer til, da Wind har været skadet. Og at have Pieros i angrebet og Fischer på kanten er vel heller ikke ligefrem det defensive valg, hvis alternativet var Fischer på top og en midtbane på kanten.

    Det er jeg ikke helt enig i. Pieros har flere gange været foretrukket frem for Fischer i angrebet, hvor Fischer så er blevet rykket ned på VM. Hvis det ikke er en defensiv prioritering af Victor Fischer, så ved jeg simpelthen ikke hvad det er.

    Det er i øvrigt også ret firkantet at tro at det er mere defensivt at spille med Fischer som angriber end det er at spille med Pieros som angriber, så det kan være du kan præcisere hvad du mener her?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #40
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser

    Det er jeg ikke helt enig i. Pieros har flere gange været foretrukket frem for Fischer i angrebet, hvor Fischer så er blevet rykket ned på VM. Hvis det ikke er en defensiv prioritering af Victor Fischer, så ved jeg simpelthen ikke hvad det er.

    Det er i øvrigt også ret firkantet at tro at det er mere defensivt at spille med Fischer som angriber end det er at spille med Pieros som angriber, så det kan være du kan præcisere hvad du mener her?
    Jeg er overordnet enig i vurderingen omkring Pieros.. Uanset at det på papiret kan fremstå mere offensivt, at have to fuldblodsangribere på top og Fischer på venstre kant, så bliver vores udtryk markant mere defensivt med denne konstellation, end når Fischer spiller i angrebet, hvilket er til trods for, at alternativerne til venstrekanten er spillere uden megen offensiv pondus (antaget at Falk spiller cm). Jeg tror vitterligt at Ståle vælger Pieros fordi han bidrager meget i førstepresset og også tager fra på defensive dødbolde.. Det er altså evnerne uden bold der gør at han finder vej til holdkortet så ofte som han gør.. Det er da også egenskaber som kan være vigtige, når vi møder modstand som er bedre end os selv, men i 95% af kampene på dansk grund, vil jeg altså foretrække en angriber som er dygtigere med bolden end Pieros, hvorfor han virker en anelse fejlcastet i min bog..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #41
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd: F.C. København vs. F.C. Midtjylland (25/11-2018 kl. 18:00)

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Det er så din egen personlige vurdering som du fremlægger som en eller anden form for sandhed. Jeg synes personligt at Zeca har haft problemer i nogle af spillets facetter over de sidste par måneder. Han skiller sig generelt langsomt og dårligt af med bolden og har været skyld i en del hjerneblødninger som koster farlige omstillinger. Det var også tilfældet mod FCM.
    Ja jeg har ualmindeligt svært ved at komme med andre folks meninger. Samtidig har jeg ualmindelig svært ved at se, hvem der skulle være bedre på vores hold. Og nej, jeg mener ikke at Falk kan spille Zecas rolle på samme måde. Og selv hvis vi antager at han er vores bedste centrale midt, så er der stadig kilometer fra Zeca og ned til den næste. Er du uenig i det?

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    På dit spørgsmål om hvorfor Ståle ikke bruger Kvist eller Gregus, hvis han tænker defensivt, så er jeg slet ikke sikker på at hverken Gregus eller Kvist er stærkere end Falk defensivt lige pt
    Det er jeg nu pænt sikker på, når man tænker på balance på holdet, evne til at lukke huller og fysiske dueller i både i spil og på dødbolde. Ja Falk løber måske mere og er måske bedre til at prikke bolden fra modspillere, men alt taget i betragtning så vil jeg stadig påstå, at holdet bliver mere solid og stærkere defensivt med Kvist/Gregus ved siden af Zeca end Falk.

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Det er jeg ikke helt enig i. Pieros har flere gange været foretrukket frem for Fischer i angrebet, hvor Fischer så er blevet rykket ned på VM. Hvis det ikke er en defensiv prioritering af Victor Fischer, så ved jeg simpelthen ikke hvad det er.

    Det er i øvrigt også ret firkantet at tro at det er mere defensivt at spille med Fischer som angriber end det er at spille med Pieros som angriber, så det kan være du kan præcisere hvad du mener her?
    Det er meget muligt, at det er firkantet. Ikke desto mindre er det vel en forholdsvis rimelig antagelse, at når man har en ekstra angriber på banen i form at Pieros frem for en midtbanespiller i form af Thomsen eller Gregus, så er det som udgangspunkt en mere offensiv opstilling. Ja du har selvfølgelig ret i, at 442 kan spilles på mange måder f.eks. at stå dybt, presse agressivt osv, men jeg har meget svært ved at se, at Fischer på top (ofte som den Europæiske opstilling, og ofte fordi vi møder gode hold og skal være mere solide) som udgangspunkt skulle være en mere offensiv end Fischer på kant.
    Men jo det er da en defensiv placering af Fischer rent isoleret set, men mon ikke de fleste vil mene, at det er offensivt på papiret, at have en angriber / meget offensiv spiller på kanten fremfor en mere klassisk midtbanespiller.

    At det så ofte bliver mere levende med Fischer på top, ser jeg ikke nødvendigvis som et tegn på et mere offensiv tilgang til spillet, men mere som en resultat af spillertyper. Vi får f.eks. ikke flere spillere med i feltet af at have Fischer i angrebet, tvært i mod.

    Edit:
    Jeg vil dog give dig ret på et punkt, nemlig at brugen af Pieros fremfor Fischer i angrebet er en styrkelse af defensive dødbolde. Så f.eks. mod et hold som FCM så kan brugen af Pieros selvfølgelig godt ses som et træk for at styrke defensiven på netop dette område. Det er dog i meget få kampe, at jeg ser det som værende en væsentlig årsag til at bruge ham.
    Sidst redigeret af k@sper : 27.11.18 kl. 17:57

  21. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 28.09.18, 11:05
  2. Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 21.09.18, 20:23
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 19.09.18, 20:14
  4. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •