Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: AC Horsens - F.C. København (2. dec. 2018)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    492

    AC Horsens - F.C. København (2. dec. 2018)

    Nedtakts tråden.
    Altid enig med Cookie!
    bmw 25's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Wow. Nedsabling, nr. 1 og Skov som topscorer. Sådan!

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Med en trup der er ramt af mandefald og efterhånden er kørt ned til sokkeholderne...så må vi vel nøjes med 1-6.
    Jeg håber vi kan holde på Robert Skov til vores CL/EL-kval er vel overstået? Det bliver en transfer der slår alle rekorder.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Fandeme også på tide med en "stor" sejre. Det sker alt for sjældent.


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Kampen blev åbenbart også streamet på Mars, hvorfra Horsens-træner Bo Henriksen overværede kampen:

    https://www.bt.dk/fodbold/det-saa-du...er-skaeldte-ud

    Jesus en joke...

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Kampen blev åbenbart også streamet på Mars, hvorfra Horsens-træner Bo Henriksen overværede kampen:

    https://www.bt.dk/fodbold/det-saa-du...er-skaeldte-ud

    Jesus en joke...
    Man kan godt argumentere for at straffespark, men udvisning havde det ikke været. Jeg kan dog godt forstå han er bitter - det havde jeg nok også været hvis man ikke kunne se forskel på om mit hold spillede med 10 eller 11 spillere.

  10. De følgende 4 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Straffe havde været vanvittig tyndt, men kunne på en rigtig dårlig dag og uden VAR godt have været dømt.. Men rødt kort??? Ikke i en million år giver den der rødt.. At han så vælger det fokus i lige præcis denne kamp, hvor hans tropper er blevet spillet ud af brættet i samtlige 90 er simpelthen bare pinligt.. Er sgu ved at være lidt træt af de her forsmåede jyde-trænere som hver gang den mindste kendelse går dem imod skal bruge det som undskyldning for at de taber til os..

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,509

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Dagens herlige målfest.


    Skov 0-1


    N'Doye 0-2


    Wind 1-3


    Skov 1-4


    Wind 1-5


    Skov 1-6
    Sidst redigeret af rmjdk : 03.12.18 kl. 01:13 Årsag: døde gif links
    72' Grønkjær leger med Barca, Barca-style. Rob Palmer @ SkySports 1: "Gronkjaer... he's like the Peter Pan of football, flying around the field... calmness, composure, awareness, footwork, skill... fantastic!" Video (med engelske komm.), Video (med danske komm.)


  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    174

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Vi har nu en spiller på første, tredje og femte pladsen, på topscorerlisten, efter 18 runder! Hvornår er det lige sket sidst, måske et spørgsmål til Ougar?

    Det er i sandhed en dejlig dag efter nedsablingen af bo henriksens gule fare��
    Amsterdam Arena, uha det var stort......
    Bodymovin's Avatar


  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Citat Oprindeligt indsendt af Bodymovin Se meddelelser
    Vi har nu en spiller på første, tredje og femte pladsen, på topscorerlisten, efter 18 runder! Hvornår er det lige sket sidst, måske et spørgsmål til Ougar?

    Det er i sandhed en dejlig dag efter nedsablingen af bo henriksens gule fare��
    Især med tanke på, at nr. 5 på topscorerlisten, Viktor Fischer, ikke har været med i kamp længe nu. Det er flot.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Citat Oprindeligt indsendt af Bodymovin Se meddelelser
    Vi har nu en spiller på første, tredje og femte pladsen, på topscorerlisten, efter 18 runder! Hvornår er det lige sket sidst, måske et spørgsmål til Ougar?

    Det er i sandhed en dejlig dag efter nedsablingen af bo henriksens gule fare��
    Jeg tvivler på, at det er sket før - i hvert fald så langt henne i turneringen ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Citat Oprindeligt indsendt af Bodymovin Se meddelelser
    Vi har nu en spiller på første, tredje og femte pladsen, på topscorerlisten, efter 18 runder! Hvornår er det lige sket sidst, måske et spørgsmål til Ougar?

    Det er i sandhed en dejlig dag efter nedsablingen af bo henriksens gule fare��
    Og med tanke på at Jonas Wind først lige er kommet tilbage fra skade kunne vi måske endda have mønstret én spiller mere i top 5.. Der er virkelig krummer i den knægt, jeg er imponeret! En ting er at han laver to mål, men måden han spiller på er vanvittigt for så ung en spiller.. Han er ufattelig moden allerede og viser allerede et niveau som ingen af hans dyre konkurrenter kommer i nærheden af.. Hvad kan det ikke blive til hvis han kan holde sig skadesfri og fortsætte udviklingen..


  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2008
    Indlæg
    325

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Citat Oprindeligt indsendt af rmjdk Se meddelelser
    Wind 1-3

    Jeg vil gerne lige hylde det her mål en ekstra gang. For selvom Roberts frisparksmål måske var bedre, så elskede jeg det her højest. Tæmningen med højre og kanonen med venstre. Det er teknisk sublimt og så smukt. En ægte angriberkasse af høj, høj klasse. Det bliver bedre for hver gang jeg genser det.
    ...


  20. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Citat Oprindeligt indsendt af Sarl Se meddelelser
    Jeg vil gerne lige hylde det her mål en ekstra gang. For selvom Roberts frisparksmål måske var bedre, så elskede jeg det her højest. Tæmningen med højre og kanonen med venstre. Det er teknisk sublimt og så smukt. En ægte angriberkasse af høj, høj klasse. Det bliver bedre for hver gang jeg genser det.
    Det er jo virkelig den slags mål, man savner, at Pieros (og Kodro, men hvem husker efterhånden ham...) laver. Jeg tror, at mange til at begynde med primært opfattede Wind som en N'Doye-backup eller Cornelius-aftager pga. hans højde og fysik - det gjorde jeg i hvert fald. Men det er blevet tydeligt, at han er en meget mere komplet spiller end som så, selv om han selvfølgelig aldrig bliver en lille Fischer-dribler.

    Det bliver spændende at se, om gårsdagens kamp kommer til at markere tidspunktet, hvor han permanent overhaler Sotiriou i hierarkiet. Det er i hvert fald meget svært at se nogen god grund til, at han ikke skulle - udover at det må give Ståle hovedbrud nu at have to dyrt indkøbte angribere som de reelt dårligste valgmuligheder.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  21. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    368

    Re: Ac Horsens - FCK ( 2 Dec 2018 )

    Citat Oprindeligt indsendt af Bodymovin Se meddelelser
    Vi har nu en spiller på første, tredje og femte pladsen, på topscorerlisten, efter 18 runder!
    [FLUEKNEPPER MODE ON] første, tredje (delt) og sjette (delt) plads [FLUEKNEPPER MODE OFF]
    Øvre C'er

  22. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 28.09.18, 11:05
  2. Svar: 42
    Sidste Meddelelse: 21.09.18, 20:23
  3. Svar: 133
    Sidste Meddelelse: 19.07.18, 17:51
  4. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  5. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •