Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 105

Emner: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,364

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Jeg tænker ikke rigtig over det, og er egentlig lidt ligeglad..

    Men ja ja, kan da sagtens se, at det ville være bedre at tage til f.eks. Thailand eller Australien.

    Men det er ikke noget jeg har brugt tid at tænke over, eller gider at brokke mig over. Det er så meget andet som jeg bruger min tid på, at jeg ærlig talt orker at skulle bekymre mig over hvor en fodboldklub tager hen og træner.

    Det ville være et fint emne at høre klubben om, hvis man kommer til FCK Inside, så kan jeg ramme baren og snuppe en danskvand mens den debat er igang
    URBAN CREW - Fælles København
    Ace20's Avatar

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Jeg tager selv på ferie til Dubai to uger årligt og kan derfor heller ikke se, det er et problem, klubben tager derned.

    Der foregår lort alle steder i verden og indtil regeringen indfører embargo mod et land, lægger jeg gladeligt mine penge der.

    I mine øjne et storm i et glas vand.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Jeg har sovet lidt på det. Jeg synes virkelig det er problematisk med højredrejningen i Europa, at vi i den vestlige verden omfavner racisme er virkelig forfærdeligt. Jeg mener at vi skal forsøge at mødes, forsøge at samarbejde så bredt muligt på verdensplan og det er på trods af vores forskelligheder.

    Dubai er ikke et land med ren mel i posen og der er en masse kritik, som er mer ned logisk, men jeg synes faktisk at vi skal forsøge at forbedre deres menneskesyn ved at være der og ikke ved at skube dem væk eller ignorer dem. Dubai kan meget vel være broen imellem Mellemøsten og vesten og en bro jeg langt hellere vill betræde end Saudi eller andre steder. En historiker må gerne hjælpe, men Iran var vel netop det positive land i 70`erne og det er fanme en misset båd. Ting bliver også løbende forbedret i Dubai og netop pga de ingen olie har, så vender de sig imod andre forretningsområder, hvor vesten lige netop kan dikterenogle moralske værdier og det kan vi altså ikke, hvis vi ikke vil lege med dem. Så bliver det udelukkende deres nabolande, Kina og Rusland.... jeg byder FCK velkommen i Dubai. Kald mig gerne naiv og jeg kan sagtens tage fejl

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #34
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har sovet lidt på det. Jeg synes virkelig det er problematisk med højredrejningen i Europa, at vi i den vestlige verden omfavner racisme er virkelig forfærdeligt. Jeg mener at vi skal forsøge at mødes, forsøge at samarbejde så bredt muligt på verdensplan og det er på trods af vores forskelligheder.

    Dubai er ikke et land med ren mel i posen og der er en masse kritik, som er mer ned logisk, men jeg synes faktisk at vi skal forsøge at forbedre deres menneskesyn ved at være der og ikke ved at skube dem væk eller ignorer dem. Dubai kan meget vel være broen imellem Mellemøsten og vesten og en bro jeg langt hellere vill betræde end Saudi eller andre steder. En historiker må gerne hjælpe, men Iran var vel netop det positive land i 70`erne og det er fanme en misset båd. Ting bliver også løbende forbedret i Dubai og netop pga de ingen olie har, så vender de sig imod andre forretningsområder, hvor vesten lige netop kan dikterenogle moralske værdier og det kan vi altså ikke, hvis vi ikke vil lege med dem. Så bliver det udelukkende deres nabolande, Kina og Rusland.... jeg byder FCK velkommen i Dubai. Kald mig gerne naiv og jeg kan sagtens tage fejl
    Jeg er rent faktisk historiker, og svaret på dit Iran eksempel er ‘NEJ’! Google Shahens Iran, opstanden og CIA’s indblanden, og du vil se hvorfor dit eksempel er en katastrofe. Det gode eksempel i Mellemøsten i 60’erne og 70’erne var Libanon, lige indtil borgerkrigen.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #35
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Jeg kan se, at det ikke kun er bif fans på twitter der ikke har styr på geografien. Folk ved tilsyneladende rigtig meget om politik, menneskerettigheder etc. i et “land”, som i virkeligheden er en by.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Jeg kan se, at det ikke kun er bif fans på twitter der ikke har styr på geografien. Folk ved tilsyneladende rigtig meget om politik, menneskerettigheder etc. i et “land”, som i virkeligheden er en by.
    Både og. Byen Dubai er hovedstaden i emiratet Dubai.

  11. #37
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg er rent faktisk historiker, og svaret på dit Iran eksempel er ‘NEJ’! Google Shahens Iran, opstanden og CIA’s indblanden, og du vil se hvorfor dit eksempel er en katastrofe. Det gode eksempel i Mellemøsten i 60’erne og 70’erne var Libanon, lige indtil borgerkrigen.
    Check - har bare fået fortalt mange skønne historier fra ældre kollegaer omkring Iran.

  12. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Jeg kan se, at det ikke kun er bif fans på twitter der ikke har styr på geografien. Folk ved tilsyneladende rigtig meget om politik, menneskerettigheder etc. i et “land”, som i virkeligheden er en by.
    Hvis nu vi skal fluekneppe lidt, så hedder emiratet hvori Dubai ligger da vist også Dubai
    (som ligger i de forenede arabiske emirater). Og et emirat kan vel med lidt god vilje godt kaldes en stat / land (i landet)? Eller er jeg helt skæv på den?

    Anyway, så har du nok ret i, at vi alle henviser til byen Dubai selvom flere (inkl. jeg selv) skriver landet eller staten.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #39
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Ja ja - så er Tipsbladet også på banen.

    https://www.tipsbladet.dk/blog/troel...-traeningslejr

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg har sovet lidt på det. Jeg synes virkelig det er problematisk med højredrejningen i Europa, at vi i den vestlige verden omfavner racisme er virkelig forfærdeligt. Jeg mener at vi skal forsøge at mødes, forsøge at samarbejde så bredt muligt på verdensplan og det er på trods af vores forskelligheder.

    Dubai er ikke et land med ren mel i posen og der er en masse kritik, som er mer ned logisk, men jeg synes faktisk at vi skal forsøge at forbedre deres menneskesyn ved at være der og ikke ved at skube dem væk eller ignorer dem. Dubai kan meget vel være broen imellem Mellemøsten og vesten og en bro jeg langt hellere vill betræde end Saudi eller andre steder. En historiker må gerne hjælpe, men Iran var vel netop det positive land i 70`erne og det er fanme en misset båd. Ting bliver også løbende forbedret i Dubai og netop pga de ingen olie har, så vender de sig imod andre forretningsområder, hvor vesten lige netop kan dikterenogle moralske værdier og det kan vi altså ikke, hvis vi ikke vil lege med dem. Så bliver det udelukkende deres nabolande, Kina og Rusland.... jeg byder FCK velkommen i Dubai. Kald mig gerne naiv og jeg kan sagtens tage fejl
    Det er en meget fin tanke, hvis man ret faktisk så også tager derned og kritisere dem. Men det har jeg meget svært ved at forestille mig FCK gøre. De tager højst sandsynligt bare ned og bukker og nejer for prinsen.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Og det er også et emne vi i Københavns Fanradio kommer til at tage op i næste uge - med deltagelse fra klubben.
    Vi kommer til at læse denne tråd igennem, så kom endeligt med input til vores snak.


  19. #42
    Tilmeldingsdato
    Oct 2009
    Indlæg
    131

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Københavns Fanradio Se meddelelser
    Og det er også et emne vi i Københavns Fanradio kommer til at tage op i næste uge - med deltagelse fra klubben.
    Vi kommer til at læse denne tråd igennem, så kom endeligt med input til vores snak.
    Kunne I ikke invitere en kritisk røst ind også, så det ikke bliver for ensidigt?

  20. De følgende 9 brugere er enige:

  21. #43
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Check - har bare fået fortalt mange skønne historier fra ældre kollegaer omkring Iran.
    Jeg har også hørt meget godt om DDR fra ældre kollegaer. Der var også mange der synes godt om at rejse til Francos Spanien, hvilket måske er den bedste sammenligning med dem der smutter til Dubai, Quatar osv. Det er det blinde øje, der i sidste ende holder regimerne ved magten.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2017
    Indlæg
    37

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Woodson Se meddelelser
    Kunne I ikke invitere en kritisk røst ind også, så det ikke bliver for ensidigt?
    Det er en god idé som vi allerede arbejder på at udføre.
    Måske på sin plads lige at gentage at vi siden opstarten af Københavns Fanradio har været uafhængige af klubben, så hensigten er ikke at lave mikrofonholderi for klubben.


  24. #45
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Hvad synes folk egentlig om, at vores klub støtter regimet i FAE ved at tage på træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg har også hørt meget godt om DDR fra ældre kollegaer. Der var også mange der synes godt om at rejse til Francos Spanien, hvilket måske er den bedste sammenligning med dem der smutter til Dubai, Quatar osv. Det er det blinde øje, der i sidste ende holder regimerne ved magten.
    Så de skal isoleres a la Nordkorea? Behandles som USA behandler Cuba? Jeg har måske nok taget fejl af Iran fra lidt for positive historier, men det jeg hørte at Iran var rimelig åben (i forhold til nu), vestligt orienteret og kvinderne gik i bikini. Måske har jeg blandet rundt på landene eller deres historier var lidt for gode ������.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  2. Hvem er egentlig vores rivaler?
    By Outpatient in forum De korte linier
    Svar: 16
    Sidste Meddelelse: 11.12.14, 21:54
  3. Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 03.08.06, 12:12
  4. Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 23.07.06, 00:12
  5. Nu må folk sgu tage sig sammen med deres pyromani
    By Bo N K in forum De korte linier
    Svar: 193
    Sidste Meddelelse: 20.03.04, 23:55

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •