Side 119 af 144 FørsteFørste ... 1969109116117118119120121122129 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,771 til 1,785 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1771
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg kan ikke huske, hvornår vi sidst har haft så mange skader til bærende kræfter. Det er jo vanvittigt, at have Ndoye, Wind, Bjelland og Boilesen ude. Det er lederne udenfor og på banen, de dyreste drenge og dem i bedst form. Jeg synes ikke, at man kan klandre Ståle noget ift. transfers, da det her er for sindssygt. Santos skal slå til fra starten, Fischer skal fandme steppe op på målscoringen, og Biel skal være sit prisskilt værd fra NU af. Nægter at tro på, at der kommer to offensive tilgange.

    FC Riga har lige fået meget bedre chancer og FCM er lige steget gevaldigt i odds som titelfavorit. Hvor bliver det et spændende efterår med "offensive" indskiftninger som Bartolec, Bengtsson og Nikolaj Thomsen....
    Man kan godt klandre Ståle, at vores backup i angrebet består af Sotiriou og Daramy (og Fischer, men det indebærer så en større rokade, der gør midtbanen meget lidt kreativ).
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #1772
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kæmpe "håndsrækning" til Bif og FCM :-(

    Max pres på staben og den resterende trup, må man sige!

  3. #1773
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kan ham der Sabbi i Hobro spille i front i en 4-4-2?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #1774
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis vi skal hetne mere end én angriber i det her vindue, så bliver nr. 2 sgu nok på leje. Hvis vi kan finde en.

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1775
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Man kan godt klandre Ståle, at vores backup i angrebet består af Sotiriou og Daramy (og Fischer, men det indebærer så en større rokade, der gør midtbanen meget lidt kreativ).
    Meget lidt kreativ? Pep Biel, Falk, Zeca, Holse (og med Thomsen og Daramy også) må sgu kunne lidt kreativt...

  7. De følgende 8 brugere er enige:

  8. #1776
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Man kan godt klandre Ståle, at vores backup i angrebet består af Sotiriou og Daramy (og Fischer, men det indebærer så en større rokade, der gør midtbanen meget lidt kreativ).
    Pieros, ja. Her har du en sag. Manden er tydeligvis helt blottet for selvtillid i sådan en grad, at man i den optimale verden skibede ham videre og hentede en anden 3. angriber ind. Det er nok ikke sket, da den rigtige bejler måske ikke har været der, og fordi Ståle har prioriteret at have en 3. angriber, der tidligere har bevist sit værd i FCK samt kender klubben og indgår godt i truppen, da udskiftningen i forvejen har været stor. Det rationale kan jeg godt følge, så finder ikke beslutningen håbløs.

    Daramy skal der være plads til som 4. angriber i en klub som FCK. Han er blandt de største talenter, vi nogensinde har haft. Det er ikke hans eller klubbens skyld, at vores to klare førstevalg er ude med lange skader samt at 3. angriberen ikke kan sætte bolden ind.

  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #1777
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    vi har jo bolden og presset.

    Papagiannopoulos på toppen ?

  11. #1778
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    470

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Udover købet af Santos - som jeg forventer og håber går igennem hurtigt - burde et lejemål af en ung reservespiller hos en mellemklub i en af de store ligaer, være en oplagt mulighed af flere årsager:
    1) Det vil være ressourcespild at købe to nye angribere, da Wind & N'Doye sandsynligsvis begge vil være parate igen senest primo 2020.
    2) Vi er stadig klare favoritter til at slå Riga og komme i EL, hvilket bør gøre os attraktive for en ung reserve fra en af de store ligaer, som ønsker at spille kamp hver uge og vise sig frem på europæisk niveau.
    3) Den udlejende klub vil næsten have garanti for, at de - når lejemålet slutter - får en spiller retur, der har fået masser af kamptræning på et rimeligt niveau.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1779
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi skal i EL gruppespil og ligge med i toppen af superligaen til nytår. Hvis man ikke kan slå Riga over 2 kampe og få de nødvendige 2p i snit i superligaen frem til nytår med Pieros, Fischer, Daramy og (sandsynligvis) Santos som angribere, så begynder jeg at tvivle på Ståles evner som træner (ikke som manager). De er med afstand bedre end de 4 bedste angribere i enhver anden superligaklub.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1780
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Nosferatu Se meddelelser
    Udover købet af Santos - som jeg forventer og håber går igennem hurtigt - burde et lejemål af en ung reservespiller hos en mellemklub i en af de store ligaer, være en oplagt mulighed af flere årsager:
    1) Det vil være ressourcespild at købe to nye angribere, da Wind & N'Doye sandsynligsvis begge vil være parate igen senest primo 2020.
    2) Vi er stadig klare favoritter til at slå Riga og komme i EL, hvilket bør gøre os attraktive for en ung reserve fra en af de store ligaer, som ønsker at spille kamp hver uge og vise sig frem på europæisk niveau.
    3) Den udlejende klub vil næsten have garanti for, at de - når lejemålet slutter - får en spiller retur, der har fået masser af kamptræning på et rimeligt niveau.
    Der kan være behov for en ekstra angriber ud over Santos - jeg tror han er en done deal - men jeg er ret sikker på, at hvis Ståle vælger den løsning, så henter han en skandinav ind, der har kendskab til Ståles måde at organisere et zone-forsvar på. Her ser jeg - og forbandet være at der kom en dag hvor jeg skulle skrive dette - Pål Alexander Kirkevold som en logisk mulighed. Han kender ligaen, han er relativt målfarlig nationalt, han kender Ståles måde at organisere sit zone-forsvar på pga. Peter Sørensen og det norske ophav og så er han relativt billig - så vidt jeg mener, forventer Hobro ca. 1 mio euro for ham. Vigtigst er dog, at han er en god opspilsstation og arbejdsom, hvilket gør ham ideel i den nuværende situation.

    Edit: Han skal naturligvis hentes på en kortere kontrakt, med option om forlængelse.
    Sidst redigeret af Devil : 21.08.19 kl. 13:20

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1781
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Der kan være behov for en ekstra angriber ud over Santos - jeg tror han er en done deal - men jeg er ret sikker på, at hvis Ståle vælger den løsning, så henter han en skandinav ind, der har kendskab til Ståles måde at organisere et zone-forsvar på. Her ser jeg - og forbandet være at der kom en dag hvor jeg skulle skrive dette - Pål Alexander Kirkevold som en logisk mulighed. Han kender ligaen, han er relativt målfarlig nationalt, han kender Ståles måde at organisere sit zone-forsvar på pga. Peter Sørensen og det norske ophav og så er han relativt billig - så vidt jeg mener, forventer Hobro ca. 1 mio euro for ham. Vigtigst er dog, at han er en god opspilsstation og arbejdsom, hvilket gør ham ideel i den nuværende situation.

    Edit: Han skal naturligvis hentes på en kortere kontrakt, med option om forlængelse.
    Yes, skal det ikke være Bendtner er Pål den der spillemæssigt passer bedst. Men, så er det vel nærmest bedre at lade være?

  18. #1782
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Meget lidt kreativ? Pep Biel, Falk, Zeca, Holse (og med Thomsen og Daramy også) må sgu kunne lidt kreativt...
    Med midtbanen mener jeg ikke kanterne, men den centrale midtbane. Jeg synes, det er ret tydeligt, at det går meget ud over vores offensive spil, når Zeca og Stage spiller samtidig. Og det ville de jo komme til fast, hvis Falk rykkede ud på kanten, så Fischer kunne rykke op i angrebet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #1783
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Pieros, ja. Her har du en sag. Manden er tydeligvis helt blottet for selvtillid i sådan en grad, at man i den optimale verden skibede ham videre og hentede en anden 3. angriber ind. Det er nok ikke sket, da den rigtige bejler måske ikke har været der, og fordi Ståle har prioriteret at have en 3. angriber, der tidligere har bevist sit værd i FCK samt kender klubben og indgår godt i truppen, da udskiftningen i forvejen har været stor. Det rationale kan jeg godt følge, så finder ikke beslutningen håbløs.

    Daramy skal der være plads til som 4. angriber i en klub som FCK. Han er blandt de største talenter, vi nogensinde har haft. Det er ikke hans eller klubbens skyld, at vores to klare førstevalg er ude med lange skader samt at 3. angriberen ikke kan sætte bolden ind.
    Jeg har opgivet at regne ud, hvad Ståles tanker er med Pieros...

    Mht. Daramy er jeg som bekendt stor fan, og jeg mener bestemt, at han er en fin angrebsreserve at have i truppen. Men Ståle har jo tydeligvis ikke særligt stor fidus til ham for tiden. Jeg er med på, at han ikke skal presses for meget i den alder, han har, men hvis jeg skal glæde mig over én ting i den her situation, er det da, at vi forhåbentlig får set mere til Daramy i den kommende tid.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1784
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Yes, skal det ikke være Bendtner er Pål den der spillemæssigt passer bedst. Men, så er det vel nærmest bedre at lade være?
    Altså hvis Hobro vitterligt overvejede OBs bud på 2,75 mio., så synes jeg det ville være de 3-3,5 mio., han nok koster, værd. Hverken N'Doye, Wind, Pieros eller Daramy er vel i klubben mere end max. en eller to sæsoner. Så at have Kirkevold stående til en del spilletid i efteråret og derefter løbende som 3.-4.-valg de næste par år, ville jeg have det ganske fint med.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1785
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Og ellers har vi en 18-årig dansk-bosnisk granitklump på U19 holdet ved navn Muamer Brajanac, som vi har kunnet hugge i BØF for halvandet år siden, fordi ze camping-far ikke gad kigge mod MasterClass. Han er på størrelse med Jonas Wind, og skulle derudover være ret teknisk god. Vi havde ham med på træningslejr i Østrig i sidste måned, hvor han fik spilletid mod både Shakhtar Donetsk og Orenburg.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •