Side 13 af 13 FørsteFørste ... 310111213
Viser resultater 181 til 182 af 182

Emner: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Jeg er helt enig i, at Seier skal passe meget på sine kommentarer og selvfølgelig skal respektere klub, brand, medarbejdernes arbejdsområder osv, og vi skal selvfølgelig passe på, at det ikke bliver en glidebane. Men når det er sagt, så synes jeg nok også, at en kæk kommentar fra en klovn på en anden klovns Facebookopslag (Seier har vist ikke lavet andet i dette tilfælde) om et faktum (at han er velkommen her) som formentlig er helt korrekt, nok er så lille en petitesse, at det ikke rigtigt kan hidse mig op. Og det kommer fra en mand (mig) som virkelig ikke har meget tilovers for nogen med forbindelse til LA og da slet ikke en bøvet Baune-type fra FCM.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #182
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Udenlandske pengemænd gør klar til at købe Parken: Godt for klubben eller mareridt?

    Don S er intet særligt før han har bevist at han har bidraget til at føre klubben videre, enten ved at kaste en røvfuld moneter i klubben eller ved at udvikle butikken. Indtil da er han bare en mand der har købt nogle aktier. Hvis han vil ha indflydelse på hvem der kommer ind i parken, så kan tage på et dørmand-kursus og derefter søge om at blive frivillig vagt i parken.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

Side 13 af 13 FørsteFørste ... 310111213

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Er klubben klar?? er vi klar?
    By Daniel-2100 in forum De korte linier
    Svar: 23
    Sidste Meddelelse: 24.08.06, 14:17
  2. Godt råd til alle der skal i Parken
    By Elver in forum De korte linier
    Svar: 5
    Sidste Meddelelse: 22.09.04, 17:43
  3. Parken vil købe Bella Centeret og bygge Multihal
    By FCjulle in forum De korte linier
    Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 28.08.04, 01:24
  4. Svar: 24
    Sidste Meddelelse: 17.09.03, 22:20

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •