Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 34

Emner: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Nå, vi skal da lige nå at have en tråd, før kampen starter... :-)

    FCK er begyndt at køre en nærig stil mht. trupannonceringen, men nu er den omsider kommet. Desværre ingen chance for at se Daramy igen, da DBU-konsulenten skal have plads på bænken, suk:

    1 Stephan Andersen
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannapoulous
    5 Andreas Bjelland
    6 William Kvist
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    14 Dame N'Doye
    16 Ján Greguš
    19 Denis Vavro
    20 Nicolai Boilesen
    21 Jesse Joronen
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    26 Carlo Holse
    28 Pieros Sotiriou
    29 Robert Skov
    33 Rasmus Falk

    Jeg vil gerne bestille et styks underholdende kamp med mange FCK-mål - og gerne et angreb bestående af N'Doye og Wind og en midtbane bestående af Skov, Falk, Zeca og Holse. Så kan vi gemme det langsomme, kontrollerende spil til på torsdag.

    EDIT: Jeg glemte afstemningen, beklager! :-(
    Sidst redigeret af Garneren : 09.12.18 kl. 12:37
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Jeg skulle lige til blindt at hakke enig, men opdagede så Holse på din fløj.

    Mon ikke Ståle er enig med mig i, at Greguš og Thomsen trods alt stadig står foran i køen? Om det så bliver Falk på midten og Thomsen på fløjen(som jeg håber), eller Falk på fløjen og Greguš på midten(som jeg tror), må tiden vise.

    Lad Holse få de sidste 25 minutter, når vi alligevel fører 4-0. Så fik jeg også lige levet op til mit eget nick.

    God kamp - det er sidste hjemmekamp i suppen inden jul, så... ALLE MAND I PARKEN!
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Jeg skulle lige til blindt at hakke enig, men opdagede så Holse på din fløj.

    Mon ikke Ståle er enig med mig i, at Greguš og Thomsen trods alt stadig står foran i køen? Om det så bliver Falk på midten og Thomsen på fløjen(som jeg håber), eller Falk på fløjen og Greguš på midten(som jeg tror), må tiden vise.
    Jeg er ikke i tvivl om, at du har ret i, at Ståle foretrækker Greguš og Thomsen, men derfor gad jeg nu alligevel godt se noget frisk blod på den plads i en kamp, som vi bør kunne sætte os tungt på, hvis vi spiller hurtigt fra start. Jeg kan blot mærke, at min tro på, at Greguš og Thomsen bliver meget mere end gennemsnitlige spillere i FCK-historien, er ved at være fordampet. Så mens vi venter på kvalitetsindkøbet til midtbanen, gad jeg godt se Holse få en chance mere med sit lave tyngdepunkt og hurtige ben. Men du få helt sikkert ret. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nå, vi skal da lige nå at have en tråd, før kampen starter... :-)

    FCK er begyndt at køre en nærig stil mht. trupannonceringen, men nu er den omsider kommet. Desværre ingen chance for at se Daramy igen, da DBU-konsulenten skal have plads på bænken, suk:

    1 Stephan Andersen
    3 Pierre Bengtsson
    4 Sotirios Papagiannapoulous
    5 Andreas Bjelland
    6 William Kvist
    8 Nicolaj Thomsen
    10 Carlos Zeca
    14 Dame N'Doye
    16 Ján Greguš
    19 Denis Vavro
    20 Nicolai Boilesen
    21 Jesse Joronen
    22 Peter Ankersen
    23 Jonas Wind
    26 Carlo Holse
    28 Pieros Sotiriou
    29 Robert Skov
    33 Rasmus Falk

    Jeg vil gerne bestille et styks underholdende kamp med mange FCK-mål - og gerne et angreb bestående af N'Doye og Wind og en midtbane bestående af Skov, Falk, Zeca og Holse. Så kan vi gemme det langsomme, kontrollerende spil til på torsdag.

    EDIT: Jeg glemte afstemningen, beklager! :-(
    Mange mål ville da være herligt, men jeg lever fint med 2 x 1-0 langgabere imod EFB og SJE!

    Nu skal vi bare i mål med maximum point her til sidst. Så ville vi have en smuk form at holde juleferie på...

    Jeg har slugt at vi har fucket Europa op - pyt... Overvintrer vi på 1. pladsen er jeg tilfreds med drengene.

    God kamp,

    Zan

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Til eftertiden:


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Fin dag på kontoret. 3-0 med mindst mulig indsats. Og så lige lidt ros til esbjergs fans for at udstyre parken med en passende mængde julemænd. Det er nu meget sjovt.

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2008
    Indlæg
    240

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Vavro er en smuk mand. På det her tidspunkt vil alt under 15 millioner pund være skuffende. Han er vokset helt enormt og kan snart ikke gøre noget som helst forkert.

    Skov er også kæmpe sej, og N'Doye måske den sejeste nogensinde i en FCK trøje (i hvert fald en personlig favorit til det.)

    Andre sager; hvis folk tror at "Nissen Kristensen" (indsæt selv Carsten Sæbesky udtale) eller Larsson kan erstatte bare halvdelen af Ankersen på højre back, er de alvorligt ude at skide.

    + smid Kodro og Thomsen langt væk.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Fin sejr og flere gode præstationer. N'Doye var selvfølgelig i særklasse MoM med mål og to straffespark begået imod ham. Ellers synes jeg, at Falk var hamrende god, Zeca spillede bedre end længe og så var det rart, at have Vavro med igen.

    Til sidst må man tage hatten af for EFB, som spillede noget charmerende teknisk fodbold, og i perioder holdt os fra bolden dog uden for alvor at blive farlige. Der manglede noget kvalitet i begge felter. Især Mathias Kristensen imponerede mig ret meget med fantastisk teknik, ok fart, god størrelse, påpasselig defensiv, gode driblinger og fantastisk skud på stolpen, også selvom han sammen med resten af EFB faldt i niveau de sidste 20 min. Jeg kan sagtens se ham som kantspiller her på sigt, men mon ikke han snart købes af FCM og udlejes til Horsens.... :-(

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #9
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Ougar: fik robert skov ikke sat rekord idag, for flest superligamål for fck i en halvsæson? Mindes at det er corner der var indehaver af rekorden med 14 mål i efteråret 2012.

  16. #10
    Tilmeldingsdato
    Sep 2010
    Indlæg
    418

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ougar: fik robert skov ikke sat rekord idag, for flest superligamål for fck i en halvsæson? Mindes at det er corner der var indehaver af rekorden med 14 mål i efteråret 2012.
    Og nu hvor vi har gang i Ougar. Vi stod og talte om; er det nogen sinde sket, at en spiller har lavet hatrick to kampe i træk?

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  18. #11
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    174

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af aegh Se meddelelser
    Og nu hvor vi har gang i Ougar. Vi stod og talte om; er det nogen sinde sket, at en spiller har lavet hatrick to kampe i træk?
    Den har ougar "besvaret" her: https://twitter.com/kghougaard/statu...52606220320774
    dasgringo ser på FCM og nikker anerkendende af det snedige svar..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af djurlander Se meddelelser
    Ougar: fik robert skov ikke sat rekord idag, for flest superligamål for fck i en halvsæson? Mindes at det er corner der var indehaver af rekorden med 14 mål i efteråret 2012.
    Eneste potentielle bejler må da være Dame N’Doye i sæsonen med de 26 basser. Hvordan de var fordelt, husker jeg dog ikke. Men glæder mig til facit, for 15 stk inden jul er sgu flot!

    Zan

  21. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Eneste potentielle bejler må da være Dame N’Doye i sæsonen med de 26 basser. Hvordan de var fordelt, husker jeg dog ikke. Men glæder mig til facit, for 15 stk inden jul er sgu flot!

    Zan
    Hukommelsen siger 13 i efteråret og 13 i foråret. Santin var vist nok også på 13 kasser det efterår. Men 19 kampe og 15 mål (det er jo helt vanvittigt) den tror jeg er ny.

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Dejligt med en kamp igen, hvor der ikke var noget der lignede tvivl om udfaldet, den slags kampe varmer virkelig sjælen.

  23. De følgende 10 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Sad lige og så højdepunkter. Nogen, der ved, hvorfor Zeca brokker sig til dommeren ifbm. det andet straffespark?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 19.09.18, 20:14
  2. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  3. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  4. Optakts- og kamptråd AaB-FCK 10. december 2017, kl. 16.00
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 11.12.17, 09:00
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 09.12.17, 18:10

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •