Side 12 af 13 FørsteFørste ... 2910111213 SidsteSidste
Viser resultater 166 til 180 af 182

Emner: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

  1. #166
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    628

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Ja, det er nu engang rart, at vores største aktionær ikke ser fodbolden som sit private legetøj. Skjærbæk er kold og kynisk og totalt ligeglad med fodbold. Det er fint med mig. Seier derimod, det er nok noget andet. Men tror hans intentioner er gode nok og at han nok skal være medvirkende til at vi får skubbet til vores sportslige ambitioner.

    Alt i alt er det hele ganske glimrende.
    FCK er en slags Terminator-udgave af Ham-Kam.

    Nick Horup:"Hvem skal med i fodboldens Hall Of Fame?"
    Morten:"Michael Gravgaard, FC København"

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #167
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Alt i alt er det hele ganske glimrende.
    Måske. Lige indtil det Tinder-hejs kom op f.eks ...

    Nuvel, så har Redstone åbenbart haft endnu et møde med PSE.
    (Desværre er det kun et EB-link, men anyhoo).

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #168
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Jeg ved ikke, om den har været postet før, men faldt lige over Mads Brüggers reportage fra 2015 fra en hyldestmiddag, Lars Seier holdt for sig selv. Fascinerende flok mennesker, han omgiver sig med..: https://www.euroman.dk/karriere/mads...store-adegilde
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #169
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Hvilket også gør det vanskeligt at føle noget for FCK hvis dette er stilen fremover.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #170
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Azana Se meddelelser
    Hvilket også gør det vanskeligt at føle noget for FCK hvis dette er stilen fremover.
    Kommer noget af det, som du læser i artiklen, bag på dig? :)
    Jeg er bestemt ikke fan af manden, men jeg tror faktisk ikke, at han er dårlig for FCK.

    TS

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #171
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Hej.

    Næ det kommer ikke bag på mig, snarere tværtimod svarer det til hvad jeg forventede. Så det er heller ikke artiklen i sig selv der gør udslaget.

    Hvordan mener du at Lars Seier kan bidrage til FCK? Mere cirkus a la Oscar?

    Thomas

  12. #172
    Tilmeldingsdato
    Jun 2014
    Indlæg
    89

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Azana Se meddelelser
    Hej.

    Næ det kommer ikke bag på mig, snarere tværtimod svarer det til hvad jeg forventede. Så det er heller ikke artiklen i sig selv der gør udslaget.

    Hvordan mener du at Lars Seier kan bidrage til FCK? Mere cirkus a la Oscar?

    Thomas
    Med al ære og respekt for vores hurtige ven fra Vestegnen, så er han altså i en klasse for sig selv. Jeg tror bestemt ikke at vi havner en i en situation, hvor LSC pludselig får sammen storhedsvanvid eller magt i FCK. Det er vi alligevel en for veldrevet og stor klub til - med for mange andre dygtige mennesker involveret.
    Jeg tror til gengæld at LSCs drive og sans for forretning (omend det mere spekulative slags) kan blive en god ting for en fodboldklub. Jeg tænker også at LSCs vil kunne være med til, at få flere penge til FCK.

    TS

  13. De følgende 9 brugere er enige:

  14. #173
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Måske - men der er i øjeblikket en begrænset succes for hans virke indenfor cykelsport: https://ekstrabladet.dk/sport/cyklin...ser-ud/7669699

  15. #174
    d-man er offline Fodbold skal ses i Parken
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    404

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Til gengæld vandt hans ishockeyhold Danmarksmesterskabet:
    http://sport.tv2.dk/ishockey/2019-04...uld-i-ishockey
    Molde eller Barca - jeg er ligeglad jeg kommer for F.C. København ! - Daniello

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    shs

  17. #175
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    445

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    https://ekstrabladet.dk/nyheder/poli...parken/7713920
    Han er sq da en klovn uden format
    Mvh Anders
    -----------------------------------------------
    Pessimist for life

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #176
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser
    Hvem af dem mener du (eller burde du have benyttet pluralis)?

    Enig uanset hvad��


  20. #177
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af Anders Se meddelelser


    Tillykke
    Vi har fået vores egen jysk bondeknold udgave af Trump.
    Sikke en klaphat.
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #178
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    119

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Det er da heller ikke nemt at være rigmand i et enhedslisten domineret København. Og det var bare lige min 50'øre.

  23. De følgende 7 brugere er enige:

  24. #179
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Citat Oprindeligt indsendt af lars111 Se meddelelser
    Det er da heller ikke nemt at være rigmand i et enhedslisten domineret København. Og det var bare lige min 50'øre.
    Du snakker om udenlandsdanskeren Lars Seier, som intet har med Københavns kommune at gøre?
    Jeg tror ikke, at du kan overføre ELs 11 ud af 55 mandater i Københavns byråd, til at 20% af Sideliniens brugere stemmer på EL, hvilket dit eget indlæg tydeliggør.
    Jeg tror heller ikke, at det er et udtryk for Janteloven, når folk skriver at Lars Seier er en klovn.
    Prøv at tænk på folks harme som et udtryk for at vi, eller måske rettere FCK, prøver på at slippe af med Don Øs kriminelle eftermæle, og det bestemt ikke hjælper, når Lars Seier på den måde byder en tidligere fodboldvoldsmand indenfor med åbne arme? - og det blot fordi at Lars Seier har været bidragsyder til det parti Vandopslagh er formand for. Det virker bare.....uigennemtænkt fra Seiers side.
    Jeg tror det harmonerer dårligt i de flestes fodboldfans øjne, at byde en fodboldvoldsmand indenfor, når flere klubber kæmper en kamp for at komme fodboldrelateret vold til livs?
    Så din harme overfor Enhedslistens påståede dominans i København, med en underliggende insinuation af at det skal have noget med Seiers pengebeholdning, og dermed Janteloven at gøre, tror jeg du skal et stykke ud over Valbybakke med.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*


  25. #180
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    564

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Der er formentlig intet i EB’s historie der gør at Vanopslagh
    idag ikke skulle være velkommen i PARKEN eller til en Midtjylland hjemmekamp.
    Jeg kender ikke sagen godt nok til om Seiers personlige opbakning
    kan angribes moralsk men uanset hvad finder jeg det dybt problematisk at
    manden inddrager PARKEN i hans eget personlige stillingtagen og på den måde
    afskærer de relevante folk ansat i PARKEN fra at afgøre
    hvad man ønsker at blive brandet på. Man kan frygte at Seier mener at hans penge
    i klubben gør at han kan bruge og misbruge FCK og PARKENS navn efter forgodtbefindende
    i egne agendaer. Her mener jeg at agendaen i dette og eventuelle fremtidige sager er underordnede
    han skal bare have den grundliggende respekt der gør at han ikke optræder som om han ER PARKEN eller FCK.
    Sidst redigeret af bad boy : 16.07.19 kl. 06:58
    Waldorf: Why do we always come here
    Statler: I guess we'll never know
    Waldorf: It's like a kind of torture
    both: To have to watch the show


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Er klubben klar?? er vi klar?
    By Daniel-2100 in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 24.08.06, 14:17
  2. Godt råd til alle der skal i Parken
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 22.09.04, 17:43
  3. Parken vil købe Bella Centeret og bygge Multihal
    By FCjulle in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 28.08.04, 01:24
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 17.09.03, 22:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •