Side 1 af 144 12341151101 ... SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,582

    Til- og afgange, sommeren 2019

    Tråd for til- og afgange i sommerens transfervindue.

    Kontraktudløb i sommeren 2019:
    Ingen

    Forventede salg:
    - Peter Ankersen

    Kontraktudløb inden for 1-2 transfervinduer:
    - Stephan Andersen (vinter 2019)
    - William Kvist (sommer 2020)
    - Dame N'Doye (sommer 2020)

    Det forventes at Daramy og Daghim rykkes op i 1. holdstruppen.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Tråd for til- og afgange i sommerens transfervindue.

    Kontraktudløb i sommeren 2019:
    Ingen

    Forventede salg:
    - Peter Ankersen

    Kontraktudløb inden for 1-2 transfervinduer:
    - Stephan Andersen (vinter 2019)
    - William Kvist (sommer 2020)
    - Dame N'Doye (sommer 2020)

    Det forventes at Daramy og Daghim rykkes op i 1. holdstruppen.
    Frederik Ibsen har også kontraktudløb sommeren 2020.

    Daramy og Daghim har i øvrigt også begge kontraktudløb i sommeren 2020. Har vi andet belæg for at sige, at de forventes at blive rykket op i førsteholdstruppen, end hvad vi går og tror og håber herinde? Forstå mig ret, det virker oplagt, men vi aner det vel ikke? Spørgsmålet er måske, om det i en eller anden grad afhænger af, om de vil forlænge deres aftaler. Især Daramy bliver jo nok snarere solgt, hvis ikke han forlænger.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Frederik Ibsen har også kontraktudløb sommeren 2020.

    Daramy og Daghim har i øvrigt også begge kontraktudløb i sommeren 2020. Har vi andet belæg for at sige, at de forventes at blive rykket op i førsteholdstruppen, end hvad vi går og tror og håber herinde? Forstå mig ret, det virker oplagt, men vi aner det vel ikke? Spørgsmålet er måske, om det i en eller anden grad afhænger af, om de vil forlænge deres aftaler. Især Daramy bliver jo nok snarere solgt, hvis ikke han forlænger.
    Ikke så meget andet end hvad man får afvide her fra ståle https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...end-forventet/

    Specielt med dette "Jeg synes, vi må rose de unge talenter, som har fået masser af spilletid. Særligt Daramy og Ahmed (Daghim, red.), som begge har gjort det godt, og som har fine udsigter i fremtiden. Og måske ikke så langt ude i fremtiden, som man måske har troet."

    At det så kan betyde fremtid i FCK, eller andet sted? Det er ikke til afvide. Og ja helt sikkert hvis sommeren 2020 er udløb på deres nuværende kontrakter, så skal de nok forlænges snart, ellers sælges de.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Irritere mig at man ikke har fået fornyet med Daramy og daghim.

    Lad os nu sige, at både Daramy og Daghim ikke vil forlænge kontrakt, men hellere vil til Ajax/RB Leipzig....til sommer
    Kan man stadigvæk forvente/kræve 40mio for Daramy?
    Eller kommer prisen til at falde voldsomt, eftersom der kun er 1 år tilbage, eller er det først ved 6måneder tilbage at prisen kan presses i bund fra de andre klubber?

  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Irritere mig at man ikke har fået fornyet med Daramy og daghim.

    Lad os nu sige, at både Daramy og Daghim ikke vil forlænge kontrakt, men hellere vil til Ajax/RB Leipzig....til sommer
    Kan man stadigvæk forvente/kræve 40mio for Daramy?
    Eller kommer prisen til at falde voldsomt, eftersom der kun er 1 år tilbage, eller er det først ved 6måneder tilbage at prisen kan presses i bund fra de andre klubber?
    Der er jo ikke nogen faste regler for, hvor meget prisen falder. Men jo tættere på kontraktudløb, jo mindre vil klubber generelt betale for en spiller. At være irriteret over, at klubben ikke har forlænget med dem, er lidt meningsløst, når vi ikke ved, hvad de er blevet tilbudt, hvilke klubber der er interesseret, hvordan forhandlingsforløbet i øvrigt har været osv. Man kan jo ikke tvinge en spiller til at forlænge. Måske er FCK for nærige, måske er spillerne grådige, måske er der alle mulige andre ting, der spiller ind. I Daramys tilfælde kunne man godt forestille sig, at han afventer at få sit pas, som jo vil give ham mange flere muligheder.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  9. #6
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Denne passer ret glimrende til den opdaterede transfer-tråd, så hermed en re-post.

    Cornelius kan ikke rigtigt finde melodien i udlandet.

    Damen er god, men også en ældre herrer.
    Pieros har ikke for alvor markeret sig som vores stjerne.
    Ryger Fischer mon til sommer?
    Wind er spændende, men ung.

    Det giver vel kun god mening at kaste den gode Corner op til debat...

    Det gør formentlig nas i stoltheden, endnu en gang at skulle vende tilbage til DK - uden succes.
    For mig at se den største forhindring en eventuel transfer...

    Men han er vel også tvunget til at kigge rationelt på tingene... Skal han blive udlandet, begynder det vel at være klubber der maksimalt er på niveau med FCK. Med mindre agenten laver et rigtig godt stykke arbejde.

    Hvad siger i?

    Zan

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Denne passer ret glimrende til den opdaterede transfer-tråd, så hermed en re-post.

    Cornelius kan ikke rigtigt finde melodien i udlandet.

    Damen er god, men også en ældre herrer.
    Pieros har ikke for alvor markeret sig som vores stjerne.
    Ryger Fischer mon til sommer?
    Wind er spændende, men ung.

    Det giver vel kun god mening at kaste den gode Corner op til debat...

    Det gør formentlig nas i stoltheden, endnu en gang at skulle vende tilbage til DK - uden succes.
    For mig at se den største forhindring en eventuel transfer...

    Men han er vel også tvunget til at kigge rationelt på tingene... Skal han blive udlandet, begynder det vel at være klubber der maksimalt er på niveau med FCK. Med mindre agenten laver et rigtig godt stykke arbejde.

    Hvad siger i?

    Zan
    Det tror jeg slet ikke sker. Han har fået spilletid i næsten alle kampe for Bordeaux denne sæson (26 ud af 28 kampe), og selvom de fleste har været som indskifter, er det stadig alt for tidligt at afskrive ham i den klub. Derudover kan meget ændre sig hvis han kommer retur til Atalanta, hvor han igen har en mulighed.

    Han er stadig ung, formentlig ret dyr, og har stadig et par skud i bøssen før han får svært ved at finde en god klub i udlandet.


  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,090

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    De snakkede vist om Corner i en af fodboldpodcastene for et par uger siden. Hvis jeg husker helt fejl, så handlede det vist om, at Bordeaux nok ikke ville hente ham permanent til sommer, og at Atalanta krævede rigtigt mange penge for ham. Jeg synes det var noget med 8 mio euro (det var åbenbart 80 mio kr), men beløbet kan jeg huske helt forkert på.

    Jeg tror ikke, at han er realistisk på nogen måde til sommer. Men måske i sommeren 2020, hvis han ikke finder mere fast spilletid. Og hvem ved, til den tid kan Zanka også nemt være røget i uføre (har han ikke siddet meget på bænken med den nye træner?) og være klar til et comeback?

    #Corner/Zanka2020
    Sidst redigeret af k@sper : 06.02.19 kl. 18:18

  12. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Apr 2006
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    I sommers krævede Atalanta omkring 80 mio da Udinese ville hente ham. Jeg tvivler på han er faldet nok i pris til vi skulle kunne være med - samtidig med han skal sluge en stor lønnedgang

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sidste-eventyr

    "Bengtsson har kontrakt med FC København indtil sommeren 2022, men han fortæller, at han er villig til at reevaluere sin situation hos Superligaens nummer et, hvis ikke hans situation ændrer sig.


    - Livet er enklere og frem for alt roligere, når man får spilletid. Det er hårdt mentalt, når man ikke spiller og det handler om at være klar og holde sig i så god form så muligt. Jeg har tre år tilbage til sommer. Men det er klart, at man fra tid til anden må evaluere.


    Skulle det blive til et FC København-exit, vil den nu 30-årige back gerne afsted på et eventyr med fodbolden.


    - Jeg synes, at det kunne være fedt at have endnu et eventyr. Teste mig i USA eller Australien. Det kunne være spændende, slutter han."
    Det ville være fint at skibe Bengtsson afsted. Det ville også give god mening ift. at hente en ny ind, der kan tage over for Boilesen, når han engang smutter.


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...sidste-eventyr



    Det ville være fint at skibe Bengtsson afsted. Det ville også give god mening ift. at hente en ny ind, der kan tage over for Boilesen, når han engang smutter.
    Jeg synes egentlig at han har gjort det godt de seneste kampe han har været inde - af et andetvalg til VB at være. Men kan vi finde en anden med fremtiden for sig, der er lige så god og med større potentiale, så skal vi da rykke på det
    / Erik B.

    DOBBELT Latté, om jeg må be'

  17. Den følgende bruger er enig i dette:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Pierre har en enorm professionel tilgang som virker smittende. Han er derudover rutineret og en meget stabil spiller. Men, han er reserve og med en meget høj løn. Jeg ville være tilfreds og tryg ved, at han skifter. Og gerne send ham til USA.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,752

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Pierre har en enorm professionel tilgang som virker smittende. Han er derudover rutineret og en meget stabil spiller. Men, han er reserve og med en meget høj løn. Jeg ville være tilfreds og tryg ved, at han skifter. Og gerne send ham til USA.
    Mht til Pierre så kan klubben ikke gøre noget forkert i mine øjne. Jeg er sindsyg glad for at have ham i truppen og som reserve og kan man sælge ham, så er det egentlig også fint nok. Han var vel købt til at afløse Boilesen, men han har forlænget og selvom Pierre rent faktisk har højnet sit spil gevaldigt på det seneste, så kunne et ungt talent da være interessant.

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    - Livet er enklere og frem for alt roligere, når man får spilletid.
    Ffs, Tipsbladet.


    HIC SUNT LEONES


  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Ffs, Tipsbladet.


    Tipsbladet er efterhånden blevet en joke. Det sproglige niveau er jo kun marginalt højere end på tabloidaviserne.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Side 1 af 144 12341151101 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •