Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Zenit vinder

    27 47.37%
  • Uafgjort

    12 21.05%
  • FCK vinder

    18 31.58%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 18

Emner: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Sidste udekamp i EL-gruppespillet mod gruppens 1. seedede hold. Begge hold kommer med en sejr i bagagen fra weekendens ligakampe. Begge hold skal bruge en sejr. Zenit kan endegyldigt sikre sig videre avancement med en sejr, mens FCK med en sejr selv vil kunne afgøre det på hjemmebane.


    For lige at gå lidt mere i dybden med, hvad der kræves for at FCK går videre fra puljen, ridser jeg lige scenarierne op ift. hvordan kampen mod Zenit ender. Inden kampen spilles, ser stillingen således ud:

    1. Zenit, 8p
    2. Slavia Prag, 7p
    3. FCK, 5p
    4. Bordeaux, 1p

    FCK VINDER I RUSLAND:
    Så kan FCK afgøre det selv. Det kræver, at man som minimum får samme antal point mod Bordeaux som Zenit får i deres sidste kamp, hvor russerne spiller i Prag. Vinder FCK begge kampe, kan man endda gå videre som nr. 1, hvis Slavia enten mister point i begge deres kampe, eller taber mindst én af dem.

    FCK FÅR UAFGJORT:
    Så har FCK brug for hjælp.
    - Får FCK scoret 0 mål i Rusland, kræver det både en sejr hjemme mod Bordeaux, og at Slavia ikke får mere end 1 point i deres to sidste kampe.
    - Scorer FCK 1 mål, kræver det enten, at Slavia Prag ikke får mere end 1 point i deres to kampe, eller at Slavia besejrer Zenit, og at FCK vinder mod Bordeaux. En af de to sejre i sidste runde SKAL være med mindst 2 overskydende mål, ELLER at FCK scorer 2 mål mere end russerne gør.
    - Scorer FCK 2+ mål, er man bedre indbyrdes end Zenit. Derfor kræver det en sejr over Bordeaux, og enten at Slavia ikke får mere end 1 point i deres to sidste kampe (hvilket vil give FCK-avancement som nr. 1), eller at Slavia slår Zenit, uanset cifrene.

    FCK TABER I RUSLAND
    Så er man på spanden. Så kræver det en sejr hjemme mod Bordeaux, OG at Slavia Prag taber BEGGE deres kampe. Taber man mod Zenit, og Slavia får point, er der intet europæisk forår i København i 2019.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 12 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    123

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Andreas Kraul skriver på Twitter at kampen spilles under tag og med varme på 17-18 grader!
    Tjek tweetet fra @KraulDR: https://twitter.com/KraulDR/status/1...452502529?s=09

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    2

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Der er Zenits pressekonference
    https://youtu.be/Z9PyzGWNQj4

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Omend det er godt at se Ståle vise noget taktisk nytænkning, synes jeg efterhånden at 4-4-1 har vist sig ikke at fungere. Vi ser meget bedre ud når vi spiller med 2 angribere.

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Synes det er ærgerligt, at vi ikke spillede chancen. Zenit var ikke meget værd i aften.

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    143

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Jeg forstår ikke, hvordan man kan lave så mange fejl, når man tjener så mange penge, og træner hver dag.
    Vi laver fanme færre fejl, på en hullet bane i Serie 5.

    Irriterende, for det var ikke en anderledes kamp, end hvis det havde været et midterhold i Superligaen. Zenit var godt nok også ringe...

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Synes det er ærgerligt, at vi ikke spillede chancen. Zenit var ikke meget værd i aften.
    Det er heller ikke nemt, når man har Pieros rendende på toppen. At han spiller hele kampen, ja, i det hele taget spiller, er en gåde af dimensioner. Holse spillede heller ikke just sin chance.

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Synes det er ærgerligt, at vi ikke spillede chancen. Zenit var ikke meget værd i aften.
    Jeg ved ikke om det er Zenit der er så dårlige som de så ud i dag, eller om det var os der fik dem til at se sådan ud, men jeg synes faktisk at det spillemæssigt var vores bedste udekamp af de 3.. Vi forærer absolut intet bagtil og spiller en defensivt fremragende kamp ikke mindst med bold.. Det er sådan en defensivt perfekt kamp ser ud i mine øjne og ikke som i Bourdeaux hvor det er træværket og Stephan der redder os.. At Zenit får puttet en ind i en kamp som denne er et mindre mirakel..

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Der var jo sådan set fine elementer i spillet.

    Men kors, hvor er det uskarpt. Indlæg og de sidste afleveringer.

    Specielt 4 situationer i slutfasen irriterer mig og understøtter dette:
    - Wind lader sig falde i en god afslutningsposition. Why??
    - Anker laver et lorte-indlæg i en god position. Grrr!
    - Bengtsson spiller den lige i fødderne på en modstander.
    - Pieros stiller sig offside i et lovende angreb. Den mand har simpelthen så mange mangler at det gør ondt.

    Stram op!!

    Zan

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #10
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    454

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Bedste udekamp i år, det siger meget om de udekampe. Èn chance på 95 minutter siger alt, men det er også svært når vi kun stiller med 10 mand.

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Tænk at det bliver ved med Pieros? Jeg kan godt se han er en god presspiller, men det er vitterligt det eneste han kan. Taktisk umoden, en førsteberøring til serie 5, og ét stort frispark. Det gør ondt i øjnene. Specielt med tanke på vi har en Wind på bænken. Uforståeligt,og pisse hamrende ødelæggende for min dag i morgen i øvrigt


  19. #12
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    208

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    jeg begriber ikke at Pieros kan spille så mange dårlige kampe og stadig få spilletid fra start hver gang. Håbløst at stille med ham i angrebet og jeg forstår ikke Wind med sin fysik ikke bliver prøvet langt tidligere


  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    En noget sløj præstation mod et ikke synderligt veloplagt Zenitmandskab ender nok med at være endestationen for os i denne sæsons Europa League. Bordeaux slog godt nok Slavia, men jeg har ikke de store forhåbninger til, at Zenit gør det samme når de møder Slavia på udebane og allerede med sikkerhed slutter på førstepladsen. Det var en overkommelig gruppe, men offensiven stemplede ikke ind i for mange kampe.

    Zenit fik i dag et ret heldigt mål og bød ikke ind med så meget andet offensivt, men vi var alt for længe om at få offensiven op at køre bare nogenlunde og det krævede to udskiftninger før der for alvor skete noget. Derudover satsede vi alt for lidt i en stor periode af kampen og vi håbede på, at et heldigt indlæg kunne ramme N’Doye eller Pieros der tit stod helt alene i feltet. Det var først da Wind tog løb i feltet og Falk sikrede noget dynamik foran feltet, at det begyndte at ligne noget. Desværre var det alt for sent, men i det mindste havde vi en stærkere bænk end vi har haft længe.

    Der er et par præstationer der springer i øjnene. Holse og Skov havde vel ikke nogen succes med noget som helst og Pieros var Pieros. Holse fik en hel time, Skov for næsten 80 minutter og Pieros fik hele kampen og så er det intet under, at vi ikke kom frem til særlig meget offensivt.
    Gregus og Zeca på midten var heller ikke nogen udpræget succes. Jeg synes nu ikke de spillede særlig dårligt, men de leverede derimod ganske hæderlige præstationer på trods af enkelte fejl (som Zeca primært stod for). Problemet er at de begge er så stationære og bidrager med alt for lidt offensivt og så skræmmende var Zenit ikke ligefrem offensivt. Der er selvfølgelig heller ikke mange løb omkring dem og hvis ikke lige N’Doye trak tilbage, så var der ikke mange muligheder for at skille sig fornuftigt af med bolden.

    Foruden det skuffende resultat blev Vavro også skadet og han gik også og tog sig til ryggen i sidste kamp. Forhåbentligt er det ikke alvorligt, men han må være tvivlsom til sæsonens fire sidste kampe. Til gengæld har vi været forholdsvist skånet for så mange og alvorlige skader, som vi ellers tidligere har oplevet, så vores smalle trup ender med at slippe rimelig helskindet gennem sæsonen og kan vi forsvare førstepladsen ser det trods alt ret godt ud.

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    jeg glæder mig blot over at der nu kan være 100 % fokus på pre-kamps julefrokosten den 13. december.

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Ret beset har vi ikke mere at byde på Europæisk. Flot at vi er kommet så langt med det materiale vi har og med sidste sæson in mente.

    Chancen for at vi slår Bordeaux, samtidig med at Zenit vinder anser jeg for tæt på ikke eksisterende. Vi var møgheldige i første kamp mode Bordeaux og Zenit har intet at spille for.

    De sidste 3 kampe mod Horsens, Esbjerg og Sønderjyske - det er dem vi skal vinde.


Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 28.09.18, 11:05
  2. Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 21.09.18, 20:23
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 03.08.18, 14:51
  4. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •