Side 3 af 3 FørsteFørste 123
Viser resultater 31 til 34 af 34

Emner: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Hmm, det virker da mærkeligt at Zanka ikke fik rødt kort for sin forseelse mod Kroatien ved VM så.
    Nah. Jeg fløj op af sofaen og skreg, at han tydeligt forsøgte at spille bolden, hvilket jeg fortsat mener, men jeg er måske også lidt farvet, når det kommer til Zanka. Til gengæld lignede Zanka en mand, som lige havde trukket rødt, da han sekunderne efter blot blev siddende i græsset.

  2. #32
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    Nah. Jeg fløj op af sofaen og skreg, at han tydeligt forsøgte at spille bolden, hvilket jeg fortsat mener, men jeg er måske også lidt farvet, når det kommer til Zanka. Til gengæld lignede Zanka en mand, som lige havde trukket rødt, da han sekunderne efter blot blev siddende i græsset.
    Yup, vi har situationen her:

    https://youtu.be/5_iIW2DZ8nc?t=67

    – og han er så tæt på faktisk at nå bolden, at dommeren i hvert ikke ville kunne sige, at han slet ikke prøver at spille den :-)

  3. #33
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Egentlig havde FCK regnet med, at skaden kun ville koste Viktor Fischer omkring tre ugers pause, men den har vist sig mere drilsk end som så. FCK-profilen blev ankelskadet i slutningen af september mod Vendsyssel og var efterfølgende ude i tre uger.
    Han kom tilbage og spillede tre kampe på en uge, men uden at være helt klar. Efter kampen mod AGF i slutningen af oktober stod den på en ny pause, og den har trukket så længe ud, at Ståle Solbakken melder ham færdig for i år.
    Fischer blev testet onsdag i sidste uge med henblik på kampen mod Esbjerg, men han havde stadig smerter og følte ikke, at han kunne spille på et tilfredsstillende niveau. Landsholdsreserven ville godt kunne spille, men langtfra på 100 pct.
    Derfor er vurderingen i det københavnske, at han nu har været ude så længe, at det ikke giver mening at forsøge at få ham klar til årets sidste kampe.
    - Plusartikel på Eb

  4. De følgende 8 brugere er enige:

  5. #34
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    2,201

    Re: Optakts- og kamptråd FCK-Esbjerg søndag d. 9. december 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Skal han overhale Santin ift. minutter/mål, skal Skov score 6 mål på søndag. Skal han overhale N'Doye ift. antal mål/kamp, skal han "blot" score 4 mål.
    Han gjorde da forsøget.


Side 3 af 3 FørsteFørste 123

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 55
    Sidste Meddelelse: 19.09.18, 20:14
  2. Svar: 141
    Sidste Meddelelse: 15.03.18, 17:17
  3. Svar: 80
    Sidste Meddelelse: 06.03.18, 09:11
  4. Optakts- og kamptråd AaB-FCK 10. december 2017, kl. 16.00
    By Garneren in forum De korte linier
    Svar: 36
    Sidste Meddelelse: 11.12.17, 09:00
  5. Svar: 32
    Sidste Meddelelse: 09.12.17, 18:10

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •