Side 9 af 13 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 182

Emner: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Vil Lars Seir det bedste for FCK, jamen så er han velkommen ligesåvel som amerikanske eller kinesiske investorer. Med Seir, som er dansk og tidligere bosat i KBH (hvis jeg ikke tager fejl), så er chancen nok bare væsentlig større for, at han har købt sig ind i klubben for at være en aktiv investor - sammenlignet med den amerikanske gruppe som var oppe at vende i januar.
    Hvad angår om han er tilbageholdende investor, så er her hans holdning til hans ven Jan Bech Andersens katastrofalt pinlige undergravning af sin egen træner på SSO: At Brøndbys fans bare skal lukke røven og være taknemmelige.

    Glæd jer til at se den ledelsesfilosofi blive foldet ud her i klubben ...


  2. #122
    /J! er offline Alle er glade, ALLE!!
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    350

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af -smølle Se meddelelser
    Hvad angår om han er tilbageholdende investor, så er her hans holdning til hans ven Jan Bech Andersens katastrofalt pinlige undergravning af sin egen træner på SSO: At Brøndbys fans bare skal lukke røven og være taknemmelige.

    Glæd jer til at se den ledelsesfilosofi blive foldet ud her i klubben ...
    Visse ting synes jeg dog taler til Seiers fordel:
    "Hvis Brøndby-fans er for dumme til at forstå det - så er det ikke vanvittigt overraskende. Hvis de er kloge, så tilgiver de hurtigt en passioneret mand, der er sidste bastion for at holde deres sørgelige klub i live, skriver Lars Seier."

    /J!
    Jeg var rasende, jeg slog i bordet ovre i logen og råbte »er det det her jeg bruger mine millioner på«.


  3. #123
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    702

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Nu ville jeg ikke selv stemme på Trump, men hvad så? Hvorfor er det så horribelt at en mand er liberalist (klassisk opfattelse).
    Han er libertarianer, ikke liberalist. Forskellen - sådan vurderet på Seiers offentlige profil - er at han helt som Ayn Rand slet ikke ser nogen værdi i kollektive fællesskaber. Undtagen når det passer ham, kan man så indskyde med reference til hans optagethed af at københavnske skattekroner skulle bruges på at trække Formel 1 til byen.

    Det virker for mig, som om der foregår lidt af en heksejagt disse dage, på folk som ikke har en holdninger der flugter med den politiske minoritet/diverse nyhedsmedier (Brexit, seneste italienske valg, Trump og selv lille Danmark på baggrund af forbeholds-valget).
    Hverken Trump, Seier, den konservative Brexit-skare eller den italienske regering er forsvarsløse hekse i en svag udgangsposition, selvom de alle ganske beredvilligt meget gerne spiller det tudekort, at der eksisterer en liberal (i amerikansk forstand) venstredrejet elite, der forfølger dem og med hjælp fra Soros/Rothschild/Clinton/Din lokale jøde/Jyde konspirerer imod deres ellers helt igennem folkelige oprør.

    Andre kan måske have den holdning, at de stakkels hekse i virkeligheden repræsenterer - en i nogle tilfælde ret rå - magt, der beklager sig over en liberal (i europæisk forstand) politisk proces og meningsdannelse.
    Mvh,
    Bopa


  4. #124
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af /J! Se meddelelser
    Visse ting synes jeg dog taler til Seiers fordel:
    "Hvis Brøndby-fans er for dumme til at forstå det - så er det ikke vanvittigt overraskende. Hvis de er kloge, så tilgiver de hurtigt en passioneret mand, der er sidste bastion for at holde deres sørgelige klub i live, skriver Lars Seier."
    Yeah, de billige points er scoret i denne fanskare (selv om det er Brøndbys ejer, hans gode ven, han forsvarer) ... men pointen var snarere den at når Seier eller andre selv laver noget lignende er det dig og os andre der er for dumme til at forstå passionen :-)

  5. De følgende 13 brugere er enige:

  6. #125
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Han er libertarianer, ikke liberalist. Forskellen - sådan vurderet på Seiers offentlige profil - er at han helt som Ayn Rand slet ikke ser nogen værdi i kollektive fællesskaber. Undtagen når det passer ham, kan man så indskyde med reference til hans optagethed af at københavnske skattekroner skulle bruges på at trække Formel 1 til byen.



    Hverken Trump, Seier, den konservative Brexit-skare eller den italienske regering er forsvarsløse hekse i en svag udgangsposition, selvom de alle ganske beredvilligt meget gerne spiller det tudekort, at der eksisterer en liberal (i amerikansk forstand) venstredrejet elite, der forfølger dem og med hjælp fra Soros/Rothschild/Clinton/Din lokale jøde/Jyde konspirerer imod deres ellers helt igennem folkelige oprør.

    Andre kan måske have den holdning, at de stakkels hekse i virkeligheden repræsenterer - en i nogle tilfælde ret rå - magt, der beklager sig over en liberal (i europæisk forstand) politisk proces og meningsdannelse.
    Klassisk liberalisme og liberianisme er tæt på det samme. Årsagen til brugen af liberalisme var, at det tidligere indspark anvendte netop dette udtryk.

    Jeg har ikke sagt at de er forsvarsløse, mit argument er, at så snart man ikke deler samme mening med dig, så har man ingen moral eller etik og derved ikke en værdig køber af fodboldklubben København, hvilket jeg finder yderst problematisk. At Lars Seir så hylder et individ, som ifølge dit indlæg står for ting, som du ikke er med på, det diskvalificere jo ikke Lars Seir som investor i FCK. I dette tilfælde må jeg refererer til heskejagten, som jeg var inde på før. Anerledes holdning end dig = ikke værdig til at være en del af København. Det ser jeg som et problem. Kæmpe problem. Derved forsvinder offentlig meningsdannelse som du selv nævner i dit indlæg.

    Ift. de forskellige konspirationsteorier du nævner, så er det jo ganske alment kendt, at det er den anden vej rundt. Det er almen kendt, at Trump er almindelig glad for Israel, så den holder ikke. Jeg gider personligt ikke ind på en diskussion om Rotchschild/Soros og så videre. Den må du gemme til dine kammerater.

  7. De følgende 7 brugere er enige:

  8. #126
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af jooness Se meddelelser
    Det betyder, at PSE de facto nu er kontrolleret af to rigmænd - Lars Seier Christensen og Erik Skjærbæk - som tilsammen har lige over 50 pct. af aktierne.
    Er der en grund til, at du ikke tæller Karl Peter Korsgaard Sørensen med?
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #127
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Bopa Se meddelelser
    Hverken Trump, Seier, den konservative Brexit-skare eller den italienske regering er forsvarsløse hekse i en svag udgangsposition, selvom de alle ganske beredvilligt meget gerne spiller det tudekort, at der eksisterer en liberal (i amerikansk forstand) venstredrejet elite, der forfølger dem
    Nu når debatten er kørt så meget af sporet, vil jeg lige indskyde at utallige 'journalister' på CNN er blevet fyret efter Trump er blevet præsident. Som da deres studievært blev fyret efter at have tweetet hans afhuggede hoved, da tre journalister blev fyret efter en ubekræftet historie, eller da de viderebragte en historie fra Buzzfeed(!!!), som sagde at præsidenten var til urinsex med begrundelsen: "nu findes historien også skal den også viderebringes".

    Så til en vis grad kan man da godt sige at Trump bliver forfulgt af en venstredrejet elite. Og mon ikke der findes lignende historier om vores kommende medejer.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #128
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Nu når debatten er kørt så meget af sporet, vil jeg lige indskyde at utallige 'journalister' på CNN er blevet fyret efter Trump er blevet præsident. Som da deres studievært blev fyret efter at have tweetet hans afhuggede hoved, da tre journalister blev fyret efter en ubekræftet historie, eller da de viderebragte en historie fra Buzzfeed(!!!), som sagde at præsidenten var til urinsex med begrundelsen: "nu findes historien også skal den også viderebringes".

    Så til en vis grad kan man da godt sige at Trump bliver forfulgt af en venstredrejet elite. Og mon ikke der findes lignende historier om vores kommende medejer.
    Journalister i anførselstegn - Trump bliver forfulg af en "Venstredrejet elite"
    Du mangler bare "Lügenpresse" og "VÅGN OP!!!!11" så er du i sandhed sprunget ud som Alt-rights personlige troldesoldat
    6

  13. De følgende 11 brugere er enige:

  14. #129
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Lau_HC Se meddelelser
    Journalister i anførselstegn - Trump bliver forfulg af en "Venstredrejet elite"
    Du mangler bare "Lügenpresse" og "VÅGN OP!!!!11" så er du i sandhed sprunget ud som Alt-rights personlige troldesoldat

    Det er 1:1 hvad Rune Lykkeberg (chefredaktør på Information og nu Alt-right) fortalte i Debatten efter Trump havde været præsident i et år.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  15. #130
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-dansk-fodbold

    Kender ikke så meget til Lars Seier, men det er sandelig nogle mærkelige venner, han holder sig..

  16. #131
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    206

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Kong jensen Se meddelelser
    Det er 1:1 hvad Rune Lykkeberg (chefredaktør på Information og nu Alt-right) fortalte i Debatten efter Trump havde været præsident i et år.
    Så når journalisten Rune Lykkeberg siger noget du godt kan li', så er han ikke fake news som de andre "Journalister" - eller hvordan skal det forstås?
    6

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #132
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-dansk-fodbold

    Kender ikke så meget til Lars Seier, men det er sandelig nogle mærkelige venner, han holder sig..
    Dette er bare første skridt på vejen til dannelsen af de to herrers drømmehold FC KBIF.

    I læste det først her.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  19. #133
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Rolig nu. Ligesom Oscar i følge bøfs twitterhær ikke er en ussel rigmand, men en fan, der tilfældigvis bare ejer bøf, så er Seier heller ikke bare er en ussel rigmand, men en fan, der tilfældigvis bare ejer lidt af najs FC:

    Fra Facebook:

    Som mange af jer ved, er jeg stor FCK fan.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #134
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Butch Se meddelelser
    Personligt finder jeg ham ikke videre tiltalende, og jeg deler bestemt ikke politiske holdninger med ham, men så igen det gør jeg heller ikke med eksempelvis Ståle.

    Af ren nysgerrighed, hvad politisk holdning har Ståle?

    Og hvordan er det virkelig at alt her handler om politik? Og så har vi slet ingen tråd om Holmstrøm?

    Og så lige et spørgsmål til dig Døren - Hvad er alt det med "Najs FC"? Hvad kommer det fra?

    Men kan vi tage og stoppe med at snakke om Trump og alt andet pis? Vi kan snakke om det er godt for klubben at vi har Seier, eller ej, jeg ved ikke hvad hans plan er, der skulle komme noget ud torsdag hvor han vil komme ind på hvad det er han ønsker med FCK.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #135
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Spændende at se, hvad LSC og ES' strategi er. Mit fanhjerte ønsker sig, at de investerer yderligere i klubben, mens mit ejerhjerte ønsker, at de slanker/optimerer organisationen kapitalfond wise, da det ikke virker som om, vi genererer tilstrækkeligt overskud. Sidstnævnte bliver velsagtens med en kort horisont.

Side 9 af 13 FørsteFørste ... 6789101112 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Er klubben klar?? er vi klar?
    By Daniel-2100 in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 24.08.06, 14:17
  2. Godt råd til alle der skal i Parken
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 22.09.04, 17:43
  3. Parken vil købe Bella Centeret og bygge Multihal
    By FCjulle in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 28.08.04, 01:24
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 17.09.03, 22:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •