Se afstemningsresultater: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

Stemmeafgivere
180. Du kan ikke stemme i denne afstemning
  • Jeg synes klubben burde finde en anden destination

    122 67.78%
  • Jeg er ligeglad / kan ikke beslutte mig

    38 21.11%
  • Jeg synes det er fint at klubben tager til Dubai

    20 11.11%
Side 2 af 2 FørsteFørste 12
Viser resultater 16 til 19 af 19

Emner: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

  1. #16
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    1,318

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Stop nu. Klubben lister en masse fine værdier på hjemmesiden og agerer stik modsat. Det bliver påpeget og de ændrer praksis. Ingen er blevet krænket. Pak det væk.
    I think people need to be educated to the fact that marijuana is not a drug. Marijuana is an herb and a flower. God put it here. If He put it here and He wants it to grow, what gives the government the right to say that God is wrong?
    Willie Nelson
    Nygzen's Avatar


  2. #17
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Deri er vi uenige. Jeg synes sjovt nok, at dig og resten af banden opfører jer pænt tåbeligt, når I opfinder problemer for vores klub og gejler hinanden op, så det ender med at blive et reelt problem for klubben. Og jo, I er lige præcis krænkede over klubbens ageren, hvad enten du og andre vil det el. ej - det ligger i definitionen.

    Jeg mener ikke, en fodboldklub skal agere via skarpere regler end resten af samfundet herunder kongehuset.
    Kære vivid,

    Det er vældigt reelt at være uenig og det er jo også derfor, at det er et debatforum, men; kunne du ikke lade være med at skyde os i skoene/blive ved med at postulere at ‘vi’ er krænkede.

    Alle ‘os’ der finder Dubai-turen problematisk bliver jo ved med at sige, at vi netop ikke er krænkede og ej heller, at vi gejler hinanden op. Kan du ikke bare nøjes med at forholde dig til argumenter for/imod og så lade være med at udtale dig om ‘vores’ personlige følelser.
    Det ville være så dejligt befriende for debattens fremdrift.

    På forhånd tak
    MCN


  3. #18
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Deri er vi uenige. Jeg synes sjovt nok, at dig og resten af banden opfører jer pænt tåbeligt, når I opfinder problemer for vores klub og gejler hinanden op, så det ender med at blive et reelt problem for klubben. Og jo, I er lige præcis krænkede over klubbens ageren, hvad enten du og andre vil det el. ej - det ligger i definitionen.

    Jeg mener ikke, en fodboldklub skal agere via skarpere regler end resten af samfundet herunder kongehuset.
    Hvis du mener, at kongehusets regler bør være grundlaget for hele samfundets love og ageren, og at det vigtigste mål for klubben er, at fansene ikke "opfinder" og skaber "problemer" for klubben, har vi nok fundet frem til, hvor ekstrem din holdning rent faktisk er på det her spørgsmål.

    Sjovt nok er der nogle meget rige og antidemokratiske kongelige i den Persiske Bugt, der mener præcis det samme som dig :)


  4. #19
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Hvad synes du om klubbens træningslejr i Dubai?

    Personligt er jeg pænt ligeglad. Jeg har aldrig selv været i Dubai så har ikke noget at gå ud fra. Dog bider jeg mærke i at det “officielle” Danmark ikke har et problem med Dubai.
    Nå ja og så ud fra hvad min kammerat som har boet og arbejdet der i over 2 år fortæller mig. Hans historier er ikke nær så voldsomme som hvad der ellers kan læses (bla på sidelinien).

    Men så længe klubben kan finde de samme sportslige forudsætninger et andet sted er jeg græsk katolsk.
    MEN hvis vi for en dårlig start på foråret i sæsonen 19/20 vil jeg gave lov til at føle mig krænket ;)

Side 2 af 2 FørsteFørste 12

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 104
    Sidste Meddelelse: 12.01.19, 12:28
  2. Træningslejr i Dubai Vinter 2018
    By Frederik in forum De korte linier
    Svar: 126
    Sidste Meddelelse: 01.02.18, 13:36
  3. Hvad synes du om Totalfodbold?
    By rous in forum De korte linier
    Svar: 52
    Sidste Meddelelse: 07.08.06, 09:58
  4. Hvad synes du om NLP?
    By tricolor in forum Diverse
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 28.09.04, 10:23
  5. hvad synes du ?!
    By theblacklion in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 26.10.03, 13:25

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •