Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 21 af 21

Emner: Evaluering af efteråret 2018

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Evaluering af efteråret 2018

    Point mæssigt har det været rigtig godt. Det skal nævnes at de 20 kampe er fordelt med 9 hjemme og 11 ude kampe (FCM 10/10 og BiF 11/9).

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #17
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Evaluering af efteråret 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Jeg tror, at der er gået BØF i dit indlæg. Brøndby har en målsætning om, at deres egenudviklede spillere skal have 20 pct af spilletiden (du må dog helst ikke spørge ind til, hvor langt de er fra det mål pt, så bliver de iltre).

    Mig bekendt har FCK ikke en sådan målsætning? I hvert fald ikke én, der betyder noget som helst i givet fald.
    Sune Smith Nielsen, som er ansvarlig for FCK Talent, har tidligere udtalt, at det er målsætningen at 20-25% af spilletiden skal spilles af spillere, der har været igennem FCK Talent.
    Kilde: https://www.bt.dk/superligaen/her-er...ornelius-og-co
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. #18
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Evaluering af efteråret 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sune Smith Nielsen, som er ansvarlig for FCK Talent, har tidligere udtalt, at det er målsætningen at 20-25% af spilletiden skal spilles af spillere, der har været igennem FCK Talent.
    Kilde: https://www.bt.dk/superligaen/her-er...ornelius-og-co
    Nu skal der ikke gå ordkløveri i den, men han siger ‘ambition’ og ikke ‘målsætning’. Der er en klar forskel.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #19
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Evaluering af efteråret 2018

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Sune Smith Nielsen, som er ansvarlig for FCK Talent, har tidligere udtalt, at det er målsætningen at 20-25% af spilletiden skal spilles af spillere, der har været igennem FCK Talent.
    Kilde: https://www.bt.dk/superligaen/her-er...ornelius-og-co
    Tak for info - jeg beklager så mit udfald og BØF-sammenligningen, for der var jo noget om snakken.

    Men enig med øvrig debattør i, at det er forkert at bruge ordet målsætning. Når man formulerer sig således, at der er en "ambition om, at der på sigt gerne skulle være omkring tre spillere fra School of Excellence, der starter kontinuérligt i Superliga-kampe" - så er det simpelthen for vagt formuleret til, at man kan karakterisere det som en målsætning. Snarere en ambition eller måske et internt pejlemærke for selve talentarbejdet - og ikke for FC København som klub i sig selv.

  7. #20
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Evaluering af efteråret 2018

    Kan sagtens gå med til at betegnelsen "ambition" er anvendt, og at det er forskelligt fra målsætning. Men derfor er ambitionen/det interne pejlemærke stadig ikke opfyldt i denne halvsæson. Det er da værd at diskutere, om vi på det seneste har nok spillemæssigt output fra talentafdelingen, og om vi pt. kan give dem reel spilletid i foråret.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. #21
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,412

    Re: Evaluering af efteråret 2018

    Bestemt. Og helt enig. Outputtet har ikke helt haft bund i ambitionen i indeværende sæson af forskellige årsager. Kigger man over en flerårig periode, er jeg dog tilbøjelig til at sige (helt uden at have tjekket op på det), at København har været væsentlig tættere på at leve op til ambitionen.

    Cornelius, Kvist og Delaney er selvfølgelig de mest iøjnefaldende eksempler på stamspillere med en fortid i ungdomsafdelingen, men også spillere som Amankwaa og Christoffer Remmer har fået rigtig mange kampe.
    Hejsa
    Elver's Avatar

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Evaluering af efteråret 2017
    By Ace in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 02.03.18, 14:13
  2. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 17.01.14, 20:04
  3. Evaluering af efteråret set med mine briller.
    By CasH in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 20.12.03, 14:11

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •