Se afstemningsresultater: Hvem vinder kampen?

Stemmeafgivere
57. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Zenit vinder

    27 47.37%
  • Uafgjort

    12 21.05%
  • FCK vinder

    18 31.58%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 18 af 18

Emner: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Plundbeck Se meddelelser
    jeg begriber ikke at Pieros kan spille så mange dårlige kampe og stadig få spilletid fra start hver gang. Håbløst at stille med ham i angrebet og jeg forstår ikke Wind med sin fysik ikke bliver prøvet langt tidligere
    Jeg er meget enig i henhold til Pieros.

    Som flere har nævnt er han en "ok" presspiller til tider, men det er så også det ?.

    1. Han løber ofte i offside.
    2. Hans teknik er ikke særlig god og forståelsen med sine medspiller halter.
    3. Han scorer slet ikke nok af en angriber i FCK.

    At Ståle ser et stjerneskud i Pieros fatter jeg ikke. Så hellere satse på Wind og giv ham mere spilletid. Eller giv Kodro nogle flere chancer ?. Javel Kodro har hellere ikke imponeret, Men han har så hellere ikke fået chancen over en længere periode for at bevise sit værd. Det kræver "tillid" fra Ståle åbenbart.

  2. #17
    Tilmeldingsdato
    Sep 2018
    Indlæg
    2

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Jeg tror, at FCK har ikke mange chancer at gå videre. Zenit spiler almindelige med unge, hvis vi fik plads i play-off. Men jeg håber, at vi hjælper FCK, og vi går sammen videre. :)

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Optakts- og kamptråd: Zenit Skt. Petersburg vs. F.C. København (29/11-2018 kl. 18:55)

    Citat Oprindeligt indsendt af Snorkzz Se meddelelser
    Ret beset har vi ikke mere at byde på Europæisk. Flot at vi er kommet så langt med det materiale vi har og med sidste sæson in mente.

    Chancen for at vi slår Bordeaux, samtidig med at Zenit vinder anser jeg for tæt på ikke eksisterende. Vi var møgheldige i første kamp mode Bordeaux og Zenit har intet at spille for.

    De sidste 3 kampe mod Horsens, Esbjerg og Sønderjyske - det er dem vi skal vinde.
    Vores kamp mod Bordeaux er kritisk, men det kan da lade sig gøre. Zenit sejr er da heller ikke utopisk.
    Jeg er enig i resten.

    Vi mangler en angriber/venstrekant med fart, teknik og flair for løb i dybden og i mellemrumene. Fischer kan godt udfylde den rolle, men jeg så hellere at han spillede sammen men denne nye spiller (som klar skulle overtage for Pieros).

    Med det setup kunne Wind sluses ind i takt med Dame udfases, eller spille 2.-targetman i de få kampe hvor det er mere effektivt. Falk/Fischer/Skov kunne få en legekammerat der kunne true dybden og tvinge forsvaret tilbage. En ny dimension!
    Vi mangler nye strenge at spille på, og det ville virkelig pynte med en spiller der helt fremme kunne give nogle andre tilbud i vores angrebsspil.

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 28.09.18, 11:05
  2. Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 21.09.18, 20:23
  3. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 03.08.18, 14:51
  4. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •