Se afstemningsresultater: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

Stemmeafgivere
180. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jeg synes klubben burde finde en anden destination

    122 67.78%
  • Jeg er ligeglad / kan ikke beslutte mig

    38 21.11%
  • Jeg synes det er fint at klubben tager til Dubai

    20 11.11%
Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 19

Emner: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Jeg synes det er en interessant diskussion der foregår angående klubbens træningslejr i Dubai. Jeg kunne dog godt tænke mig at få et numerisk input til diskussionen udover de tilkendegivelser, der bliver givet under de enkelte indlæg.

    Derfor er det her ikke ment som en diskussionstråd, da den der allerede er i gang, er glimrende.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Hvorfor var det her ikke et problem sidste år?
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Krigermusen Se meddelelser
    Hvorfor var det her ikke et problem sidste år?
    https://twitter.com/Fiscker89/status/946300615147360256
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Så du sammenligner én tråd på Iwitter med dette års hysteri?

    2018 blev i den grad krænkelsens år.
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott

  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Krigermusen Se meddelelser
    2018 blev i den grad krænkelsens år.
    Nu er det jo rent faktisk først i 2019, at du er blevet krænket over, at din klub lever op til sin egen politik.


  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    58

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Jeg er ikke krænket over noget modsat mange andre.
    "Brøndby IF er et professionelt fodboldhold - ikke et velgørenhedsprojekt for fallerede eks-stjerner, hvor vi skal være åh så taknemmelige, bare de kan slå en præcis aflevering." - Mr. Scott

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Der er vel heller ikke nogen her der nogensinde har sagt de føler sig krænket?
    Folk har udtrykt skuffelse over klubbens måde at repræsentere sine værdier, men ingen har nævnt noget om at føle sig krænket
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Krigermusen Se meddelelser
    Så du sammenligner én tråd på Iwitter med dette års hysteri?

    2018 blev i den grad krænkelsens år.
    Punkt 1: FULDSTÆNDIG latterligt at kalde det en krænkelse. Jeg og mange andre taler om, at vi godt vil have, at vores klub lever op til nogle idealer, som vi personligt har. Der er ikke en skid tale om nogen krænkelse. Næ. 2018 blev i stedet IGEN det år, hvor idioter opfører sig som idioter, og piver over "krænkelsesparatheden" når folk fortæller dem, at de opfører sig som idioter. (Det var en hentydning til det du kalder et "krænkelsens år", ikke denne specifikke tråd eller din opførsel).

    Punkt 2: Den ene tråd på Twitter kom fra præcis den samme person, der startede debatten i år. En person med få hundrede følgere, der fik 118 likes sidste - hvilket viser GANSKE stor opbakning. I år kommer der så 50% flere likes (på grund af samme stigning i antal følgere) Eneste forskel på i år og sidste år er at et par medier følger op på historien, hvilket naturligvis øger opmærksomheden. (Indrømmet, medier følger i år oftere op på SoMe historier i mangel på rigtig journalistik). Det medfører så en tråd og en afstemning på Sidelinien. Hysteri???

    At det skulle være et hysteri i forhold til den NØJAGTIG samme holdning, som lige så mange af os havde sidste år, det er langt ude.
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Krigermusen Se meddelelser
    Hvorfor var det her ikke et problem sidste år?
    Ingen gjorde noget sidste år.

    Derfor skal ingen gøre noget i år.

  13. De følgende 8 brugere er enige:

  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ingen gjorde noget sidste år.

    Derfor skal ingen gøre noget i år.
    Ingen gjorde noget sidste år? Det tog mig to minutter at finde følgende:

    https://twitter.com/MHavskovHansen/s...30101670711296
    https://twitter.com/smothf/status/938008507479199745
    https://twitter.com/Fiscker89/status/946300615147360256
    https://twitter.com/PhilipBM77/statu...09307942998016
    https://twitter.com/JeppeSHJ/status/946409707798966272

  15. #11
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Man kan sige at den relativt afslappede antipati, der i gennemsnit kendetegnede opfattelsen af træningslejren i Dubai matches af klubbens reaktion, der tog kritikken til sig og også ret afslappet henviste til at det gør vi anderledes fra og med næste år - for det bliver noget lort at rode med i år. Hvilket i øvrigt er blevet ret afslappet modtaget, med en god del anerkendelse af at klubben overhovedet tog kritikken til sig. (Og måske lige giver Jes et kursus i at kommentere skodsager også, hehe).

    Der er forbløffende mange, der har ild i piben over det nogenlunde afslappede handlingsforløb.
    Mvh,
    Bopa


  16. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Krigermusen Se meddelelser
    Så du sammenligner én tråd på Iwitter med dette års hysteri?

    2018 blev i den grad krænkelsens år.
    Jeg tror, det kunne være så mange ting, folk herinde havde hidset hinanden op til at føle sig krænkede over i 2019 (selv om de hævder, de absolut ikke er krænkede). Nu blev det så en træningslejr. I øvrigt afholdt i et land, som DK har fine relationer til og hvor der ingen officielle sanktioner er (Kongehuset besøger Dubai og vi er en del virksomheder der). Desværre, kan man sige, da det koster klubben en sum penge.

  17. #13
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    1,315

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Jeg tror, det kunne være så mange ting, folk herinde havde hidset hinanden op til at føle sig krænkede over i 2019 (selv om de hævder, de absolut ikke er krænkede). Nu blev det så en træningslejr. I øvrigt afholdt i et land, som DK har fine relationer til og hvor der ingen officielle sanktioner er (Kongehuset besøger Dubai og vi er en del virksomheder der). Desværre, kan man sige, da det koster klubben en sum penge.
    Hvad er det du mener koster klubben en sum penge? At tage til Dubai eller at droppe at tage til Dubai?

    Mvh Jonatan

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #14
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    ... og hvor der ingen officielle sanktioner er
    Det er pænt dumt skrevet.

    Hvordan skulle de officielle sanktioner opstå, hvis vi alle bare er lallende navlebeskuende egoister, der løber rundt i vores egen lille verden? (En type, der i øvrigt allerede er ALT ALT for mange af).

    Ændring skal komme et sted fra. Og den kommer som regel nedefra.

    Jeg er ikke spor ophidset eller krænket over klubben. Det ER ikke en krænkelse, uanset hvor glad du er for at bruge ordet og afspore enhver fornuftig samtale. Jeg synes klubben gør noget, som ikke passer med mine personlige værdier. Det gør jeg og mange andre stille og roligt opmærksom på. Klubben har svaret helt stille og roligt. Ingen er krænkede. Næsten alle er glade og tilfredse. Nogle er dog efterhånden lidt irriterede :-)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar


  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af ougar Se meddelelser
    Det er pænt dumt skrevet.

    Hvordan skulle de officielle sanktioner opstå, hvis vi alle bare er lallende navlebeskuende egoister, der løber rundt i vores egen lille verden? (En type, der i øvrigt allerede er ALT ALT for mange af).

    Ændring skal komme et sted fra. Og den kommer som regel nedefra.

    Jeg er ikke spor ophidset eller krænket over klubben. Det ER ikke en krænkelse, uanset hvor glad du er for at bruge ordet og afspore enhver fornuftig samtale. Jeg synes klubben gør noget, som ikke passer med mine personlige værdier. Det gør jeg og mange andre stille og roligt opmærksom på. Klubben har svaret helt stille og roligt. Ingen er krænkede. Næsten alle er glade og tilfredse. Nogle er dog efterhånden lidt irriterede :-)
    Deri er vi uenige. Jeg synes sjovt nok, at dig og resten af banden opfører jer pænt tåbeligt, når I opfinder problemer for vores klub og gejler hinanden op, så det ender med at blive et reelt problem for klubben. Og jo, I er lige præcis krænkede over klubbens ageren, hvad enten du og andre vil det el. ej - det ligger i definitionen.

    Jeg mener ikke, en fodboldklub skal agere via skarpere regler end resten af samfundet herunder kongehuset.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 12.01.19, 12:28
  2. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  3. Hvad synes du om Totalfodbold?
    By rous in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 07.08.06, 09:58
  4. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •